O&G 2250

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Piotr3K
Kretozord
Posty: 1681
Lokalizacja: SNOT Gdańsk

O&G 2250

Post autor: Piotr3K »

Coś takiego wymyśliłem ostatnio. Myślicie że dałoby radę? Mam zamiar to przetestować niedługo, pewnie w ferie zimowe bo to za pare tygodni a będzie dużo czasu wtedy.

Black Orc Big Boss @ 122 Pts
General; Heavy Armour; Shield; Martog's Best Basha [15]; Boar

Night Goblin Great Shaman @ 285 Pts
Magic Level 4; Horn of Ugrok [40]; Magic Mushrooms [20]; Staff of Baduumm [40]

Orc Shaman @ 150 Pts
Magic Level 2; Choppa; Dispel Scroll [25]; Power Stone [25]

Goblin Shaman @ 147 Pts
Magic Level 2; Dispel Scroll [25]; Nibbla's Itty Ring [20]; Wolf

23 Orc Boyz @ 153 Pts
Choppa; Shield; Standard; Musician

25 Night Goblins @ 122 Pts
Netters; Standard; Musician

25 Night Goblins @ 112 Pts
Standard; Musician; 1 Fanatic

25 Night Goblins @ 137 Pts
Standard; Musician; 2 Fanatic @ [50] Pts

5 Goblin Wolf Riders @ 71 Pts
Spear; Musician

5 Goblin Wolf Riders @ 71 Pts
Spear; Musician

5 Goblin Spider Riders @ 71 Pts
Musician

10 Savage Boyz @ 105 Pts
2ndWeapon; Musician

2 Snotlings @ 40 Pts

1 Rock Lobber @ 70 Pts

2 Spear Chukka @ 70 Pts

7 Squig Hoppers @ 105 Pts

5 Savage Boar Boyz @ 132 Pts
Spear; Shield; Musician

1 Doom Diver @ 80 Pts

1 Giant @ 205 Pts



Casting Pool: 10

Dispel Pool: 6

Models in Army: 161


Total Army Cost: 2248

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

duzego shamana daj orka, malych goblinow, wieksza szansa na wejscie fajnych czarow..

fanoli rozloz po 1 na oddzial

2 chukki zamiast hopperow

dopakuj troche ta jazde savagy, az sie prosi o wieksza ich liczbe i sztandar z bonusem do szarzy..

teraz to jest wszystko i nic... trzeba sie zdecydowac :)


pzdr :wink:

Awatar użytkownika
Młody
Niszczyciel Światów
Posty: 4074
Lokalizacja: SNOT- Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Młody »

Nie słuchaj sie go ;).
Czary z dużego waagh nie są ci kompletnie potrzebne, armia nie opiera się na popychaczkach, a małe stopy w zupełnosci wystarczą.
Hoppersi mogą być, ale tych dzikusów na dzikach bez kitu potrzeba więcej i szmatę z d6 do szarzy, inaczej sie nie opłacają.
Pozdro
Młody

Snot Fanpage

Piotr3K
Kretozord
Posty: 1681
Lokalizacja: SNOT Gdańsk

Post autor: Piotr3K »

Duży szaman orkowy jakoś mi nie działał zbyt dobrze, wielki ng jest tańszy o 30 pktów a jego magia jest chyba lepsza. W małej waagh to wszystkie czary są dobre, są pociski mocne, jest popchnięcie, jest stopa. W dużej nie ma tyle fajnych rzeczy, jest popchnięcie całej armii ale nie wiem czy często nie będzie od tego lepsze pchnięcie jednego unita, czary trudniej wyrzucić i w ogóle.. jeszcze na wielkim ng szamanie nie grałem, ale myśle że będzie ok, jeszcze mu dałem tą laske +1 do casta żeby mógł więcej tańszych czarów rzucać. Ork szaman ma power stone więc jak mu się trafi np. popchnięcie całej armii to będe mógł to raz w grze wykorzystać jakoś ;)
Jak wywale fantyków żeby było po 1 na oddział i wrzuce 1 savage na świni + szatandar i waagh banner dla nich to jest za dużo o 37 pktów a już nie mam czego obciąć :P więc nie wiem.. Chyba że rzeczywiście zamiast hopperów dać 2 chukki to będzie już równo (może jednego goblina się wywali).

ODPOWIEDZ