9th WE
9th WE
Czymś takim bawiłem się w Krakowie 10 dni temu;
Unnamed2400 Pts - Sylvan Elves Army
1 Lord: Ancient Treant - Avatar of Nature @ 330.0 Pts
General; Path of Wilderness; Impaling Roots ; Avatar of Nature
Beast-Bane Halberd [20.0]
Aspect of the Clinging Wine [25.0]
1 Lord: High Enchantress @ 210.0 Pts
Path of Alchemy; Magic Level 3
Dispel Scroll [35.0]
1 Hero: Enchantress @ 105.0 Pts
Path of Light; Magic Level 2
Wand of Stability [10.0]
1 Hero: Forest Captain - Pathfinder @ 164.0 Pts
Fey Bow; Light Armour; Battle Standard; Kindred - Pathfinder
Hail Shot [30.0]
1 Hero: Enchantress @ 110.0 Pts
Path of Fire; Magic Level 2
Sceptre of Power [15.0]
19 Grove Guard @ 276.0 Pts
Fey Bow; Musician; Arrows: Hawthorn Shot
13 Grove Guard @ 192.0 Pts
Fey Bow; Musician; Arrows: Hawthorn Shot
13 Grove Guard @ 192.0 Pts
Fey Bow; Musician; Arrows: Hawthorn Shot
10 Pathfinders @ 200.0 Pts
2ndWeapon; Fey Bow
9 Pathfinders @ 180.0 Pts
2ndWeapon; Fey Bow
1 Treant @ 210.0 Pts
Impaling Roots
14 Sentinels @ 229.0 Pts
Fey Bow; Arrows: Hawthorn Shot
Models in Army: 78
Total Army Cost: 2398.0
Wystawienie 80 poisonów w jednym wystawieniu stawia przeciwnika przed małym "dylematem" - czy zgarnąć te wszystkie 80 strzałek na czysto i ruszać po tym czy się chować...
To jest jednak pieśń przeszłości bo WE są regularnie osłabiane (w sumie słusznie bo były nieco za mocne .
W sumie z draftu na draft moje koncepcje na rozpiskę zmieniają się o 180 stopni, w tym momencie myślę o drzewnej rozpisce.
Dość ciekawe jest też złożenie altera lorda:
Mithril Mail (2+ AS)
magiczny elfi dwurak (multi woundy - x2, +1 do AS i WS)
Re roll AS
Wychodzi za 265 pkt pojedynczy model z AS1+ z rerollem 4++, S6 AP multi woundy z 8WSa i 9 ruchu...
Unnamed2400 Pts - Sylvan Elves Army
1 Lord: Ancient Treant - Avatar of Nature @ 330.0 Pts
General; Path of Wilderness; Impaling Roots ; Avatar of Nature
Beast-Bane Halberd [20.0]
Aspect of the Clinging Wine [25.0]
1 Lord: High Enchantress @ 210.0 Pts
Path of Alchemy; Magic Level 3
Dispel Scroll [35.0]
1 Hero: Enchantress @ 105.0 Pts
Path of Light; Magic Level 2
Wand of Stability [10.0]
1 Hero: Forest Captain - Pathfinder @ 164.0 Pts
Fey Bow; Light Armour; Battle Standard; Kindred - Pathfinder
Hail Shot [30.0]
1 Hero: Enchantress @ 110.0 Pts
Path of Fire; Magic Level 2
Sceptre of Power [15.0]
19 Grove Guard @ 276.0 Pts
Fey Bow; Musician; Arrows: Hawthorn Shot
13 Grove Guard @ 192.0 Pts
Fey Bow; Musician; Arrows: Hawthorn Shot
13 Grove Guard @ 192.0 Pts
Fey Bow; Musician; Arrows: Hawthorn Shot
10 Pathfinders @ 200.0 Pts
2ndWeapon; Fey Bow
9 Pathfinders @ 180.0 Pts
2ndWeapon; Fey Bow
1 Treant @ 210.0 Pts
Impaling Roots
14 Sentinels @ 229.0 Pts
Fey Bow; Arrows: Hawthorn Shot
Models in Army: 78
Total Army Cost: 2398.0
Wystawienie 80 poisonów w jednym wystawieniu stawia przeciwnika przed małym "dylematem" - czy zgarnąć te wszystkie 80 strzałek na czysto i ruszać po tym czy się chować...
