Wybieram się na Arenę i mam nadzieję, że nic nie zmąci tych planów W związku z tym złożyłem kilka rozp.
Najpierw coś zbliżonego do mojego standardu. Czyli defens. Zaletą tej rozpy jest dodoatkowo to, że mam chyba wszystko pomalowane i to ładnie Jest zdeczka wyżyłowana, ale aby dopakować bullich, herosa i hopperów musiałbym wywalić jakiś cały regiment. A tego nie chcę.
1 Black Orc Big Boss @ 116 Pts
General; Choppa; Heavy Armour; Shield
Nibbla's Itty Ring [20]
Collar of Zorga [5]
1 Night Goblin Shaman @ 130 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Pipes of Doom [35]
Magic Mushrooms [10]
1 Night Goblin Shaman @ 135 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
12 Savage Big 'Uns @ 161 Pts
Frenzy; Choppa; Spear; Warpaint; Musician
24 Night Goblins @ 144 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician
1 Fanatic @ [25] Pts
25 Night Goblins @ 147 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician
1 Fanatic @ [25] Pts
5 Goblin Wolf Riders @ 76 Pts
Spear; Short Bow; Light Armour; Musician
5 Goblin Wolf Riders @ 76 Pts
Spear; Short Bow; Light Armour; Musician
2 Snotlings @ 40 Pts
7 Squig Hoppers @ 105 Pts
2 Spear Chukka @ 70 Pts
2 Spear Chukka @ 70 Pts
1 Doom Diver @ 80 Pts
Rozpiska nr 2 jest bez magii. Bardziej hardkorowa i trudniejsza w prowadzeniu (i raczej słabsza), ale IMO bardzo fajna Najbardziej zajawkowy jest BSB na rydwanie z +2d6 do szarży raz na bitwę
Do domalowania miałbym niestety właśnie ten rydwan z BSB i fasta
1 Black Orc Big Boss @ 191 Pts
General; Heavy Armour; Shield
Martog's Best Basha [15]
Collar of Zorga [5]
Chariot @ [80] Pts
1 Black Orc Big Boss @ 219 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Gorks Waaagh Banner [25]
Chariot @ [80] Pts
1 Goblin Shaman @ 165 Pts
Magic Level 1; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Chariot @ [60] Pts
5 Goblin Wolf Riders @ 76 Pts
Spear; Short Bow; Light Armour; Musician
5 Goblin Wolf Riders @ 76 Pts
Spear; Short Bow; Light Armour; Musician
5 Goblin Spider Riders @ 76 Pts
Spear; Short Bow; Shield; Musician
25 Night Goblins @ 104 Pts
Hw&Shield; Musician
1 Fanatic @ [25] Pts
24 Night Goblins @ 101 Pts
Shortbow; Musician
1 Fanatic @ [25] Pts
8 Squig Hoppers @ 120 Pts
2 Spear Chukka @ 70 Pts
2 Spear Chukka @ 70 Pts
1 Doom Diver @ 80 Pts
No i na koniec raczej najmocniejsza z tych rozpisek. Eshin. Jak skombinuję figurki, to może tym zagram, bo moim zdaniem ta rozpa jest przegięta. Ale za to ma brzydkie figurki.
2x Eshin Sorcerer (3 scrolle + charm na generale)
BSB z weeping bladem
2x5 Night Runnerów z 2 broniami
2x25 Clanratów, banner, muzyk, ratling
2x25 slejwów, muzyk
2x5 jezzaili
5 tunellerów
DoW cannon
Komentarze bardzo mile widziane
Pozdr!
Waaagh! na Arenę
moze 2 czaki na katapulte? :>
nie bierz jedynki. standardy smierdza !
nie bierz jedynki. standardy smierdza !
opcja nr 1.
-shortbowy na fastach są w celu???
-2 bazy snotlingów wyrzuć będziesz miał punkty na bullich i jeszcze zostanie
opcja nr2.
-shortbowy jak wyżej
- nie widze sensu pustych klocków NG jak mają trzymać po 1 fanatyku to lepiej boyzów wziąść, albo kosztem (2x chukka + ng) wsadzić jakiś boar boyzów
-shortbowy na fastach są w celu???
-2 bazy snotlingów wyrzuć będziesz miał punkty na bullich i jeszcze zostanie
opcja nr2.
-shortbowy jak wyżej
- nie widze sensu pustych klocków NG jak mają trzymać po 1 fanatyku to lepiej boyzów wziąść, albo kosztem (2x chukka + ng) wsadzić jakiś boar boyzów
No to po kolei :
- Do katapki nie jestem przekonany. Ale się zastanowię jeszcze.
