Alien Lab, Ciachaj, MarnaDrukarnia, Unrealesed Miniatures
Termin: 20-21.11.2021
Miejsce: Hotel Dobieszków
Dobieszków 70, 95-010 Stryków
Sędziowie: Dancaarkiiel i Stan
Link do poprzedniej edycji: viewtopic.php?f=24&t=55944&fbclid=IwAR2 ... PzJFjGfx1Y
Proszę o wpłaty od razu za pary razem z opłatą noclegową. W tytule przelewu imiona nazwiska osob nocujących (dla hotelu).
Opcje (i inne pomiędzy):
650 (2x wejściowka, 2x pakiet dwudniowy)
480 (2x wejściówka, 2x pakiet jednodniowy)
140 (2x wejściówka)
W ramach wydarzenia oferujemy następujące pakiety w Hotelu i restauracji:
I pakiet – (2 noclegi (piątek-sobota), 2 śniadania, obiad, grill) – 255,00 zł./1 os.
II pakiet – (1 nocleg(sobota), obiad, grill, śniadanie) – 170,00 zł./1 os.
konto do przedpłat:
42 1140 2004 0000 3202 7445 5092
Link do formularza zgłoszeniowego na turniej:
https://forms.gle/YaGZDzZ9T96g7hXq5
Zgłoszenia do 14.11 do godziny 23:59 nagrodzone zostaną +10 punktów w klasyfikacji generalnej (albo spóźnialscy -10). Po tym terminie rozpiski idą do obróbki, publikacji a po jakimś czasie i naniesieniu ewentualnych poprawek - druku.
Rozpiski:
https://drive.google.com/file/d/16CSvrP ... sp=sharing
modelarka zalecana przez LL: viewtopic.php?f=27&t=21135
Kod: Zaznacz cały
Jakość pomalowania
0 - paskudztwo ledwo na granicy dopuszczenia
1 - poprawnie nałożone 3/4 kolory
2 - poprawny table top (słaby drybrush, słabe bejcowanie, słabe malowanie tradycyjne)
4 - ładna armia (dobry drybrush, dobre bejcowanie, dobre malowanie tradycyjne)
Spójność armii
0 - zbieranina modeli z różnych armii, brak spójności
1 - raczej spójna, choć są pojedyncze modele odstające stylem od reszty armii
3 - armia spójna, jeden styl malowania, takie same traye, oddziały tworzą jedną armię
Podstawki modeli i oddziałów
1 - oddziały mają traye
2 - traye są modelowane
+1 - modele mają modelowane podstawki
WYSIWYG
0 - rażące braki WYSIWYG na oddziałach (jakikolwiek proks w armii, oczywiście z takich jakie są dopuszczalne typu Silver Helms za Dragon Princes)
1 - WYSIWYG na większości oddziałów (pojedyncze odstępstwa na modelach w oddziałach, pełne grupy dowodzenia)
2 - pełen WYSIWYG na oddziałach
Przygotowanie do gry
0 - brak więcej niż jednego z następujących przyborów: kości/miarki/podręcznik armijny/wzorniki używane przez armię/rozpiski
1 - brak jednego z wyżej wymienionych elementów
3 - pełne przygotowanie do gry
Maksimum: 15
Turniej prowadzony przez TK za decyzją sędziów: https://tourneykeeper.net/Singles/TKLea ... px?id=3735
Zgłoszenia dokładnie jednej osoby z pary (dowolnej) do 14.11 tak samo. Zgłaszamy wyniki tak jakby to był single.
Czasówka - podlega kontroli sędziów na turnieju którzy mogą ją modyfikować wedle potrzeb! Oznaczać to może np. 3:30 na bitwę + ~10 minut przerwy między bitwami.
piątek
15+ pierwsi przyjezdni i pierwsi ośmiorniczanie na obiekcie.
~17 blatowanie.
impreza.
sobota
08:00-9:00 śniadanie.
09:00-12:45 pierwsza bitwa (3:45)
12:45-17:15 druga bitwa podczas której będą tury obiadowe. (4:30)
14 - obiad
17:15-21:00 (3:45)
19 - kolacja
impreza
niedziela
08:00-9:00 śniadanie.
09:00-12:45 czwarta bitwa (3:45)
12:45-16:30 piąta bitwa (3:45)
16:30 - 17 ogłoszenie zwycięzców, podziękowania, zamknięcie imprezy
17+ sprzątanie, przygotowanie blatów do transportu.
Format: T9A 3200 + 2000
Najnowsza wersja zasad, bez suplementów (auxiliary, whatnot).
Ograniczenia:
Sojusze nie traktują się wzajemnie jako friendly ani jako enemy - "neutralne sojusze".
Wtedy nie można na siebie rzucać czarów, nie panikują się wzajemnie sojusznicy, nie dzielą się liderkami, nie działają buff wagony jeśli mówią "friendly" (altary i inne takie). Generalnie nie ma niczego i po prostu na stole są 4 oddzielne armie przy czym współpracują w parach (sojusznik nie jest też enemy więc nie można w niego szarżować czy rzucać czarów typu hex).
Podczas składania rozpisek na potrzeby limitów powtórzeń liczą się jako jedna armia (czyli powtórzenia przedmiotów - scroll na przykład albo dostęp do przedmiotów które mają ograniczenie jak np. brak wizardów - wtedy jeśli w jednej armii jest wizard to już nie może druga armia wziąć).
Obowiązują specjalne zasady składania rozpisek:
Gracze przygotowują rozpiskę złożoną z dwóch armii - jednej złożonej na 3200 pkt i drugiej na 2000 pkt (czyli podręcznikowo - Warband). Armie muszą być różne (różne frakcje).
