[Wrocław] 29.09. Bolterowe Granie XVIII
[Wrocław] 29.09. Bolterowe Granie XVIII
Mam zaszczyt zaprosić Was na turniej: Bolterowe Granie XVIII - "Antropomorficzne ReKonklawe", który odbędzie się 29.09.2019 (NIEDZIELA).
Termin: 29.09.2019
Miejsce: Bolter, ul. Podwale 6, 50-043 Wrocław
Organizatorzy: Sklep Bolter / klub Orando Wrocław
Sędzia: Świerszczu / Pomocniczy: Czerwo
Limit miejsc: 12
Stoły: 72” x 48”
WEJŚCIÓWKI I WYGRANE
Zakupy za min. 20zł w sklepie. W ramach zakupów przysługuje DARMOWY standardowy napój do odebrania w kawiarni po "uiszczeniu" wejściówki. Całość reguluje regulamin Boltera.
Nagród brak.
POSIŁKI I NAPOJE
Na terenie sklepu obowiązuje całkowity zakaz spożywania własnych posiłków. Osoby nie stosujące się do tej zasady będą miały zakaz wstępu do Boltera na czas określony przez organizatora turnieju.
Na miejscu jest kawiarnia z kanapkami, tostami, przekąskami i napojami na ciepło i zimno. Zachęcamy do korzystania.
ZASADY OGÓLNE
1. Najważniejsza zasada: Sędzia służy rozstrzyganiu sporów i pomocy w interpretacji zasad, jeśli są niejasne. W przypadku nieznajomości zasad należy spojrzeć do podręcznika. Pytania typu "Jak działa teraz zasada X" lub "Co się dzieje na tabeli Miscast przy wyniku 9?" będą ignorowane - przy większej częstotliwości - karane ujemnymi Victory Points.
2. Format:
- 4500 pkt
3. Obowiązują zasady v2.0
4. Punktacja: wg Rule booka str. 85-86 Użyte poniżej skróty zgodnie z podręcznikiem:
VC - Victory Points
BP - Battle Points
5. Brak znajomości zasad nie upoważnia do działań wstecz (zmiana liczonych punktów, cofanie ruchów, otrzymywanie bonusów), jeżeli tura w której miało mieć miejsce dane wydarzenie, już się skończyła.
6. Jeżeli gracze rozegrają więcej tur, niż nakazał sędzia (np. kończy się czas i sędzia nakazał zakończyć przy 3 turze gracza X) - obaj otrzymują karne -3BP do końcowej punktacji całego turnieju.
7. Jeśli ktoś się zapisał na turniej i nie może przyjść, a nie zgłosi tego przynajmniej 24h wcześniej lub nie przyjdzie na turniej, zostaje przeniesiony na listę rezerwową na kolejne 3 turnieje, na które się zgłosi (i ma pierwszeństwo do BYE, jeśli nie będzie osób spóźnionych).
8. Sędzia główny ma prawo przyznawać punkty karne za wprowadzanie przeciwnika w błąd. Przy najbardziej znaczących "wałach' sędzia może zadecydować o wpisaniu wyniku 0:20 dla wprowadzającego w błąd.
9. Sędziowie nie mogą rozstrzygać sporów przy grach, w których biorą udział. Jeśli obaj sędziowie grają ze sobą i nie mogą dojść od porozumienia, o zasędziowanie danej sytuacji należy poprosić organizatora.
