Ośmiornica Łódzka zaprasza na turniej parowy klasy master.
Zdjęcia z zeszłorocznej edycji: http://imgur.com/a/YECTA#0
termin: 17-18.10.2015
Sobota 9:30 zaczynamy grać a od 8:00 będziemy na miejscu pewnie gotowi do przyjmowania zgłoszeń
miejsce: IV LO w Łodzi - ul. Pomorska 16.
Do szkoły wejście od Pomorskiej (na mapie pozioma ulica na dole). Tutaj także wjazd na parking (na zielono zaznaczone dwa placyki), gdzie na noc brama będzie zamknięta. Wszyscy powinni się pomieścić spokojnie ale jeśli by był problem to najbliżej jak widać jest tuż obok parking niestrzeżony (na czerwono).
Format:
Parowy 2000pkt + 1000pkt 8ed z uwzględnionymi FAQ i poniższymi modyfikacjami.
Dopuszczona armia Dogs of War na zasadach:
http://www.mediafire.com/view/?8tgx1y88hxs1ixi
Dopuszczone armie:
Beastmen, Bretonnia, Chaos Dwarfs (zasady z Tamurkhana), Daemons of Chaos, Dark Elves, Dogs of War (link wyżej), Dwarfs, High Elves, Lizardmen, Ogre Kingdoms, Orcs & Goblins, Skaven, The Empire, Tomb Kings, Vampire Counts, Warriors of Chaos, Wood Elves.
Gramy na Simple Line of Sight, obowiązują uściślenia sędziowskie (więc ETC FAQ).
Sędzia główny: Dydu
Sędzia liniowy: Urban
Modelarka: Herrkuba, Sass
Scenariusze:Ograniczenia pisze: 0-12 kości mocy na fazę magii, 1-5 kości na czar.
Lore of Undeath dopuszczone jak na Euro: 1-4 kości na czar, oddziały powstałe przez summoning oddają victory points, zakaz przyzywania jednostek z zasadą ethereal.
Sojusz może wygenerować do 3 kości mocy lub rozpraszania poza wiatrami magii.
0-2 postacie mogą korzystać z Look-out, Sir! przeciwko Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded Thirteenth.
Dopuszczone postacie specjalne (imienne).
Maksymalny koszt punktowy jednego oddziału poza postaciami to 500 pkt.
Zakaz sojuszu tych samych armii.
Dispel Scroll/Cube of Darkness/Silver Mirror/przedmiot z Rune of Spellbreaking (niezależnie czy jedno czy wielokrotna) 0-2 na sojusz.
0-4 maszyny na sojusz.
Zakaz powtarzania przedmiotów oraz czarów w obrębie sojuszu (poza sygnaturkami oraz loremasterami).
Sojusze wszystkie niepewne (podręcznikowo). Nie obowiązują zasady Dark Elves oraz Skaven o pogarszaniu się sojuszy.
Jeśli w sojuszu jest więcej niż jeden Hellcannon to łączny poziom domen Death oraz Tzeentch w sojuszu 0-3.
Arrow of Kurnous - działanie na jednego wybranego generała będącego w zasięgu a nie na każdego.
Tereny leśne wynikające z zasad specjalnych WE są magiczne na zasadach zgodnych z AB.
Jeśli duża armia to DoC to Reign of Chaos działa na dużą armię przeciwnika tylko. U małych DoC Reign of Chaos nie działa.
Armia na 1000pkt:
Nie wystawiamy żadnych Lord'ów
Nie więcej niż dwie takie same jednostki Hero
Nie więcej niż dwie takie same jednostki Core
Zakaz dublowania jednostek Special
Zakaz dublowania jednostek Rare
BoC małe: +100pkt do limitu rozpiski, mogą brać marks of chaos, Putrid Blightkings, Wrathmongers, Skullreapers dopuszczeni.
BoC duże: +200pkt do limitu rozpiski, mogą brać marks of chaos, Putrid Blightkings, Wrathmongers, Skullreapers, Bloodthirster of Insensate Rage, Bloodthirster of Unfettered Fury, Wrath of Khorne Bloodthirster dopuszczeni.
BRE małe: +50 pkt do limitu rozpiski.
BRE duże: +100pkt do limitu rozpiski.
CHD małe: Iron Demon, Hellcannon liczą się jako maszyny, Chalice nie można używać między castem a dispellem.
CHD duże: Iron Demon, Hellcannon, K'daai destroyer liczą się jako maszyny, Chalice nie można używać między castem a dispellem.
DE małe: jednostki kawalerii 0-4, 0-40 modeli z reapeater crossbow lub Reaper Bolt Thrower (liczy się jako 5).
