DoW w armii zielonych

Orcs and Goblins

Moderator: Kołata

ODPOWIEDZ
Piotr3K
Kretozord
Posty: 1681
Lokalizacja: SNOT Gdańsk

DoW w armii zielonych

Post autor: Piotr3K »

Używa ktoś jakiejś jednostki z Dogs of War?
Bo myślę że orkom i gobosom mogło by się przydać wsparcie jakiejś bardziej pewnej (nie tak nieprzewidywalnej jak reszta armii) jednostki.
Co myślicie o użyteczności tych unitów DoW'owych?

Awatar użytkownika
r0m
Chuck Norris
Posty: 643
Lokalizacja: Twierdza Alkarin-Leszno

Post autor: r0m »

ooo ciekawy temat chetnie dowiedzialbym sie czy ktos(z sukcesem) stosuje jakies jednostki dow orkach.

ja osobiscie testowalem tylko irongutow ale tacy jacys plewni sa, ani regeneracji nie maja ani klimatu, drogie to jakies takie, wiec jak potrzebuje jakiegos potworka to wybieram trolle :D

Awatar użytkownika
Reaper
Chuck Norris
Posty: 413
Lokalizacja: Bytom-Vendetta

Post autor: Reaper »

a co myslicie o braniu cannona lub ciezkiej jazdy bez animozji :P

Awatar użytkownika
TruePunk
Masakrator
Posty: 2726
Lokalizacja: Vendetta
Kontakt:

Post autor: TruePunk »

doom divery daja rade.
trolle tak samo. i giganty.

cannon ma sens w defensie zamiast drugiego dooma co najwyzej
kawaleria to glupota

Piotr3K
Kretozord
Posty: 1681
Lokalizacja: SNOT Gdańsk

Post autor: Piotr3K »

Też właśnie myślałem że Irongutsi mogli by być ok.
Ale skoro mówisz że sie nie sprawdzają to nie wiem.
Te Ironguty nie są lepsze od trolli? Mają więcej S, nie mają regeneracji, ale jakiś save mają i głupoty nie mają, więc nie będą nam uciekać spod kontroli.

Awatar użytkownika
TruePunk
Masakrator
Posty: 2726
Lokalizacja: Vendetta
Kontakt:

Post autor: TruePunk »

testowalem irongutsy
nie polecam za bardzo.

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9572
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

No cóż. Doom diver to jedna z najlepszych maszyn w grze i cieżko z niego rezygnować. A do tego jest tani.
IMO DoW warto użyć tylko w jakimś mocno przemyślanym zestawieniu. Inaczej za bardzo nie ma sensu.

Inferno
Falubaz
Posty: 1115
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Inferno »

Mengil Manhide Manflyers
bez nich nie ruszam sie z domu.. :D plewni tylko na Dwarfy :]

Awatar użytkownika
TruePunk
Masakrator
Posty: 2726
Lokalizacja: Vendetta
Kontakt:

Post autor: TruePunk »

Czy ja wiem.. kosztuja miliard punktow i sa wmiare mieciutcy jak kaczuszki
Kiedys puscilem na nich hoppersow. Zatrzymali sie 2 cali od Mengili - Ci radosnie zaszarzowali na nich w swojej turze.
1 tura walki i elfiaki zezarte ; P

Awatar użytkownika
Temple Guard
Falubaz
Posty: 1225
Lokalizacja: Warszawa Bemowo

Post autor: Temple Guard »

Polecam Voland's Venators - bardzo solidny oddział cięzkiej kawalerii z fajnym bohaterem. W ogóle to jeden z najlepszych i najcześciej spotykanych oddziałów Regiments of Renown.

Zalety:

- siła 6 w szarży;
- save 2+ (T3 i 2+ jest trochę lepsze od T4 i 3+);
- Ld8;
- brak animozji.

Wady:

- koszt: 195 punktów za 5 rycerzy z FCG, 24 punkty za każdego kolejnego;
- zajmują slot Rare.

Ogólnie myślę, że warto ich sprawdzić, w armii O&G mogą być szczególnie cenni - są pewniejsi od Boar Boyzów (Ld8 i brak animozji).
Gwardia umiera, ale się nie poddaje

www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9572
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Hmm, no nie wiem. Klimatem mi wogóle nie pasują, choc to już inna sprawa.
A może warto by postawić np kloc pikinierów? Albo norse marauderów? I tam kitrać magów :)
Chociaż i tak ciężko mi by było zrezygnować z doom divera :P

Awatar użytkownika
Temple Guard
Falubaz
Posty: 1225
Lokalizacja: Warszawa Bemowo

Post autor: Temple Guard »

Kołata pisze:Hmm, no nie wiem. Klimatem mi wogóle nie pasują, choc to już inna sprawa.
A może warto by postawić np kloc pikinierów? Albo norse marauderów? I tam kitrać magów :)
Chociaż i tak ciężko mi by było zrezygnować z doom divera :P
Co do pikinierów to warto pamiętać, że zwykli pikinierzy DoW zajmują slot Rare, ale każdy z 4 oddziałów pikinierów RoR zajmuje slot Special. Tak samo jest z Norse Marauderam - zwykli Rare, a Bearmeni Special. No i jakby ktoś nie wiedział, to maruderzy DoW i RoR są na podstawkach 20x20, a nie 25x25 jak w Chaosie.
Gwardia umiera, ale się nie poddaje

www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!

