To teraz moja koncepcja na 2250
I Opcja
4lvl Archmage + SeerStaff + Dispel Scroll + Dispel Scroll + Sacred Incense - 360
2lvl Mage + Pendant of Vengeance + Jewel of Dusk - 185
2lvl Mage + Dispel Scroll + Dispel Scroll + Silver Wand - 185
Core
10 Lothern Sea Guards + shields
10 Lothern Sea Guards + shields
Special
14 Swordmasters + command + amulet of light + Banner of Ellyrion - 270
5 White Lions + champion - 87
5 White Lions + champion + standar bearer + Banner of Sorcery
5 Dragon Princes - 150
5 Dragon Princes - 150
Rare
3 Rbt - 300
1 Great Eagle - 50
II opcja
4lvl Mage + SeerStaff + 1xScroll + Sacred Incense - 355
2lvl Mage + Pedant of Vengeance + Jewel of Dusk - 185
2lvl Mage + 2xScroll + Silver Wand - 185
Core
2x10 LSG + shields
Special
5 White Lions + champion + standar bearer + Banner of Sorcery
Lion Chariot
Lion Chariot
6 Dragon Princes
6 Dragon Princes
6 Shadow Warriors
Rare
4 Rbt
HE 2250
seauguardzi imo sie nie oplacaja... zgodnie z tez: co jest do wszystkiego to jest do niczego... core za 130pkt, ktory w strzlaniu jest mocno przecietny i w walce rowniez..
herosi sa ok w obu, choc ja sklaniam sie twardo do dragon mage'a
no i speciale tez ciekawie, mi sie bardziej podobaja te w drugiej rozpie, lion charioty sa IMO niedoceniane rozwiazuja wiele problemow jakie HE mialy wczesniej.. np problem dryad
no i rary to juz raczej bez komentarza
herosi sa ok w obu, choc ja sklaniam sie twardo do dragon mage'a
no i speciale tez ciekawie, mi sie bardziej podobaja te w drugiej rozpie, lion charioty sa IMO niedoceniane rozwiazuja wiele problemow jakie HE mialy wczesniej.. np problem dryad
no i rary to juz raczej bez komentarza
- Loremaster
- Oszukista
- Posty: 826
A jak dla mnie Lotherni się swietnie sprawdzają , jak ustawię ich w rządku w 10 to naprawdę w strzelaniu nie są gorsi od łuczników tzn wiem że zasięg daje im ostro po dupie, ale fasty czy jakieś inne małe acz wkurzające jednostki wybijają naprawdę porządnie a w walce jak na unit taki nie są źli z 10-11A (jak dam championa) z i save'm na 4+ w h-t-h(bo będę używał hand weapon+shield) są naprawdę trudni to zabicia - fasty, skirmish, tunneling teamy, jakies małe oddziały nie pakernej kawalerii nie mają czego szukac bo dostaną wklepy, wiec trzeba coś silniejszego w nich rzucic a, że cos tam strzelają to wkurzają przeciwnika bo np. spearmenów to on moze zostawic na koniec do niszczenia tu niezabardzo , po prostu za 13p to jest naprawdę uniwersalna jednostka jak dla mnie lepsza niz np. 10 łuczników czy 12-13 Spearmenów i dająca więcej opcji na polu bitwy , na większe punkty wkład BSB nawet gołego za 110p i wtedy naprawdę ostro dają bo mogą nawet klocki z static CR utrzymac na generalskiej Ld9 tym slavi, gobliny itd
Lion Charioty tez moim zdaniem są niedoceniane , fear po prostu wiele im daje bo mozna bez ryzka szarżowac w jednostki typu driady, demony itd , a ten jeden niezdany fear w kluczowym momencie może zawarzyc tymbardziej przy takiej armii jak HE gdzie jednostek jest bardzo mało, dlatego docelowo będę grał chyba II opcją narazie bo nie wymaga az tylu zamin w stosunku do poprzednich rozpisek jakimi grałem. Tymbardziej że dodtatkowy 4 mag nic mi nie daje 2 kosci powera to nie jest duzo za 135 + przedmioty a nie ma takich itemów którebyłby szczególnie przydtane
mnie kusi tez ta pierwsza opcja ze względu na swordmasterów bo taki klocek z magicznymi atakami i ignorowaniem terenu niedośc ze niesamowicie mobilny to praktycznie w walce nie do pokonania bo te 15A na 3+ z S5 robi swoje , a przed ostrzałem można go chronic dzieki Banner of Ellyrion i Sacred Incense. Pierwsza opcja(która rozbuduje do armii na 2500 - dodam zamiast jednych WL dwa lwie rydwany) jest o tyle fajna na 2500 ze jak juz przeciwnik przetrwa magie, strzelanie , i rydwany dragon princes itd to zostana mu jakies resztki jednostek a na stole zostaja jeszcze masa jednostek w walce potęznych
Lion Charioty tez moim zdaniem są niedoceniane , fear po prostu wiele im daje bo mozna bez ryzka szarżowac w jednostki typu driady, demony itd , a ten jeden niezdany fear w kluczowym momencie może zawarzyc tymbardziej przy takiej armii jak HE gdzie jednostek jest bardzo mało, dlatego docelowo będę grał chyba II opcją narazie bo nie wymaga az tylu zamin w stosunku do poprzednich rozpisek jakimi grałem. Tymbardziej że dodtatkowy 4 mag nic mi nie daje 2 kosci powera to nie jest duzo za 135 + przedmioty a nie ma takich itemów którebyłby szczególnie przydtane
mnie kusi tez ta pierwsza opcja ze względu na swordmasterów bo taki klocek z magicznymi atakami i ignorowaniem terenu niedośc ze niesamowicie mobilny to praktycznie w walce nie do pokonania bo te 15A na 3+ z S5 robi swoje , a przed ostrzałem można go chronic dzieki Banner of Ellyrion i Sacred Incense. Pierwsza opcja(która rozbuduje do armii na 2500 - dodam zamiast jednych WL dwa lwie rydwany) jest o tyle fajna na 2500 ze jak juz przeciwnik przetrwa magie, strzelanie , i rydwany dragon princes itd to zostana mu jakies resztki jednostek a na stole zostaja jeszcze masa jednostek w walce potęznych