Miejsce:
Sklep Spider Games
Gdańsk Zaspa, ul. Dywizjonu 303 nr 2
REGULAMIN TURNIEJU
Turniej parowy typu limited
Kompozycja armii :
2 x 1350 różnymi armiami
Max 4 herosów w obu armiach (wyjątek bsb Bretonnii).
Nie można wystawiać alternatywnych armii (z końca kodeksów, WD, itp.) - wyjątek: Southland z armii Lizardmenów.
Mozna grac Sacred Hostami z WD.
Nie można dublować magicznych przedmiotów.
Dopuszczalne są wszystkie sojusze.
Można używać armii z kampanii Storm of Chaos(oprocz Empire,Slayers oraz O&G).
Obowiązują stare HE.
City Garisson jest dopuszczony.
Nie można wystawiać specjalnych bohaterów.
Można wynająć jednostki Dogs of War jako jednostki Rare, chyba, że nie przewiduje tego lista armii.
Można wynająć Regiments of Renown które nie zajmują slotu bohatera.
Gramy z ograniczeniem magii do maksymalnie 6 poziomów (Sylvannia = 2 poziomy, Tomb Prince = 1 poziom, Liech Priest = 2 poziomy, Casket = 1 poziom, Empire Priest=1 poziom, Runesmiths = 1 poziom, elektrycy wiadomo tzn. za superchrged acumulator lub energy condenser 2 poziom, Dowolny bound spell =1 poziom).
Są paniki od oddziałów sojuszniczych.
Nie można rzucać na sojuszników żadnych czarów. Nawet przerzutów nie można zużywać jeśli to sojusznik je rzucił.
Malowanie :
0-6 na armie = 12 całość / według uznania sędziego
Przedziały punktowe:
0 - 499 Remis 10 / 10
500 - 999 Mała Wygrana 13 / 7
1000 -1599 Duża wygrana 15 / 5
1600 - 2199 Zdecydowana wygrana 17/3
2200+ Masakra 20 / 0
Generałowie, ćwiartki, sztandary po 100VP
Nagrody:
2 x blisterki "C"
Gramy 3 Bitwy.
Scenariusze:
1. "Zabierz babci dowód"
Gracze wybierają jeden magiczny przedmiot przeciwników - zostaje on skreślony z rozpiski na tą bitwę, ale przeciwnicy doliczają sobie koszt punktowy tego przedmiotu do VP pod koniec bitwy. Zabierany jest cały przedmiot - jeżeli jest to magiczny sztandar, to regiment nie ma w tej bitwie żadnego sztandaru, a gracz dolicza pod koniec bitwy koszt magicznego sztandaru + koszt wykupienia sztandaru w regimencie albo koszt utworzenia z bohatera BSB. Regiment bądź bohater jest też o tyle punktów tańszy, jeśli chodzi o VP zdobyte za niego. Krasnoludom zabieramy jeden przedmiot - nie ma znaczenia ile run jest na nim. Nie można jednak zabierać orunowanych krasnoludzkich maszyn

2. "Kiełbasa wyborcza"
Wybrany oddział (jeden na parę) dostaje +1 do T i głupotę, nawet jeśli jest odporny na psychologie. Jeśli miał już wcześniej głupotę, to jest "naprawdę głupi" - musi przerzucić każdy udany rzut na głupotę. Kiełbasą nie można karmić maszyn wojennych, potworów itp. - w razie wątpliwości pytać

3. "Urna wyborcza"
Na każdym stole znajdzie się objectiv oznaczający urnę wyborczą - jeśli pod koniec bitwy w 6" od urny będzie regiment graczy o US 5+ i nie będzie żadnej jednostki wroga, para dostaje +300 VP.
Serdecznie zapraszamy

Wjazd 5zł. od osoby.
Zgłoszenia (max 14 par) :
1. Guzka i Malin
2. Kołek i KJ
3. Piotr i Kacper
4. Spirit
5. "Deathteam" Pawła i Karola
6. Skolim i Kudłaty
7. Młody i Waldemar
8. Kowal i Kroolik
9. Sławek Sus i Kamil Barański
10. Chory i Thurion
11. Zbik i Kacper
12. Xet i Scimitar
13. Ptaku
14. Mike + skarpetka