Coś takiego wymyśliłem ostatnio. Myślicie że dałoby radę? Mam zamiar to przetestować niedługo, pewnie w ferie zimowe bo to za pare tygodni a będzie dużo czasu wtedy.
Black Orc Big Boss @ 122 Pts
General; Heavy Armour; Shield; Martog's Best Basha [15]; Boar
Night Goblin Great Shaman @ 285 Pts
Magic Level 4; Horn of Ugrok [40]; Magic Mushrooms [20]; Staff of Baduumm [40]
Orc Shaman @ 150 Pts
Magic Level 2; Choppa; Dispel Scroll [25]; Power Stone [25]
Goblin Shaman @ 147 Pts
Magic Level 2; Dispel Scroll [25]; Nibbla's Itty Ring [20]; Wolf
23 Orc Boyz @ 153 Pts
Choppa; Shield; Standard; Musician
25 Night Goblins @ 122 Pts
Netters; Standard; Musician
25 Night Goblins @ 112 Pts
Standard; Musician; 1 Fanatic
25 Night Goblins @ 137 Pts
Standard; Musician; 2 Fanatic @ [50] Pts
5 Goblin Wolf Riders @ 71 Pts
Spear; Musician
5 Goblin Wolf Riders @ 71 Pts
Spear; Musician
5 Goblin Spider Riders @ 71 Pts
Musician
10 Savage Boyz @ 105 Pts
2ndWeapon; Musician
2 Snotlings @ 40 Pts
1 Rock Lobber @ 70 Pts
2 Spear Chukka @ 70 Pts
7 Squig Hoppers @ 105 Pts
5 Savage Boar Boyz @ 132 Pts
Spear; Shield; Musician
1 Doom Diver @ 80 Pts
1 Giant @ 205 Pts
Casting Pool: 10
Dispel Pool: 6
Models in Army: 161
Total Army Cost: 2248
O&G 2250
duzego shamana daj orka, malych goblinow, wieksza szansa na wejscie fajnych czarow..
fanoli rozloz po 1 na oddzial
2 chukki zamiast hopperow
dopakuj troche ta jazde savagy, az sie prosi o wieksza ich liczbe i sztandar z bonusem do szarzy..
teraz to jest wszystko i nic... trzeba sie zdecydowac![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
pzdr![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
fanoli rozloz po 1 na oddzial
2 chukki zamiast hopperow
dopakuj troche ta jazde savagy, az sie prosi o wieksza ich liczbe i sztandar z bonusem do szarzy..
teraz to jest wszystko i nic... trzeba sie zdecydowac
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
pzdr
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Nie słuchaj sie go
.
Czary z dużego waagh nie są ci kompletnie potrzebne, armia nie opiera się na popychaczkach, a małe stopy w zupełnosci wystarczą.
Hoppersi mogą być, ale tych dzikusów na dzikach bez kitu potrzeba więcej i szmatę z d6 do szarzy, inaczej sie nie opłacają.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Czary z dużego waagh nie są ci kompletnie potrzebne, armia nie opiera się na popychaczkach, a małe stopy w zupełnosci wystarczą.
Hoppersi mogą być, ale tych dzikusów na dzikach bez kitu potrzeba więcej i szmatę z d6 do szarzy, inaczej sie nie opłacają.
Duży szaman orkowy jakoś mi nie działał zbyt dobrze, wielki ng jest tańszy o 30 pktów a jego magia jest chyba lepsza. W małej waagh to wszystkie czary są dobre, są pociski mocne, jest popchnięcie, jest stopa. W dużej nie ma tyle fajnych rzeczy, jest popchnięcie całej armii ale nie wiem czy często nie będzie od tego lepsze pchnięcie jednego unita, czary trudniej wyrzucić i w ogóle.. jeszcze na wielkim ng szamanie nie grałem, ale myśle że będzie ok, jeszcze mu dałem tą laske +1 do casta żeby mógł więcej tańszych czarów rzucać. Ork szaman ma power stone więc jak mu się trafi np. popchnięcie całej armii to będe mógł to raz w grze wykorzystać jakoś ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Jak wywale fantyków żeby było po 1 na oddział i wrzuce 1 savage na świni + szatandar i waagh banner dla nich to jest za dużo o 37 pktów a już nie mam czego obciąć
więc nie wiem.. Chyba że rzeczywiście zamiast hopperów dać 2 chukki to będzie już równo (może jednego goblina się wywali).
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Jak wywale fantyków żeby było po 1 na oddział i wrzuce 1 savage na świni + szatandar i waagh banner dla nich to jest za dużo o 37 pktów a już nie mam czego obciąć
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)