Termin: 29 Lisopad 2014
Organizatorzy: Artur "Kanadian" Stasieńko, Michał "Kowal" Kowalewski
Format:1600 punktów, bez lordów i bez specjalnych (lordowie i specjale do kibla chodzą z większa obstawą

Gramy w systemie W, L, D + VP scored.
Korzystamy z nowego lora (wg zasad GW)
Ale Odpuszczamy sobie Armię z EoT (jak wyjdą wszystkie, będzie kolejny turniej 4fun)
Scenariusze: mogą się pojawić.
Wejściówka: 15 zł za osobę.
Start: 9.15
pierwsza bitwa 9:30-11:30
Przerwa na Spaghetti 11:45-12:15
druga bitwa 12:30-14:30
trzecia bitwa 14:45-16:45
czwarta bitwa 17:00-19:00
sprzątanie i ogłoszenie wyników 19:00-19:30
Miejsce:
Liceum Akademickie w Radomiu
ul. kard. S. Wyszyńskiego 6 (I+II piętro),
26-600 Radom
Stoły
72x48 cali.
Z zasadami specjalnymi (Gramy 4fun, więc nie będzie sprawiedliwie

Stół numer 1
Pustynia Władców Grobowców
Cała pustynia składa się z wydm (czyli górek) oraz terenów piaszczystych pomiedzy nimi. Na terenie tym napotkać można ruchome piaski, które kazda jenodska poza harcownikami traktuje jako teren niebezpieczny. Dodatkowo: kawaleria, kawaleria potworów, piechota potworów, rydwany i potwory niezdaja tego testu na 1,2. Od ruchomych piasków niema ochony zarówno zwyklej jak i magicznej.
Dodatkowa zasada stołu mówi : panująca wysoka temperatura całkowicie uniemożliwia pospieszne ruchy a to przekłada sie na brak możliwosci MARSZU na całym stole.
Stół numer 2
Sylvania - ziemie wampirów.
Stół wyglada w miare normalnie, mała zagroda, koło niej kilka płotków, jakas sterta kamieni i niedaleko kosciółek i mały cmentarz. Nic wielkiego pozatym, że akcja rozgrywa sie w nocy. Wszystkie jednostki maja -1 BS.
Dodatkowa zasada stołu mówi : wszedobylska aura zepsucia i czarnej magii podtrzymującej wampiry przy życiu bardzo mocno zabrzurza magie z nastepujacymi skutkami.
Magia Cienia, Smierci oraz Wampirza ma obniżony próg do wszystkich czarówo 2. Czyli czar który wychodził na 10 wychodzi teraz na 8, dotyczy to równiez powiekszonych wersji. Bonus zostaje podwojony jesli czarująca postać znajduje sie na cmentarzu.
Magia Swiatła, Życia, Niebios ma zwiekszone o 2 wszystkie wartości czarów, dotyczy to równiez powiekszonych wersji. Wartośc 8 zamienia sie na 10. Zasada ta znika jesli czarujący znajduje sie w kościele.
Stół numer 3
Imperialne miasteczko
Nic niezwyklego, ot zwykly stół z tą róznicą że wiekszość stołu to po prostu domki, . Bedzie ich około 15. Na srodku ryneczek ze studnią.
Dodatkowa zasada stołu mówi : ludzkie armie (Imperium oraz Bretonia) chcą za wszelką cene bronić swych domostw. Jesli maja jakiegokolwiek bohatera w swoim oddziale to oddział ten zdaje wszystkie testy LD na 3 kosciach i wybiera dwa najniższe wyniki.
Stół numer 4
Skawenskie Podziemia
Stół bardzo nietypowy. Akcja dzieje sie pod ziemia w skavenskich miescie załozonym na zgliszczach krasnoludzkiej twierdzy, Z kazdej strony bedzie 3-4 wejscia do podziemi. Poruszać sie bedziemy w tunelach o szerokości około 5 cali (plus minus 2 cale) wszystkie obroty wykonywane sa wirtualnie. Od krawedzi tunelu nie musi byc zachowany odstep cala. Na pewno przeszukując tunele natrafimy równiez na wieksze sale.
Dodatkowa zasada stołu mówi : niski sufit nie sprzyja lataniu. Zasada LOT nie działa.
Stół numer 5
Dzungla w Lustrii
Drzungla totalna. cały stół traktujemy jako las. Z wszystkimi plusami i minusami tego rozwiazania. Dodatkowo nalezy uwazać na banga, cieki wodne, i jeziorka.
Dodatkowa zasada stołu mówi : DRZUNGLA TOTALNA, drzewa i krzewy sa tak geste że jesli sie zagapisz i spuscisz towarzysza broni z oczu na chwile to juz koniec. Wszystkie jednostki widzą na 18 cali.
Stół numer 6
Pola Bretońskie
Najwspanialsze pole bitwy na świecie, piekne pola wykorzystywane przez kawalerie. Jak okiem siegnać sama ubitwa ziemia i delikatna trawka. Nic nie przeszkadza w walce.... ani nie pomaga.
Dodatkowa zasada stołu mówi : Pola tak czesto zjezdzone przez bretonska kawalerie idealnie twarde dla szybkich jednostek. Kazda jednostka majaca zasade Szybki krok wykorzystuje wszystkie 3 kosci do ruchu nie odrzucajac najmniejszej. Nie dotyczy to jednostek latajacych.
Stół numer 7
Tereny łowieckie Beastmenów
Stół bardzo sielankowy, dużo lasów, polan, troche wzgórz i starych obelisków. Idealne tereny łowieckie, jest gdzie sie schować jest gdzie pogonic.
Dodatkowa zasada stołu mówi : dzieki olbrzymiej ilości zwierzyny łownej oraz dziwnej aurze tych terenów wszystkie bestie i potwory przybierają na sile. Wszystkie jednostki z zasadą Monster dostją +1 do siły. Potwory na koniec walki zamiast jednej k6 rzucaja dwoma koścmi i wybierają wyzszy wynik.
Hobbystyka: (Może ulec zmianie)
- 0-5 za malowanie (figurka musi być w 100% schludnie pomalowana, w przynajmniej 3 kolory żeby była uznana za pomalowaną). 5pkt -1pkt za każdy niepomalowany/nie w pełni pomalowany oddział.
- 0-1 za podstawki jeżeli 100% podstawek ma coś oprócz farby i figurki na sobie.
- 0-1 za traye 2+ modeli
- 0-3 za akcesoria. 3pkt -1 za brak każdego z powyższych (RB, AB, kostki, templaty, miarka).
- +1 za WOW dla 1 osóby
Zapisy.
1. 1873 Artur "Kanadian" Stasieńko DE
2. 3822 Michał "Kowal" Kowalewski Liz
3. 3276 Adam Kalinowski - WE
4. 2005 Murmi - ??
5. 4407 Dzokejek - OK
6. 4300 Chudeusz - OK
7. 3547 Pingu - DW?
8. 4408 Jednooki Skaven
9. 5215 Osvald WoC
10. ???? Łysy - WoC
11.
12.
13.
14.
15.
...
Podczas zapisywania proszę o podanie; ID Gracza, imię i nazwisko oraz ID Armi.
[/b]
Do potwierdzenia: ale chcemy każdemu z uczestników zapewniamy ciepły posiłek (w cenie wejściówki) w postaci Spaghetti z sosem bolognese (400g). Dla osób którym nie odpowiada sos bolognese możliwa zamiana na:
- sos carbonara
- sos warzywnym z kurczakiem
- sos warzywnym