Woch 2400 by Bolesław
Woch 2400 by Bolesław
Złożyłem finalną wersję (licząc, że Warshrine nie liczy się do wyborów):
Unnamed2400 Pts - Warriors of Chaos Army
1 Chaos Lord of Tzeentch @ 323.0 Pts
Mark of Tzeentch; General; Great Weapon; Chaos Armour
Talisman of Preservation [45.0]
Soul Feeder [10.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts
1 Chaos Sorcerer Lord on disk Tzeentch @ 385.0 Pts
Mark of Tzeentch; Lore of Tzeentch; Magic Level 4; Chaos Armour
Talisman of Endurance [30.0]
Enchanted Shield [5.0]
Dispel Scroll [25.0]
Third Eye of Tzeentch [10.0]
1 Exalted Hero of Tzeentch @ 271.0 Pts
Mark of Tzeentch; Great Weapon; Battle Standard; Barding
Scaled Skin [20.0]
Armour of Destiny [50.0]
1 Daemonic Mount @ [0.0] Pts
1 Chaos Sorcerer of Slaanesh @ 200.0 Pts
Mark of Slaanesh; Magic Level 2; Chaos Armour
Charmed Shield [5.0]
Power Stone [20.0]
1 Hellcannon @ 210.0 Pts
1 Chaos Chariot of Nurgle @ 125.0 Pts
1 Chaos Chariot of Nurgle @ 125.0 Pts
1 Chaos Chariot of Nurgle @ 125.0 Pts
1 Chaos Warshrine of Tzeentch @ 135.0 Pts
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 90.0 Pts
Mark of Slaanesh; Javelin; Standard
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 95.0 Pts
Mark of Slaanesh; Throwing Axes; Standard
5 Chaos Warhounds @ 40.0 Pts
Vanguard
1 Chimera @ 275.0 Pts
Flaming Breath; Regenerating Flesh
Models in Army: 25
Total Army Cost: 2399.0
Coś nie pasuje mi kompozycja bohaterów: na pewno brakuje mi Chaos Familiara na dużym magu (dzisiaj np nie wylosowałem bramy), a Power Stone na małym nie jest konieczny.
Dzisiaj tym zagrałem i dostałem maskę od O&G, ale straciłem w 1 turze i generała i chimerę, a Hellcannon odmówił strzelania do końca gry, w drugiej turze bsb. Jak już mogłem szarżować (rzuciłem 1 hexa na główny klocek) to rydwany były na 1 ranie ;/
Unnamed2400 Pts - Warriors of Chaos Army
1 Chaos Lord of Tzeentch @ 323.0 Pts
Mark of Tzeentch; General; Great Weapon; Chaos Armour
Talisman of Preservation [45.0]
Soul Feeder [10.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts
1 Chaos Sorcerer Lord on disk Tzeentch @ 385.0 Pts
Mark of Tzeentch; Lore of Tzeentch; Magic Level 4; Chaos Armour
Talisman of Endurance [30.0]
Enchanted Shield [5.0]
Dispel Scroll [25.0]
Third Eye of Tzeentch [10.0]
1 Exalted Hero of Tzeentch @ 271.0 Pts
Mark of Tzeentch; Great Weapon; Battle Standard; Barding
Scaled Skin [20.0]
Armour of Destiny [50.0]
1 Daemonic Mount @ [0.0] Pts
1 Chaos Sorcerer of Slaanesh @ 200.0 Pts
Mark of Slaanesh; Magic Level 2; Chaos Armour
Charmed Shield [5.0]
Power Stone [20.0]
1 Hellcannon @ 210.0 Pts
1 Chaos Chariot of Nurgle @ 125.0 Pts
1 Chaos Chariot of Nurgle @ 125.0 Pts
1 Chaos Chariot of Nurgle @ 125.0 Pts
1 Chaos Warshrine of Tzeentch @ 135.0 Pts
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 90.0 Pts
Mark of Slaanesh; Javelin; Standard
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 95.0 Pts
Mark of Slaanesh; Throwing Axes; Standard
5 Chaos Warhounds @ 40.0 Pts
Vanguard
1 Chimera @ 275.0 Pts
Flaming Breath; Regenerating Flesh
Models in Army: 25
Total Army Cost: 2399.0
Coś nie pasuje mi kompozycja bohaterów: na pewno brakuje mi Chaos Familiara na dużym magu (dzisiaj np nie wylosowałem bramy), a Power Stone na małym nie jest konieczny.
Dzisiaj tym zagrałem i dostałem maskę od O&G, ale straciłem w 1 turze i generała i chimerę, a Hellcannon odmówił strzelania do końca gry, w drugiej turze bsb. Jak już mogłem szarżować (rzuciłem 1 hexa na główny klocek) to rydwany były na 1 ranie ;/
Łatwe zamki są jak łatwe laski - brzydkie i puste w środku.
Złota myśl Bolesława Chrobrego
źródło: nonsensopedia :3
Złota myśl Bolesława Chrobrego
źródło: nonsensopedia :3
ja tych lordów bez kororny nie trawie, no może poza tym z hellfire sword
familiar na małym jak już, nie wylosowałeś bramy bo miałeś turbo pecha (na 4 lewelu jest bodajże ponad 90% szansy na wylosowanie bramy)z drugiej strony mark of tz aż się prosi o familiar albo channeling staff.
co do power stona to mam pytanie, skoro wg. etc można mięć 2 kości max dodatkowo, czyli jeżeli wychaneluje 1 kość to już potem z power stons mogę tylko jedna dodać czy jak?(lub jeżeli np z boon of magic dojdzie)
familiar na małym jak już, nie wylosowałeś bramy bo miałeś turbo pecha (na 4 lewelu jest bodajże ponad 90% szansy na wylosowanie bramy)z drugiej strony mark of tz aż się prosi o familiar albo channeling staff.
co do power stona to mam pytanie, skoro wg. etc można mięć 2 kości max dodatkowo, czyli jeżeli wychaneluje 1 kość to już potem z power stons mogę tylko jedna dodać czy jak?(lub jeżeli np z boon of magic dojdzie)
MARK OF MARKI MARK
w 5 maruderów, na jedną turę to wystarcza, jest fastem więc może dawać flee i przy 10 ruchu ciężko go złapać. Crow of Command? Za co?Jasif pisze:Ten mag nie był na koniu przypadkiem? To i tak słaby pomysł, bo nie masz gdzie go chować.
Łatwe zamki są jak łatwe laski - brzydkie i puste w środku.
Złota myśl Bolesława Chrobrego
źródło: nonsensopedia :3
Złota myśl Bolesława Chrobrego
źródło: nonsensopedia :3
charmed shieldStan pisze:W pierwszej turze, w fazie magii zbierasz jeden pocisk, w fazie strzelania obrywa od jednej maszyny i spada.
Niby w rozpisce jest w co strzelać, ale ten mag za 200pkt to dla armaty jeden strzał na 2+ ranienie i 2+ na woundy.
Łatwe zamki są jak łatwe laski - brzydkie i puste w środku.
Złota myśl Bolesława Chrobrego
źródło: nonsensopedia :3
Złota myśl Bolesława Chrobrego
źródło: nonsensopedia :3
Delikatnie zmieniona wersja:
Unnamed2400 Pts - Warriors of Chaos Army
1 Chaos Lord of Tzeentch @ 358.0 Pts
Mark of Tzeentch; General; Great Weapon; Chaos Armour
Talisman of Preservation [45.0]
Soul Feeder [10.0]
Dragonhelm [10.0]
Crown of Command [35.0]
1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts
1 Chaos Sorcerer Lord of Tzeentch @ 375.0 Pts
Mark of Tzeentch; Lore of Tzeentch; Magic Level 4; Chaos Armour
Talisman of Endurance [30.0]
Third Eye of Tzeentch [10.0]
Spellshield [20.0]
1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts
1 Exalted Hero of Tzeentch @ 271.0 Pts
Mark of Tzeentch; Great Weapon; Battle Standard; Barding
Scaled Skin [20.0]
Armour of Destiny [50.0]
1 Daemonic Mount @ [0.0] Pts
1 Chaos Sorcerer @ 170.0 Pts
No Mark; Lore of Fire; Magic Level 2; Chaos Armour
Dispel Scroll [25.0]
1 Hellcannon @ 210.0 Pts
1 Chaos Chariot of Nurgle @ 125.0 Pts
1 Chaos Chariot of Nurgle @ 125.0 Pts
1 Chaos Chariot of Nurgle @ 125.0 Pts
1 Chaos Warshrine of Tzeentch @ 135.0 Pts
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 95.0 Pts
Mark of Slaanesh; Throwing Axes; Standard
5 Chaos Warhounds @ 40.0 Pts
Vanguard
1 Chimera @ 275.0 Pts
Flaming Breath; Regenerating Flesh
11 Chaos Marauders of Slaanesh @ 97.0 Pts
Mark of Slaanesh; Standard; Musician
Models in Army: 31
Total Army Cost: 2396.0
Pytanie: czy mag lord moze byc tak złożony?
Unnamed2400 Pts - Warriors of Chaos Army
1 Chaos Lord of Tzeentch @ 358.0 Pts
Mark of Tzeentch; General; Great Weapon; Chaos Armour
Talisman of Preservation [45.0]
Soul Feeder [10.0]
Dragonhelm [10.0]
Crown of Command [35.0]
1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts
1 Chaos Sorcerer Lord of Tzeentch @ 375.0 Pts
Mark of Tzeentch; Lore of Tzeentch; Magic Level 4; Chaos Armour
Talisman of Endurance [30.0]
Third Eye of Tzeentch [10.0]
Spellshield [20.0]
1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts
1 Exalted Hero of Tzeentch @ 271.0 Pts
Mark of Tzeentch; Great Weapon; Battle Standard; Barding
Scaled Skin [20.0]
Armour of Destiny [50.0]
1 Daemonic Mount @ [0.0] Pts
1 Chaos Sorcerer @ 170.0 Pts
No Mark; Lore of Fire; Magic Level 2; Chaos Armour
Dispel Scroll [25.0]
1 Hellcannon @ 210.0 Pts
1 Chaos Chariot of Nurgle @ 125.0 Pts
1 Chaos Chariot of Nurgle @ 125.0 Pts
1 Chaos Chariot of Nurgle @ 125.0 Pts
1 Chaos Warshrine of Tzeentch @ 135.0 Pts
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 95.0 Pts
Mark of Slaanesh; Throwing Axes; Standard
5 Chaos Warhounds @ 40.0 Pts
Vanguard
1 Chimera @ 275.0 Pts
Flaming Breath; Regenerating Flesh
11 Chaos Marauders of Slaanesh @ 97.0 Pts
Mark of Slaanesh; Standard; Musician
Models in Army: 31
Total Army Cost: 2396.0
Pytanie: czy mag lord moze byc tak złożony?
Łatwe zamki są jak łatwe laski - brzydkie i puste w środku.
Złota myśl Bolesława Chrobrego
źródło: nonsensopedia :3
Złota myśl Bolesława Chrobrego
źródło: nonsensopedia :3
jest ok, ale ten lvl2 w marudach to słaby pomysł, szkoda pkt, jak chcesz scroll caddy to daj mu lvl1 shadow i rzucaj miasme, schowaj go gdzieś za impasem, 48 cali zasięgu to klasa. na śmietnik masz lvl4 + dużą mobilność armii
warshrine, maruderów i tego lvl2 bym wywalił. zostanie 400 pkt, są lepsze wybory - skullcrushers, gorebeasty, kolejna chimera
poza tym twój lvl4 ma pkt na dispel scroll.
warshrine, maruderów i tego lvl2 bym wywalił. zostanie 400 pkt, są lepsze wybory - skullcrushers, gorebeasty, kolejna chimera
poza tym twój lvl4 ma pkt na dispel scroll.
MARK OF MARKI MARK
Bogdan, jak nie wiesz to siedz cicho. Akurat te szmaty są niezbedne pod nowego drafta i sam je teraz wstawiam w fasty.
Co do rozpy, generalnie jest ok, tylko w starciu z breta czy szczurami 2 dyski ktore stanowia o tej armii beda udupione na 1 ture, a wtedy praktycznie wszystko pozostałe zejdzie Ci w moment, nie jestem fanem takiego składania lordów, ale jak chcesz to śmiało
Co do rozpy, generalnie jest ok, tylko w starciu z breta czy szczurami 2 dyski ktore stanowia o tej armii beda udupione na 1 ture, a wtedy praktycznie wszystko pozostałe zejdzie Ci w moment, nie jestem fanem takiego składania lordów, ale jak chcesz to śmiało
Przynajmniej jednego na demonic mounta, zeby nie było go za łatwo złapac sadzaniem na ziemie. Najlepiej maga, bo ten dyskowiec nawet jak zostanie w miejscu to w dalszym ciagu ma stubborn i niespecjalnie mu przeszkadza szarza czegokolwiek , z drugiej strony przydałoby sie zeby lord był odporny na KB, mount mu taka odpornosc zapewnia