DMP 2015 - Kraków - 1-2.08.2015

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Dydu
Masakrator
Posty: 2288
Lokalizacja: Legion Kraków

DMP 2015 - Kraków - 1-2.08.2015

Post autor: Dydu »

Klub Legion Kraków przy współpracy ze Stowarzyszeniem Klub Modelarski IPMS Kraków zaprasza na turniej WFB klasy Master:

Drużynowe Mistrzostwa Polski 2015
DMP na fb


Obrazek

Miejsce: Stara Zajezdnia Kraków by DeSilva, ul. Św. Wawrzyńca 12, 31-060 Kraków
http://www.starazajezdniakrakow.pl
Zdjęcia Lokalu - kliknij
Data: 1-2.08.2015
Format:5x Euro 2400
Bitwy:
ROUND PAIRING 1 PAIRING 2 PAIRING 3 PAIRING 4 PAIRING 5
1 - B - B - A - A - D
2 - C - C - B - B - D
3 - A - A - C - C - D
4 - C - C - D - D - B
5 - D - D - A - A - B

A - Meeting engagement
B - Blood & Glory
C - King of the Hill
D - Battleline


Wejściówka za drużynę:280zł w przedpłacie, która musi wpłynąć do dnia 17.07.2015, lub 300zł na miejscu. Jeśli przedpłata wpłynie po 17.07.2015 trzeba będzie uiścić na miejscu różnicę 20zł. Przedpłata nie podlega zwrotom, ale można ją przekazać na inny team, do końca terminu przedpłat.

Dane do przelewu:
66 1030 0019 0109 8518 0577 5772
Damian Drzystek
ul Siedleckiego 13/43
31-536 Kraków

Tytule poproszę: "DMP - nazwa teamu"

Za każdego gracza poniżej 18 roku życia i każdą graczkę drużyna otrzymuje 25zł zwrotu na miejscu turnieju, bez różnicy w jaki sposób dokonuje płatności.
Obiad - informacje w części "Dodatkowe atrakcje"

