[4500] Demony Marka
[4500] Demony Marka
Unnamed2500 Pts - Daemonic Legions Army
1 Lord: Weaver of Change @ 680.0 Pts
General; Magic Level 4; Path of Change; Power Vortex
Shackles of Reality [35.0]
Veil of Shadows [35.0]
Skull of Cacophrax [25.0]
1 Hero: Harbinger of Pestilence @ 185.0 Pts
Path of Disease; Halberd; Bloated Putrification
1 Blight Fly @ [0.0] Pts
3 Blight Flies (Rider) @ 270.0 Pts
Standard; Musician
1 Champion @ [10.0] Pts
4 Blight Fly @ [0.0] Pts
1 Hero: Harbinger of Pestilence @ 220.0 Pts
Magic Level 1; Path of Disease; Halberd; Bloated Putrification
Seventh Seal [35.0]
29 Tallymen @ 455.0 Pts
Veteran Magic Standard; Musician; Parry
Banner of Speed [25.0]
1 Plagueridden @ [10.0] Pts
9 Horrors @ 190.0 Pts
Standard; Musician
1 Champion @ [70.0] Pts
Magic Level 1
#0: Blue Fire [0.0]
#2: Pink Fire [0.0]
1 Daemon Engine of Pestilence @ 305.0 Pts
Poison attacks; Hellish Bombard; Daemon of Pestilence
3 Pestilent Beasts @ 190.0 Pts
Trail of Mucus
Models in Army: 50
Total Army Cost: 2495.0
Zagra cos takiego? co zmienic?
1 Lord: Weaver of Change @ 680.0 Pts
General; Magic Level 4; Path of Change; Power Vortex
Shackles of Reality [35.0]
Veil of Shadows [35.0]
Skull of Cacophrax [25.0]
1 Hero: Harbinger of Pestilence @ 185.0 Pts
Path of Disease; Halberd; Bloated Putrification
1 Blight Fly @ [0.0] Pts
3 Blight Flies (Rider) @ 270.0 Pts
Standard; Musician
1 Champion @ [10.0] Pts
4 Blight Fly @ [0.0] Pts
1 Hero: Harbinger of Pestilence @ 220.0 Pts
Magic Level 1; Path of Disease; Halberd; Bloated Putrification
Seventh Seal [35.0]
29 Tallymen @ 455.0 Pts
Veteran Magic Standard; Musician; Parry
Banner of Speed [25.0]
1 Plagueridden @ [10.0] Pts
9 Horrors @ 190.0 Pts
Standard; Musician
1 Champion @ [70.0] Pts
Magic Level 1
#0: Blue Fire [0.0]
#2: Pink Fire [0.0]
1 Daemon Engine of Pestilence @ 305.0 Pts
Poison attacks; Hellish Bombard; Daemon of Pestilence
3 Pestilent Beasts @ 190.0 Pts
Trail of Mucus
Models in Army: 50
Total Army Cost: 2495.0
Zagra cos takiego? co zmienic?
Ostatnio zmieniony 10 sty 2018, o 23:17 przez Tirit, łącznie zmieniany 1 raz.
nie znam sie na demonach ale wrona za 680 pkt to chyba zbyt syty cel, z tego co widze to teraz nie mozemy jebac bram zza gorki wiec moze byc cizko z takim gwiadzorem na stole
Ostatnio zmieniony 13 mar 2016, o 01:55 przez Jędrul, łącznie zmieniany 1 raz.
MARK OF MARKI MARK
-
- Mudżahedin
- Posty: 247
Wywaliłbym jedną bestię I zamiast tego dał Nauseating Aura heraldowi na musze oraz skull of cacophrax na drugiego nurglitę. Dawanie I 1 jest naprawdę pomocne. Poza tym masz jeden czar więcej.
Czemu nie możemy teraz jebać bram za górki, wytłumaczysz prosze ?:)Jędrul pisze:nie znam sie na demonach ale wrona za 680 pkt to chyba zbyt syty cel, z tego co widze to teraz nie mozemy jebac bram zza gorki wiec moze byc cizko z takim gwiadzorem stole
Trit - Plagusy nie grają
Eternal Gateway 15+
Range 24”
Hex, Missile,
Damage
Instant
Missile
Spells with the target restriction “Missile” may only choose targets within the caster's Line of Sight. A Missile spell
cannot be cast if the caster (or its unit) is Engaged in Combat.
