Duży klocek Temple Guardów
Duży klocek Temple Guardów
Slann (2 generacja, BSB, Totem of Prophercy, Diadem of Power, Plaque of Protection, Plaque of Tepok)
Skink Priest (2lvl, 2xDS)
Saurus Scar-Veteran (Quetzl, Itzl, Cold One, Light Armour, Enchanted Shield, Aura of Quetzl, Bitting Blade)
50 Temple Guards (FCG,shields, Huanchi's Blessed Totem)
3x10 Skinks (1x champion)
2x3 kroxy
Zastanawiam się czy jest sens w takiej rozpisce dać Huanchi na TG. Wpisałem go w rozpisce z przyzwyczajenia ale chyba bardziej przydatny będzie Sun Standard of Chotec (-1 do hita od strzelania), Jaguar Standard (gonię 3k6), lub poprostu zwyczajnie War Banner. Który sztandar najlepszy ?
W TG siedzi oczywiście heros puszka: -1+ AS i 4+ ward od S 5 i wyżej. Poza tym ma magiczną broń i bije z S5 w sumie -3 do AS.
Kroxy mają wejść do walki pod koniec gry. Jak już wszystko co mocne i ważne ugrzęźnie w TG.
Jest jeszcze opcja zmniejszenie TG do 38 i dodanie 2x3 terków ale z 50 w takiej rozpisce czuję się dużo bezpieczniej a terki tak dużo w tej rozpisce nie zrobią chyba.
Drugą opcją, z której zrezygnowałem było wywalenie priesta i dodanie Saurusa Scar-Veterana na piechotę z dwurakiem, Venom of Firefly Frog (ataki są magiczne i z poisonem) oraz wardem na 5+. To raz, a dwa wywalenie Slannowi Diademu i Plaque of Tepok i zamiast tego wsadzenie Cupped Hands of the Old Ones i wtedy TG napewno by mieli sztandar -1 do hita ze strzelania (Sun Standar of Chotec). Wtedy mamy klocek który może spokojnie iść do każdego defensu. Modeli bardzo dużo, 4+ AS od strzelania, -1 do hita i jeszcze 5+ ward. A w środku jeszcze 2 pakernych scar-veteranów. Mogę spokojnie 2 czołgi przyjąć a potem przywalić herosami i je rozkręcić. Problemem w takiej koncepcji są 2 rzeczy. Mianowicie brak Dispel Scrolli co mi się bardzo kiepsko widzi, a po drugie Slann ma tylko 4 zaklęcia (i może być problem z wylosowaniem tych potrzebnych) i 6 kości do rozdysponowania nie licząć dodatkowych (czyli max może wyciągnąć tylko 11 PD).
Skink Priest (2lvl, 2xDS)
Saurus Scar-Veteran (Quetzl, Itzl, Cold One, Light Armour, Enchanted Shield, Aura of Quetzl, Bitting Blade)
50 Temple Guards (FCG,shields, Huanchi's Blessed Totem)
3x10 Skinks (1x champion)
2x3 kroxy
Zastanawiam się czy jest sens w takiej rozpisce dać Huanchi na TG. Wpisałem go w rozpisce z przyzwyczajenia ale chyba bardziej przydatny będzie Sun Standard of Chotec (-1 do hita od strzelania), Jaguar Standard (gonię 3k6), lub poprostu zwyczajnie War Banner. Który sztandar najlepszy ?
W TG siedzi oczywiście heros puszka: -1+ AS i 4+ ward od S 5 i wyżej. Poza tym ma magiczną broń i bije z S5 w sumie -3 do AS.
Kroxy mają wejść do walki pod koniec gry. Jak już wszystko co mocne i ważne ugrzęźnie w TG.
Jest jeszcze opcja zmniejszenie TG do 38 i dodanie 2x3 terków ale z 50 w takiej rozpisce czuję się dużo bezpieczniej a terki tak dużo w tej rozpisce nie zrobią chyba.