DE duże: jednostki kawalerii z wyłączeniem jeźdźców na Cold-One'ach 0-6, do 50% łącznie w Lord i Hero, 0-50 modeli z reapeater crossbow lub Reaper Bolt Thrower (liczy się jako 5).
DoC małe: 1-4 Beast of Nurgle/skullcannon 0-1, 0-3 jednostki nurgla w armii, Skullcannon liczy się jako 2 maszyny, Skullcannon +50pkt do kosztu oddziału, Epidemius 0, Putrid Blightkings, Wrathmongers, Skullreapers dopuszczeni.
DoC duże: 0-4 jednostki nurgla w armii, Plaguedrones of Nurgle/każde 1-4 modele Beasts of Nurgle/Skullcannon 0-3, Skullcannon liczy się jako 2 maszyny, Skullcannon +50pkt do kosztu oddziału, Epidemius 0, Kairos Fateweaver wybiera czary na poziomie rozpiski, Putrid Blightkings, Wrathmongers, Skullreapers, Bloodthirster of Insensate Rage, Bloodthirster of Unfettered Fury dopuszczeni.
DoW małe: +300 pkt do armii, Galloping Gun teams zajmują po połowie slotu maszyn, Fenbeast traktuje wszystkie wodne elementy terenu jako mokradła, stracone VP liczone są jako 3/4.
DoW duże: +600 pkt do armii, Galloping Gun teams zajmują po połowie slotu maszyn, Fenbeast traktuje wszystkie wodne elementy terenu jako mokradła, stracone VP liczone są jako 3/4.
DF małe: 0-1 spelleater rune, Gyrocopter/Gyrobomber/Bolt thrower zajmują po połowie slotu maszyn.
DF duże: Gyrocopter/Gyrobomber/Bolt thrower zajmują po połowie slotu maszyn.
Empire małe: 0-5 Demigryfów, Steam tank 0.
Empire duże: Steam Tank/każde 5 modeli Demigryphs/każdy mag Light po pierwszym w sojuszu (o ile War Altar występuje w armii) 0-3, Steam tank liczy się jako 2 maszyny, Steam tank +50 do kosztu.
HE małe: Banner of the World Dragon/Frostheart Phoenix 0-1, jednostki kawalerii 0-4.
HE duże: Book of Hoeth/Banner of the World Dragon/Frostheart Phoenix (rare) 0-2, Archmage z Lore of Shadow lub Death nie może używać Book of Hoeth, Teclis wybiera czary na poziomie rozpiski, do 50% łącznie w Lord i Hero.
LIZ małe: Tetto'Eko 0.
LIZ duże: jednostki z zasadą fly 0-4, do 50% łącznie w Lord i Hero, Tetto'Eko +100pkt.
O&G małe: chukki 2 na slot maszyn, +50 pkt do limitu rozpiski.
O&G duże: chukki 2 na slot maszyn, +100pkt do limitu rozpiski.
OK małe: Ironblaster liczy się jako 2 maszyny, Scraplauncher jako 1, Maneaters/Ironblaster 0-1, Ironblaster +50 pkt.
OK duże: hellheart/slaughtermaster/runemaw/crown of command/Ironblaster 0-4, Ironblaster +50 pkt, Ironblaster liczy się jako 2 maszyny, Scraplauncher jako 1.
Skaveny małe: storm banner/hell-pit abomination 0-1.
Skaveny duże: storm banner/hell-pit abomination 0-2, Stormfiend 0-3 modele, Warplock Engineer 0-3.
TK małe: +100 pkt do armii, dopuszczone Morghasty 0-2 oddziały w sojuszu.
TK duże: +200 pkt do armii, dopuszczone Morghasty 0-2 oddziały w sojuszu.
VC małe: Eterycy 0-2, 0-8 Crypt horrorów, Hexwraiths w armii/Terrorgheist 0-1, krzyki 0-1, dopuszczone Morghasty 0-2 oddziały w sojuszu.
VC duże: Eterycy 0-3, krzyki/Count Mannfred 0-3, Terrorgheist 0-1, dopuszczone Morghasty 0-2 oddziały w sojuszu.
WoC małe: Ward Save 3+/Third Eye of Tzeentch na jednej postaci 0-1, Hellcannon liczy się jako maszyna, Throgg 0, bohater na Daemonic Mount 0-1, Putrid Blightkings, Wrathmongers, Skullreapers dopuszczeni.
WoC duże: Ward Save 3+/Third Eye of Tzeentch na jednej postaci 0-1, Hellcannon liczy się jako maszyna, jednostki trolli w Core 0-1, Chaos Armour/Soul Feeder/3 lub więcej poziomy magii/Daemon of Nurgle/Flying/Lore of Death lub Nurgle 0-3 na jednym Daemon Prince, do 50% łącznie w Lord i Hero, Putrid Blightkings, Wrathmongers, Skullreapers, Bloodthirster of Insensate Rage, Bloodthirster of Unfettered Fury dopuszczeni.