Wspierają nas:
Obrazek
Główny sponsor - WIP
Obrazek
Patronat Medialny:
Obrazek

Sponsorzy:
Obrazek
Obrazek


Zgłoszenia:
Zgłoszenia proszę wysyłać na adres legionkrakow@gmail.com
Jedyny i ostateczny termin zgłoszeń upływa w piątek 17.07 o północy.
Za poprawne, wysłane w terminie zgłoszenie każdy gracz otrzymuje 20 dodatkowych punktów, drużyna maksymalnie otrzymuje 100 punktów doliczonych do łącznego wyniku po ostatniej bitwie.
Po upłynięciu terminu zgłoszeń organizator publikuje wszystkie zebrane rozpiski w tym temacie.
Organizator nie sprawdza rozpisek, ale nakłada kary w postaci zmniejszenia ilości punktów za zgłoszenie każdemu graczowi, w którego zgłoszeniu pojawi się błąd.
Prawidłowe zgłoszenie powinno być przesłane jako załącznik w formacie txt przez kapitana drużyny (wszystkie rozpiski w jednym pliku). Zgłoszenie się w niepoprawnym formacie oznacza utratę punktów za zgłoszenie
Gracze przy edytowaniu zgłoszeń nie mają obowiązku podawać w rozpisce przedmiotów i zdolności dostępnych w podstawowej wersji oddziałów czy bohaterów, np. łuku przy Glade Lordzie, zasady Vampire przy Vampire Lordzie, zasady fear przy Pink Horrorach czy skirmish przy Shadach. Jeśli jakiś mag ma z bazy 1lvl lub inny magii i nie trzeba go dokupywać jako dodatkowej opcji, to nie wpisanie tego w rozpisce nie będzie traktowane jako błąd, aczkolwiek prosimy o wpisywanie poziomów nawet w takich sytuacjach. Zgłoszenie powinno być przesłane w poniższym formacie i zawierać wszystkie pięć rozpisek:
Team: [team name]
[player name, ligowe ID] [(c)], [full army name]
[lord name] [on mount]: [general], [magic level], [lore],[ability1], [ability2], [item1], [item2], [magic item1], [magic item 2], [cost]
[lord name] [on mount]: [magic level], [lore],[ability1], [ability2], [item1], [item2], [magic item1], [magic item 2], [cost]
[hero name] [on mount]: [BSB], [magic level], [lore],[ability1], [ability2], [item1], [item2], [magic item1], [magic item 2], [cost]
[hero name] [on mount]: [magic level], [lore],[ability1], [ability2], [item1], [item2], [magic item1], [magic item 2], [cost]
[# taken] x [quantity] [core name]: [FCG], [option1], [option2], [cost]
[# taken] x [quantity] [core name]: [FCG], [option1], [option2], [cost]
[# taken] x [quantity] [core name]: [FCG], [option1], [option2], [cost]
[# taken] x [quantity] [special name]: [FCG], [option1], [option2], [cost]
[# taken] x [quantity] [special name]: [FCG], [option1], [option2], [cost]
[# taken] x [quantity] [special name]: [FCG], [option1], [option2], [cost]
[# taken] x [quantity] [rare name]: [FCG], [option1], [option2], [cost]
[# taken] x [quantity] [rare name]: [FCG], [option1], [option2], [cost]
Total: [total cost]
Taryfikator kar za błędy w zgłoszeniach:
- Za każdą małą poprawkę w rozpisce, typowy misclick, niezaznaczenie generała itp - 1 pkt
- Większy błąd, którego konsekwencją jest klika poprawek, np złamanie ograniczeń euro, przekroczenie limitu punktów na rare, w wyniku czego odejmujemy modele rare i dodajemy modele special lub core - 5 pkt
- Istotna poprawka - zamiana domeny magii, zmiana magicznego sztandaru, zamiana całego oddziału na inny kosztuje nie mniej niż -10 pkt, może także nie zostać dozwolona
- Kary dla jednego gracza nie mogą przekroczyć 20 pkt.

Skład sędziowski:
Sędzia Główny:
Lidder
Sędziowie Liniowi:
Dibo
Panda
Panter

Ograniczenia:
• A team consists of 5 players, each of which with an army from a different army list
Comp
https://drive.google.com/file/d/0Bx-cjt ... sp=sharing

House Rules
https://dl.dropboxusercontent.com/u/106 ... Draft3.pdf

Obowiązuje FAQ ETC oraz FAQ GW
FAQ ETC

FAQ GW

Rozkład jazdy:
Sobota:
8.00 - 8.30 zgłoszenia
8.30 - 9.15 sprawdzanie armii
9.15 – 9.45 losowanie par
9.45 - 13.15 pierwsza bitwa
13.15 - 13.45 przerwa obiadowa
13.45 - 17.15 druga bitwa
17.30 - 21.00 trzecia bitwa
21.00 impreza na miejscu
22.00 wręczenie nagród najlepszym generałom za Ligę 2014!

Niedziela:
8.00 -8.15 kapitan lub członek drużyny potwierdza obecność teamu przy stoliku sędziowskim
8.15 - 11.30 czwarta bitwa
11.30 - 12.00 przerwa obiadowa
12.00 - 15.15 piąta bitwa
15.15 - 15.45 zakończenie turnieju, wręczenie nagród

System punktacji:
Drużyna w jednej rundzie może zdobyć 36-64 DP
Każdy z graczy na rundę może uzyskać 0-20 punktów, wyniki graczy sumujemy.
Drużyna, która w danej rundzie uzyskała więcej niż 63 DP punkty z bitew otrzymuje 64 DP. Drużyna, która zdobyła mniej niż 37 DP punktów otrzymuje 36 DP. Pozostałe drużyny otrzymują liczbę DP równą liczbie zdobytych DP w danej rundzie. Ranking ustalany jest na podstawie najpierw sumy DP, następnie sumy MP.
W skrócie - widełki 64-36

Progi dla battleline i meeting engagment:
0-150 Victory-Points difference - 10-10
151-300 -> 11-9
301-450 -> 12-8
451-600 -> 13-7
601-750 -> 14-6
751-900 –> 15-5
901-1050 –> 16-4
1051-1200 -> 17-3
1201-1350 -> 18-2
1351-1500 -> 19-1
1500+ -> 20/0

