I zamyslił się górnik nad kuflem... Już mam wychodzić?

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

I zamyslił się górnik nad kuflem... Już mam wychodzić?

Post autor: Rakso_The_Slayer »

Sprawa taka... Jeśli korzystam z zasady specjalnej górników i nie wystawiam ich na poczatku bitwy to musze próbowac ich wystawiać od drugiej tury czy też mogę się wstrzymać z rzutem do odpowiadajacego mi momentu? Tak samo czy jesli wyjdzie mi test na wyłazenie to czy moge i tak zatrzymać górników pod ziemią? Bo ostatnio pojawiło sie kilka wątpliwości odnośnie tego...

Awatar użytkownika
Christos
Kretozord
Posty: 1590
Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn (na emeryturze)

Post autor: Christos »

Wszystko zależy od tego jak sformułowana jest ta zasada. Może cytacik??

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

rzucac musisz. nie mozesz uznac, ze nie chcesz wychodzic w tej turze wiec nie bedziesz rzucal. A rzut jest wiazacy i nie mozesz zagrac inaczej :)

Awatar użytkownika
Celedor
Kretozord
Posty: 1534
Lokalizacja: Komorów

Post autor: Celedor »

A ja mam pytanko czy mozna przezucac steamdrillem rzut ktory np: kulamy 4 co oznacza ze Minerzy sie wykopali i czy moge w tej sytuacji zrobic przezut aby zapobiec ich wyjsciu...?
Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

tak

Awatar użytkownika
Celedor
Kretozord
Posty: 1534
Lokalizacja: Komorów

Post autor: Celedor »

Dzieki... :)
Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/

Malal
Kretozord
Posty: 1729

Post autor: Malal »

Nie mozesz przezucic Shino sie myli 8) Tam jest zapis ze mozesz przezucic nieudany rzut na wyjscie :wink:
podpis nieregulaminowy - administracja

Awatar użytkownika
Jedy Knight
Forma Skrótowa
Posty: 3439

Post autor: Jedy Knight »

Malal pisze:Nie mozesz przezucic Shino sie myli 8) Tam jest zapis ze mozesz przezucic nieudany rzut na wyjscie :wink:
Dokładnie to jest tak

..... may re-roll its arrival dice each turn until it arrives.

Więc spadajcie cfaniaki;)
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

czyli steamdrill staje sie jedyną szansą na wydłużenie przesiadywania górników pod ziemią... beznadziejnie... :(

Awatar użytkownika
Jedy Knight
Forma Skrótowa
Posty: 3439

Post autor: Jedy Knight »

Rakso_The_Slayer pisze:czyli steamdrill staje sie jedyną szansą na wydłużenie przesiadywania górników pod ziemią... beznadziejnie... :(
Nic z tych rzeczy.
Wręcz przeciwnie.
Wracaj do czytania cytatu który podałem. :P
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

ok... tego until it arrives nie doczytałem... :( no to jeszcze lepiej... to już moja 5 górników sie nie bedzie tak sprawdzac... :(

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Jedy Knight pisze:
Malal pisze:Nie mozesz przezucic Shino sie myli 8) Tam jest zapis ze mozesz przezucic nieudany rzut na wyjscie :wink:
Dokładnie to jest tak

..... may re-roll its arrival dice each turn until it arrives.

Więc spadajcie cfaniaki;)
z tego co pamietam to oddzial wychodzi po finalnym wyniku wiec jesli by przerzucic zanim wyjda to czemu byt nie ;) ale o to sie juz kiedys pytaslem i byl inny wniosek :) choc nie zamierzam sie o to klocic niech bedzie jak chcecie ;)

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

Shino pisze: choc nie zamierzam sie o to klocic niech bedzie jak chcecie ;)
to ja chce sam decydować po udanym rzucie czy moi górnicy wychodza czy dalej raczą się chłodnym piwkiem ;)

w tym momencie grając 5 górników rzadko chcę żeby wychodzili w drugiej, trzeciej turze... zależnie od sytuacji...

Awatar użytkownika
Jedy Knight
Forma Skrótowa
Posty: 3439

Post autor: Jedy Knight »

Shino pisze:
Jedy Knight pisze:
Malal pisze:Nie mozesz przezucic Shino sie myli 8) Tam jest zapis ze mozesz przezucic nieudany rzut na wyjscie :wink:
Dokładnie to jest tak

..... may re-roll its arrival dice each turn until it arrives.

Więc spadajcie cfaniaki;)
z tego co pamietam to oddzial wychodzi po finalnym wyniku wiec jesli by przerzucic zanim wyjda to czemu byt nie ;) ale o to sie juz kiedys pytaslem i byl inny wniosek :) choc nie zamierzam sie o to klocic niech bedzie jak chcecie ;)
Dlatego cieszę się, że na LS zebrała się grupa "Silnorękich", która w poważaniu ma takie rozważania i sprawy załatwia "od ręki".
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.

Awatar użytkownika
HarryAxe
Chuck Norris
Posty: 566
Lokalizacja: Míl Än Óveķ

Post autor: HarryAxe »

jeśli oddział górników wchodzi, to może wchodzić w dowolnej f0rmacji prawda?
zgodnie z uściśleniami żaden nie może przejść więcej niż 6 cali. więc zakładając, że idą w jednej kolumnie i ten z przodu wychodzi na 6 cali, to za 3" cale ruchy można zrobić "reform", tak że w efekcie oddział jest na 6 calach od krawędzi, prawda?
potem można już popchnąć kowadłem i jest 6ed 12 cali?
czy ktoś ma inny pomysł?

ODPOWIEDZ