- w rozpie nr.1 nocników napewno nie zmienię na boyzów. uważam, że w defensach jednak nocniki są lepsze, ze względu na fanoli
- Fisch, do przemyślenia jest wstawienie savage na dzikach w tym drugim wariancie. Ale drugie hopki to bez sensu. Pokombinuję.
- snoty w opcji nr 1 zostają na bank. to jest genialna jednostka. bez niej się z domu nie ruszam sprawdzają się w wielu sytuacjach, a głównie do trzymania magów w lesie, odginania szarż, jako przedłużacze do fanoli, jednostki po których przeciwnik overrunuje (a my wtedy kontra), dodatkowa grupa wystawienia, a i stubborna już nie raz zdałem przyprawiając przeciwników o wściekłość
- w short bowy na fastach nie wierzyłem, dopóki nie spóbowałem. kosztują nas zaledwie 5 pts, a zazwyczaj się spłacają. wystarczy odrobina szczęścia i można zranić jakiegoś samotnego maga, zdjąc ratlinga, uszczuplić wrogiego fasta o 1 model itd. A to wszystko się liczy zarówno w punktach jak również może mieć spore konsekwencje w dalszej rozgrywce
A przecież można walić na 360 stopni i po marszu. Spróbujcie sami, myślę że się przekonacie
- co do boyzów w rozpie nr 2, to pomyślę. może faktycznie jedne nocniki bym wymienił na orków. drugie niech pilnują maszyn i trzymają ćwiartkę
Dzięki za uwagi. Jak coś Wam się jeszcze nasuwa na myśl, to mówcie
Pozdr!
- Do katapki nie jestem przekonany. Ale się zastanowię jeszcze.
- w rozpie nr.1 nocników napewno nie zmienię na boyzów. uważam, że w defensach jednak nocniki są lepsze, ze względu na fanoli
- Fisch, do przemyślenia jest wstawienie savage na dzikach w tym drugim wariancie. Ale drugie hopki to bez sensu. Pokombinuję.
- snoty w opcji nr 1 zostają na bank. to jest genialna jednostka. bez niej się z domu nie ruszam sprawdzają się w wielu sytuacjach, a głównie do trzymania magów w lesie, odginania szarż, jako przedłużacze do fanoli, jednostki po których przeciwnik overrunuje (a my wtedy kontra), dodatkowa grupa wystawienia, a i stubborna już nie raz zdałem przyprawiając przeciwników o wściekłość
- w short bowy na fastach nie wierzyłem, dopóki nie spóbowałem. kosztują nas zaledwie 5 pts, a zazwyczaj się spłacają. wystarczy odrobina szczęścia i można zranić jakiegoś samotnego maga, zdjąc ratlinga, uszczuplić wrogiego fasta o 1 model itd. A to wszystko się liczy zarówno w punktach jak również może mieć spore konsekwencje w dalszej rozgrywce
A przecież można walić na 360 stopni i po marszu. Spróbujcie sami, myślę że się przekonacie
- co do boyzów w rozpie nr 2, to pomyślę. może faktycznie jedne nocniki bym wymienił na orków. drugie niech pilnują maszyn i trzymają ćwiartkę
Dzięki za uwagi. Jak coś Wam się jeszcze nasuwa na myśl, to mówcie
Pozdr!
- <Van-Bydle>
- Powergamer Rozpiskowy
- Posty: 45
Ja skłaniałbym sie raczej do opcji nr1 jeśli wolisz defens. Wydaje mi się, że nie mając magi będziesz musiał ruszyć do przodu, a wtedy chukki i doomdiver postrzelają 2-3 tury, jeśli bez magi to już lepiej moim zdaniem offens pełną gębą;)
Rownież popieram snoty - 40pt a zdziałać może wiele A co do tego co pisałeś o fastach z bowami to nigdy nie postrzegałem tego w ten sposób, chyba spróbuje
Rownież popieram snoty - 40pt a zdziałać może wiele A co do tego co pisałeś o fastach z bowami to nigdy nie postrzegałem tego w ten sposób, chyba spróbuje
jezeli spojrzec na to z tej strony...to moze jednak ten luk ma jakies przeslanie
zawsze troche radochy z poturlania kostkami
ja tam w fanatyka nie wierze...sitaki tez dzialaja na 2+ a 4T jest zawsze
ale to juz jest kwestia upodoban
ps.z paroma wyjatkami OnG maja wiecej jednostek w core niz reszta armii w sumie
jest z czego wybierac
zawsze troche radochy z poturlania kostkami
ja tam w fanatyka nie wierze...sitaki tez dzialaja na 2+ a 4T jest zawsze
ale to juz jest kwestia upodoban
ps.z paroma wyjatkami OnG maja wiecej jednostek w core niz reszta armii w sumie
jest z czego wybierac