Progi dla blood and glory i king of the hill:
0-200 Victory-Points difference - 10-10
201-400 -> 11-9
401-600 -> 12-8
601-800 -> 13-7
801-1000 -> 14-6
1001-1200 –> 15-5
1201-1400 –> 16-4
1401+ -> 17-3

Parowanie drużyn:
- zapewniamy wszystkim przyjezdnym drużynom przeciwników w pierwszej bitwie
- zapewniamy, że teamy z tego samego klubu nie zagrają przeciwko sobie w pierwszej bitwie
- w pierwszej bitwie nastąpi losowanie par z kapelusza
- w kolejnych bitwach będziemy korzystać ze "szwajcarskiego" systemu parowania

Parowanie graczy EURO
1. (1&2th match up of Team A v. Team B)
Both Teams put up 1 army.
Both Teams put up 2 opponents
Both Teams choose their match

2. (3&4)
Both Teams put up 1 army.
Both Teams put up 2 opponents
Both Teams choose their match

5. (5)
Team A last army («in hand»)
Team B last army («in hand»)
Parowanie powinno zająć drużynom łącznie maksymalnie 15 minut.

Stoły i mapki:
Po wybraniu par należy wylosować stoły, na których każda z nich rozegra swoja bitwę.

Malowanie i przygotowanie do gry
Traye obowiązkowe jakiekolwiek, pomalowane czy nie, bez różnicy, chodzi o wygodę gry.
Podręczniki armii obowiązkowe w oryginale, xero, na tablecie lub smartfonie, chodzi tylko o łatwą dostępność do tekstu.
Podręcznik główny musi być przynajmniej jeden u kapitana.
Miarki, kostki i wzorniki(przynajmniej ze 3 komplety na team) muszą być.
Przed rozpoczęciem turnieju, każdy team jest zobowiązany przedstawić swoje rozpakowane armie sędziemu do zatwierdzenia, dopiero po zatwierdzeniu team będzie mógł wrzucić swoje zgłoszenie do koszyka. Jeśli w kolejnych bitwach modele nie zatwierdzone pojawią się na stole i zostanie to wykryte będzie to karane przegraną bitwą 0-20. Gwarantujemy, że na tym turnieju sprawiedliwość będzie prędka, będzie słuszna i będzie bezlitosna. Prosimy potraktować to poważnie.
Na turnieju nie odbędzie się ocena malowania, za którą można otrzymać dodatkowe punkty, będzie natomiast prowadzona wyrywkowa kontrola stanu modeli i obecności proxów.
Wszystkie modele muszą posiadać podstawki.
Modele muszą mieć pomalowane na odpowiednie kolory wszystkie elementy, inaczej będą zdejmowane ze stołu.
Nie wymagamy od graczy WE posiadania oryginalnego modelu Citadel Wood, należy jedynie posiadać teren o takich samych lub mniejszych wymiarach wykonany z trwałego, sztywnego materiału.
Zakaz proxowania. To czy coś jest proxem czy nie określają sędziowie. W razie problemów ze oceną sędziego ostateczną decyzję podejmuje organizator.
Modele gumowe i inne prepainty będą ściągane ze stołu, jeśli:
a) Nie będą pasowały klimatem i wyglądem do armii.
b) Nie będą pomalowane/przemalowane.
Każdy gracz zobowiązany jest do posiadania wszystkich niezbędnych modeli do zaklęć, umiejętności itp. np:
- Gdy rzucasz 6ty spell z lore of beast musisz mieć model odpowiedniego potwora, aby podstawić go zamiast modelu maga.
- Gdy abominacja wypluje z siebie swarmy musisz mieć modele.
Feral Manticore - dowolny model Manticory na podstawce 50 x 100 mm.
Black Hydra - dowolny model Hydry na podstawce 50 x 100 mm.
Horned Dragon - dowolny model smoka na podstawce 50 x 100 mm.
Mountain Chimera - dowolny model chimery na podstawce 100 x 150 mm.
Great Fire Dragon - dowolny model smoka na podstawce 100 x 150 mm.

