mam pytanko o ten czar
1)czy jezeli moj oddzial jest pod wplywem tego czaru to czy moge zadeklarowac szarze?
2)czy jezeli to sa np savage orcs z frenzy to czy poleca od razu?
bo tak
przy czarze pisze iz:
"in the Remaining Moves part of their Movement Phase the affected unit must move as directly and quikly as possible towards this point"
jezeli dobrze rozumuje remaining moves jest teraz pozniej niz deklaracje szarz
i pozniej niz przesuwanie tychze szarz
tylko prosze o wytlumaczenie mlotkologiczne
tittilating delusions
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
1 - Tak. W kierunku markera.quas pisze:mam pytanko o ten czar
1)czy jezeli moj oddzial jest pod wplywem tego czaru to czy moge zadeklarowac szarze?
2)czy jezeli to sa np savage orcs z frenzy to czy poleca od razu?
bo tak
przy czarze pisze iz:
"in the Remaining Moves part of their Movement Phase the affected unit must move as directly and quikly as possible towards this point"
jezeli dobrze rozumuje remaining moves jest teraz pozniej niz deklaracje szarz
i pozniej niz przesuwanie tychze szarz
tylko prosze o wytlumaczenie mlotkologiczne
2 - Tu jest inaczej niż zwykle.
Frenzy jest pierwsze. Możesz a nawet musiz zignorowac iluzję i szarżować, nawet jeśli oddala cie to od markera. (patrz partia Cult of Slaanesh JJ - Censer Bearers Swinga pod wpływem iluzji)
Młotkologicznie? Gdzieś na DW.
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
Bo jest deklarowane w fazie deklaracji szarż.quas pisze:dlaczego frenzy jest wczesniej?
Po tym jak zostaną zadeklarowane szarże "normalne" i reakcje na nie.
W patrii JJ - Swingu, Censerzy zaszarżowali do przodu a nie pobiegli do markera do tyłu. Była 6 edycja, na szczęście zasędziowaliśmy sobie zgodnie z DW - znajdź - tam jest szegółowa analiza czaru, pojęcia "dobrowolności", faz itd. Ciekawe, tylko już nie pamiętam w którym miejscu.
W 7 edycji w ogóle nie ma o czym dyskutować.
MSZ itd.

Pa, pa

Ostatnio zmieniony 19 sie 2007, o 09:10 przez Jedy Knight, łącznie zmieniany 1 raz.
no ok
ale powiedzmy ze to byl oddzial boyzow stojacych 5" od wroga...szarza w pelni legalna
a ich choragiewka byla gdzies np za nimi
przeciez tez moga zadeklarowac szarze i tez sa w stanie sie przesunac
i w tym momencie choragiewka ich rybczy
a jako ze to czar RiP to nadal sa zobowiazani tam wedrowac..ale dopiero wtedy kiedy to bedzie mozliwe (czyli nie beda w walce...nie beda legalnie szarzowac itd)
ale powiedzmy ze to byl oddzial boyzow stojacych 5" od wroga...szarza w pelni legalna
a ich choragiewka byla gdzies np za nimi
przeciez tez moga zadeklarowac szarze i tez sa w stanie sie przesunac
i w tym momencie choragiewka ich rybczy
a jako ze to czar RiP to nadal sa zobowiazani tam wedrowac..ale dopiero wtedy kiedy to bedzie mozliwe (czyli nie beda w walce...nie beda legalnie szarzowac itd)
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
Znajdź i
Przeczytaj FAQ
EOT
Dobra lepiej zrobię to za Ciebie, jako kompensata że się na DMP nie zobaczymy...
Q. The Titillating Delusions spell. May an affected unit still
declare charges against units in LOS but not on the line designed
by the spell? What about frenzied units who are forced to declare
charges when possible? If a unit is affected, is it considered
"immune to psychology", or can psychology effects alter their
movement? Can you choose to flee from a charge, away from the
direction nominated by the spell? If you cast a magical movement
spell or incantation at an affected unit, can you freely choose
the direction or are you forced to move the unit in the direction
given by the Delusions spell?
A. The thing affected by the spell is the unit's voluntary movements:
all voluntary movement, including those that result from a spell or
incantation, even charge declarations, have to be made in the
direction given by the delusions spell. This includes the voluntary
direction that Spawn and Pump Wagons move in. However, the affected
unit is not Immune to Psychology, and all compulsory movement still
obeys its own rules (compulsory charges, failed terror tests, etc.).
The unit can still flee a charge, but will still be affected by the
spell as soon as it regains its freedom of movement.
S. Anthony Reynolds - Warhammer Design Team
Przeczytaj FAQ

EOT
Dobra lepiej zrobię to za Ciebie, jako kompensata że się na DMP nie zobaczymy...
Q. The Titillating Delusions spell. May an affected unit still
declare charges against units in LOS but not on the line designed
by the spell? What about frenzied units who are forced to declare
charges when possible? If a unit is affected, is it considered
"immune to psychology", or can psychology effects alter their
movement? Can you choose to flee from a charge, away from the
direction nominated by the spell? If you cast a magical movement
spell or incantation at an affected unit, can you freely choose
the direction or are you forced to move the unit in the direction
given by the Delusions spell?
A. The thing affected by the spell is the unit's voluntary movements:
all voluntary movement, including those that result from a spell or
incantation, even charge declarations, have to be made in the
direction given by the delusions spell. This includes the voluntary
direction that Spawn and Pump Wagons move in. However, the affected
unit is not Immune to Psychology, and all compulsory movement still
obeys its own rules (compulsory charges, failed terror tests, etc.).
The unit can still flee a charge, but will still be affected by the
spell as soon as it regains its freedom of movement.
S. Anthony Reynolds - Warhammer Design Team
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.