10. Osoby, które przyjdą punktualnie na czas "I BITWY" otrzymają +2BP do końcowej punktacji całego turnieju.
OCENA MALOWANIA (MAX 10 pkt):
ilość pomalowanych modeli:
0-50% - 0pkt
50-75% - 1pkt
75- 90% - 2pkt
90-99% - 3pkt
100% - 4pkt
poziom malowania:
słabe malowanie (np. 3 kolory) - 0pkt
poprawny table top (słaby drybrush, słabe bejcowanie, słabe malowanie tradycyjne) - 1pkt
ładna armia (dobry drybrush, dobre bejcowanie, dobre malowanie tradycyjne) - 2pkt
spójność:
0 - brak spójności lub jakiekolwiek proxy
1 - raczej spójna, pojedyncze modele odstają od reszty
2 - spójna armia
movement traye:
0 - braki w trayach
1 - wszystkie oddziały, które tego sensownie potrzebują mają treye
2 - traye są modelowane
przygotowanie do gry:
0 - nie posiadanie (kości, miarka, podręcznik armii)
1 - posiadanie wszystkich (kości, miarka, podręcznik armii)
2 - wydrukowana rozpiska
ROZPISKI:
Należy mieć ze sobą w formie czytelnej. +1 Punkt do malowania za WYDRUKOWANĄ ROZPISKĘ ze statystykami!
PRZEBIEG TURNIEJU:
9:30 - 12:20 BITWA I
12:35 - 15:10 BITWA II
15:25 - 18:00 BITWA III
18:00 - Pakowanie się, sprzątanie stołów i ogłoszenie zwycięzców
UWAGA!!! Bardzo proszę o egzekwowanie czasu gry, będą rozdawane karniaki za przedłużanie.
Przed każdą bitwą losowani są przeciwnicy i gracze, którzy otrzymają BYE.
Do tej zasady stosuje się następujące wyjątki:
1. Challenge przed pierwszą bitwą jest dozwolony.
2. Z każdym przeciwnikiem możemy zagrać tylko raz.
3. BYE:
-BYE to +15BP w 1 bitiwe +14BP w 2 bitwie i +13BP w 3 bitwie,
-BYE można otrzymać tylko raz.
-BYE otrzymują w pierwszej kolejności wolontariusze.
Zwycięzcy poprzednich edycji:
I - Jarekk
II - Szaitis
III - Slayer Zabójców
IV - Kangur
V - Szaitis
VI - Abrasus
VII - Jarekk
VIII - Podwys
IX - Podwys
X - Szaitis
XI - Podwys
XII - Podwys
XIII - Podwys
XIV - Podwys
XV - Podwys
XVI - Abrasus
XVII - JarekK
Termin: 29.09.2019
Miejsce: Bolter, ul. Podwale 6, 50-043 Wrocław
Organizatorzy: Sklep Bolter / klub Orando Wrocław
Sędzia: Świerszczu / Pomocniczy: Czerwo
Limit miejsc: 12
Stoły: 72” x 48”
WEJŚCIÓWKI I WYGRANE
Zakupy za min. 20zł w sklepie. W ramach zakupów przysługuje DARMOWY standardowy napój do odebrania w kawiarni po "uiszczeniu" wejściówki. Całość reguluje regulamin Boltera.
Nagród brak.
POSIŁKI I NAPOJE
Na terenie sklepu obowiązuje całkowity zakaz spożywania własnych posiłków. Osoby nie stosujące się do tej zasady będą miały zakaz wstępu do Boltera na czas określony przez organizatora turnieju.
Na miejscu jest kawiarnia z kanapkami, tostami, przekąskami i napojami na ciepło i zimno. Zachęcamy do korzystania.
ZASADY OGÓLNE
1. Najważniejsza zasada: Sędzia służy rozstrzyganiu sporów i pomocy w interpretacji zasad, jeśli są niejasne. W przypadku nieznajomości zasad należy spojrzeć do podręcznika. Pytania typu "Jak działa teraz zasada X" lub "Co się dzieje na tabeli Miscast przy wyniku 9?" będą ignorowane - przy większej częstotliwości - karane ujemnymi Victory Points.
2. Format:
- 4500 pkt
3. Obowiązują zasady v2.0
4. Punktacja: wg Rule booka str. 85-86 Użyte poniżej skróty zgodnie z podręcznikiem:
VC - Victory Points
BP - Battle Points
5. Brak znajomości zasad nie upoważnia do działań wstecz (zmiana liczonych punktów, cofanie ruchów, otrzymywanie bonusów), jeżeli tura w której miało mieć miejsce dane wydarzenie, już się skończyła.
