![Obrazek](http://wrzucaj.net/images/2015/09/08/pirates02.jpg)
Jako, że od dziecka uwielbiałem piratów postanowiłem wskrzesić armię Zombi Piratów która jak wiele z armii nie doczekała się oficjalnego podręcznika, mimo że ma swoje zasady pod tym linkiem http://sgabetto.free.fr/Telechargements ... irates.pdf
Armię będę tworzył za jakiś czas i dawał nowe zdjęcia oraz rozbudowywał temat.
Armia Zombi Piratów musi być prowadzona przez Wampira Luthora Harkona
Wszystkie jednostki Zombi Piratów nie otrzymują kar za przechodzenie przez bagna, rzeki, jeziora, lub inne wodne przeszkody
Wszystkie jednostki mają martwicę mózgu i atakują zawsze ostatni
Wszystkie jednostki są odporne na psychologię
opis i zdolności jednostek:
Lord
Luthor Harkon 260ptk
M WS BS S T W I A Ld
6 7 6 5 5 4 8 5 9
Wyposażenie:
broń ręczna i klamra pistoletów
Zasady specjalne:
W przeciwieństwie do innych wampirów, nie ma żadnych magicznych zdolności,
poza możliwościami kontroli jego nieumarłych hord. Jednak nietypowy stan Luthora oznacza,
że ??emanuje swoistą anty magią. W rezultacie, ma odporność na magię (3) i generuje cztery kości dispela
Posiadając ostatnią ranę otrzymuje zdolność regeneracja.
Psychika Lutkora:
Tabelka (rzut co turę k6)
Wynik 1-3 Głupota, 4 Furia, 5 Działa normalnie, 6 Nienawiść
Heros
Kapian Floty 80ptk
M WS BS S T W I A Ld
4 3 4 4 4 2 4 3 9
Wyposażenie:
broń ręczna
Opcje:
Może być wyposażona w klamrę z
pistoletami (+6 punktów) lub dodatkowy
broń ręcznie ( +4 punkty ) .
Może nosić lekki pancerz ( +2 punkty)
Za 25ptk może wziąść bitewny sztandar
Może wybrać magiczne przedmioty
z listy magiczne przedmioty o
maksymalnej wartość 50 pkt
Zasady specjalne:
Każda broń ręcznie prowadzone przez kapitanów floty
liczy się jako magiczna i stosuje zasadę zabójczy cios
Syrena 90ptk
M WS BS S T W I A Ld
6 3 0 3 3 2 4 2 8
Zasady specjalne:
Syreny nie ponoszą żadnych kar za przejścia przez trudne tereny,
również efekty magiczne, mogą również przechodzić przez tereny które,
nie są do przejścia pod warunkiem, że ruch zakończy się za terenem a nie na nim.
Syreny blokują widok przeciwnikowi w linii której stoją
Połączenie syreny jest to automatyczny strzał na 8 cali nie wymagająca widoczności
Jednostka docelowy musi zdać test przywództwa w przypadku niezdania rzuca
zaklęcie z Lore of Death efekt zachowuje się w taki sam sposób, jak czar, chociaż
nie może być zdispelowany
Jednostki podstawowe
Zombi piraci marynarski tłum 6ptk
M WS BS S T W I A Ld
4 3 0 3 3 1 0 1 2
Rozmiar jednostki :
20-40
wyposażenie:
Broń ręczna
Opcje:
zmień jednego zombi marynarza na muzyka za +5 punktów
zmień jednego zombi marynarza na sztandarowego za +10 punktów
Zombi piraci artyleryjski tłum 7ptk
M WS BS S T W I A Ld
4 2 0 3 3 1 0 1 2
Rozmiar jednostki :
10-20
wyposażenie:
