Look out Sir!

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
pelzak
Falubaz
Posty: 1195

Look out Sir!

Post autor: pelzak »

Jak to jest z tym Look out Sir!?
W zasadach jest napisane ze jesli wykulam 2-6 to model pojedynczy bedacy dolaczony do oddzialu nie jest trafiony, a w zamian za to trafienie zostaje "przekierowane" na jakis inny "zwykly" model. A co z sytucja gdy np. caly oddzial zostal objety wzornikiem i kazdy model ma otrzymac trafienie? W takie sytuacji jeden model otrzyma dwa trafienia (jedno jego, a drugie wynikajace z przekierowania) czy moze w takiej sytuacji Look out Sir! nie zadziala?

Pozdrawiam
Pelzak

Awatar użytkownika
Gobos
Falubaz
Posty: 1090
Lokalizacja: Strefa Zero/Poznań

Post autor: Gobos »

w takiej sytuacji jeden z modeli rzeczywiscie otrzyma 2 trafienia. look out sir oczywiscie dziala.
Jesteś Aspołecznie Nastawionym Kutafonem, Inspirującym Ekstatyczne Lamenty Tłumu, Oraz Imbecylem Demonstrującym Ignorancję, Ogarniającym Tylko Alfabet.

Awatar użytkownika
PAWLAK
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: PAWLAK »

nie mam teraz podręcznika przy sobie ale wydaja mi sie ze jak dostanie kazdy z oddziału to niema lok ous sir'a

Awatar użytkownika
Scimitar
Postownik Niepospolity
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo

Post autor: Scimitar »

karl1299 pisze:nie mam teraz podręcznika przy sobie ale wydaja mi sie ze jak dostanie kazdy z oddziału to niema lok ous sir'a
look out sir zależy tylko i wyłącznie od ilości modeli R&F. Jeśli te minimum 5 jest, to LOS też jest.
Draconis - FOR EVER !!!

Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild

Awatar użytkownika
pelzak
Falubaz
Posty: 1195

Post autor: pelzak »

A kto wybiera w ktory model trafia "przekierowane" trafienie? Czy w sytuacji gdy zostaje trafiony hero i jeden "zwykly" model to moge przekierowac trafienie tak ze ten jeden model otrzyma 2 trafienia czy musze to drugie trafienie "przekierowac w swiezy" model?

Pozdrawiam
Pelzak

Awatar użytkownika
Mike
Mudżahedin
Posty: 343
Lokalizacja: Bastion

Post autor: Mike »

Nawet jeśli mógłbyś wybrać, że ranę dostanie ten sam model co już został zraniony, to i tak wszystkie rany przekraczające liczę woundów są przekierowywane na kolejne modele.

Awatar użytkownika
pelzak
Falubaz
Posty: 1195

Post autor: pelzak »

Zaraz zaraz. Czyli armata trafia jednego goscia w oddziale, zadaje d6 Wo, np. 5 to sciaga 5 gosci z oddzialu jesli kazdy mial 1 Wo?

Pozdrawiam
Pelzak

Piotr3K
Kretozord
Posty: 1681
Lokalizacja: SNOT Gdańsk

Post autor: Piotr3K »

pelzak pisze:Zaraz zaraz. Czyli armata trafia jednego goscia w oddziale, zadaje d6 Wo, np. 5 to sciaga 5 gosci z oddzialu jesli kazdy mial 1 Wo?

Pozdrawiam
Pelzak
Chyba nie.. to dziwne by było jakieś..
Niby jak to by było wytłumaczone? "jeden dostał tak z kuli ze 4 innych umarło ze strachu?" :?: :roll:

Angelus
Wałkarz
Posty: 98
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Post autor: Angelus »

jestem w 99% pewny (chyba ze cos sie w tym temacie zmieniło) ze przy udanym lookout sir sprawe załatwia się tak JAKBY sie zamieniło herosa ze zwykłym ludkiem gdzies z tylnich szeregów .. nota bene zaden model nie ginie dwa razy (chyba ze jest ze konkretnie obrywa D3/D6 woundów)

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

pelzak pisze:Zaraz zaraz. Czyli armata trafia jednego goscia w oddziale, zadaje d6 Wo, np. 5 to sciaga 5 gosci z oddzialu jesli kazdy mial 1 Wo?

Pozdrawiam
Pelzak
Nie, bo armata zadaje 1 hita, ale d6 woundów.
Natomiast, jezeli masz 24 typów+heros i i kazdy dostanie hita, i zdasz lookouta i zada Ci 25 woundów to i tak ginie 24.

lith
Oszukista
Posty: 872

Post autor: lith »

W oddziale nie deklaruje sie ran. Tyle ile nabito, tylu schodzi. Wyjatek champion. Multiplikacja woundow, dziala tylko w przypadku jednostek wielowoundowych z zastrzezeniem, ze na jednym kolesiu nie mozna nabic wiecej woundow niz ma on w profilu. Wiec nie wazne, na ktorego przedeklarujesz, zginie tylu ilu trzeba. No chyba, ze zgineli wszyscy, to zyskales ;)
Ale inna sprawa sa czary jak flames of phoenix, gdzie obrywa kazdy model w oddziale. Od nich nie ma look outa. Ten jest tylko od templatek i machin.

Awatar użytkownika
Crimsoner
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 131
Lokalizacja: Athlone, IRL

Post autor: Crimsoner »

pytanko: Czy mozna wziac 'Look out Sir!' na upadek Gigusia?

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

Crimsoner pisze:pytanko: Czy mozna wziac 'Look out Sir!' na upadek Gigusia?
a jakis opis mzna prosic?

jesli jest to traktowane jak templejtka (->atak strzelcki) to LoS obowiazuje..

z tym ze nie wiem dokładnie jaki jest opis upadku giganta :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Scimitar
Postownik Niepospolity
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo

Post autor: Scimitar »

Crimsoner pisze:pytanko: Czy mozna wziac 'Look out Sir!' na upadek Gigusia?
Jest template ?? jest

Tak więc LOS też jeśli spełnione warunki podane wcześniej.
Draconis - FOR EVER !!!

Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

jest wzornik
jest nawet dopisek "like shooting"
tyle ze zadaje D3W,ma 6S i wszystkie rany jakie zada sa liczone do CR

Awatar użytkownika
pelcu
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: Z Zadupia

Post autor: pelcu »

Czyli normalnie wojak może odepchnąć swoim ciałem Herosa na bok...

Mile , nawet bardzo miłe... Tego fragmentu z opisu Giganta nie znałem. ;)

ODPOWIEDZ