Imperium na 1250
Imperium na 1250
Witam.
Taka oto rozpiska:
Heros:
Albrecht von Kurd <kapitan> - pełna zbroja płytowa, halabarda, tarcza, konik z bardingiem – 78 pkt
Johan von Hohenzoler – meteoric armur, bsb, pistolet <tak dla klimatu> - 107 pkt
Otto – czarodziej 1 lvl 2x ds. – 115 pkt
Jednostki Podstawowe:
2x20 Mieczników – sztandar, muzykant – 270 pkt
2x10 Muszkieterów – 160 pkt
5x KO – sztandar, muzyk – 139 pkt
Jednostki Specjalne:
15x Wielkie Miecze – sztandar, muzyk – 168 pkt
Wielkie działo – 100 pkt
Jednostki Rzadkie:
Hellblaster – 110 pkt
Całość: 1247 pkt
Trochę brakuje mi detaczmentów na klockach piechoty, tylko nie za bardzo wiem czego się pozbyć.
Pozdrawiam.
Taka oto rozpiska:
Heros:
Albrecht von Kurd <kapitan> - pełna zbroja płytowa, halabarda, tarcza, konik z bardingiem – 78 pkt
Johan von Hohenzoler – meteoric armur, bsb, pistolet <tak dla klimatu> - 107 pkt
Otto – czarodziej 1 lvl 2x ds. – 115 pkt
Jednostki Podstawowe:
2x20 Mieczników – sztandar, muzykant – 270 pkt
2x10 Muszkieterów – 160 pkt
5x KO – sztandar, muzyk – 139 pkt
Jednostki Specjalne:
15x Wielkie Miecze – sztandar, muzyk – 168 pkt
Wielkie działo – 100 pkt
Jednostki Rzadkie:
Hellblaster – 110 pkt
Całość: 1247 pkt
Trochę brakuje mi detaczmentów na klockach piechoty, tylko nie za bardzo wiem czego się pozbyć.
Pozdrawiam.
,, ... I zesłał ich Pan by siali zamęt i zniszczenie ... "
Witam.
Chyba jednak wole mieć te 5 siły zawsze niż 6 w szarży a potem 4 ale to moje osobiste zdanie
.
Taka 5 KO daje mi trochę więcej możliwości manewrowych, dość szybko mogę ich przemieścić i mają sporą siłę uderzeniową za nieduży koszt. Przy braku detaczmentów mam coś co może wpaść na bok <myślę, że do tego czasu klocki piechoty ustoją....>
Dzięki za opinię
.
Pozdrawiam.
Chyba jednak wole mieć te 5 siły zawsze niż 6 w szarży a potem 4 ale to moje osobiste zdanie
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Taka 5 KO daje mi trochę więcej możliwości manewrowych, dość szybko mogę ich przemieścić i mają sporą siłę uderzeniową za nieduży koszt. Przy braku detaczmentów mam coś co może wpaść na bok <myślę, że do tego czasu klocki piechoty ustoją....>
Dzięki za opinię
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Pozdrawiam.
,, ... I zesłał ich Pan by siali zamęt i zniszczenie ... "
Halabardą nie można walczyć na koniu. Jeśli myślisz o młocie kawaleryjskim, to jest on dwuręczny, więc z tarczy nie skorzystasz.
Wywal strzelców (80pkt). Na ich miejsce będziesz miał 13 Swords manów, albo 18 milicji... Musisz mieć detachmenty, bo bez nich Twoje Kloscki nie wygrają.