Obscuring Terrain
Line of Sight cannot be drawn throughObscuring Terrain.
Hills
Line of Sight Hills are Obscuring Terrain.
dobrze pacze?
Range 24”
Hex, Missile,
Damage
Instant
Missile
Spells with the target restriction “Missile” may only choose targets within the caster's Line of Sight. A Missile spell
cannot be cast if the caster (or its unit) is Engaged in Combat.
Obscuring Terrain
Line of Sight cannot be drawn throughObscuring Terrain.
Hills
Line of Sight Hills are Obscuring Terrain.
dobrze pacze?
MARK OF MARKI MARK
wydaje mi się że można to złożyć lepiej - mało możliwości taktycznych tu widzę.
jak trafisz na armię nastawioną na cc, która idzie do przodu i w ciągu 2 tur siedzi na tobie to możesz mieć spory problem, a to dlatego, że:
- brak jednostek które możesz z czystym sumieniem poświęcić jako odginaczki
- brak szybkich jednostek kontrujących
grając takim ustawieniem raczej zależy ci na dłuższym pozostawaniu w rozsądnej odległości od przeciwnika i zaatakowanie ok 4-5 tury, tyle, że zanim twoje jednostki strzelające i czarujące zniszczą przeszkadzajki u przeciwnika to nie dasz rady opóźnić marszu jego jednostek głównych (pomocne byłyby furie i to dwie jednostki), aby wyeliminować ostrzał przeciwnika (park maszynowy lub łuczników) najlepsze są psy wychodzące z ambusha. bestie są dobrą jednostką flankującą dla twoich głównych oddziałów ale jest ich zbyt mało - dałbym 2 jednostki po 2 bestie. na to wszystko masz punkty w dużym demonie oraz w soul grinderze.
jak trafisz na armię nastawioną na cc, która idzie do przodu i w ciągu 2 tur siedzi na tobie to możesz mieć spory problem, a to dlatego, że:
- brak jednostek które możesz z czystym sumieniem poświęcić jako odginaczki
- brak szybkich jednostek kontrujących
grając takim ustawieniem raczej zależy ci na dłuższym pozostawaniu w rozsądnej odległości od przeciwnika i zaatakowanie ok 4-5 tury, tyle, że zanim twoje jednostki strzelające i czarujące zniszczą przeszkadzajki u przeciwnika to nie dasz rady opóźnić marszu jego jednostek głównych (pomocne byłyby furie i to dwie jednostki), aby wyeliminować ostrzał przeciwnika (park maszynowy lub łuczników) najlepsze są psy wychodzące z ambusha. bestie są dobrą jednostką flankującą dla twoich głównych oddziałów ale jest ich zbyt mało - dałbym 2 jednostki po 2 bestie. na to wszystko masz punkty w dużym demonie oraz w soul grinderze.
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
Dlaczego plagusy nie graja? w 8ed graly i niewiele sie w temacie zmeinilo
Jak ktos chce isc na mnie do CC to wystawiam plagusy na kontre i grindera ktory robi miazge.
Wrona ma regene 4+, Asv 5+, trafianie z pestek srednio na 4+ i ranienie na 6+ wiec broni sie jako tako.
Odginaczek brakuje bardzo, to fakt, i furie sa do przemyslenia ale nie mam co obciac.
Myslalem o wywaleniu herlaka pieszego, obciecie kloca do 15-20 (traktowac jako bloko-odginaczke) i dopchac horrorami.
