Jak rozwalic czolg imperium
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Jak rozwalic czolg imperium
Witam mam pytanko ja rozwalic ten czolg HE jakimis czarami czy jak bo niemam pojecia jak go rozwalic
a więc tak na mneij niż 2k zostają bolce bo czarami nie pozwola ci go zdjać (spirit of the fordge) a na 2k+ arcy z Book of Hoeth jak wylosuje ten czar to zamiecie jeden czołg na turę nie mówiąc o teclisie który wsysa czołgi
więc albo bolce albo arcy fajni moga być też SM od boku mogli by dać rady
pod warunkiem ze nie sa szarżowani a już SM z jednego boku i WL z drugiego to mióg czołg powinien zejsc w 2 tury
więc albo bolce albo arcy fajni moga być też SM od boku mogli by dać rady

Proponuje Star dragon i lord z star lanca... 

Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/
To jest 6 czar z etalu.
CO do armat. Nie możesz nie wystawiać smoka tylko dlatego że on ma armaty... przy odrobini ogrania nauczysz się tak kluczyc miedzy laskami żeby tak nie strzelał. No i jest jeszcze opcja żeby mu te armaty rozdymac np bolcami...
CO do armat. Nie możesz nie wystawiać smoka tylko dlatego że on ma armaty... przy odrobini ogrania nauczysz się tak kluczyc miedzy laskami żeby tak nie strzelał. No i jest jeszcze opcja żeby mu te armaty rozdymac np bolcami...
$$$ KUPIĘ KONIE do nowego tiranoc chariotu!!! (sztuk od 1 do 5) $$$
najpierw czołg trzeba spowolnić, generalnie jak mu się wbije 3 woundy to czołg już praktycznie się nie rusza - maks 1-3 punkty pary będzie przeciwnik brał, a jak już więcej będzie miał to czołg można zostawić na koniec do rozwalenia
. Na imperium dobre wystawienie to połowa sukcesu, reszta to myślenie, dobre rzuty, szczęście
.
A armaty - jedna dobrze zrobiona panika/terror/coś podobnego i nawet ładnie się sypać mogą (założyłem tu sytuację gdy przynajmniej 2 armaty są obok siebie, np na górce), generalnie trzeba też tu dobrze pomyśleć - tak ustawić orła żeby mu się nie opłacało do niego strzelać, szarżować itp, ale tak żebyś mógł wbić się potem w armatę


A armaty - jedna dobrze zrobiona panika/terror/coś podobnego i nawet ładnie się sypać mogą (założyłem tu sytuację gdy przynajmniej 2 armaty są obok siebie, np na górce), generalnie trzeba też tu dobrze pomyśleć - tak ustawić orła żeby mu się nie opłacało do niego strzelać, szarżować itp, ale tak żebyś mógł wbić się potem w armatę

Metal, Metal, Metal 
najlepszy lore na Imperium (głownei czary 1,4,6) - tuz za nim jest wlasnie High Magic - drain magic na jego magów, 2d6s4, Flames na duze klocki piechoty, a Ward i Stubborn to moze sie przydac zawsze

najlepszy lore na Imperium (głownei czary 1,4,6) - tuz za nim jest wlasnie High Magic - drain magic na jego magów, 2d6s4, Flames na duze klocki piechoty, a Ward i Stubborn to moze sie przydac zawsze


Nie wydaje mi się aby 6 z metalu była dobrym czarem na czołg. W RB jest napisane, że czar obejmuje swym działaniem 2k6 modeli, a nie że zadaje 2k6 hitów. To spoora różnica 

Ostatnio zmieniony 27 lis 2007, o 17:24 przez Andrzej, łącznie zmieniany 1 raz.
A w erracie wydanej przez GW (dostepnej na ich stronie) zmieniono te "2k6 modeli" na "2k6 trafien" - wiec czol po dostaniu z kuzni jest ważywkiem - 2k6 hitów z S7 noAS wystarcza by nie ruszył sie juz od konca biwyAndrzej pisze:Nie wydaje mi się aby 6 z metalu była dobrym czarem na czołg. W RB jest napisane, że czar obejmuje swym działaniem 2k6 modeli, a nie że zadaje 2k6 hitów. To spoora różnica


hehe.. naszej kawy kuznia nie boli 
bo kto teraz wystawia SH

bo kto teraz wystawia SH


ten od strzelania - pociski, itp. w fazie magii rozpatruje sie tak samo jak strzelanie.tedzio pisze:ale charioty troche boli,a mam pytanie co do kuzni z metalu jak rzucam kuznie na WL to to bierzesie pod uwage asv ten na strzelanie czy ten w walce???
z tego samego powodu Quesci bretonscy maja AS 2+ przy magii (->kuzni).. a w walce juz 3+.
