Jak w temacie. Rydwan goni i wpada w friendly oddział, który jest związany w walce wręcz. Dodam, że koniec jego szarży jest dokładnie na środku friendly oddziału.Co teraz:
a) zatrzymuje się przed nim (bez impaktów)
b) zatrzymuje się za nim (bez impaktów)
Czy jeśli są impakty to otrzymuje je jeden oddział czy oba, które są w cc.
W podręczniku jest tylko rozpisana kwestia uciekania lub wpadania w enemy unit.
Pursuit rydwanu w friendly oddział w close combat
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
ale jak ucieka przez swój to zadaje mu impact hity ... a jak z pogonią......

- GreatTaurus
- Chuck Norris
- Posty: 654
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
skoro wg RB zatrzymuje się przed swoim oddziałem, to raczej ma dość utrudnione zadanie tego oddziałowi impactów...
"Goniacy wykonuja zawsze pelen dystans ruchu poscigu, o ile poscig nie prowadzi do kontaktu z wrogiem, ze sprzymierzonymi jednostkami badz tez z terenem niedostepnym, w ktorych to przypadkach musza sie natychmiast zatrzymac." RB str. 43
wiec jak gonisz rydwanem, to zatrzymujesz sie przed wlasnym oddzialem
Diagram 41.1 RB str 41 "ruch ucieczki Wilczych Jezdzcow konczy sie na sprzymierzonej jednostce - wiec przesuwa sie ich dalej, poki nie znajda sie za nia."
Wiec jesli uciekasz rydwanem przez swoja jednostke to zadajesz jej impakty. Jesli jednostka taka jest w walce wrecz to impakty te sa rozlosowywane tak jakby to bylo trafienie przypadkowe, a wiec 1-3 twoje modele, 4-6 wrogie.
wiec jak gonisz rydwanem, to zatrzymujesz sie przed wlasnym oddzialem
Diagram 41.1 RB str 41 "ruch ucieczki Wilczych Jezdzcow konczy sie na sprzymierzonej jednostce - wiec przesuwa sie ich dalej, poki nie znajda sie za nia."
Wiec jesli uciekasz rydwanem przez swoja jednostke to zadajesz jej impakty. Jesli jednostka taka jest w walce wrecz to impakty te sa rozlosowywane tak jakby to bylo trafienie przypadkowe, a wiec 1-3 twoje modele, 4-6 wrogie.
mamo, dostalem dzisiaj trzy szostki z religii ;]


a masz to gdzies napisane? bo ja juz taki pewien nie jestem z tymi impactami. zdaje sie jest napisane przy tym uciekaniu rydwanu ze zadaje impacty w kazdy oddzial w ktory wpadnie wiec jak wpada w dwa to zadaje obu oddzialom po d6 impactow... po drugie jak sam udowodniles to jednostka nie zatrzyma sie przed (diagram z wilkami) a za oddzialem. czemu rydwan mialby byc inny?
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Pierwszy cytat dotyczy jak rydwan goni ( wiec zatrzymuje sie przed swoja jednostka), drugi jak ucieka, czyli przejezdza przez swoje oddzialy. Poniewaz impakty rydwanu rozdzielane sa jak przy strzelaniu przejezdzajac przez jednostke w HTH zadajesz d6 (niektorzy+1) impaktow i losujesz tak jak by to bylo trafienie przypadkowe ze strzelania (1-3 moje, 4-6 wrog).bigpasiak pisze:po drugie jak sam udowodniles to jednostka nie zatrzyma sie przed (diagram z wilkami) a za oddzialem. czemu rydwan mialby byc inny?
PS. u mnie w klubie sie tak gra, i na kilku turniejach tez tak ludzie robia. Mam nadzieje ze tyle osob sie nie myli

mamo, dostalem dzisiaj trzy szostki z religii ;]

