Anvil of Doom a heros wychodzacy ze spowolnionego oddziału

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Anvil of Doom a heros wychodzacy ze spowolnionego oddziału

Post autor: bless »

Jak w temacie. Kowadlo spowolnilo oddzial z herosem. Jezeli heros chce opuscic oddzial to jest spowolniony, czy nie?
Obrazek

Awatar użytkownika
Górken
Falubaz
Posty: 1005
Lokalizacja: Lublin/ Kraków

Post autor: Górken »

imho jest tak samo jak ze spowalnianiem oddziału z herosem przez oddział wroga więc imho jest spowolniony

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

Ja natomiast szukam analogii z czarami RIP. Dlatego sprawa dla mnie nie jest jasna.
Obrazek

Awatar użytkownika
b_sk
Kretozord
Posty: 1951
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: b_sk »

Ja bym to też pod RiP-a podciągnął.
A licky boom boom down!!!

Awatar użytkownika
TruePunk
Masakrator
Posty: 2726
Lokalizacja: Vendetta
Kontakt:

Post autor: TruePunk »

nie jest spowolniany
per analogian z RiPem

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

TruePunk pisze:nie jest spowolniany
per analogian z RiPem
:lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

Per analogia z RiPem to gracz krasnoludzki wybiera czy spowolniony jest heros czy oddział (gdy heros go opuści) . Edycja sie zmieniła. Zmieniła sie zasada RiPów.

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

Aaaaale z drugiej strony pojedynczy heros nie moze byc celem tej runy, wiec per analogiam do RIP-a, ale z zaznaczeniem, ze dzialanie nie moze byc przeniesione na herosa (chyba, ze ma mounta large targeta).

Dobrze kombinuje? :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

a moim zdaniem spowolnione sa wszystkie modele w jednostce czyli też heros... tak na logike... chociaz co ja mówie... jaka logika.. to warhammer... sorrki ;)

MistrzMiecza
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 100

Post autor: MistrzMiecza »

Runa jest rzucona na cały oddział, czyli wszystkie jego modele. Wg. mnie spowolniony.

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

Runa jest rzucona na oddzial. Heros opuszcza oddzial, ergo przestaje byc jego czescia. Ergo... efekt przestaje na niego dzialac.
Obrazek

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

tyle że heros jest częścią oddziału gdy w nim sie znajduje i gdy zaczyna działać runa... co za tym idzie jest objęty jej działaniem... a to, ze sobie później opuszcza oddział nie znaczy że nagle magia przestaje działac...

MistrzMiecza
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 100

Post autor: MistrzMiecza »

Każdy model ma zmniejszony o połowę Mv. Heros po wyjściu też, bo niby czemu nie? Rakso dobrze pisze wg. mnie.

Awatar użytkownika
Scimitar
Postownik Niepospolity
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo

Post autor: Scimitar »

Jak heros opuszcza ten oddział to nie może być spowolniony, gdyż runa na herosów nie działa.
Draconis - FOR EVER !!!

Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

działa działa... tyle, że nie mozna ich typować samotnych gdy nie sa large targetem lub gdy takiego nie dosiadają... a w tym wypadku nie typujemy samotnego-nielargetargetowego herosa tylko oddział w którym on jest. Czyli on tez sie załapuje.

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

Rakso_The_Slayer pisze:tyle że heros jest częścią oddziału gdy w nim sie znajduje i gdy zaczyna działać runa... co za tym idzie jest objęty jej działaniem... a to, ze sobie później opuszcza oddział nie znaczy że nagle magia przestaje działac...
Ale wlasnie tak jest - przy rozejsciu herosa z jednostka magia przestaje dzialac. Na przyklad przy czarach RIP - magia przestaje dzialac na herosa, albo na oddzial (decyzja czarujacego).
MistrzMiecza pisze:Każdy model ma zmniejszony o połowę Mv. Heros po wyjściu też, bo niby czemu nie? Rakso dobrze pisze wg. mnie.
Dlatego, ze opuszcza oddzial, na ktory dziala runa.

OK, rozumiem stanowisko przeciwnikow, jakolwiek uwazam, ze mocniejsze sa argumenty za tym, ze runa jednak nie dziala na herosa. Pozostaje wlasciwie pytanie, na ktora opcje sie zdecydujemy. Bo kazdą da sie jakos uzasadnic.
Obrazek

Awatar użytkownika
Scimitar
Postownik Niepospolity
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo

Post autor: Scimitar »

Twoja analogia do RiPu imo jest słuszna. Domyślam się o co konkretnie chodzi tobie :D
Generalnie jeszcze rzuciłbym okiem na cytacik runy.
Draconis - FOR EVER !!!

Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

IMO tez powinno sie to podciagnac pod RiP
wtedy spowolnienie nie zadziala na herosa

MistrzMiecza
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 100

Post autor: MistrzMiecza »

bless pisze:Ale wlasnie tak jest - przy rozejsciu herosa z jednostka magia przestaje dzialac. Na przyklad przy czarach RIP - magia przestaje dzialac na herosa, albo na oddzial (decyzja czarujacego).
MistrzMiecza pisze:Każdy model ma zmniejszony o połowę Mv. Heros po wyjściu też, bo niby czemu nie? Rakso dobrze pisze wg. mnie.
Dlatego, ze opuszcza oddzial, na ktory dziala runa.
Ale w chwili opuszczania jest spowolniony. Dopóki nie wyjdzie z oddziału, jest jego częścią.
If it is not a Flyer than its [unit] Movement characteristic is halved until the end of its own following turn.
Powyższy cytat pochodzi z AB Dwarfów i odnosi się do oddziału, który znajduje się pod działaniem Rune of Wrath & Ruin.

IMO jasno wynika, że zmniejszany jest ruch całego oddziału. A więc i ewentualnego herosa.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

osobiscie podciagnalbym to pod RiPy/lasting effect a wiec jesli hero wyjdzie z oddzialu to dwarf wybiera co spowalnia czy herosa czy oddzial.

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

A ja uwazam ze hero powinien moc normalnie sie ruszac, i to nie analogicznie do czarow RiP, tylko po prostu: gdy przestaje byc czescia oddzialu, to runa przestaje na niego dzialac.

W takim razie, hero moglby wyszarzowac sobie spokojnie z oddzialu z jego normalnym ruchem... hmm, nie pomyslalem o tym wczesniej.

Tak czy siak, kwestia do ustalenia przez LS, bo tak jak ktos juz tutaj napisal, mozna podac argumenty za oboma wersjami.

ODPOWIEDZ