W rozpisce nie można powtarzać przedmiotów magicznych - ich ograniczenia są wspolne (jeśli w jednej armii zostanie wybrany przedmiot magiczny to nie może występować w drugiej chyba, że jest np. 0-3 to łacznie w sojuszu nie można tego limitu złamać)
Podczas gry obowiązują specyficzne zasady sojuszy:
Generating Spells: Sojuszniczy Wizards liczą się jakby byli z jednej armii na potrzeby generowania zaklęć.
Magic Phase: Sojuszniczy Wizards mogą dowolnie dzielić się Power Dice podczas fazy.
Characters: Postacie mogą dołączać tylko do friendly unit czyli nie do sojusznika.
Deployment Phase: Każda ze stron wystawia oddział w swojej kolejce (naturalnie może więcej niż jeden). Czyli każdy z sojuszy wystawia przynajmniej po jednym oddziele z dowolnej ze skladowych armii chyba, że w którejś z armii zabrakło oddziałów. Wtedy wystawia się dalej ta armia która wciąż posiada wystawienia. Innymi słowy nie wystawiamy po przynajmniej 2 oddziały na kolejkę. Wartość Undeployed Units Number sumujemy za obie armie w sojuszu.
Who is the Winner?: Sojusz ma łącznie 5200 punktów i na takie punkty gramy na potrzeby liczenia wyniku walki.
FAQ:
Q: Czy można rzucać czar bez rep dwa razy w ciągu jednej fazy magii - raz z jednego sojusznika raz z drugiego?
A: Nie. Ogramiczenie mówi, że w ciągu jednej fazy magii dany czar nie może być rzucony więcej niż raz niezależnie od tego przez ilu magow jest znany.
Q: zasada Engineer nie mówi o "friendly" war machine. Czy w zwiazku z tym można stosować tę zasadę na maszyny sojusznika?
A: Nie. Stosujemy tutaj myśl przewodnią ograniczeń celujacą w nie-buffowanie się wzajemne tego typu zasadami. Ignorujemy to, że w tym miejscu w rulebooku z niewiadomych względów pominięto friendly.
Q: Czy deployment po dwa oddziały na stronę?
A: Nie. Na potrzeby deploya obie armie tworzace sojusz sa liczone jako jedna pula oddziałów do wystawienia.
Scenariusze:
Podręcznikowe
Progi jak w podręczniku
Lista hotelowa
1. GĄSIOR LIPEK
2. Tocz i Dudi
3. ŁUKASZ BĄK, KONRAD CZERNIKIEWICZ
4. Michał Kołakowski Łukasz Żukowski -I pakiet
5. Bartosz Bąkała i Artur Siemianowski
6. Kacper Pielaszek Jerzy Oleksiak
7. MICHAL RUSINEK +1
8. Przemek DebelialWójcik i Marek Myth Skowerski
9. PIOTR KUCZYŃSKI, MATEUSZ ŁAPIŃSKI
10. Jakub Borkowski + Błażej Luberadzki
11. DĘBEK I SW.BARBARA
12.MICHAŁ GOS I DANIEL MOCZULSKI
13. MAREK G + TROJEK
14. OŁ
15. OŁ
16. OŁ
17. OŁ
18. Tombo + kangur
19. REGULGERATOR + BASAJEW
20. KRZEMI SZAITIS
21. SALAMANDRA 1
22. SALAMANDRA 2
23. KALAFIOR + RINCE
24. Laik +1
25. NOCLEG, PAWEŁ I KAMIL, WEJSCIOWKA PAWEŁ I ADAM
26. Warx pawlak
27. Ciara + ever
28. maciej grzegorzek janek ginkowski
29. Adam szczodrowski x3
30. MACIEJ RĄCZKA PATRYK SZYMANEK
31. Handełek i Dziop
32. Tomasz Siwko + Adrian Kukulski
33. Szmaja + Milczek (?)
34. RS (?)
35. Semi + goboss
36. Dastor +1 (?)
37.
38.
39.
Gracze:
1. GĄSIOR LIPEK
2. Tocz i Dudi
3. ŁUKASZ BĄK, KONRAD CZERNIKIEWICZ
4. Michał Kołakowski Łukasz Żukowski -I pakiet
5. Bartosz Bąkała i Artur Siemianowski
6. Kacper Pielaszek Jerzy Oleksiak
7. MICHAL RUSINEK +1
8. Przemek DebelialWójcik i Marek Myth Skowerski
9. PIOTR KUCZYŃSKI, MATEUSZ ŁAPIŃSKI
10. Jakub Borkowski + Błażej Luberadzki
11. DĘBEK I SW.BARBARA
12.MICHAŁ GOS I DANIEL MOCZULSKI
13. MAREK G + TROJEK
14. Napadzior + cluzoe
15. Hoops + nizioł
16. dziop + handełek
17. Jacek Rząsa + Mirosław Teodorowicz
18. Tombo + kangur
19. REGULGERATOR + BASAJEW
20. KRZEMI SZAITIS
21. SALAMANDRA 1
22. SALAMANDRA 2
23. KALAFIOR + RINCE
24. Laik +1
25. dziedzic i adam
26. Warx pawlak
27. Ciara + ever
28. maciej grzegorzek janek ginkowski
29. Adam szczodrowski +1
30. MACIEJ RĄCZKA PATRYK SZYMANEK
31. Wojtuś, Malfoj
32. OŁ
33. OŁ
34. Kamil Oleński +1
35. Tutaj + Pasek
36. Tomasz Siwko + aku
37. Szmaja + milczek (?)
38. RS (?)
39. Semi + goboss
40. Dastor +1 (?)
...
50.