Wywal strzelców (80pkt). Na ich miejsce będziesz miał 13 Swords manów, albo 18 milicji... Musisz mieć detachmenty, bo bez nich Twoje Kloscki nie wygrają.
bardzo przyjazne , nareszcie bez tanka
jakakolwiek rozpa. Wkammąć razie są ale , według mnie aby usprawnić rozpę , mógłbyś wywalić jedną 20-stkę piechoty(20-stki są mientkie wyjątkowo , nie dość że wrażliwe na ostrzał to w walce bez 3 rank , przewagi nie za wiele ugrają) i dodać kilku greatswordów , detachmenty i koniecznie tamten klocek dopakować do 25 , aha i koniecznie daj muszkieterom muzyków:P (mają szanse ustać albo i wygrać z fastami). 5 Rycerzy nie zasługuje na sztandar według mnie , chyba że dopakujesz do np. 6 z warbannerem:P
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
po co miecznicy [aby stali sie łupem dla wroga]?
tak samo ta 5 kawasy?
za 1 klocek dopakuj wielkie miecze bo oni cos zrobia
za 2 kloc który można wystrzelac druga 5 kawasy aby coś zrobic 2 odziały to już coś bo można oflankowac
do strzelców daj muzyka [jesli starczy punktów
tak samo ta 5 kawasy?
za 1 klocek dopakuj wielkie miecze bo oni cos zrobia
za 2 kloc który można wystrzelac druga 5 kawasy aby coś zrobic 2 odziały to już coś bo można oflankowac
do strzelców daj muzyka [jesli starczy punktów
Brawo za klimat
jedynie co mnie by bolało to właśnie brak detachmentów klimatem natomiast i tak czuć aż z innej prowincji na odległość...brawo i powiem więcej tym da się grac i nawet coś ugrać...uwagi do kapitana faktycznie lanca lepsza by była albo dać mu SoM tanie i dobre.
![Laughing :lol2:](./images/smilies/icon_lol.gif)
25 Great swords sztandar muzyk -268 pkt
3x 10 muszkieterów z muzykami -260 pkt
2 x kapitan za 78 pkt ten co masz wchodzą czyli 156 pkt do 6-tek
1 Battle Wizard @ 145 Pts
Magic Level 2
Rod of Power [30]
Sigil of Sigmar [15]
2 x 6 kawasy sztandar muzyk po 141 czyli 282 pkt
4 Pistoliers @ 114 Pts
Brace of Pistols; Light Armour; Musician; Warhorse
1 Outrider @ [17] Pts
Repeater Pistol
I sie mieści
Gw osłaniają sztelców chociaż sami strzelcy tez dadza rade bo sobie beda strzelac a mag bedzie czarowac oczywiscie wejdzie do oddziału strzelców a 2-wie szostki z bohaterami rozwalaja maszynki i inny plew
3x 10 muszkieterów z muzykami -260 pkt
2 x kapitan za 78 pkt ten co masz wchodzą czyli 156 pkt do 6-tek
1 Battle Wizard @ 145 Pts
Magic Level 2
Rod of Power [30]
Sigil of Sigmar [15]
2 x 6 kawasy sztandar muzyk po 141 czyli 282 pkt
4 Pistoliers @ 114 Pts
Brace of Pistols; Light Armour; Musician; Warhorse
1 Outrider @ [17] Pts
Repeater Pistol
I sie mieści
Gw osłaniają sztelców chociaż sami strzelcy tez dadza rade bo sobie beda strzelac a mag bedzie czarowac oczywiscie wejdzie do oddziału strzelców a 2-wie szostki z bohaterami rozwalaja maszynki i inny plew
Plew do złamania wersja Aniła lepsza dlaczego??:
1. jakaś lepa w strzelcach w których jest mag i cały oddział spier..ucieka
2. głupie maszynki doom diver czy klopa i po konnicy
3. pistoleciarze są strasznie wątli ale dobrzy to fakt
4. maaalo tego oj za mało
5. masz stubborna to na co ci 25 GSów 20 starcza i tak nawet 15 starcza
1. jakaś lepa w strzelcach w których jest mag i cały oddział spier..ucieka
2. głupie maszynki doom diver czy klopa i po konnicy
3. pistoleciarze są strasznie wątli ale dobrzy to fakt
4. maaalo tego oj za mało
5. masz stubborna to na co ci 25 GSów 20 starcza i tak nawet 15 starcza
magia rozwaliłaby to, pistolersi osłabiają oddziały klockowe, zdejmują po 3-4 przeciętnych kolesi np WL, 6 kawalerii ja walole 5 , wkurzający ciężkozbrojny pół-fast, jak GS to priest piechoty u mnie skróć to do 20 GS, ehh bez cannonów bedzie ciezko, niby sa ci strzelcy ale ja bym wolał układ 1x10 i 2x5 jako detka ( wczoraj od 2 takich zszedł HE BSB, hero 5Dp fcg i 5 SH), z WE nie miałbyś szans, drzewko wbija s ie w GS od boku 5 wildów i uciekasz, do tych handgunów podleca jacyś latacze i 3 oddziały z magiem spie.....ja, jak mag bedzie sam to musi miec jakas popychaczke np Rumak Cieni z Shadow bo tak to sobie zawsze poleci te 20 cali i ukryje sie za jakas górka albo wrogim oddzialem i rzuci wtedy Doomfire ring i 2K6 z S4 i mamy po wrogim oddziale
, tylko problem aby to wyszło ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Witam.
