Rozpiska niedokonczona, 200 pk wolnych, co mozna wrzucic? jeszcze jednych orkow? poradzcie
Unnamed1500 Pts - Orcs & Goblins Army
1 Black Orc Big Boss @ 141 Pts
General; Heavy Armour; Shield
Martog's Best Basha [15]
Ironback Boar [35]
1 Goblin Big Boss @ 101 Pts
Light Armour; Shield
Brimstone Bauble [25]
Sneaky Skewerer [10]
Talisman of Protection [15]
Wolf
1 Night Goblin Shaman @ 100 Pts
Magic Level 1; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
5 Goblin Wolf Riders @ 71 Pts
Spear; Light Armour; Musician
5 Goblin Spider Riders @ 71 Pts
Spear; Shield; Musician
25 Orc Boyz @ 165 Pts
Choppa; Light Armour; Shield; Standard; Musician
29 Night Goblins @ 159 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician
1 Fanatic @ [25] Pts
2 Spear Chukka @ 70 Pts
8 Squig Hoppers @ 120 Pts
5 Savage Boar Big 'Uns @ 211 Pts
Standard; Frenzy; Choppa; Spear; Warpaint; Shield; Musician
Gorks Waaagh Banner [25]
1 Doom Diver @ 80 Pts
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 93
czekam na opinie
EDIT: Juz obrobiona, przepraszam za kłopot. Chyba faktycznie zmienie u goblinka bron na te z S10. Jakies inne propozycje co do 200 wolnych punktow?
O&G 1500
Ja bym wrzucił drugi klocek Night Goblinów.
Do tego bossowi goblińskiemu sugeruje dać S10 zamiast talizmanu i mieczyka. Jego zadaniem jest rzucić się na czołg, bohatera i najlepiej zginąć przy tym A mając -3S może i zabijesz przy dobrych wiatrach 2 Bretońców i się odbiejsz, oni zagonią i nici z D6 S6. oza tym w moim wydaniu boss jest tańszy
Do tego bossowi goblińskiemu sugeruje dać S10 zamiast talizmanu i mieczyka. Jego zadaniem jest rzucić się na czołg, bohatera i najlepiej zginąć przy tym A mając -3S może i zabijesz przy dobrych wiatrach 2 Bretońców i się odbiejsz, oni zagonią i nici z D6 S6. oza tym w moim wydaniu boss jest tańszy
Rozpiskę by wypadało obrobić ...
drogi i słaby te gobos
zastanów się po co Ci ten goblin... a dojdziesz do najlepszej opcji złożenia go,
na rydwanie, z mieczykiem -3do sava i kasowaniem warda - ideał na bretke i innne armie króre nie odstrzelą Ci rydwany,
na wilku z bombą i S10 - fajny do jednorazowych misji i do pojedynków
na pająku do biegania po lasach
i na piechote do klocka z netami - taki pomoże utrzymać sie goblinom..
akurat twój dobór herosów mi jakoś nie lezy.... brak BSB boli, generał bedzie rzadko miał okazje użyc Ironback Boar'a
tyle narazie bo musze zasuwać do roboty
pzdr
zastanów się po co Ci ten goblin... a dojdziesz do najlepszej opcji złożenia go,
na rydwanie, z mieczykiem -3do sava i kasowaniem warda - ideał na bretke i innne armie króre nie odstrzelą Ci rydwany,
na wilku z bombą i S10 - fajny do jednorazowych misji i do pojedynków
na pająku do biegania po lasach
i na piechote do klocka z netami - taki pomoże utrzymać sie goblinom..
akurat twój dobór herosów mi jakoś nie lezy.... brak BSB boli, generał bedzie rzadko miał okazje użyc Ironback Boar'a
tyle narazie bo musze zasuwać do roboty
pzdr
TruePunk pisze: Kazdy gra jak lubi; ale czesc pomyslow nawet matka statystyka powinna z glowy wybijac;p
ciekawa wypowiedz, ktora nic mi nie wnosi do rozpiski... pytalem co ewentualnie zmienic?co dorzucic za te 200 pk a tutaj taka wypowiedz. o gustach sie nie dyskutuje tak? prosze o jakas konkretna odpowiedzquas pisze:herosi IMO sa z doopy
ale kto co lubi
1)jak dobrze rozumuje general idzie do savage?
to oznacza ze nagle masz oddzial warty 552pkt
jak sie przeciwnik zasadzi to rozwalenie tylko tego da mu wygrana
nawet jakby mial do tego poswiecic jakis swoj oddzialek
2)goblin big boss...
az z wrazenia sprawdzilem ile kosztuje-i w moim army booku wychodzi ze 35pkt
oka rozumiem-12+4 pktow na stuff
ale reszta magicznych zabawek mnie wogole nie przekonuje,jest po prostu drogi
jak juz ktos napisal-albo ma chasac po lasach to pajaczek
albo przyniesc ze soba rydwanik(wtedy trincket jest przydatny)
albo ma byc torpido do misji samobojczych-wtedy stuff do miazdzenia steam tanka
3)inwestycja 15 pkt w orc caddy sie splaca...szczegolnie ze general ma gdzies wybywac
da ci np 7ld dla NG
no i 4T i 3WS tez glupie nie jest
4)orc bully dla maszyn...oszczedzi ci to panik
a przy niezlym ukladzie pozwoli tez wejsc szamanowi do maszyny i zajac cwiartke
5)reszte pktow w orc boyzow-skoro z zalozenia uzywasz waaaaagh! to wez jakies oddzialy ktore maja realna szanse na pobiegniecie do przodu
to oznacza ze nagle masz oddzial warty 552pkt
jak sie przeciwnik zasadzi to rozwalenie tylko tego da mu wygrana
nawet jakby mial do tego poswiecic jakis swoj oddzialek
2)goblin big boss...
az z wrazenia sprawdzilem ile kosztuje-i w moim army booku wychodzi ze 35pkt
oka rozumiem-12+4 pktow na stuff
ale reszta magicznych zabawek mnie wogole nie przekonuje,jest po prostu drogi
jak juz ktos napisal-albo ma chasac po lasach to pajaczek
albo przyniesc ze soba rydwanik(wtedy trincket jest przydatny)
albo ma byc torpido do misji samobojczych-wtedy stuff do miazdzenia steam tanka
3)inwestycja 15 pkt w orc caddy sie splaca...szczegolnie ze general ma gdzies wybywac
da ci np 7ld dla NG
no i 4T i 3WS tez glupie nie jest
4)orc bully dla maszyn...oszczedzi ci to panik
a przy niezlym ukladzie pozwoli tez wejsc szamanowi do maszyny i zajac cwiartke
5)reszte pktow w orc boyzow-skoro z zalozenia uzywasz waaaaagh! to wez jakies oddzialy ktore maja realna szanse na pobiegniecie do przodu