ma zaszczyt zaprosić na turniej organizowany w budynku Włocławskiego Centrum Kultury.
Dojazd:
- jadąc od strony Torunia, Gdańska, Bydgoszczy wypatrujemy po prawej stronie piętrowego budynku (na parterze Biedronka, na piętrze WCK),
- jadąc od Warszawy, Poznania czy Łodzi kierujemy się drogą nr 1/E75 na Toruń/Gdańsk i mamy WCK po lewej stronie;
Poza tym wszyscy co byli na masterze Kujawiak trafią z pewnością

Miejsce: http://www.wckwloclawek.pl/index.php,
Włocławskie Centrum Kultury,
ul. Toruńska 87,
87-800 Włocławek
Data: 27.09.2014 (sobota)
Format i zasady:
Zasady:
Gramy na 8ed - Dwie armie w sojuszu. Jedna na 2000 druga na 1000.
Bonusy małych punktów:
100pkt za generała,
100pkt za BSB,
25pkt za inne sztandary,
50pkt za zabicie lorda/bohatera przez czempiona w pojedynku,
50% wartości uciekającego bądź "sćwiartkowanego" oddziału.
Progi co 200pkt.
Kod:
0- 199 - 10
200- 399 - 11
400- 599 - 12
600- 799 - 13
800-999 - 14
1000-1199- 15
1200-1399 - 16
1400-1599 - 17
1600-1799 - 18
1800-1999 - 19
2000+ - 20
dopuszczamy możliwość gry dwiema armiami przez jedna osobę. -> otwieramy furtkę dla pojedynczych graczy z dwoma armiami

Obowiązują Uściślenia Sędziowskie oraz Etyka graczy.
Gramy na Simple Line of Sight.
Nie losujemy terenów - obowiązują mapki Euro, tereny nie są magiczne.
Nie losujemy scenariusza bitwy - określone są w harmonogramie.
Dopuszczona armia Dogs of War na zasadach:
http://www.mediafire.com/view/?8tgx1y88hxs1ixi
Dopuszczone armie:
Beastmen, Bretonnia, Chaos Dwarfs (zasady z Tamurkhana), Daemons of Chaos, Dark Elves, Dogs of War (link wyżej), Dwarfs, High Elves, Lizardmen, Ogre Kingdoms, Orcs & Goblins, Skaven, The Empire, Tomb Kings, Vampire Counts, Warriors of Chaos, Wood Elves.
Ograniczenia:
0-12 kości mocy na fazę magii, 1-5 kości na czar.
Armia na 2000 może wygenerować do 2 kości mocy poza wiatrami magii.
Armia na 1000 może wygenerować do 1 kości mocy poza wiatrami magii.
0-2 postacie mogą korzystać z Look-out, Sir! przeciwko Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded Thirteenth.
Dopuszczone postacie specjalne (imienne).
Maksymalny koszt punktowy jednego oddziału to 500 pkt.
Zakaz sojuszu tych samych armii.
Dispel Scroll/Cube of Darkness/Silver Mirror/przedmiot z Rune of Spellbreaking (niezależnie czy jedno czy wielokrotna) 0-2 na sojusz.
0-4 maszyny na sojusz.
Zakaz powtarzania przedmiotów oraz czarów w obrębie sojuszu (poza sygnaturakami naturalnie).
Sojusze podręcznikowe (CHD do armies of destruction, DoW w każdym sojuszu pewne). Nie obowiązują zasady Dark Elves oraz Skaven o pogarszaniu się sojuszy.
Jeśli w sojuszu jest więcej niż jeden Hellcannon to łączny poziom domen Death oraz Tzeentch w sojuszu 0-3.
Arrow of Kurnous - działanie na jednego wybranego bohatera będącego w zasięgu a nie na każdego.
Postacie z zasadą Undead nie mogą dołączać do oddziałów nie Undead. Podobnie Khemrian Undead.
Armia na 1000pkt:
Nie wystawiamy żadnych Lord'ów
Zakaz dublowania jednostek Specjalnych
Zakaz dublowania jednostek Rzadkich
Nie więcej niż dwie takie same jednostki Zwykłe
Skaveny małe: storm banner/hell-pit abomination 0-1, elektrycy 0-3
Skaveny duże: storm banner/hell-pit abomination 0-2, elektrycy 0-3
O&G małe: 0-8 trolli, chukki 2 na slot maszyn
O&G duże: chukki 2 na slot maszyn
VC małe: 0-8 Crypt horrorów, Hexwraiths w armii/Terrorgheist 0-1
VC duże: Eterycy 0-3, krzyki 0-3, Terrorgheist 0-1
DE małe: 0-8 warlocki
DE duże: jednostki kawalerii i kawalerii potworów z wyłączeniem jeźdźców na Cold-One'ach 0-6
WoC małe: Ward Save 3+ nie dopuszczony na bohaterach, Hellcannon liczy się jako maszyna, Throgg 0.
WoC duże: Ward Save 3+ nie dopuszczony na bohaterach, DP/Chimera 0-2, Lord w armii/Chimera/Hellcannon 0-3, Hellcannon liczy się jako maszyna, jednostki trolli w Core 0-1, Chaos Armour/Soul Feeder/3 lub więcej poziomy magii/Daemon of Nurgle/Flying/Lore of Death lub Nurgle 0-3 na jednym Daemon Prince
CHD małe: Iron Demon, Hellcannon liczą się jako maszyny. Chalice nie można używać między castem a dispellem.
CHD duże: Iron Demon, Hellcannon, Kadaii destroyer liczą się jako maszyny. Chalice nie można używać między castem a dispellem.
BoC małe: +100pkt do limitu rozpiski, +1 kość do limitu kości do wygenerowania.
BoC duże: +200pkt do limitu rozpiski, +1 kość do limitu kości do wygenerowania.
DoC małe: 1-4 Beast of Nurgle/skullcannon 0-1, 0-3 jednostki nurgla w armii, Skullcannon liczy się jako maszyna, Epidemius 0
DoC duże: 0-4 jednostki nurgla w armii, drugi Skullcannon -100pkt do limitu armii, bestie nurgla 0-6, Skullcannon liczy się jako maszyna, Epidemius 0
Bretka czy mała czy duża bez ograniczeń.
DF małe: 0-1 spelleater rune, Gyrocopter/Gyrobomber/Bolt thrower zajmują po połowie slotu maszyn.
DF duże: gyrocopter i gyrobomber liczą się jako 0,5 maszyny każdy, Bolt throwery 2 na slot maszyn.
Empire małe: 1-5 Demigryfów/Steam tank 0-1, Steam tank liczy się jako maszyna.
Empire duże: Steam Tank/zduplikowana maszyna/każda 5 modeli Demigryphs/każdy mag Light po pierwszym (o ile War Altar występuje w armii) 0-4, Steam tank liczy się jako maszyna.
WE małe: Moonstone zakazany przy łącznym poziomie Death w sojuszu większym niż 3.
WE duże: Moonstone zakazany przy łącznym poziomie Death w sojuszu większym niż 3, Hagbane tips/Trueflight arrows/Waywatchers (liczy się jako 2)/Waystalker (liczy się jako 5) 0-60.
HE małe: Banner of the World Dragon/Frostheart Phoenix 0-1, Banner of the World Dragon na White Lions +100 do kosztu.
HE duże: Book of Hoeth/Banner of the World Dragon/Frostheart Phoenix (rare) 0-2, Archmage z Lore of Shadow lub Death nie może używać Book of Hoeth, Teclis wybiera czary na poziomie rozpiski.
LIZ małe: Tetto'Eko 0.
LIZ duże: jednostki z zasadą fly 0-4.
TK małe: +1 do limitu kości mocy, +100 pkt do armii.
TK duże: +1 do limitu kości mocy, +200 pkt do armii.
OK małe: 0-4 modele Mournfang cavalry, Ironblaster/Scraplauncher liczą się jako maszyna
OK duże: drugi Ironblaster/Lord w armii 0-1, Ironblaster/Scraplauncher liczą się jako maszyna
DoW małe: +200 pkt do armii, każdy sojusz z DoW jest pewny.
DoW duże: +300 pkt do armii, Galloping Guns 2 na slot maszyn, Fenbeast traktuje wszystkie wodne elementy terenu jako mokradła, każdy sojusz z DoW jest pewny.
-> dopuszczamy proksowanie figurasków w ramach przyzwoitości tzn. - nie ma samych podstawek czy kartoników; piechota=piechota, kawaleria=kawaleria
jak nie masz figsów napisz - pożyczymy coś