Z tą halabardą to nie wiedziałem ,myślałem że można jej używać w taki sposób.
Co do klocków piechoty to owszem są dużo słabsze bez detaczmentów ale bez przesady nie są aż takie badziewne.
Aczkolwiek, zamieszczam tutaj drugą rozpiskę, choć ta pierwsza wcale nie wydaje mi się taka zła
:
Bohaterowie:
Tutaj wszystko bez zmian oprócz Albrechta który dostał Ułańską lancę
Jednostki Podstawowe:
2x Muszkieterzy z muzykiem
1x25 Mieczników – sztandar, muzyk i 8 mieczników jako detaczment
5 KO bez zmian
Jednostki Specjalne:
17x Wielkie Miecze – sztandar, muzyk i 8 mieczników jako detaczment
1x Wielkie Działo
Jednostki Rzadkie:
1x Hellblaster
Całość: 1245 pkt
Ale wydaje mi się, że pierwsza rozpiska po zmianie na bohaterze <halabardy na lance> jest też skuteczna no i klimatyczna.
Dzięki za komentarze
.
Pozdrawiam
Z tą halabardą to nie wiedziałem ,myślałem że można jej używać w taki sposób.
Co do klocków piechoty to owszem są dużo słabsze bez detaczmentów ale bez przesady nie są aż takie badziewne.
Aczkolwiek, zamieszczam tutaj drugą rozpiskę, choć ta pierwsza wcale nie wydaje mi się taka zła
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Bohaterowie:
Tutaj wszystko bez zmian oprócz Albrechta który dostał Ułańską lancę
Jednostki Podstawowe:
2x Muszkieterzy z muzykiem
1x25 Mieczników – sztandar, muzyk i 8 mieczników jako detaczment
5 KO bez zmian
Jednostki Specjalne:
17x Wielkie Miecze – sztandar, muzyk i 8 mieczników jako detaczment
1x Wielkie Działo
Jednostki Rzadkie:
1x Hellblaster
Całość: 1245 pkt
Ale wydaje mi się, że pierwsza rozpiska po zmianie na bohaterze <halabardy na lance> jest też skuteczna no i klimatyczna.
Dzięki za komentarze
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Pozdrawiam
,, ... I zesłał ich Pan by siali zamęt i zniszczenie ... "
Jak wstawisz maga do 10 strzelców, to jestem w domu... Bo strzelcy staja się oddziałem nie detachmentem i ich zniszczenie będzie powodować panikę. Po to się wystawia detachmenty, aby nie wzbudzały paniki w armii..
Ładowanie wszystkiego w jedne klocek, to takie Dwarfowskie podejście. IMHO w imperium się nie sprawdza... Będę omijał ten jeden klocek, a w ostatniej turze zaszarżuję.. Jak sie uda złamać, to maskara dla mnie, jak nie złamie, to może chociaż za połowę oddziału będę mial punkty i będzie 15-5 .
Ładowanie wszystkiego w jedne klocek, to takie Dwarfowskie podejście. IMHO w imperium się nie sprawdza... Będę omijał ten jeden klocek, a w ostatniej turze zaszarżuję.. Jak sie uda złamać, to maskara dla mnie, jak nie złamie, to może chociaż za połowę oddziału będę mial punkty i będzie 15-5 .