6. Jeżeli gracze rozegrają więcej tur, niż nakazał sędzia (np. kończy się czas i sędzia nakazał zakończyć przy 3 turze gracza X) - obaj otrzymują karne -3BP do końcowej punktacji całego turnieju.
7. Jeśli ktoś się zapisał na turniej i nie może przyjść, a nie zgłosi tego przynajmniej 24h wcześniej lub nie przyjdzie na turniej, zostaje przeniesiony na listę rezerwową na kolejne 3 turnieje, na które się zgłosi (i ma pierwszeństwo do BYE, jeśli nie będzie osób spóźnionych).
8. Sędzia główny ma prawo przyznawać punkty karne za wprowadzanie przeciwnika w błąd. Przy najbardziej znaczących "wałach' sędzia może zadecydować o wpisaniu wyniku 0:20 dla wprowadzającego w błąd.
9. Sędziowie nie mogą rozstrzygać sporów przy grach, w których biorą udział. Jeśli obaj sędziowie grają ze sobą i nie mogą dojść od porozumienia, o zasędziowanie danej sytuacji należy poprosić organizatora.
10. Osoby, które przyjdą punktualnie na czas "I BITWY" otrzymają +2BP do końcowej punktacji całego turnieju.
OCENA MALOWANIA (MAX 10 pkt):
ilość pomalowanych modeli:
0-50% - 0pkt
50-75% - 1pkt
75- 90% - 2pkt
90-99% - 3pkt
100% - 4pkt
poziom malowania:
słabe malowanie (np. 3 kolory) - 0pkt
poprawny table top (słaby drybrush, słabe bejcowanie, słabe malowanie tradycyjne) - 1pkt
ładna armia (dobry drybrush, dobre bejcowanie, dobre malowanie tradycyjne) - 2pkt
spójność:
0 - brak spójności lub jakiekolwiek proxy
1 - raczej spójna, pojedyncze modele odstają od reszty
2 - spójna armia
movement traye:
0 - braki w trayach
1 - wszystkie oddziały, które tego sensownie potrzebują mają treye
2 - traye są modelowane
przygotowanie do gry:
0 - nie posiadanie (kości, miarka, podręcznik armii)
1 - posiadanie wszystkich (kości, miarka, podręcznik armii)
2 - wydrukowana rozpiska
ROZPISKI:
Należy mieć ze sobą w formie czytelnej. +1 Punkt do malowania za WYDRUKOWANĄ ROZPISKĘ ze statystykami!
PRZEBIEG TURNIEJU:
9:30 - 12:20 BITWA I
12:35 - 15:10 BITWA II
15:25 - 18:00 BITWA III
18:00 - Pakowanie się, sprzątanie stołów i ogłoszenie zwycięzców
UWAGA!!! Bardzo proszę o egzekwowanie czasu gry, będą rozdawane karniaki za przedłużanie.
Przed każdą bitwą losowani są przeciwnicy i gracze, którzy otrzymają BYE.
Do tej zasady stosuje się następujące wyjątki:
1. Challenge przed pierwszą bitwą jest dozwolony.
2. Z każdym przeciwnikiem możemy zagrać tylko raz.
3. BYE:
-BYE to +15BP w 1 bitiwe +14BP w 2 bitwie i +13BP w 3 bitwie,
-BYE można otrzymać tylko raz.
-BYE otrzymują w pierwszej kolejności wolontariusze.
Zwycięzcy poprzednich edycji:
I - Jarekk
II - Szaitis
III - Slayer Zabójców
IV - Kangur
V - Szaitis
VI - Abrasus
VII - Jarekk
VIII - Podwys
IX - Podwys
X - Szaitis
XI - Podwys
XII - Podwys
XIII - Podwys
XIV - Podwys
XV - Podwys
XVI - Abrasus
XVII - JarekK
Ostatnio zmieniony 28 wrz 2019, o 11:02 przez Sokół, łącznie zmieniany 2 razy.
