Skaveńska plaga a czołg

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
M.T.
Kretozord
Posty: 1722
Lokalizacja: Brwinów

Skaveńska plaga a czołg

Post autor: M.T. »

Jeżeli rzucę plagę na czołg, oczywiście nie dostanie on rany.
Ale czy mogę przenieść plagę na inny oddział?

Awatar użytkownika
Szczur6
Mudżahedin
Posty: 312
Lokalizacja: Nasielsk-Wawa

Post autor: Szczur6 »

zapodaj opis steam tanka i będzie wiadomo

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Post autor: Morrok »

jest napisane w rulsach do ST, ze nie dzialaja na niego czary bez okreslonej sily, lecz nie jest napisane ze nie mozna rzucac na niego takowych. Czyli imo mozna :)

Awatar użytkownika
Szczur6
Mudżahedin
Posty: 312
Lokalizacja: Nasielsk-Wawa

Post autor: Szczur6 »

radziłbym się przyjżeć regule słówko po słówku.

Malal
Kretozord
Posty: 1729

Post autor: Malal »

Rzucic mozna;) Na logike powinna sie przeniesc ale pierdoly logiczno fluffowe nas nie interesuja a sticte w/g zasad Wszystkie efekty sa ignorowane wiec przenoszenie tez

ODPOWIEDZ