Broń ręczna , pistolet
Opcje:
zamień pistolet na klamrę pistoletów za 1ptk
zmień jednego zombi marynarza na muzyka za +5 punktów
zmień jednego zombi marynarza na sztandarowego za +10 punktów
Nadęte zwłoki 30ptk
M WS BS S T W I A Ld
4 2 0 3 4 2 0 1 2
Rozmiar jednostki :
1 ( nadęty trupy nie liczą się do minimalnej liczby jednostek podstawowych)
wyposażenie:
broń ręczna
Zasady specjalne:
zatrute ataki
gazowe zwłoki kiedy nadęte zwłoki giną zostawiają gaz (połóż mały szablon na środku)
Wszystkie jednostki w pełni pokryte dostają automatyczny hit postacie nie dotknięte w pełni dostają hit na 4+
po czym zdają test na wytrzymałość wynik 6 dostaje ranę bez możliwości z korzystania z pancerza
Szkorbudzkie psy 10ptk
M WS BS S T W I A Ld
9 3 0 3 3 1 3 1 6
Zły pies
M WS BS S T W I A Ld
9 3 0 3 3 1 3 2 6
Rozmiar jednostki :
5-20
wyposażenie:
brak
Opcje:
zmień jednego szkorbuta psa na złego psa za 10 pkt
Zasady specjalne:
szybka kawaleria
Niewolnicza szarża (gdy psy szarżują mają 4 siły)
Jednostki specjalne
Szczurze brzytwozęby 45ptk
M WS BS S T W I A Ld
6 2 0 2 2 5 0 5 10
Rozmiar jednostki :
1-5
wyposażenie:
brak
Zasady specjalne:
nieumarli
chodzą w odstępie od siebie
nie zasłaniają celu
Pokładowi strzelcy 10ptk
M WS BS S T W I A Ld
4 3 0 3 3 1 0 1 2
Rozmiar jednostki :
3-10
wyposażenie:
Broń ręczna, obrotowa broń zasięg 36 cali o sile
Zasady specjalne:
Siła 2, zbroja 6+
podstawka kawaleryjska
Koronada 70ptk
M WS BS S T W I A Ld
- - - - 7 3 - - -
Zombie załoga
M WS BS S T W I A Ld
4 3 0 3 3 1 0 1 2
Rozmiar jednostki :
1 karonada i 3 załogantów
wyposażenie:
broń ręczna
Zasady specjalne:
Koronada jest działem ma zasięg 36 cali z siłą 7
Anonimowe kadłuby 40 ptk
M WS BS S T W I A Ld
6 3 0 5 4 3 0D6 2
Rozmiar jednostki :
3-10
wyposażenie:
broń ręczna
Pokładowi dropiarze 25ptk
M WS BS S T W I A Ld
1 3 0 3 3 2 0 3 6
Rozmiar jednostki :
3-10
wyposażenie:
broń ręczna
Zasady specjalne:
Jednostki latające
Jednostki rzadkie
Gnijący lewiatan 200ptk
M WS BS S T W I A Ld
6 3 0 6 5 5 0 5 5
Rozmiar jednostki :
1
Zasady specjalne:
Terror
Łuskowata skóra 3+
śluzowata skóra daje -1 do trafiania lewaitana
0-1 Królowa Bess 250ptk
M WS BS S T W I A Ld
- - - - 7 5 - - -
Zombie załoga
M WS BS S T W I A Ld
4 3 0 3 3 1 0 1 2
Zasięg 72 cale siła 10 rany d6
Rozmiar jednostki :
1 Królowa Bess 5 załogantów
Zasady specjalne:
1 Ustaw działo na cel
2 rzuć dwoma kośćmi artyleryjskimi
3 połóż mały szablon wszystkie jednostki w pełni pokryte dostają
automatyczny hit postacie nie dotknięte w pełni dostają hit na 4+
4 rzuć kością artyleryjską bo ocenić o ile odbije się kula w linii prostej
wszystkie modele dotknięte przez szablon na 4+ zostają trafione
5 Jeśli wyrzucisz niewypał kula się zatrzymuje
6 Modele trafione przez kule nie mogą korzystać z ochrony pancerza