The Wolf Hunts

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Błażej
Kretozord
Posty: 1507
Lokalizacja: Gdynia, BWT

The Wolf Hunts

Post autor: Błażej »

czy mogę dołączyć bohatera na piechotę do oddziału kawalerii a następnie popchnąć ten oddział popychaczką z Lore of Beasts (The Wolf Hunts) ?

Awatar użytkownika
Xet
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3084
Lokalizacja: Rumia

Post autor: Xet »

W mojej ocenie jezeli do kawy dolacza hero to tworzy sie mieszany unit i nie mozna go potraktowac popychaczka.

Błażej
Kretozord
Posty: 1507
Lokalizacja: Gdynia, BWT

Post autor: Błażej »

to w takim razie jeśli do kawalerii dołączę bohatera na piechotę to nie można jej zatrzymać z Beast Cowers ??

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Ale wałki.

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

Błażej pisze:to w takim razie jeśli do kawalerii dołączę bohatera na piechotę to nie można jej zatrzymać z Beast Cowers ??
to samo chciałem napisać.

Awatar użytkownika
Gobos
Falubaz
Posty: 1090
Lokalizacja: Strefa Zero/Poznań

Post autor: Gobos »

moim zdaniem bohater - niezaleznie jaki - 'dostosowuje' sie do oddzialu. kawaleria z pieszym herosem nadal jest kawaleria, i dzialaja na nia ww. czary

Awatar użytkownika
Xet
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3084
Lokalizacja: Rumia

Post autor: Xet »

Kawalerie mozesz zatrzymac , napisane jest ze mounty w odziale sie nie ruszaja/atakuja , co nie przeszkadza zeby bohater na piechote wyszarzowal.

Błażej
Kretozord
Posty: 1507
Lokalizacja: Gdynia, BWT

Post autor: Błażej »

Xet pisze:Kawalerie mozesz zatrzymac , napisane jest ze mounty w odziale sie nie ruszaja/atakuja , co nie przeszkadza zeby bohater na piechote wyszarzowal.
no ale czar można rzucić tylk ona 'unit of cavarly' ... a sam wcześniej napisałes, że kawaleria + bohater na piechotę to oddział mieszany.

Awatar użytkownika
Xet
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3084
Lokalizacja: Rumia

Post autor: Xet »

Jezeli działać stricte z zasadami to siła rzeczy oba te czary można rzucać tylko na kawalerysjke unity. Ale IMO to jest bezsens , bo taki odział z biegaczem w środku stawałby sie odporny na Beast Covers . LS mogla by to uscislic i nie ma problemu.

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

dlaczego odporni?
czy BK z biegaczem nagle przestaja byc oddzialem?to czym sa?kaczuszka? :roll:

z opisu czaru wynika ze nie mozna ta zablokowac charaktera np na koniku w oddziale piechoty,ale to inna bajka (przynajmniej tak wynika z mojego niedorobionego polskiego RB)

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

jak dla mnie z opisu czarów wynika że kawę z herosem możesz popchnąć , herosa na mouncie w oddziale piechoty nie możesz i podobnie z zatrzymankiem.

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

moj RB mowi podobnie

Błażej
Kretozord
Posty: 1507
Lokalizacja: Gdynia, BWT

Post autor: Błażej »

no dobra... kolejne zagadnienie...

czy mogę użyć 'Virtue of the Impetous Knight' (+d6" do szarży),szarżując z popychaczki (Wolf hunts)

'Virtue of the Impetous Knight': '(...)adds +D6" for the first charge they declare (...)'

The Wolf Hunts: (...) the unit is deemed to have declared a charge and all the normal charging rules apply, (...)

do boju... :twisted:

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

a to nie jest tak, ze szarza jest dopiero jesli wolf hunt wejdzie w styk po ruszeniu 2d6? jesli tak to wirtua po prostu przepada wraz z uzyciem czaru...

lith
Oszukista
Posty: 872

Post autor: lith »

Gogol pisze:jak dla mnie z opisu czarów wynika że kawę z herosem możesz popchnąć , herosa na mouncie w oddziale piechoty nie możesz i podobnie z zatrzymankiem.
Prosze Cie... Jezeli w polskim rulebooku jest wszystko dobrze przetlumaczone, to przy takiej interpretacji mozna by wsadzic slana do domku. Wstrzymujesz/popychasz tylko kawe/monstery.

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

lith pisze:
Gogol pisze:jak dla mnie z opisu czarów wynika że kawę z herosem możesz popchnąć , herosa na mouncie w oddziale piechoty nie możesz i podobnie z zatrzymankiem.
Prosze Cie... Jezeli w polskim rulebooku jest wszystko dobrze przetlumaczone, to przy takiej interpretacji mozna by wsadzic slana do domku. Wstrzymujesz/popychasz tylko kawe/monstery.
hehehe
nie mozna...bo w zasadzie slann byl podany jako przyklad ruchu monstera :lol2:

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

lith pisze:
Gogol pisze:jak dla mnie z opisu czarów wynika że kawę z herosem możesz popchnąć , herosa na mouncie w oddziale piechoty nie możesz i podobnie z zatrzymankiem.
Prosze Cie... Jezeli w polskim rulebooku jest wszystko dobrze przetlumaczone, to przy takiej interpretacji mozna by wsadzic slana do domku. Wstrzymujesz/popychasz tylko kawe/monstery.
To nie jest sytuacja jednakowa model kawaleryjski nie może wejść do domku nigdy natomiast opis czaru sugeruje ze działa on na jednostki kawalerii lub samotne monstery natomiast nie ma nic na temat monsterów czy jezdnych w oddziałach piechoty

Awatar użytkownika
Gobos
Falubaz
Posty: 1090
Lokalizacja: Strefa Zero/Poznań

Post autor: Gobos »

Shino pisze:a to nie jest tak, ze szarza jest dopiero jesli wolf hunt wejdzie w styk po ruszeniu 2d6? jesli tak to wirtua po prostu przepada wraz z uzyciem czaru...
"If the distance is sufficient to reach the enemy, the unit is deemed to have declared a charge and all the normal charging rules apply, (...)"

Shino ma racje :wink:

Błażej
Kretozord
Posty: 1507
Lokalizacja: Gdynia, BWT

Post autor: Błażej »

Gobos pisze:
Shino pisze:a to nie jest tak, ze szarza jest dopiero jesli wolf hunt wejdzie w styk po ruszeniu 2d6? jesli tak to wirtua po prostu przepada wraz z uzyciem czaru...
"If the distance is sufficient to reach the enemy, the unit is deemed to have declared a charge and all the normal charging rules apply, (...)"

Shino ma racje :wink:
nie doczytałem :cry: ... a plan był tak podły :twisted:

lith
Oszukista
Posty: 872

Post autor: lith »

Gogol, nie mam angielskiego booka, ale w polskim jest napisane, ze do domku moze wejsc jednostka piechoty do US 30. Czyli analogicznie jak przy popychaczce/beast cowers.

ODPOWIEDZ