Azuria ma zaszczyt zaprosić wszystkich na pierwszy turniej lokalny The 9th Age w 2023 roku w Łodzi. Tradycyjnie zapewniamy świetną zabawę w naprawdę sielskiej atmosferze, także proszę wbijać i się nie zastanawiać.
Miejsce: Łódzki Dom Kultury ul. Traugutta 18 - III piętro
Format: 9th Age 4500 pkt Single
Czas bitwy: 2h 50min
Termin: 08.01.2023, Start o 9.30
Wpisowe:
- Przedpłata 25zł zaksięgowana do 05.01.2023 23:59 na numer konta 93 1140 2004 0000 3302 7552 8206 tytułem "TaCoB5 + <<Ksywka>>"
- Gotówka w dniu turnieju 30zł (uczestnik zobowiązany jest posiadać odliczoną kwotę)
- Wpisowe nie podlega zwrotowi
ZGŁOSZENIE musi zawierać:
- Imię, Nazwisko i Ksywę
- ID Ligowe
Turniej będzie zgłoszony do Ligi
Limit miejsc: ok. 16 (w przypadku większej ilości chętnych niż można będzie pomieścić, o kolejności decyduje przedpłata na konto)
Gramy na najnowszych zasadach do 9th Age
Nagrody i zaplecze gastronomiczne uzależnione jest od przedpłat
Deployment oraz scenariusze wybieramy losowo, chyba że przeciwnicy zgadzają się rozegrać konkretny wariant
Niedozwolona jest gra jednostkami złożonymi z samych podstawek lub karteczek. Na turnieju lokalnym nie ma wymogu pomalowanych armii. Proxy dozwolone w granicach przyzwoitości, z tym że gracz musi umieć wskazać powiązanie pomiędzy wystawianym modelem i jednostką z podręcznika
Poprawnie wysłane zgłoszenie (w tym Rozpiska w Formacie ETC i Wpisowe) do 05.01.2023-23:59:59 na azurixxx@gmail.com ("TaCoB5 + <<Ksywka>>" w Tytule) premiowane będzie: +5pkt
W przypadku nieparzystej ilości graczy, przewidywany będzie Bye (dla Bitwy 1 losowany z Łódzkiego) w postaci 13:7 dla Bitwy 2 i 3, podczas gdy dla Bitwy 1 ustala się wynik 15:5 dla potrzeb Pairingów i modyfikowany na AVG z dwóch pozostałych bitew do ogólnej klasyfikacji turnieju. Challenge na 1 bitwę obejmujące Łodzian nie są honorowane w przypadku nieparzystej ilości graczy
Progi punktowe dokładnie takie same jak w Rulebook'u.
Lista zgłoszeń:
1. Azurix W
2. Galahad W
3. Wulpis "W"
4. Krasnal "W"
5. Bartolemon
6. Cluzoe
7. Heptun W
8. Krychu W
9. Bulwok
10. UKI G W
11.
12.
13.
14.
15.
16.
Zasady FairPlay oraz przyspieszające rozgrywkę:
- Dopóki gracze nie ustalą między sobą inaczej, przerzutowi podlegają tylko te kostki, które nie pozwalają jednoznacznie określić wyniku rzutu. Jeśli kostka delikatnie zahacza rogiem na terenie lub kartce, lub też np. zatrzyma się idealnie pomiędzy ścianką '4' i '6', a wymagany był rzut 3+ to jednoznacznie można określić jaki wynik obowiązuje, mimo że kostka nie przylega do powierzchni blatu.
- Każdy rzut kostką, która nie poturlała się po stole (z ręki upadła prosto na ściankę lub ślizgiem przemieściła się po stole bez rotacji), lub w wyniku rzutu znalazła się na modelach lub poza blatem, musi zostać powtórzony.