To jest jednak pieśń przeszłości bo WE są regularnie osłabiane (w sumie słusznie bo były nieco za mocne .
W sumie z draftu na draft moje koncepcje na rozpiskę zmieniają się o 180 stopni, w tym momencie myślę o drzewnej rozpisce.
Dość ciekawe jest też złożenie altera lorda:
Mithril Mail (2+ AS)
magiczny elfi dwurak (multi woundy - x2, +1 do AS i WS)
Re roll AS
Wychodzi za 265 pkt pojedynczy model z AS1+ z rerollem 4++, S6 AP multi woundy z 8WSa i 9 ruchu...
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
-
- Falubaz
- Posty: 1152
Weź nie wrzucaj już tych rozpisek. Podobno miały one rozruszać 9 edycje, a rozpy we mają przeciwny efekt Jak na nie patrzę to mi się odechciewa grać
WE są akurat z draftu na draft ścinane, w tym momencie Ancient nie może już w ogóle brać broni.
Biorąc strzałki tracę Volley fire i AP.
Drzewa podrożały.
W przeciekach od Ślivka okazuje się że wszystkie Forest Spirity stracą AP.
Także armia jest wyrównywana. Dalej są fajne złożenia - choć już nie takie OP. Cały czas mam nadzieję że dotyczy to wszystkich armii
Biorąc strzałki tracę Volley fire i AP.
Drzewa podrożały.
W przeciekach od Ślivka okazuje się że wszystkie Forest Spirity stracą AP.
Także armia jest wyrównywana. Dalej są fajne złożenia - choć już nie takie OP. Cały czas mam nadzieję że dotyczy to wszystkich armii
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
-
- Falubaz
- Posty: 1152
Imo powinni zachować style poszczególnych armii, a nie że nagle WE są przejebane w CCm do tego mają w chuj armoura i wytrzymałości.
W Bielsku ostatnio bawiłem się czymś takim :
4 lvl shadow --+1 do casta i dispella
4 lvl metal Ds
shapeshifter lord (biegacz) - 1 z re rollem 4++ i dwurak multi x2
Bsb pathfinder hoda płonący banner
2x10 łuków
25 łuków
8 driad - skirmish
9 tancerzy
Drzewo
9 i 10 pathfinder
Grałem z Rychem na WE -
Rozpa bardziej CC - okazało się że strzelanie jednak jest mocniejsze - 20:0
Szaitis - VC
Strasznie dużo szkieletów i po tym jak straciłem drzewo z 1 pocisku z lajta ugralismy remis
Danrakh - DF
Rewolucja w krasnoludach - mocna faza magii - slayerzy porabani - gdyby nie shapeshifter który zabił Prawie całą kadrę to byłoby nieciekawie.
zrobiłem 15 dzięki udanej obronie lasu
4 lvl shadow --+1 do casta i dispella
4 lvl metal Ds
shapeshifter lord (biegacz) - 1 z re rollem 4++ i dwurak multi x2
Bsb pathfinder hoda płonący banner
2x10 łuków
25 łuków
8 driad - skirmish
9 tancerzy
Drzewo
9 i 10 pathfinder
Grałem z Rychem na WE -
Rozpa bardziej CC - okazało się że strzelanie jednak jest mocniejsze - 20:0
Szaitis - VC
Strasznie dużo szkieletów i po tym jak straciłem drzewo z 1 pocisku z lajta ugralismy remis
Danrakh - DF
Rewolucja w krasnoludach - mocna faza magii - slayerzy porabani - gdyby nie shapeshifter który zabił Prawie całą kadrę to byłoby nieciekawie.
zrobiłem 15 dzięki udanej obronie lasu
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Danrakh pisze:Znerfić przegięte Kraśki! Zamiast zwyczajowego 0 zrobiłem syte 5 na Laiku!