Bitwy: 3
I Bitwa - Battleline
II Bitwa - Blood & Glory
III Bitwa - Battleline
(duży generał 2p, mały generał 1p, sztandary po 1p)
* Gra kończy się na koniec fazy, w której odporność jednego z sojuszy spadnie do 4 lub mniej punktów. Zwycięzca otrzymuje 20pkt od których odejmuje się jeden pkt. za każdy stracony w trakcie bitwy własny pkt. odporności (min. do wyniku 16:4). Jeżeli żadna armia nie zostanie złamana w trakcie gry, lub obie armie zostaną złamane w tej samej fazie, bitwa kończy się remisem a obie armie otrzymują po 10pkt zwycięstwa. Następnie wynik ten jest modyfikowany o różnicę pkt. odporności straconych przez obu graczy. Wynik jest modyfikowany o różnicę na korzyść armii, która straciła mniej punktów odporności.
Przykład: Armia A straciła 4 pkt odporności, armia B straciła 1 pkt odporności. Różnica wynosi 3. Wynik bitwy to 13:7 na korzyść armii B (10+3).
Modyfikacja nie może dać wyniku lepszego niż 15:5.
Wjazd: 10 zł/osoby
Nagrody:
- na 100% macie od nas dyplomy i punkty do ligi

- dodatkowo drobne upominki od firmy MicroArt Studio oraz Księgarnia Gdańscy - Wszystko dla ucznia; ul. Promienna 1b, 87-800 Włocławek
Zgłoszenia:
Zgłoszenia proszę wysyłać na adres wpierzchalski@tophost.pl
Poprawne zgłoszenie powinno zawierać: imię, nazwisko, ID*, armię, rozpiskę w formacie html
Wysłanie poprawnego zgłoszenia do 25.09.2014 do 23.59 (czwartek o północy) premiowane jest dodatkowymi 2 dużymi punktami do klasyfikacji generalnej (jest dużo czasu więc bądźcie punktualni byśmy nie musieli się kłocić

*ID ze strony Ligi WFB: http://ranking.wfb-pol.org/players.php
Ocena malarska:
Jak zwykle wprowadzamy ocenę malarsko-hobbystyczną - do zdobycia będzie 5 DP do klasyfikacji ogólnej.
Oceną zajmą się muchozol oraz dany. Szczegóły wkrótce.
Limit miejsc: 40
Skład sędziowski:
główny - na pewno jakiś rozgarnięty z sali

boczny w sprawach błahych - Heptun
techniczno-organizacyjny - Heptun
malarsko-hobbystyczny - muchozol/dany
Rozkład jazdy:
08:45 - 9:15 Zapisy
09.20 - 12.00 I Bitwa - Battleline
12.05 - 14.45 II Bitwa - Blood & Glory
15.00 - 17:40 III Bitwa - Battleline
18.00 - wręczanie dyplomów i ogłoszenie wyników