A cos takiego:
Unnamed2500 Pts - Daemonic Legions Army
1 Lord: Weaver of Change @ 680.0 Pts
General; Magic Level 4; Path of Change; Power Vortex
Shackles of Reality [35.0]
Veil of Shadows [35.0]
Skull of Cacophrax [25.0]
1 Hero: Harbinger of Pestilence @ 185.0 Pts
Path of Disease; Halberd; Bloated Putrification
1 Blight Fly @ [0.0] Pts
3 Blight Flies (Rider) @ 270.0 Pts
Standard; Musician
1 Champion @ [10.0] Pts
4 Blight Fly @ [0.0] Pts
16 Tallymen @ 248.0 Pts
Standard; Musician; Parry
1 Plagueridden @ [10.0] Pts
1 Hero: Harbringer of Change @ 150.0 Pts
Magic Level 1; Path of Change; Far Seeing
Seventh Seal [35.0]
9 Horrors @ 190.0 Pts
Standard; Musician
1 Champion @ [70.0] Pts
Magic Level 1
#0: Blue Fire [0.0]
#2: Pink Fire [0.0]
9 Horrors @ 190.0 Pts
Standard; Musician
1 Champion @ [70.0] Pts
Magic Level 1
#0: Blue Fire [0.0]
#2: Pink Fire [0.0]
3 Pestilent Beasts @ 190.0 Pts
Trail of Mucus
1 Daemon Engine of Pestilence @ 305.0 Pts
Poison attacks; Hellish Bombard; Daemon of Pestilence
5 Furies of Wrath @ 85.0 Pts
Daemon of Wrath
Models in Army: 52
Total Army Cost: 2493.0
Jak ktos chce isc na mnie do CC to wystawiam plagusy na kontre i grindera ktory robi miazge.
Wrona ma regene 4+, Asv 5+, trafianie z pestek srednio na 4+ i ranienie na 6+ wiec broni sie jako tako.
Odginaczek brakuje bardzo, to fakt, i furie sa do przemyslenia ale nie mam co obciac.
Myslalem o wywaleniu herlaka pieszego, obciecie kloca do 15-20 (traktowac jako bloko-odginaczke) i dopchac horrorami.
A cos takiego:
Unnamed2500 Pts - Daemonic Legions Army
1 Lord: Weaver of Change @ 680.0 Pts
General; Magic Level 4; Path of Change; Power Vortex
Shackles of Reality [35.0]
Veil of Shadows [35.0]
Skull of Cacophrax [25.0]
1 Hero: Harbinger of Pestilence @ 185.0 Pts
Path of Disease; Halberd; Bloated Putrification
1 Blight Fly @ [0.0] Pts
3 Blight Flies (Rider) @ 270.0 Pts
Standard; Musician
1 Champion @ [10.0] Pts
4 Blight Fly @ [0.0] Pts
16 Tallymen @ 248.0 Pts
Standard; Musician; Parry
1 Plagueridden @ [10.0] Pts
1 Hero: Harbringer of Change @ 150.0 Pts
Magic Level 1; Path of Change; Far Seeing
Seventh Seal [35.0]
9 Horrors @ 190.0 Pts
Standard; Musician
1 Champion @ [70.0] Pts
Magic Level 1
#0: Blue Fire [0.0]
#2: Pink Fire [0.0]
9 Horrors @ 190.0 Pts
Standard; Musician
1 Champion @ [70.0] Pts
Magic Level 1
#0: Blue Fire [0.0]
#2: Pink Fire [0.0]
3 Pestilent Beasts @ 190.0 Pts
Trail of Mucus
1 Daemon Engine of Pestilence @ 305.0 Pts
Poison attacks; Hellish Bombard; Daemon of Pestilence
5 Furies of Wrath @ 85.0 Pts
Daemon of Wrath
Models in Army: 52
Total Army Cost: 2493.0
+1, IMO spokojnie można grać na heraldach.
Ewentualnie keeper jest spoko bo zarówno czaruje jak i strzela z bicza, szybciej się spłaci.
Kolejna sprawa jak już masz wystawiać 16 plagusów to daj 4x10 horrorów
Bestie bym brał 2x2, a najlepiej fiendy bo szybkie i wyporne.
Ewentualnie keeper jest spoko bo zarówno czaruje jak i strzela z bicza, szybciej się spłaci.
Kolejna sprawa jak już masz wystawiać 16 plagusów to daj 4x10 horrorów
Bestie bym brał 2x2, a najlepiej fiendy bo szybkie i wyporne.
W tej drugiej rozpie wywal małego bzyka ze scrollem, odejmij wronie 1 lvl magii, wywal soul grindera a za to wrzuć 2x2 bestie, 2x furie, za resztę dopakuj muszki i plagusy ewentualnie rydwan tęczy bo jest lepszy niż grinder
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
O tego nie widziałem.
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.