Skaven 1500

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Crom
Chuck Norris
Posty: 430
Lokalizacja: Warszawa Bemowo

Skaven 1500

Post autor: Crom »

Zaczynam zbierać szczurki i rozkminiam nad rozpą :) na razie zagrałem dwie bitwy proxami, z imperium na czołgu - za pierwszym razem totalna maska w plecy, za drugim tylko mała porażka :/

Teraz dwie propozycje rozpisek:

I.
1 Chieftain @ 74 Pts
Heavy Armour; Battle Standard

1 Warlock Engineer @ 110 Pts
General; Magic Level 1; Supercharged WP Accumulator; Upgraded Warp-Energy Condenser; Warp Blades
Dispel Scroll [25]

1 Warlock Engineer @ 135 Pts
Magic Level 1; Supercharged WP Accumulator; Upgraded Warp-Energy Condenser; Warp Blades
Storm Daemon [25]; Dispel Scroll [25]

24 Clanrats @ 205 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician; Clawleader; Ratling Gun

24 Clanrats @ 205 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician; Clawleader; Ratling Gun

23 Clanrats @ 200 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician; Clawleader; Ratling Gun

5 Night Runners @ 35 Pts
2ndWeapon

5 Night Runners @ 35 Pts
2ndWeapon

5 Gutter Runners Tunnelling Team @ 85 Pts
Tunnelling Team; 2ndWeapon; Poisoned Hand Weapons

6 Warplock Jezzail teams @ 120 Pts
Jezzail; Pavise

5 Warplock Jezzail teams @ 100 Pts
Jezzail; Pavise

1 Warp-lightning Warp Cannon @ 100 Pts

22 Clanrat Slaves @ 48 Pts
Musician

22 Clanrat Slaves @ 48 Pts
Musician

Casting Pool: 6

Dispel Pool: 4

Models in Army: 148

Total Army Cost: 1500

II.
1 * Chieftain @ 63 Pts
General; Great Weapon; Heavy Armour
Enchanted Shield [10]

1 Warlock Engineer @ 110 Pts
Magic Level 1; Supercharged WP Accumulator; Upgraded Warp-Energy Condenser; Warp Blades
Dispel Scroll [25]

1 Warlock Engineer @ 135 Pts
Magic Level 1; Supercharged WP Accumulator; Upgraded Warp-Energy Condenser; Warp Blades
Storm Daemon [25]; Dispel Scroll [25]

24 Clanrats @ 205 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician; Clawleader; Ratling Gun

24 Clanrats @ 205 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician; Clawleader; Ratling Gun

24 Clanrats @ 205 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician; Clawleader; Ratling Gun

5 Night Runners @ 35 Pts
2ndWeapon

5 Night Runners @ 35 Pts
2ndWeapon

5 Gutter Runners Tunnelling Team @ 85 Pts
Tunnelling Team; 2ndWeapon; Poisoned Hand Weapons

5 Gutter Runners Tunnelling Team @ 85 Pts
Tunnelling Team; 2ndWeapon; Poisoned Hand Weapons

7 Warplock Jezzail teams @ 140 Pts
Jezzail; Pavise

1 Warp-lightning Warp Cannon @ 100 Pts

22 Clanrat Slaves @ 48 Pts
Musician

22 Clanrat Slaves @ 48 Pts
Musician

Casting Pool: 6

Dispel Pool: 4

Models in Army: 150

Total Army Cost: 1499


Obie mają taki sam potencjał magiczny. Nie wiem tylko czy bardziej sprawdzają się 2 oddziały jezzaili czy 2 wykopywaczki, jak myslicie? I czy lepszy nastawiony na przezycie chieftain (2+ save w walce, jak nie uzywa dwuraka), który przeciwko czemus słabszemu moze tez przyłozyc (3A S6) czy mniej przezywalny bsb (tylko 5+ save), ale za to większa szanse na zdawanie breaków?
Ostatnio zmieniony 17 wrz 2007, o 20:27 przez Crom, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
warkseer
Wodzirej
Posty: 741
Lokalizacja: żyrardowskie kanały

Post autor: warkseer »

Niepotrzebni są czempioni w clanratach. Pozbyłbym się także dodatkowej broni przy NR. Za zaoszczędzone pkty kupiłbym coś dla tego chieftaina - bsb.
Jeśli gra bez sztandarowego to chyba najlepsze kombo daje Plague Priest z Censerem (i nieśmiertelne Bands of Power + Warpstone Amulet)

Awatar użytkownika
Crom
Chuck Norris
Posty: 430
Lokalizacja: Warszawa Bemowo

Post autor: Crom »

czyli lepsza ta 1 rozpa? i co ze specialami - jezzaile czy wykopywaczki?>

Artemis
Chuck Norris
Posty: 495

Post autor: Artemis »

Ważne przeciw komu. Ale ogólnie IMO jezzaile.

Awatar użytkownika
Crom
Chuck Norris
Posty: 430
Lokalizacja: Warszawa Bemowo

Post autor: Crom »

ogólnie rozpiska ma być uniwersalna

Awatar użytkownika
warkseer
Wodzirej
Posty: 741
Lokalizacja: żyrardowskie kanały

Post autor: warkseer »

Osobiście kopaczki uważam za ciekawsze. Tylko jeśli wystawiać, to 2 sztuki, bo jednak istnieje ryzyko, że któraś z "ekip" się nie wykopie. Idealne rozwiązanie na na wszelkie wkurzające maszynki.
W specialach lubię też plague monk'ów. Spory Toughness i bohater schowany w środku potrafią dokonywać cudów, a poparci argumentami jak magiczny sztandar, który można do nich dołączyć (np. Warbanner) oraz Censer Bearer'ami po prostu miażdżą. Już widziałem, jak sami Cenzerzy zatrzymywali klocek kawalerii.

Awatar użytkownika
Elgrond
Wodzirej
Posty: 699
Lokalizacja: Festung Posen

Post autor: Elgrond »

do daj strzelców jak gram z nimi to jezzaile sieja masakrę i spustoszenie.
A czołg też da się tym zestrzelcie przy dobrych wiatrach wspomagając latarką .

Tak mi się przynajmniej wydaje
a nie lepiej wrzucić do rozpuszczalnika i później szczoteczką?

Awatar użytkownika
Bombaj
Chuck Norris
Posty: 471

Post autor: Bombaj »

Popieram kilka wcześniejszych głosów. Skasować cały nadmiar (championi, przedmioty) a dokupić strategicznyhc jednostek: szczury, globki albo jeszcze jedni runnerzy.
Moim skromnym zdaniem przy grze na 1000 - 1999 punktów trzech elektryków to podstawa. przeciwik jeśli w ogóle dojdzie ma być pocięty na kawałki, a nie liczyć na to, że może chieftain coś ubije. Może i ubije, a później zginie, albo ucieknie.
6 i 7 jezzaili jest bezsensu liczbą. masz panikę przy dwóch trupach. Albo dwa razy po pięć albo raz dziewięć.
Wykopywaczki musowe, ile - to kwestia stylu.
Po co muzyk w slejwach? czemu akurat 22? strata cennych punktów. Jak mają uciec to i tak uciekną, po to są. Nie są stworzeni do walki (chociaż pokazują cuda :) nie ma co liczyć na fartowny remis i muzyka.
Generalnie przy latarce i 9-10 jezzailach plus 3 elektryków z demonem plus masa śmieci do zastawiania się jeden czołg powinieneś bez problemu rozkręcić.
powodzenia w szczurowaniu i dużo 13!

ODPOWIEDZ