Mam krótkie pytanko. Nowy Eltharion ma przedmiot czyniący go magiem 2-go poziomu. Nie znalazłem adnotacji, że może czarować w zbroi - czy umknął mi taki zapisek?
Jeśli nie umknął, to czy automatycznie przyjmuje się, że ktoś kto ma przedmiot czyniący go magiem może czarować w zbroi, czy też jest to typowy błąd GW polegający na zapomnieniu dopisania odpowiedniej zasady?
Pozdrawiam
Przemek
Pytanko o nowego Elthariona (the Grim :D)
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Ah, to może jeszcze relikt z VI edycji mi pozostał w głowie
Dzięki