Pytania wraz ze zdjęciami mogą przesyłać na legionkrakow @gmail.com

Nagrody:
WIP

Nocleg:
Mapka Google z noclegiem w okolicy, Stara zajezdnia centralnie na środku mapki

Ze zniżkami:
Green Hostel - na hasło "DMP" 10% zniżki
Honey Hostel - na hasło "DMP" 10% zniżki
Aparthotel Miodowa - czekam na potwierdzenie zniżki, mają ostatnie 5 apartamentów 5 osobowych

Dobre ale drogie:
Ester Hotel
Hotel Kazimierz

Dobre:
Spatz Aparthotel
Leon Aparthotel
Miodosytnia
Kolory

Tanio:
Panda Hostel
Moon Hostel

Na terenie Browaru nie ma możliwość noclegu !!!
Na terenie Browaru obowiązuje całkowity zakaz spożywania napojów i jedzenia zakupionych poza restauracją. Za spożywanie w/w produktów na terenie Browaru kara 20VP !!!. Organizator zapewnia ogólno dostępną wodę dla wszystkich uczestników turnieju


Dojazd:
Browar znajduje się w samym centrum Krakowa, 2km od dworca głównego (20 min na piechotę).
W pobliże Browaru dojeżdżają tramwaje nr: 3, 19, 24, 50 - przystanek Św. Wawrzyńca

4. Osoby nieletnie proszone są o przywiezienie zgody oraz deklaracji ponoszenia odpowiedzialności od ich opiekunów ustawowych o treści:
"Wyrażam zgodę na udział mojego dziecka w turnieju WFB Drużynowe Mistrzostwa Polski 2015 w dniach 1-2.08.2015 w Krakowie oraz ponoszę odpowiedzialność za wyrządzone przez niego szkody.
podpis rodzica lub innego prawnego opiekuna
.........."


Wychodząc na przeciw oczekiwaniom graczy w naszych przygotowaniach i realizacji będziemy kierować się profesjonalnym podejściem do Drużynowych Mistrzostw Polski. Tego samego oczekujemy od uczestników tego wydarzenia, którzy poświęcają cenny czas i energię na przygotowania na ten najważniejszy turniej w roku.

Kapitan.
W drużynie 5-osobowej odpowiedzialność jest rozmyta, a kontakt utrudniony. Nie wiadomo do końca z kim rozwiązywać problemy i kto ma ostatnie słowo w sprawie. Dlatego też naturalnie narodziła się potrzeba posiadania w drużynie kapitana - osoby, która niesamowicie usprawnia płynność turnieju. Kapitan na DMP pełni rolę łącznika z przeciwną drużyną oraz sędziami. To on będzie odpowiedzialny za zgłoszenie drużyny oraz oddawanie wyników. Kapitan będzie również pełnił rolę taktyczną w zespole. W przeciwieństwie do innych graczy ze swojego zespołu, będzie on mógł skonsultować się graczem, aby doradzić mu w kwestii planu na grę. Ta drużynowa konsultacja będzie mogła trwać aż 3 minuty, ale każdy gracz może skorzystać z niej tylko raz. Jest ona o tyle ważna ponieważ jakiekolwiek sugestie, podpowiedzi czy korekty osób niegrających będą karane.
Postanowiliśmy na tym turnieju położyć większy nacisk na rolę kapitanów. Chodzi zarówno o kapitanów jako graczy jak i osoby, które powinny brać odpowiedzialność za swoich kolegów z drużyny.
- Kapitanowie otrzymają od nas przy zapisach opaski kapitańskie, mogą też przywieźć swoje z klubowym logiem. Rolą kapitana jest nie tylko sprawnie poprowadzić swoja drużynę, ale także doradzać swoim kolegom i utrzymać przyjazną atmosferę przy wszystkich stołach. Kapitanowie powinni rozstrzygać sporne sytuacje i godnie reprezentować swoje kluby.
- Na turnieju kapitan jest jedyna osobą, która może konsultować taktykę gry z pozostałymi członkami swojej drużyny.