Gdyby alter nie zabił Runelorda Runesmitha Demon Slayera i nie przetrzebil Slayerow i Greybeardow to wynik byłby zgoła inny - pamiętaj że miałeś słabe rzuty na magię a mój heros był niczym Flash Gordon ☺.
Slayerzy są za mocni w tej cenie np
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Laik pisze:Shapeshifterowi brakuje swiftstride - gość ma 9 ruchu, 10 Inicjatywy a szybciej od niego szarżują krasnoludy...Kołata pisze:Następni geniusze. Czemu tymi kindredami nikt nie gra? Bo pozostałe są OP. To zamiast znerfic te op, to boostuja te słabe. Fuck yeah..
To jak było? Dwarfy go zaszarżowały i się odbiły? Ilukrotnie?Laik pisze:Gdyby alter nie zabił Runelorda Runesmitha Demon Slayera i nie przetrzebil Slayerow i Greybeardow to wynik byłby zgoła inny
Ale popieram, leśny elf bez mounta z 1+ z re-rollem i 4++ to pełen klimat i nie ma w tym nic przegiętego. W końcu ma tylko T3 więc się balansuje. No i słabo, bo nie ma siły 7, tylko 6 z AP(1) [na tych 5 atakach z I10 i MW(2)]. Balas zachowany.
xDKołata pisze: To jak było? Dwarfy go zaszarżowały i się odbiły? Ilukrotnie?
Ale popieram, leśny elf bez mounta z 1+ z re-rollem i 4++ to pełen klimat i nie ma w tym nic przegiętego. W końcu ma tylko T3 więc się balansuje. No i słabo, bo nie ma siły 7, tylko 6 z AP(1) [na tych 5 atakach z I10 i MW(2)]. Balas zachowany.
"Our weapons cut through them like blade through air!"
"Double or nothing, aim for his cock"
"Double or nothing, aim for his cock"
Heh, Great Weapon of Skillful Defence FTWLaik pisze:(...)Gdyby alter nie zabił Runelorda Runesmitha Demon Slayera i nie przetrzebil Slayerow i Greybeardow to wynik byłby zgoła inny - pamiętaj że miałeś słabe rzuty na magię a mój heros był niczym Flash Gordon ☺(...)
A tak na poważnie, to mogłem troszkę inaczej rozegrać tą bitwę i byłoby bardziej remisowo.
Co do slayerów to nie jesteś pierwszą osobą, która o tym mówi, natomiast chętnie pomija się fakt, że to są nagie kraśki z M3.
W każdym razie bitwa była fajna a rozpiskę masz mocną.
Kołata pisze:Ale popieram, leśny elf bez mounta z 1+ z re-rollem i 4++ to pełen klimat i nie ma w tym nic przegiętego. W końcu ma tylko T3 więc się balansuje. No i słabo, bo nie ma siły 7, tylko 6 z AP(1) [na tych 5 atakach z I10 i MW(2)]. Balas zachowany.
Alter stał w lesie i dobrze kulał 4+/4+/4++
Dostał nie jedną a dwie szarże - najpierw dziadków z kowalami i bsb a potem dopchałem od boku jeszcze slayerów z daemonslayerem.
Zniosę wszystko pod warunkiem, że to komplement.
@Kolata
Widzę że nawiazujesz do naszej rozmowy z forum WE.
tam rozmawialiśmy o tancerzu który w obecnym kształcie moim zdaniem nie jest wcale op.
Shapeshifter z 1+ jest za mocny (kolejna wersja RB zetnie mu sava do 2+).
Nie jest jednak żadnym kosmita - balansuje go fakt ze nie może dołączać do jednostek i wtedy ten T3 się liczy - przy każdym bólcu np, dodatkowo lore of alchemy go mocno boli , a patrząc na rozpiski jest to bardzo popularny lore.
Co do bitwy - tak jak pisałem bronił się w lesie korzystając ze dtubborna i re rolli , wcześniej z driadami i drzewem skasował drugi unit DF.
