HE 2250
HE 2250
Prince 621 pts
Vambrances, armour of caledor, amulet of light, halabarda
Star Dragon
Bsb 184 pts
DA, Shield, konik z bardingiem, helm of fortune, gem of courage, sword of might
Mag 140 pts
2x scroll
2x10 łucznków 220 pts
9 SH 223 pts
sztandar
6 DP 220 pts
war banner
5 SW 80 pts
5 Ellyrian Reavers 85 pts
5 WL 112 pts
champion, skeinsliver
3 RBT 300 pts
Orzeł 50 pts
Zostaje mi 20 parę punktów - mogę sobie dokonać kilku zmian, jak na przykład wywalić WL i dorzucić championa do DP i drugą piątkę Ellyrianów (tylko muszę jakoś tanio ich kupić)
Vambrances, armour of caledor, amulet of light, halabarda
Star Dragon
Bsb 184 pts
DA, Shield, konik z bardingiem, helm of fortune, gem of courage, sword of might
Mag 140 pts
2x scroll
2x10 łucznków 220 pts
9 SH 223 pts
sztandar
6 DP 220 pts
war banner
5 SW 80 pts
5 Ellyrian Reavers 85 pts
5 WL 112 pts
champion, skeinsliver
3 RBT 300 pts
Orzeł 50 pts
Zostaje mi 20 parę punktów - mogę sobie dokonać kilku zmian, jak na przykład wywalić WL i dorzucić championa do DP i drugą piątkę Ellyrianów (tylko muszę jakoś tanio ich kupić)
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
- Loremaster
- Oszukista
- Posty: 826
Wygląda fajnie, ale strasznie Cię mało chociaż jest problem bo wystrzelac Cię trudno, wszystko jest niebezpieczne i dobrze użyte może byc zabójcze, ale druga 5 Ellyrian Reavers by się przydała, jak tanio nie kupisz to załatw sobie koniki np. od lion Chariotu i kolesi na górę to nie problem zrobic
Bardzo mało, poza 3 oddziałami uderzeniowymi, nadaza za resztą jeszcze tylko orzełek i fast.
Wiadomo ze pewnie grac bedziesz na kontrę, ale 3 bolce i 2 oddziały łucznikow to nie duzy problem wystrzelac/wymagiowac.
Ja bym sie tam nie bał tej rozpy ani jedną ani drugą moją armią
Wiadomo ze pewnie grac bedziesz na kontrę, ale 3 bolce i 2 oddziały łucznikow to nie duzy problem wystrzelac/wymagiowac.
Ja bym sie tam nie bał tej rozpy ani jedną ani drugą moją armią
- Loremaster
- Oszukista
- Posty: 826
Moim zdaniem rozpatrywaniem takich rozpisek w kwestiach ofensywna/ na kontre/ itd jest zupełnie błędne, akurat takie armie jak Jankiel podał wymagają specyficznego stylu gry i połączenia działania poszczególnych jednostek i ich ról na polu bitwy, może na papierze nie wygląda rewelacyjnie ale widac że ma potencjał i będzie to armia skuteczna, a mówienie że coś się wystrzela wymaguje jest nie na miejscu bo to czysta teoria poparta niczym , też mogę teraz kostki wziąźc i coś wymagowac, ale tu ważny jest element taktyczny , rozstawienie, teren , zamysł jaką rolę dana jednostka ma spełniac itd
po pierwsze - czemu nie dwurak na generale? - wiem ze drozszy ale jak cos sie stanie smokowi to zawsze cos bedzie
ta rozpiska wyglada bardzo delikatnie...
ja bym sie pozbyl SW lub WL i postaral sie wcisnąc jeszcze jakis oddział z wiekszym uderzeniem lub kolejnego fasta.
bardziej mi sie podobała Twoja rozpiska w ktorej miałes Lwi rydwan
ta rozpiska wyglada bardzo delikatnie...
ja bym sie pozbyl SW lub WL i postaral sie wcisnąc jeszcze jakis oddział z wiekszym uderzeniem lub kolejnego fasta.
bardziej mi sie podobała Twoja rozpiska w ktorej miałes Lwi rydwan
a mnie rozpiska pozytywnie zaskoczyla myslalem ze Jankiel znowu wymysli cos kosmicznie dziwnego a tu taka mila niespodzianka !
- smoczek, idealny, moj 1szy pomysl na smoka, imo najlepsza wersja
- bsb, to samo
jednostek tez duzo bym nie zmienial
cos kolo tej rozpiski powinno sie stac 'smokowym' standardem...
tylko ze nie po to gram HE zeby nie miec magii ale to moje subiektywne osobiste zdanie...
ciekaw jestem czy skeisnsliver ma jakiekolwiek zastosowanie na polskie realia, czyli na gre na 1 rzut... bo nie ma przy tym przedmiocie napisane ze jest to +1 do decydowania czy sie zaczyna czy wybiera strone
- smoczek, idealny, moj 1szy pomysl na smoka, imo najlepsza wersja
- bsb, to samo
jednostek tez duzo bym nie zmienial
cos kolo tej rozpiski powinno sie stac 'smokowym' standardem...
tylko ze nie po to gram HE zeby nie miec magii ale to moje subiektywne osobiste zdanie...
ciekaw jestem czy skeisnsliver ma jakiekolwiek zastosowanie na polskie realia, czyli na gre na 1 rzut... bo nie ma przy tym przedmiocie napisane ze jest to +1 do decydowania czy sie zaczyna czy wybiera strone
Moze być dwurak - wszystko zależy od tego, ile punktów mi zostanie.po pierwsze - czemu nie dwurak na generale? - wiem ze drozszy ale jak cos sie stanie smokowi to zawsze cos bedzie
W innych rozpiskach HE wcale nie ma większej ilości oddziałów uderzeniowych. Ba, jest ich dużo mniej.Bardzo mało, poza 3 oddziałami uderzeniowymi
Dla mnie bomba. Nawet się ucieszę, jak będziesz strzelał sobie do RBT, zamiast do smoka i kawalerii.ale 3 bolce i 2 oddziały łucznikow to nie duzy problem wystrzelac/wymagiowac.