Gra.
W grze uczestniczy tylko dwóch graczy. Jest to pojedynek umysłu i ducha. Dlatego podobnie jak w innych grach tego typu, również w WFB niedozwolona jest pomoc z zewnątrz. Wszelkie wątpliwości gracze powinni załatwiać między sobą. W razie problemów powinni oni skontaktować się z sędzią poprzez kapitana. Dotyczy to również osób obserwujących grę. Jakiekolwiek upomnienia, korekty i wtrącanie się w rozgrywkę będą surowo karane. Jeśli gracze obserwujący mają jakieś wątpliwości powinni to zgłosić sędziemu poprzez kapitana. Czas na rozmówienie się z graczem jest możliwy tylko z kapitanem podczas 3-minutowej konsultacji. Poważnie podchodzimy do tematu i prosta podpowiedź o rozproszeniu czaru może skończyć się wynikiem 0:20. Sędzia, będący świadkiem takiego incydentu, ma obowiązek ukarać taką osobę. Oczywiście nie zabraniamy graczom informować współgraczy o sytuacji na stołach. Można śmiało informować o obecnym lub przewidywanym wyniku. Jednak to w gestii grającego gracza jest ocena sytuacji przy jego stole i podjęcie decyzji jak ma wykorzystać te informacje. Jakiekolwiek próby obejścia tej zasady będą również surowo karane (np. poprzez "sprytne" zadawanie pytań lub formułowanie stwierdzeń).

Zgłaszanie drużyny oraz oddawanie wyników.
Kapitan zgłasza obecność swojej drużyny organizatorowi odpowiedzialnemu za rejestrację. Rejestracja trwa od godziny 8:00 do 8:30. Po godzinie 8:30 rejestracja zostaje całkowicie zamknięta. Drużyny, które nie zdążyły się zarejestrować nie mają gwarancji, że rozegrają pierwszą rundę. Osoby, które przyjeżdżają z daleka powinny uwzględnić ewentualne opóźnienia na trasie, aby uniknąć utraty punktów już na starcie.
Kapitan jest odpowiedzialny za oddawanie wyników w imieniu swojej drużyny. Na każdą bitwę jest ustalony czas na grę - 3,5 godziny. Z czego 15 minut jest przeznaczone na parowanie. Drużyna kapitana, który odda wyniki po czasie:
0-2: 10 PK,
2-5: 20 PK,
5-10: 35 PK,
10+: wynik 0:0, 35 PK.
Punkty karne nie są brane pod uwagę podczas tworzenia pairingów, są uwzględniane dopiero podczas klasyfikacji generalnej pod koniec turnieju. Uwaga: na ostatnią bitwę pierwszego dnia nie ma przewidzianego czasu dodatkowego.
Sędziowie.
Sędziowie na DMP są całkowicie do dyspozycji graczy, kapitanów w szczególności. Uprasza się, aby wszelkie uwagi zgłaszać poprzez kapitanów. Nieważne, czy jest to kwestia zasad czy problemy przy stole. Nie należy jednak ich traktować jak chodzące podręczniki do zasad. Wszelkie pytania, które można łatwo znaleźć z podręczniku będą traktowane, jako próba opóźniania gry. Może to skutkować punktami karnymi dla drużyny. Sędziowie nie są niestety jasnowidzami i należy ich informować o opóźnieniach przed końcem gry. Nie są po to, aby kontrolować każdy stół i gracza, poprawiać każdą jednostkę czy uczyć gry. Są jedynie po to, aby pomóc rozwiązać ewentualny konflikt lub wyjaśnić problematyczną sytuację. Ich obowiązkiem jest także zdejmowanie ze stołów modeli nie spełniających wymogów hobbystycznych (zdjęte modele liczą się jako zniszczone, ze wszystkimi konsekwencjami).

Dodatkowe atrakcje
Obiad - istnieje możliwość zamówienia obiadu w sobotę i niedzielę, obiady będą wydawane przez restaurację w przerwie obiadowej na miejscu. Koszt obiadu 15zl/osoba, czyli dwa obiady w cenie 30zł.

