MSotHW

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

MSotHW

Post autor: bigpasiak »

Widzicie panowie... Naszly mnie teraz watpliwosci po calej tej batali o katapke... dlaczego konkretnie nie moge sie teleportowac w turze przeciwnika (z MSotHW) ? sam Barb ladnie okreslil "kilka" wyjatkow od regoly:

"Ale jeśli chcesz kontynuować tę bitwę, mogę Ci otworzyć cały nowy front. Proponuję, żebyś rozpoczął walkę o zdelegalizowanie wszelkich popychaczek, gdyż w rulebooku jest wyraźnie napisane, że jednostki ruszają się w fazie ruchu, a w fazie magii to się czary rzuca (s. 10). Jak poszperasz, znajdziesz zdania takie jak "a unit cannot move more than double its movement rate per TURN" czy "A unit that reforms cannot move that TURN". Może uda ci się przy okazji zdelegalizować pewien sztandar tomb kingów. Do boju!"

z tego tytulu pytam sie raz jeszcze dlaczego? zarzuty ze nie moge bo nie moja "tura" ( ;) ) odpieram powyzsza wypowiedza Barba dodajac jedynie stwierdzenie ze ruszasz sie tylko we wlasnej "Turze"...

pozdrawiam
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
Marek G
Kretozord
Posty: 1881
Lokalizacja: Warszawa Kamionek

Post autor: Marek G »

W popychaczce jest napisane, ze sie rusza 2d6 jak czar wyjdzie, czyli, ze jest tam wyjatek od reguly, a w msothw jest tylko na koniec fazy ruchu. Nie ma napisane, ze mozna to robic w fazie przeciwnika, wiec nic nie wskazuje na to, ze jest to wyjatek od reguly, ktora mowi, ze ruszac sie mozna tylko w swojej fazie ruchu.

Czy satysfakcjonuje Cie taka odpowiedz :)?

Awatar użytkownika
Christos
Kretozord
Posty: 1590
Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn (na emeryturze)

Post autor: Christos »

Powinna, bo jest trafna.

Awatar użytkownika
Jedy Knight
Forma Skrótowa
Posty: 3439

Post autor: Jedy Knight »

bigpasiak pisze:Widzicie panowie... Naszly mnie teraz watpliwosci po calej tej batali o katapke... dlaczego konkretnie nie moge sie teleportowac w turze przeciwnika (z MSotHW) ?

Tia… Wiele złego z “Autistic Rules Lawyering” (Copyright JJ) wynika.
Przede wszystkim – chlapniesz coś, a potem strasznie trudno takie „cuś” odkręcić. Przed ETC facet który wrócił na stanowisko szefa DW, strasznie mnie męczył, by wszystkie cytaty i wzmianki o tym, że DW uważa, że nie ma przeciwwskazań do teleportacji w turze przeciwnika usunąć i wymazać.
mi_whplayers pisze:
Jedy Knight pisze:1 - Brian, very happy that you have returned.
2 - This was an answer I gave to a question - a long time ago. You know how these things tend to stick around.
3 - I will ask Alex to delete it.

Jacek


P.S. This raw nonsense did a lot of damage. Glad it is gone. We have enough problems with playing the game without some autistic rules lawyering.
Jacek,

Can you please check in with Alex and ask him again to delete the incorrect reference.

Apologies for being a pain in the behind about this, but if someone types "Direwolf FAQ" into Google this is one of the links that comes up and I am on a current crusade to get out of date / incorrect references removed.

Thanks,

Brian
Ogólnie rzecz biorąc, zrozumienie, że nie przesuwa się swoich jednostek w turze przeciwnika nie powinno być zbyt trudne.
Chociaż, kto to wie… :P

(Ucieczki, pościgi, te rzeczy.... :P )
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

hehe ;)
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

no to moze jeszcze jedno pytanie zwiazane z tym...

jak rozumiem nie przesowamy dobrowolnie swoich jednostek w turze przeciwnika... znaczy sie jak po miscascie przeciwnego maga ktory daje mozliwosc mojemu magowi na czarowanie w tej turze rzuce popychaczke na moj unit to nie moge go ruszyc...?

taka mala dygresja... ja rozumiem ze to specjalny przypadek, jednak uzycie przedmiotu to tez specjalny przypadek i nie jest to "normalne " ruszanie jednostki... prawda?
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

po to jest podział na tury, by swoje działania wykonywac w swojej turze.. a nie w turze przeciwnika..

zauwaz ze jesli jest tura przeciwnika to kazda twoja zagrywka jest tylko reakacja na cos co zrobił przeciwnik (np. on rzuca czar to Ty rzucasz DS) - w turze przeciwnika nie masz prawa do inicjowania zadnych zagran - a takim zagraniem jest własnie uzycie tego przedmiotu.

pozdrawiam
Obrazek

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

A reakcja flee na szarze?:>

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

trikk pisze:A reakcja flee na szarze?:>
http://wfb-pol.org/forum/viewtopic.php?p=145420#145420
druga linijka :P
Obrazek

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

No dobra, masz mnie ;)
A storm banner?!:D

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Post autor: Morrok »

stormowa na poczatku tury jest uruchamiana

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

trikk pisze:No dobra, masz mnie ;)
A storm banner?!:D
nie znam dokladnie opisu przedmiotu - ale pewnie ma to wyraznie zaznaczone kiedy sie go uruchamia. wyjatek od reguły ;-)
Obrazek

Awatar użytkownika
Paraszczak
Falubaz
Posty: 1088
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Paraszczak »

CtdccjMSotHW?*

I mam prośbę. Jak są 6 członowe nazwy, to błagam, bez takich cudów, bo nie jestem kryptologiem.


pzdr: JP


















*Co to, do ciężkiej cholery, jest MSotHW???????????????

Awatar użytkownika
Marek G
Kretozord
Posty: 1881
Lokalizacja: Warszawa Kamionek

Post autor: Marek G »

Moonstone of the Hidden Ways

ODPOWIEDZ