Proszę każdego, przy zapisywaniu się na turniej pod tym postem, aby zagłosował na jedną z dwóch możliwości przebiegu turnieju:
A. 3 gry - ok 2,5 godziny na grę, bez przerw
B. 2 gry - 3,5 godziny na grę z przerwą na posiłek
Proszę, aby każda deklaracja uczestnictwa w turnieju oznaczała przyjście na turniej bez względu na ostateczny kształt turnieju.
A. 3 gry - ok 2,5 godziny na grę, bez przerw
B. 2 gry - 3,5 godziny na grę z przerwą na posiłek
Proszę, aby każda deklaracja uczestnictwa w turnieju oznaczała przyjście na turniej bez względu na ostateczny kształt turnieju.
Lista zgłoszeń:
1. Sokół B
2. JarekK A
3. Skwara A
4. Świerszczu A
5. Cerverius A
6. Penzli B
7. Pazda A
8. Tombo B
9. Podwys A
10. Nebiros A
11. Wojtuś A
12. Andrzej A
Lista rezerwowa:
1.
1. Sokół B
2. JarekK A
3. Skwara A
4. Świerszczu A
5. Cerverius A
6. Penzli B
7. Pazda A
8. Tombo B
9. Podwys A
10. Nebiros A
11. Wojtuś A
12. Andrzej A
Lista rezerwowa:
1.
Ostatnio zmieniony 28 wrz 2019, o 09:35 przez Sokół, łącznie zmieniany 11 razy.
Dopiszcie, B
Rince pisze:We wloclawku podluchalem niezle sztosiwko by As1
Gra z Kalim, zbiera baciszony i pod nosem mowi do siebie:
"Oni nie maja pojecia o taktyce"
Przypominam o ramach czasowych turnieju. Osoby, które przyjdą punktualnie na czas "I BITWY" otrzymają +2BP do końcowej punktacji całego turnieju.
PRZEBIEG TURNIEJU:
9:30 - 12:20 BITWA I
12:35 - 15:10 BITWA II
15:25 - 18:00 BITWA III
18:00 - Pakowanie się, sprzątanie stołów i ogłoszenie zwycięzców
PRZEBIEG TURNIEJU:
9:30 - 12:20 BITWA I
12:35 - 15:10 BITWA II
15:25 - 18:00 BITWA III
18:00 - Pakowanie się, sprzątanie stołów i ogłoszenie zwycięzców
Prosiłbym o sztywne trzymanie się 18:00 jako końca turnieju. Czekają mnie 3 godziny jazdy do Krakowa i wolałbym wyjechać o czasie
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
WYNIKI: (TK nie liczy małych i punkty z bitew są ważniejsze niż te z malowania, a system u nas zakłada tiebreaka jako małe)
miejsce/nick/armia/punkty z bitew/punkty z modelarki/suma
1. Jarekk OK 41 11 50 (-2 za spóźnienie)
2. Podwys BH 39 8 47
3. Nebiros OK 38 8 46
4. Andrzej DL 34 11 45
5. Pendzli WDG 33 12 45
6. Wojtuś HE 35 10 45
7. Sokół OG 29 12 41
8. Pazda HE 20 9 29
9. Tombo 19 8 27
10. Świerszczu 17 9 26
Wielkie dzięki za przybycie, szczególnie Andrzejowi, że chciało mu się jechać aż z krakowa
Widzimy się na następnym!
EDIT: wyniki wysłane do ligi
miejsce/nick/armia/punkty z bitew/punkty z modelarki/suma
1. Jarekk OK 41 11 50 (-2 za spóźnienie)
2. Podwys BH 39 8 47
3. Nebiros OK 38 8 46
4. Andrzej DL 34 11 45
5. Pendzli WDG 33 12 45
6. Wojtuś HE 35 10 45
7. Sokół OG 29 12 41
8. Pazda HE 20 9 29
9. Tombo 19 8 27
10. Świerszczu 17 9 26
Wielkie dzięki za przybycie, szczególnie Andrzejowi, że chciało mu się jechać aż z krakowa
Widzimy się na następnym!
EDIT: wyniki wysłane do ligi
Gratulacje wygrania lokala Jarekk