Do wyboru:
· pierogi (ruskie lub z mięsem lub z kapustą i grzybami)
· lasagne
· tortilla
· burger wołowy

Rodzaj obiadu należy zaznaczyć w na każdy dzień w zgłoszeniu i przelać odpowiednią kwotę wraz z przedpłatą za turniej. Każdy gracz, który wykupi obiad dostanie bloczek na taki obiad jaki zaznaczy w zgłoszeniu. W przypadku zgubienia bloczka nie będą wydawane zapasowe. Obiady zostaną zamówione na podstawie zgłoszeń i będą przygotowane na konkretną godzinę, tak że nie będzie problemu z oczekiwaniem na wydanie.

Zniżka - każdy z graczy otrzyma przy zgłoszeniu smycz i identyfikatorem, na podstawie identyfikatora, przez cały czas turnieju oraz wieczornej imprezy na wszystkie dania oraz napoje i alkohole z baru będzie obowiązywać 10% zniżki

Jako że na terenie lokalu jest możliwość spożywania alkoholu, liczymy że jesteśmy wszyscy dorośli i umiemy się zachować. Gdyby jednak zdarzyły się przypadki nie odpowiedniego zachowania osoby takie będą osuwane z terenu imprezy oraz dyskwalifikowane z turnieju (wszystkie przyszłe bitwy przegrywają 0-20)

Impreza
Impreza wraz z rozdanie nagród za poprzedni sezon zostanie zorganizowana na miejscu, do dyspozycji będziemy mieć pozostałą część sali, na której odbędzie się turniej oraz antresole.
Restauracja przygotuje dla nas specjalne menu na wieczorną imprezę.

ROZPISKI:
https://www.dropbox.com/s/8fff06ja595ib ... .docx?dl=0
Ostatnio zmieniony 23 lip 2015, o 22:54 przez Dydu, łącznie zmieniany 29 razy.

Awatar użytkownika
Dydu
Masakrator
Posty: 2288
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dydu »

Zgłoszenia: (R- rozpiski, P-przedpłata)
1) Czarne Wrony Beta - R
2) Legion - R+P
3) Pokemon (Rosja) - R
4) Snot'n'South - R+P
5) Kultowe Wałeczki - R + P
6) Rogaty Szczur: O jeden kebab za daleko - R + P
7) Rogaty Szczur: O jeden kebab za mało - R + P
8) 8 SKORPION - R + P
9) JH2 - R + P
10) AMT - R + P
11) Rage of Sigmar - R + P
12) RyK Medaliki - R + P
13) Lewa Flanka - R + P
14) I Samozwańczy Oddział Obrońców Wielkiej Rzeszowskiej - R + P
15) Czarne Wrony Alfa - R
16) JH1 - R + P
17) Salamandra Włocławek - R + P
18) Make Way! - R + P
19) Ordin - R
20) Prawy kieł - R
21) Klopsiki spółka z o.o. - R + P
22) Team Łódź - R + P
23) Zad Trolla - R + P
24) Lewa Flanka: Inhalators - R + P
25) Moria Lublin - R + P
26) The Gamblers - R
27) SS II - R - P
28) SS I - R
29) XIII Mercenaries Legion - R
30) Sweet Reform - R
31) Warzag - Słomiani Wdowcy - R
32) Miscast - R
33) The Gamblers 2 - R
34) SS Strażnicy Galaktyki - R + P
35) Legion II - Błysk Ciupagi - R + P
36) Beautiful Minds - R
37) 8 bila - R
38) Gamblers 3
39) TMNT

Rozpiski:
https://www.dropbox.com/s/8fff06ja595ib ... .docx?dl=0
Ostatnio zmieniony 24 lip 2015, o 16:16 przez Dydu, łącznie zmieniany 40 razy.