Ale po co? SW są kolejnym oddziałem, który w drugiej turze szarżuje na przeciwnika. SM nie. 5 WL tak samo zatrzymuje każdyu oddział wroga, jak 12 czy 15.Ja bym wywalił SW i dał albo większą ilość WL,
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
to bedzie jedna z piewszych kwestii jakie powinna uscislisli LS - tuz obok podsatawki pod smokathurion pisze: ciekaw jestem czy skeisnsliver ma jakiekolwiek zastosowanie na polskie realia, czyli na gre na 1 rzut... bo nie ma przy tym przedmiocie napisane ze jest to +1 do decydowania czy sie zaczyna czy wybiera strone
Problemem nie jest to że Skeinsliver (czy jak to się pisze) że nie pasuje do polskich realiów, tylko to że ten durny jeden rzut (polskie realia) nie pasuje do tej gry. Myśle, że to dobra okazja żeby to jeszcze raz przemyśleć i się z tego wycofać. Bo uściślanie przepisów niepasujących do wcześniejszych błędnych naszych uściśleń... jest poprostu śmieszne, a poza tym nie przejdzie, bo jest napisane przy przedmiocie wyraźnie i w żaden sposób nie koliduje z zasadami Warhammera, a że koliduje z zasadami Polhammera to już problem tego ostatniegothurion pisze: ciekaw jestem czy skeisnsliver ma jakiekolwiek zastosowanie na polskie realia, czyli na gre na 1 rzut... bo nie ma przy tym przedmiocie napisane ze jest to +1 do decydowania czy sie zaczyna czy wybiera strone
The most important rule!
Remember, having fun and keeping to the spirit of the game is more important than winning at any cost.
Lizardmen, Bretonnia, High Elves
Remember, having fun and keeping to the spirit of the game is more important than winning at any cost.
Lizardmen, Bretonnia, High Elves
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Dobra, zbalansowana rozpa. Jesliby skeinsliver nie dzialal, dorzucilbym jeszcze 2WL - 5 moze nie zatrzymac oddzialu uderzeniowego, zostana po prostu do nogi zmiazdzeni. Zwlaszcza, jak rzuty Ci nie pojda. Ale oddzialy szturmowe i pomocnicze: rewelacja.
Zastanawia mnie tylko co ma wieksza sile przebicia: 10 SH czy 6 DP - wedlug mnie 2 oddzialy DP to lepsze rozwiazanie.
Zastanawia mnie tylko co ma wieksza sile przebicia: 10 SH czy 6 DP - wedlug mnie 2 oddzialy DP to lepsze rozwiazanie.
Dlatego będą stali w kolumnie, żeby zminimalizować ataki.swieta_barbara pisze:Dobra, zbalansowana rozpa. Jesliby skeinsliver nie dzialal, dorzucilbym jeszcze 2WL - 5 moze nie zatrzymac oddzialu uderzeniowego, zostana po prostu do nogi zmiazdzeni. Zwlaszcza, jak rzuty Ci nie pojda.
A najpewniej z przodu będzie champion, żebyś w ogóle mógł zabić conajwyżej jego.
Jeszcze niedawno, Jankielu, napisałeś o Shadow Warriorach coś takiego.Jankiel na temat Shadow Warriors [24.08.07] pisze:Są beznadziejni, tak samo, jak skauci WE.
Cholernie drodzy, a bardzo mało potrafią. Gdyby kosztowali 11-12 punktów moznaby pomysleć. A tak za 5 płaci się 75 i dostaje się 5 morderczych strzałów z łuku z S3.
Z elfich skautów to tylko DE są dobrzy, o reszcie lepiej zapomnieć.
Czy zmieniło się aż tak wiele?
IMO teraz moga naprawde pozadnie przyszarzowac na maszynki i jakies inne smiecie , z 7 ed zasada scout, czyli ze co widac to widac a nie jak bylo kiedys ze widac wszedzie w deploymencie mysle ze nie wiele trzeba zeby ich jakos sprytnie zmiescic na stole...JaceK pisze:Jeszcze niedawno, Jankielu, napisałeś o Shadow Warriorach coś takiego.Jankiel na temat Shadow Warriors [24.08.07] pisze:Są beznadziejni, tak samo, jak skauci WE.
Cholernie drodzy, a bardzo mało potrafią. Gdyby kosztowali 11-12 punktów moznaby pomysleć. A tak za 5 płaci się 75 i dostaje się 5 morderczych strzałów z łuku z S3.
Z elfich skautów to tylko DE są dobrzy, o reszcie lepiej zapomnieć.
Czy zmieniło się aż tak wiele?
pzdr
10 SH daje lepszą ochronę dla bsb - dla mnie kluczowy model w rozpisce.10 SH czy 6 DP - wedlug mnie 2 oddzialy DP to lepsze rozwiazanie.
No mam 10 SH, a nie mam 12 DP, stąd też taki wybór.
5WS i hate to ogromna zmiana. Teraz sobie mogę powalczyć z obsługa krasnoludzkich machin, czy szarzować na flankę fasta. Wcześniej to do niczego się nie nadawali.Czy zmieniło się aż tak wiele?
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.