Awatar użytkownika
TruePunk
Masakrator
Posty: 2726
Lokalizacja: Vendetta
Kontakt:

Post autor: TruePunk »

sluszna uwaga;
slot special poswiecic juz mozna czasem za brak animozyji ; )

fajny calkiem jest oddzial Bearmenow..
Frenzy=immun na psychologie; Beorg walczy porownywalnie jak czarny heros na nogach (nawet lepszy jest - o 1W wiecej i ward); brak animozji; fajny WS.
Pierwszy szereg to 9 atakow trafiajacy na 3+/2+; oraz 5 atakow trafiajacych analogicznie tylko ze z S5

az wstyd ze wczensiej o nich nie myslalem:P

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

TruePunk pisze:sluszna uwaga;
slot special poswiecic juz mozna czasem za brak animozyji ; )

fajny calkiem jest oddzial Bearmenow..
Frenzy=immun na psychologie; Beorg walczy porownywalnie jak czarny heros na nogach (nawet lepszy jest - o 1W wiecej i ward); brak animozji; fajny WS.
Pierwszy szereg to 9 atakow trafiajacy na 3+/2+; oraz 5 atakow trafiajacych analogicznie tylko ze z S5

az wstyd ze wczensiej o nich nie myslalem:P
1)trzebaby sie o figsy martwic
2)kosztuja w ciul pktow...ten wiekszy niedzwiadek jednak swoje kosztuje;
wiec w pizdu idzie plan oszczednosci-patrz kwestie BO
3)zauwaz ze tam sztandar jest imienny...i mozna go zabic :wink:

Awatar użytkownika
TruePunk
Masakrator
Posty: 2726
Lokalizacja: Vendetta
Kontakt:

Post autor: TruePunk »

wlasnie nie do konca.. fakt ze kosztuja duzo - ale masz w tym dobrego herosa. jakby patrzec na oddzial bez niego to nie wychodzi drogo
Cos jakby dodatkowy czarnuszek ulepszony; tylko trzeba miec ochote na herohammera :P

jedynie tego sztandaru szkoda faktycznie..

Piotr3K
Kretozord
Posty: 1681
Lokalizacja: SNOT Gdańsk

Post autor: Piotr3K »

Rzeczywiście ci Bearsmeni się ładnie prezentują jak sie na staty ich popatrzy.
Ktoś ich już testował?

Inferno
Falubaz
Posty: 1115
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Inferno »

TruePunk pisze:Czy ja wiem.. kosztuja miliard punktow i sa wmiare mieciutcy jak kaczuszki
Kiedys puscilem na nich hoppersow. Zatrzymali sie 2 cali od Mengili - Ci radosnie zaszarzowali na nich w swojej turze.
1 tura walki i elfiaki zezarte ; P
Powiedz mi ilu było hopperów a ile mengili bo w głupiej sytuacji sam bym nie szarzował a strzelał.. bo nie sa siłą która ma sie przebijac przez tego typu rzeczy a raczej strzelac i przyjmowac szarze słabo opancerzonych oddziałów.. nigdy nei zapomne jak zabili dla Koszowskiego savage orkow i zdjeli lorda na wywenie zas pozniej sama wyverne...
Nie było przez ostanie pół roku bitwy gdzie bym ich nie wystawił.. i nie sprawdzaja sie jedynie na Dwarfy ...:P

Awatar użytkownika
Temple Guard
Falubaz
Posty: 1225
Lokalizacja: Warszawa Bemowo

Post autor: Temple Guard »

Podsumowując O&G mogą brać każdy oddział "zwykłych" Dogs of War jako Rare z wyjątkiem krasnoludów, których nie mogą brać w ogóle.
Co do Regiments of Renown to O&G jako Special mogą brać następujące oddziały:

- Beorg Bearstruck and the Bearmen of Urslo;
- Braganza's Besiegers;
- Leopold's Leopard Company;
- Pirazzo's Lost Legion;
- Ricco's Republican Guard;
- Ruglud's Armoured Orcs;
- The Alcatani Fellowship;
- Vespero's Vendetta.

Pozostałe RoR zajmują slot Rare lub O&G nie mogą ich brać.
Gwardia umiera, ale się nie poddaje

www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!

Inferno
Falubaz
Posty: 1115
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Inferno »

Vespero's Vendetta. jaki slot zajmuja i jakie zasady maja ?:P

Piotr3K
Kretozord
Posty: 1681
Lokalizacja: SNOT Gdańsk

Post autor: Piotr3K »

A ci Manflyersi rzeczywiście tacy dobrzy są?
Bo strasznie drodzy w pktach.
@Inferno
Od ile pkt ich bierzesz i co zazwyczaj robią?

ODPOWIEDZ