Awatar użytkownika
Solo
Falubaz
Posty: 1330

Post autor: Solo »

SS w 2 teamie będzie

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Ordin prawdopodobnie tkze w 2 teamy bedzie (juz sie obydwa szykuja do gry :D )

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8783
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Właśnie widzę że Ordin jakiś podudzony po zgłoszeniach na Orcze Gniazdo :wink:
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Wojtuś
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3830
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Wojtuś »

Że tak podczas Woodstocku?! ;(
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

i serio, dajcie sobie siana z tym formatem rozpisek, który powoduje jako jedyny chyba taką ilość błędów, które trzeba później ujemnymi punktami pociskać
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Awatar użytkownika
krzychoss
Falubaz
Posty: 1299
Lokalizacja: XIII Kohorta

Post autor: krzychoss »

Dymitr pisze:i serio, dajcie sobie siana z tym formatem rozpisek, który powoduje jako jedyny chyba taką ilość błędów, które trzeba później ujemnymi punktami pociskać
+1 To że na ETC jest taki format nie oznacza, że musimy na siłę się uszczęśliwiać robiąc inaczej rozpy, które potem cała drużyna musi sprawdzać na jedną imprezę w roku.

Awatar użytkownika
RedScorpion
Falubaz
Posty: 1161
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: RedScorpion »

Mnie się te rozpy podobają. Szczególnie na etapie parowania wszystko jest jasne i w zwartej formie podane.

Awatar użytkownika
Janus
Masakrator
Posty: 2064
Lokalizacja: Nordin Warszawa

Post autor: Janus »

4. Osoby nieletnie proszone są o przywiezienie zgody oraz deklaracji ponoszenia odpowiedzialności od ich opiekunów ustawowych o treści:
"Wyrażam zgodę na udział mojego dziecka w turnieju WFB Drużynowe Mistrzostwa Polski 2014 w dniach 23-24.08.2014 w Łomiankach oraz ponoszę odpowiedzialność za wyrządzone przez niego szkody.
podpis rodzica lub innego prawnego opiekuna
.........."
W Krakowie też są Łomianki? :D
Obrazek
Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

heheheh :D
Obrazek

Awatar użytkownika
^Karpiu^
Kretozord
Posty: 1614
Lokalizacja: Nowa Huta

Post autor: ^Karpiu^ »

Copy Paste wróg ludzkości :D

Awatar użytkownika
Dydu
Masakrator
Posty: 2288
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dydu »

Chyba jedyny paragraf, którego nie przeczytałem.
Format taki jest przejrzysty i mieści się na jednej kartce, a że liczymy na parę teamów z zagranicy to taki format jest jak najbardziej pożądany.

Spawn
Chuck Norris
Posty: 477

Post autor: Spawn »

Dydu pisze:Traye are mandatory
Na TWFie znalazłem taki cuś :P

Awatar użytkownika
Jaaf
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 147

Post autor: Jaaf »

Częstochowa jakiś tam skład wymodzi :).

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

No Wojtuś bieda z tym Woodstockiem :( ale na to nie poradzimy, bo Owsiak Łobuz nie chciał przesunąć terminu :evil:
Format rozpisek jest jasny i 100 razy przegadany, nie powtarzajmy jałowych dyskusji z zeszłego roku.
Co do lokalizacji, powinna wam pasować bo to zaraz koło autostrady i dojazd bezie super łatwy.
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

Awatar użytkownika
Dydu
Masakrator
Posty: 2288
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dydu »

Sędzią głównym będzie Lider, poszukujemy chętnych na sędziów liniowych.

Awatar użytkownika
RedScorpion
Falubaz
Posty: 1161
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: RedScorpion »

Czy zapewnicie karty do parowania tak jak ostatnio w Warszawie?
Czy będzie obowiązywała zasada, że gracz dobrany wybiera sobie scenariusz?

Awatar użytkownika
Dydu
Masakrator
Posty: 2288
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dydu »

Co do kart to jeszcze nie wiem, co do scenariuszy to musimy to jeszcze przedyskutować z Kudłatym i Liderem.

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

https://www.facebook.com/events/1591068264491532/

wydarzenie na FB ... że tak powiem - podaj dalej - czym więcej uczestników tym bogatsi będą sponsorzy. :D
Ostatnio zmieniony 6 cze 2015, o 08:11 przez PiotrB, łącznie zmieniany 1 raz.
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

ODPOWIEDZ