Drugą opcją, z której zrezygnowałem było wywalenie priesta i dodanie Saurusa Scar-Veterana na piechotę z dwurakiem, Venom of Firefly Frog (ataki są magiczne i z poisonem) oraz wardem na 5+. To raz, a dwa wywalenie Slannowi Diademu i Plaque of Tepok i zamiast tego wsadzenie Cupped Hands of the Old Ones i wtedy TG napewno by mieli sztandar -1 do hita ze strzelania (Sun Standar of Chotec). Wtedy mamy klocek który może spokojnie iść do każdego defensu. Modeli bardzo dużo, 4+ AS od strzelania, -1 do hita i jeszcze 5+ ward. A w środku jeszcze 2 pakernych scar-veteranów. Mogę spokojnie 2 czołgi przyjąć a potem przywalić herosami i je rozkręcić. Problemem w takiej koncepcji są 2 rzeczy. Mianowicie brak Dispel Scrolli co mi się bardzo kiepsko widzi, a po drugie Slann ma tylko 4 zaklęcia (i może być problem z wylosowaniem tych potrzebnych) i 6 kości do rozdysponowania nie licząć dodatkowych (czyli max może wyciągnąć tylko 11 PD).
Optymalna liczba dla TG to 24. IMO nie ma lepszej. 50 to jednak przesada
wywalasz 26 i wsadzasz 2x4 terki, jedne salki i jeszcze skinki się zmieszczą ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Temple w liczbie od 16-24 mam obcykane. Teraz myślałem nad czymś nowym. przy 50 templach mogę całą armię bretońską przyjać na klatkę a potem systematycznie ich kosić. Nie ma optymalnej liczby TG bo to zależy od reszty armii i taktyki jaką przyjmujesz. Wiadomo, że klocek ok 25 jest fajny bo jest nas dużo i starcza jeszcze na jakieś duperele, chociarz ja bym się skłaniał bardziej przy liczbie 16-20 ponieważ reszty armii jest więcej. Tutaj armii praktycznie nie ma. To co groźne i mocne mam złapać na TG i potem to wykosić kroxami i herosem.
Bolo - W pierwszej turze może nie, ale przy takiej ilości TG to nie jest jakaś duża strata (poza tym jest jeszcze champion, który może jakiegoś kafara na chalange w 1 turze złapać). Ale potem moge sobie go dostawić jak chce i już wszystko gra.
Ritchie - rozpiski DE,WE i Skavenów robiłem bo mi się nudziło i próbowałem coś fajnego wymyślić![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Vanirh - nie zapominaj, że mam jeszcze Slanna. On może się spokojnie sam kilku maszynek pozbyć.
Bolo - W pierwszej turze może nie, ale przy takiej ilości TG to nie jest jakaś duża strata (poza tym jest jeszcze champion, który może jakiegoś kafara na chalange w 1 turze złapać). Ale potem moge sobie go dostawić jak chce i już wszystko gra.
Ritchie - rozpiski DE,WE i Skavenów robiłem bo mi się nudziło i próbowałem coś fajnego wymyślić
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Vanirh - nie zapominaj, że mam jeszcze Slanna. On może się spokojnie sam kilku maszynek pozbyć.
Karol J pisze: przy 50 templach mogę całą armię bretońską przyjać na klatkę a potem systematycznie ich kosić.
ja bym w ten klocek wjechał na 2-3 tury walki
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
a co to za problem ochronic maszyny? przy 4 czarach to masz d6 s4 plus jakies gowno i 2 czary mocniejsze. Scrollujesz albo Ci nie wchodzą i z 2x caddym da rade 2-3 tury Twojego czarowani bez szwanku wytrzymać.
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Także uwielbiam TG, ale maksymalny oddział, o którym myślałem to 26 chłopa (lub 25 i Scar-Veteran), wraz ze Slannem (który zajmuje miejsce 4 TG) to tak jakby 30, czyli możnaby ich ustawić 5x6 lub 6x5. Więcej TG chyba nigdy bym nie wystawiał, lepiej dać jakieś inne oddziały.
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!