Armie:
High Elfy
Lordowie:
Książe na gryfie- 330
Dragonfourged Armour, Lance, talisman of supreme shielding
Arcymag lvl 4 - 225
lore of fire
Core:
15 Sea Guard - 195
full Command
Ellein Reavers - 90
champion
Special:
10 Lion Guard - 160
full command
10 Swordmasters - 160
full command
łącznie 1160
Warriors of Chaos
Lordowie:
Sorcerer Lord -270
Helm of Foresight, talisman of greater shielding
Core:
Wasterland Warriors - 198
full command, shields
15 Barbarians - 75
full command, shields
15 barbarians - 105
shields
5 warhounds - 35
5 warhounds - 35
Special:
Wasteland Knights - 200
Rare:
Crusher Knights - 235
muzyk, daemon weapons
łącznie 1153
Rozstawienie


Elfy Rostawiają swoją piechote blisko siebie by chronić swoje flanki, reaverzy na skrzydle by dręczyć przeciwnika. Książę osłania prawe skrzydło elfickie. Z kolei kompletnie niezrozumiała jest decyzja Dowódcy Chaosu, który zdecydował sie ustawić skullcrusherów za własna linią piechoty. Magowie obu stron na wzgórzach, by mieć jak najlepszy obraz pola bitwy.
1 Tura WoC

Chaos zaczyna i... ruszają się tylko warhoundy. Reszta armii stoi w miejscu. Zamierzony plan czy mozę jednak błąd taktyczny? W fazie magii leci fireball w white lionów, lecz zostaje dispellowany.
1 Tura HE


Takze niezbyt dużo ruchów po stronie elfickiej. Ruch Reaverów i Sea guardów miał na celu objęcie zasięgiem jednostek chaosu. Za to arcymag swoją ognistą kulą zabił 2 chaos knightów.
2 Tura WoC

Walec ruszył. Wszystkie jednostki Wojowników rzuciły sie do przodu. W fazie magii fireball spala CAŁY oddział white Lionów. Tragedia dla wojsk Ulthuanu.
2 Tura HE

Nie ma czasu na opłakiwaniwanie zabitych. Wróg się zbliza i trzeba coś z tym zrobić. Swordmasterzy dzielnie kroczą na spotkanie Wojowników, gryf ubezpiecza ich flankę. Reaverzy unikają zagrozenia, a mag ustawia się za oddziałem sea guardów. Czary są dispellowane przez sorcerera chaosu
3 Tura WoC

Znów ciężka tura dla Elfów. Fireball powarznie przetrzebia oddział swordmasterów, 3 pozostałych chaos knightów szarżuje w Morską gwardię. Reszta armii Chaosu nieubłaganie zbliża sie do pozycji elfickich.
3 Tura HE

Sea guardzi przełamani w walce, lecz ubili 2 knightów. Fireball osłabia oddział maruderów. Klocek Warriorów zostaje momentalnie rozbity przez pozostałych 3 Swordmasterów i flankę księcia na gryfie, czego skutkiem jest wbicie się w przednie szeregi maruderów.
4 Tura WoC

Skullcrushery powoli ale pewnie zbliżają sie w miejsce, gdzie dzieje sie największe zamieszanie. z kolei oddział maruderów kieruje się w stronę sea guardów. W walce wręcz oddział maruderów zostaje zarżnięty przez księcia, który jednocześnie odparowuje szarzę warhoundów. W fazie magii dochodzi do zabawnej sytuacji (gralismy w sklepie, i było tam obecnych 2 weteranów batla. Jeden skomentował fakt obecności 2 magów, którzy ciagle żyją, i ewidentnie zasugerował, ze to nie powinno mieć miejsca. Oto efekt:) Sorcerer rzucił ognistą kulę rozrywajac arcymaga, ale jednocześnie sam został wessany do warpa. W jednej turze ginie 2 magów!!!
Tura 4 HE

Książę usuwa sie z linii szarży Skullcrusherów, tak samo starają sie zrobić swordmasterzy. Strzały z łuków Ellein Reaverów dobijają championa chaos knightów. Sea guardzi zbierają się i ponownie stają gotów do starcia z maruderami.
Tura 5 WoC

Reaverzy zmasakrowani. Warhoundy doganijają uciekających i wyrzynają ich. W tę samą stronę zmierzają skullcruszerzy, którzy taranują po drodze swordmasterów. Maruderzy zmierzają do starcia z wojownikami z Lothern.
Tura 5 HE

W fazie strzelania łuki sea guardów robią swoje. Deszcz strzał spada na warhoundy zabijając wszystkie. Z kolei gryfowi nie udaje się szarza na Crusherów, ale skraca do nich dystans.
Tura 6 WoC

Maruderzy szarżują na Sea Guardów, lecz podczas natarcia tracą 3 od elfich strzał, co skutkuje przegraniem przez nich walki wręcz. Nie wycofuja się jednak. Z kolei skullcruszerzy obracają się i stają naprzeciw księcia, w którym Elfy pokładaja nadzieję na zwycięstwo.
Tura 6 HE

Księciu udaje sie szarza na crusherów. Wygrywa Walkę zabijajac jednego i przełamuje ich. Niestety wbrew pozorom Juggernauty są całkiem szybkie jeśli chodzi o uciekanie. Khorne nie byłby jednak dumny... Morscy gwardziści wygrywaja walkę z maruderami, przełamują ich i eliminują cały oddział... Zwycięstwo HE z przewagą 200 punktów