WE małe: Moonstone zakazany przy łącznym poziomie Death w sojuszu większym niż 3, Waywatchers/Wild Riders 0-1, jednostki kawalerii 0-4.
WE duże: Moonstone zakazany przy łącznym poziomie Death w sojuszu większym niż 3, model z Hagbane tips/ model z Trueflight arrows/Waywatchers (liczy się jako 2)/Waystalker (liczy się jako 5) 0-60.
Progi co 200 pkt.
Specjalnie dla Jacka tabelka:
różnica na plus dla pierwszej drużyny, wynik
0-199, 10-10
200-399, 11-9
400-599, 12-8
600-799, 13-7
800-999, 14-6
1000-1199, 15-5
1200-1399, 16-4
1400-1599, 17-3
1600-1799, 18-2
1800-1999, 19-1
2000+, 20-0
Przed grą rzut na k6:
1-2 : Jeden gracz wybiera scenariusz
3-4 : Drugi gracz wybiera scenariusz
5-6: Battleline
scenariusze do wyboru:
1. Battleline
2. Meeting Engagement bez rezerw
3. Blood and Glory (Małe punkty pozwalają na wynik najwyżej 17-3. Sojusz jest złamany gdy odporność spadnie do 4 lub mniej punktów (duży generał 2p, mały generał 1p, sztandary po 1p). Złamanie przeciwnika modyfikuje wynik o 1 duży punkt. Pozostanie do końca gry nie złamanym daje kolejne 2 duże punkty.)
4. King of the Hill (Małe punkty pozwalają na wynik najwyżej 17-3. Sojusz który na koniec gry będzie miał punkt odporności najbliżej środka stołu zdobywa 3 duże punkty.)
Zgłoszenia:
Jeżeli nawet nie jesteś pewien ale prawdopodobnie wpadniesz to daj znać. Pomoże to nam się przygotować.
Rozpiski na mail: macki.wojny@wp.pl
Zgłoszenia albo tam albo tutaj czy na pw. W zgłoszeniach proszę o podanie: imion, nazwisk, nicków, id z ligi (do sprawdzenia/rejestracja na http://ranking.wfb-pol.org/players.php), miast klubów, numerów telefonów, armii.
Zgłoszenia premiowane +5 DP przyjmowane są do 11.10 do północy i muszą zawierać rozpiski w czytelnym formacie (rozszerzenie pdf, txt, doc, html, xml, jpg, bmp, tiff, java, cpp, py jakietamjeszczerozsądnewamwygodne. Czytelne czyli takie gdzie translacja na język naturalny poza tym, że ma złożoność najwyżej O(n*log) to jest spójna, jednoznaczna, bezstratna i mało redundatna).
Wejściówka 70 od drużyny w przedpłatach, na miejscu 80.
Numer rachunku:
42 1140 2004 0000 3202 7445 5092
W tytule proszę podać "Macki Wojny:[nicki w drużynie/id ligowe]".
Obiady:
Obiad oddzielnie płatny na sobotę i niedzielę 11,50 sztuka
zestaw obiadowy - wersja 1,2,3.
1. Schaboszczak/ziemniaki lub fryki/ surowka
2. Pierś drobiowa i jak wyżej
3. Penne na oliwie z warzywami
Na miejscu będzie smalec z ogórkami kiszonymi oraz naturalnie woda i herbata.
Poza tym blisko turnieju są:
do 300 metrów 3 chińczyki
do 150 metrów 6 spożywczych
do 500 metrów 4 restauracje
niewiele dalej sporo więcej bo centrum miasta i Piotrkowska.
Afterparty:
Mamy zarezerwowany lokal Niebostan (550 metrów wedle googla - mapka). Miejsce sprawdzone spotkaniami klubowymi i w zacne piwo zaopatrzone.
Noclegi:
Zapewniamy salę gimnastyczną oraz parę materacy ale bez luksusów. Dostępne od piątku wieczór (damy znać od której godziny na początku października)
Ponadto najbliższe noclegi:
http://linatorchim.pl/
http://www.lodz_hotel_urzedu_miasta.pogodzinach.net/
http://www.hotelelodz.rezerwuje.pl/hote ... t_Pod_Sowa
http://www.greenhostel24.eu/
http://www.yhlodz.pl/website3/
http://www.lodznoclegi.pl/4,syrena
http://www.lagranda.pl/
http://www.hotels24.com.pl/
Zapewne łatwo znaleźć też inne bo to centrum miasta ale myślę, że te powinny zaspokoić potrzeby
Sponsorzy: