vs chaos?!
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
- Nathan Explosion
- Plankton
- Posty: 3
vs chaos?!
Witam krasnoludzkich braci,
zaznaczam na wstepie, iz doswiadczonym generalem nie jestem...
Jak mozna sie latwo domyślić z tematu posta mam problemy z wyzej wymieniana armia, prosil bym o pare wskazowek od Długobrodych odnosnie taktyk, rozpisek itp.
(glowny problem stanowia chosen khone knighty, ktore dosc szybko sie u mnie pojawiaja, czasami przed nimi zawita również bloodthirster...)
zaznaczam na wstepie, iz doswiadczonym generalem nie jestem...
Jak mozna sie latwo domyślić z tematu posta mam problemy z wyzej wymieniana armia, prosil bym o pare wskazowek od Długobrodych odnosnie taktyk, rozpisek itp.
(glowny problem stanowia chosen khone knighty, ktore dosc szybko sie u mnie pojawiaja, czasami przed nimi zawita również bloodthirster...)
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 151
- Lokalizacja: Bielsko-Biała; Vendetta
ja na chaos uwielbiam Kowadełko i organkix2 i jeszcze walę thundów, taktyka jest prosta, chaosu na stole zazwyczaj nie ma aż tak wiele i dlatego trzeba zrobic tak żeby dojechało bardzo niewiele albo w ogóle jakaś garsteczka, żebyś mógł jakiegoś klocka użyć, który złamie w CR i chyba tyle...
Bolty i katapy też muszą być, i piechota jakaś lepsza niż clansmani bo jak chaosdojedzie to nie jest miło...
pzdr
Bolty i katapy też muszą być, i piechota jakaś lepsza niż clansmani bo jak chaosdojedzie to nie jest miło...
pzdr
"Cięzka noc, co? ... pół miliarda się wymknęło..."
Amor patriae nostra lex
Salamun Aleykum
Amor patriae nostra lex
Salamun Aleykum
Standardowa rozpiska, standardowa taktyka i powinno się udać.
Jeżeli jest 2k albo więcej pkt to bym wziął żyrka. Chaosu dużo niema i niema go czym zestrzelić. A obcina połowe ruchu i już niedojedzie tak szybko jak mówiłeś.
Jeżeli jest 2k albo więcej pkt to bym wziął żyrka. Chaosu dużo niema i niema go czym zestrzelić. A obcina połowe ruchu i już niedojedzie tak szybko jak mówiłeś.
Gralem pare razy z chaosem i mysle ze zyros z nim daje rade... Tylko trzeba uwazac na furie i screamery bo moga nam duzo popsuc w maszynach... Poza tym standard... Kiedys sprobowalem tez wystawic klocek Slayerow ktorzy sie sprawdzili bo ladnie zatrzymali przez pare tur knightow...
Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/
jak już napisano..
wariant klimatyczny: róg stołu, zastaw się klockami, weź gostka na tarczy w twardym klocku z r.of challenge, parę maszynek, zrób kroczek w kierunku bloodzia i wyciągnij go (frenzy). challenge lordem na tarczy...
wariant turniejowy: maszyny, kowadełko, thundzi....kowadełkiem zwalniasz, maszynami napier.... chaosu nie ma nigdy za dużo na stole a skoncentrowany ogień dwóch organek czyni cuda...i nie zapomnij że co najmniej jeden klocek do walki wręcz musisz mieć...
wariant klimatyczny: róg stołu, zastaw się klockami, weź gostka na tarczy w twardym klocku z r.of challenge, parę maszynek, zrób kroczek w kierunku bloodzia i wyciągnij go (frenzy). challenge lordem na tarczy...
wariant turniejowy: maszyny, kowadełko, thundzi....kowadełkiem zwalniasz, maszynami napier.... chaosu nie ma nigdy za dużo na stole a skoncentrowany ogień dwóch organek czyni cuda...i nie zapomnij że co najmniej jeden klocek do walki wręcz musisz mieć...
Z tym Bloodthristerem nie musi byc tak wcale latwo gdyz dobry gracz chaosu ustawi go tak zeby jednak demon szarzowal tam gdzie on chce... Poza tym dobry gracz chaosu wogule nie wystawi bloodthristera...
Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/
w rulebook'u masz napisane, że jeśli masz wroga w 8" na początku tury to nie możesz maszerować (pamiętaj, że krasi się to nie ima).
swoją drogą nie wiem czy gyros jest lepszy od organek na chaos.
Spowalniasz lataczy kowadłem, do drugich z czegos strzelasz albo blokujesz im możliwość szarzy na mnaszynkę zastawiając ją by się nie dostawił, smoka prubujesz ustrzelić klopami(często się chowa ale przed challengem i dwoma klopami nie jest wcale łatwo się tak pochować), bolty w knightow/minosy/smoka(na dobicie)/Dogry.
Jak pisali wyżej, chaosu jest na tyle mało, że teoretycznie(i często też praktycznie) można go łatwo zmniejszyć do nieszkodliwych ilości.
dzięki Wych za poprawkę
swoją drogą nie wiem czy gyros jest lepszy od organek na chaos.
Spowalniasz lataczy kowadłem, do drugich z czegos strzelasz albo blokujesz im możliwość szarzy na mnaszynkę zastawiając ją by się nie dostawił, smoka prubujesz ustrzelić klopami(często się chowa ale przed challengem i dwoma klopami nie jest wcale łatwo się tak pochować), bolty w knightow/minosy/smoka(na dobicie)/Dogry.
Jak pisali wyżej, chaosu jest na tyle mało, że teoretycznie(i często też praktycznie) można go łatwo zmniejszyć do nieszkodliwych ilości.
dzięki Wych za poprawkę
Ostatnio zmieniony 25 sie 2007, o 20:35 przez Bartys, łącznie zmieniany 1 raz.
Wedlgu gwoli scislosci: o marsz...
Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/
Czy ja wiem...? Furie co prawda maja S4 ale do naszej 4 zalogantow dostawi sie 5 furi... Statystycznie spada nam 1-2 zalogantow my moze zabijemy 1... Zdamy sobie pewnie stubborn a w nastepnej turze maja zyrosa czy innego klocka na tylach...
Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/
Nom screamery to juz ciezsza sprawa... Ablo kowadlo je spowalnia i oslabia... Strzelcy tez od biedy moga byc... Ale organy tez ostro karca tego typu smiecie...
Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/