@Danrakh
Są za mocni - goli nie są bo maja 6+ ward, i ładny zestaw broni, jak dobrze idziesz to marsz 9/12 z bannerem - a jak ktoś jest blisko to swiftstride i szarza, w której mają 2a S5 albo 1s7 - dość uniwersalne - do tego hit przy ginieciu - to wszystko na unicie unbreakable za 10 pkt to mało?
Widzę że nawiazujesz do naszej rozmowy z forum WE.
tam rozmawialiśmy o tancerzu który w obecnym kształcie moim zdaniem nie jest wcale op.
Shapeshifter z 1+ jest za mocny (kolejna wersja RB zetnie mu sava do 2+).
Nie jest jednak żadnym kosmita - balansuje go fakt ze nie może dołączać do jednostek i wtedy ten T3 się liczy - przy każdym bólcu np, dodatkowo lore of alchemy go mocno boli , a patrząc na rozpiski jest to bardzo popularny lore.
Co do bitwy - tak jak pisałem bronił się w lesie korzystając ze dtubborna i re rolli , wcześniej z driadami i drzewem skasował drugi unit DF.
@Danrakh
Są za mocni - goli nie są bo maja 6+ ward, i ładny zestaw broni, jak dobrze idziesz to marsz 9/12 z bannerem - a jak ktoś jest blisko to swiftstride i szarza, w której mają 2a S5 albo 1s7 - dość uniwersalne - do tego hit przy ginieciu - to wszystko na unicie unbreakable za 10 pkt to mało?
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Przede wszystkim to OP jest ta magiczna broń - GWoSD.
Jest przegięta po całości. Jest w każdej rozpie WE zawierającej klepacza.
Gdyby była dostępna dla wszystkich armii, to by była w większości rozp.
Co za dekiel wyceniał dwuraka z MW(2), +1AS i +1WS na 40 pts?
Niby dwurak, ale idealne kombo z elfikiem, który wali nią po inicjatywie 9-10.
Niby traci +1 do hita, ale spokojnie, ma +1ws, więc z 8-9WS i tak lutuje innych lordów na 3+.
Niby miękki elf, ale tu +1 za mieczyk, tu +1 za natural armor, to za jakąś zbroję i 1+ save gotowy.
A ward 4+ z kindreda za 25-40 pts poza limitem itemów, wiec z itemków dokładamy re-roll sejwa.
Niby nie ma przerzutu hita, ale są dodatkowe ataki z kindredów i tańców, więc na jedno wychodzi.
Niby tylko 6S, ale AP z bazy.
Nie wspominając już o MW(2) na wszystko, co jest kompletnym przegięciem pały.
Cena? 40 pts. Idealnie wchodzi do tego save 1+ z re-rollem. Przypadek?
Przypominam, że normalnie zwykły dwurak dla lorda to jakieś 15 pts...
Aha, ten kolo na full wypasie kosztuje całe 265 pts.
Efekt?
Niby słaby elfik, a trzeba mu statystycznie jebąć ponad 28 ciochów z S6 z krasloludzkich siekier żeby się złożył.
Niby słaby elfik, a zajebał solo pół armii dwarfów.
Niby masz argumenty, że gościu ma wady, no ale to wszystko jest właśnie na niby.
Jest przegięta po całości. Jest w każdej rozpie WE zawierającej klepacza.
Gdyby była dostępna dla wszystkich armii, to by była w większości rozp.
Co za dekiel wyceniał dwuraka z MW(2), +1AS i +1WS na 40 pts?
Niby dwurak, ale idealne kombo z elfikiem, który wali nią po inicjatywie 9-10.
Niby traci +1 do hita, ale spokojnie, ma +1ws, więc z 8-9WS i tak lutuje innych lordów na 3+.
Niby miękki elf, ale tu +1 za mieczyk, tu +1 za natural armor, to za jakąś zbroję i 1+ save gotowy.
A ward 4+ z kindreda za 25-40 pts poza limitem itemów, wiec z itemków dokładamy re-roll sejwa.
Niby nie ma przerzutu hita, ale są dodatkowe ataki z kindredów i tańców, więc na jedno wychodzi.
Niby tylko 6S, ale AP z bazy.
Nie wspominając już o MW(2) na wszystko, co jest kompletnym przegięciem pały.
Cena? 40 pts. Idealnie wchodzi do tego save 1+ z re-rollem. Przypadek?
Przypominam, że normalnie zwykły dwurak dla lorda to jakieś 15 pts...
Aha, ten kolo na full wypasie kosztuje całe 265 pts.
Efekt?
Niby słaby elfik, a trzeba mu statystycznie jebąć ponad 28 ciochów z S6 z krasloludzkich siekier żeby się złożył.
Niby słaby elfik, a zajebał solo pół armii dwarfów.
Niby masz argumenty, że gościu ma wady, no ale to wszystko jest właśnie na niby.
Nie mówię, że mało tylko w sam raz a skoro 6+ ward to nie jest golizna, to po co alter latał w 1+reroll/4++?Laik pisze:Są za mocni - goli nie są bo maja 6+ ward, i ładny zestaw broni, jak dobrze idziesz to marsz 9/12 z bannerem - a jak ktoś jest blisko to swiftstride i szarza, w której mają 2a S5 albo 1s7 - dość uniwersalne - do tego hit przy ginieciu - to wszystko na unicie unbreakable za 10 pkt to mało?
To fajny, grywalny oddział, który swoje kosztuje i spokojnie może być skontrowany.
3x marsz jest super ale łatwo go obciąć i niestety nie ma wpływu na zasięg szarży więc ciągle mówimy o 3M + swiftsrider w tym zakresie.
Deathblow daje atak a nie hit więc to nie tak, że uderzenie przed gościem z Ini 3/0 nic Ci nie daje bo i tak dostaniesz strzała.
Ich koszt na pierwszy rzut oka jest za niski ale znowu musisz uwzględnić, że nie tak łatwo dopchać ich do walki z właściwym celem no i ten 6++ ward czy t4 nie uchronią ich przesadnie przed skoncentrowanymi pestkami czy direct damage.
Więc określenie "za mocni" jest jednak nieco na wyrost.
Zniosę wszystko pod warunkiem, że to komplement.
@Kołata
0 wad, już czytałem że lepszy niż DP jest.
Mnóstwo nieścisłości w tym co piszesz - trafianie 2+ a 3+ - żadna różnica, (zwykły dwurak kosztuje 10 a nie 15), to że 1 atak z kindreda jest lepszy niż re roll to hit - bzdura.
Jeżeli mu się ładuje pod nos runesmithów to ich zabije, szczególnie będąc w lesie - jest imba - bo zwykłych krasnoludów zabijałby 2,5 na turę.
A co śmieszne - jak były 4 krowy tzeentcha z wardem 3+ to nie byly be ale o jednego elfa "bez wad" tona płaczu.
0 wad, już czytałem że lepszy niż DP jest.
Mnóstwo nieścisłości w tym co piszesz - trafianie 2+ a 3+ - żadna różnica, (zwykły dwurak kosztuje 10 a nie 15), to że 1 atak z kindreda jest lepszy niż re roll to hit - bzdura.
Jeżeli mu się ładuje pod nos runesmithów to ich zabije, szczególnie będąc w lesie - jest imba - bo zwykłych krasnoludów zabijałby 2,5 na turę.
A co śmieszne - jak były 4 krowy tzeentcha z wardem 3+ to nie byly be ale o jednego elfa "bez wad" tona płaczu.
Ostatnio zmieniony 27 lis 2015, o 18:31 przez Laik, łącznie zmieniany 1 raz.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Płacze były, ale teraz skoro WE mają coś zbliżonego, to w końcu można burzyć się na WE - nigdy wcześniej w końcu to nie było możliwe ;PLaik pisze:A co losowo to śmieszne - jak były 4 krowy tzeentcha z wardem 3+ to nie byly be ale o jednego elfa "bez wad" tona płaczu.
A tak swoją drogą niech wprowadzą zapis do RB, że istnieje jeden rzut obronny i jak ma się ich więcej to działa ten najwyższy. Wtedy skończą się tego typu herosi i już nie będzie żadnych płaczów ;P. Wszystkim to wyjdzie na zdrowie i nieco się obniży poziom herohammera.