WE+Dwarfs 2x 1250 pts

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Dalv
Mudżahedin
Posty: 218
Lokalizacja: Wrocław

WE+Dwarfs 2x 1250 pts

Post autor: Dalv »

Jakieś pomysły? :P

Wood Elves:


HERO:

Wood Elf Noble-138 pts

-alter kindred[25]
-Helm of the Hunt[20]
-Hail of Doom Arrow[30]
-great weapon[4]
-shield[2]

Spellsinger-150pts
-Calaingor's Stave[25]
-2 lvl [35]


Spellsinger-125pts
-army general
-2 lvl [35]


CORE:
10 Glade Guard-126pts
-musician[6]

5Scouts-85


5Glade Riders-129pts
-musician[9]

8Dryads-96pts

8Dryads-96pts

SPECIAL:

7Wardancers-133pts
-musician[7]

RARE:

7 Waywatchers-168pts

Total army cost: 1246pts


A to armia pijanych karzełków:

Awatar użytkownika
DawiZharr
Chuck Norris
Posty: 534
Lokalizacja: Opole

Post autor: DawiZharr »

Kowal Run [131=70+2+4+25+25+5]
Tarcza [2]
Wielka Broń [4]
Runa Rozproszenia Czaru [25]
Wielka Runa Rzuconego Wyzwania [25]
Runa Kamienia [5]

12x Gromowładni [185]
Muzyk
Tarcze [1]

12x Gromowładni [185]
Muzyk
Tarcze [1]

11x Kusznicy [137]
Muzyk
Tarcze [1]

Balista [90=45+15+25+5]
Inżynier[15]
Runa Penetracji [25]
Runa Spalenia [5]

Balista [85=45+15+25]
Inżynier[15]
Runa Penetracji [25]

Mściciel [170=80+15+25+25+25]
Inżynier[15]
Runa Penetracji [25]
Runa Celności [25]
Runa Losu [25]

Działo Krasnoludów [145=90+15+35+5]
Inżynier[15]
Runa Kucia [35]
Runa Spalenia [5]

Organki[120]

sam jestes pijanym karzelkiem :P
Ostatnio zmieniony 16 gru 2007, o 19:55 przez DawiZharr, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Gruby
Wałkarz
Posty: 90
Lokalizacja: Rumia

Post autor: Gruby »

po co to działo?
wolałbym cos do walenia np. wiecej kusz lub strzelców?? nie moga wybuchnac a w walce sa niźli co prawda obsługa canona zabila mi kiedys 5 driad ale tobyl fart a strzelcy driady przepcha iloscia i rzedem i conajmniej 2 zabitymi bo stand and shoot i dosyc dobre statystyki

Awatar użytkownika
DawiZharr
Chuck Norris
Posty: 534
Lokalizacja: Opole

Post autor: DawiZharr »

dzialo tak latwo nie wybuchnie z runa kucia, a juz sa 4 klocki do strzelania(+2x scouty i lekka kawa), a do walki tez jest sporo

Awatar użytkownika
Deadwit
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 172
Lokalizacja: Cloakwood Forest

Post autor: Deadwit »

Co do rozpiski WE. Jak dla mnie za dużo tam bohaterów jak na takie punkty, więcej w jednostki wypadałoby zainwestować,
szczególnie że z tego co widzę, ma to wyglądać tak, że kraśki siedzą z tyłu i walą z artylerii, a WE atakują.

Osobiście nie jestem przekonany do magii WE na <2000pkt, wydaje mi się że lepiej postawić na walce, wywalić magów,
chyba że chcesz zostawić jednego maga, 1lvl z 2x dispell scroll, do dispelli.

Osobiście wywaliłbym scoutów i w zasadzie GG też - atylerii macie już dużo, a trzeba mieć ją czym chronić.

Wrzuciłbym oddział WR w warbannerem i jakiegoś noble'a -> tancerza, albo wilda.

Awatar użytkownika
DawiZharr
Chuck Norris
Posty: 534
Lokalizacja: Opole

Post autor: DawiZharr »

ta rozpa raczej zaklada strzelanie i jak najbardziej opoznianie dojscia wroga - dlatego scouci, glade ridersi, waywatcherzy i biegacz, a co do magii to jednak nie jest taka zla i mysle ze przydatna przy tej taktyce

Awatar użytkownika
Dalv
Mudżahedin
Posty: 218
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Dalv »

DawiZharr pisze:ta rozpa raczej zaklada strzelanie i jak najbardziej opoznianie dojscia wroga - dlatego scouci, glade ridersi, waywatcherzy i biegacz, a co do magii to jednak nie jest taka zla i mysle ze przydatna przy tej taktyce
Z ust mi to wyjąłeś :wink:

Ogólnie, myślę, że przesuwanie lasów i scouci/waye mogą opóźnić jakoś dojście tych almighty klocków wroga, ale może się mylę, no cóż, rozpa jest póki co czysto teoretyczna, jeszcze nie mieliśmy okazji tym ani razu zagrać, co zmieni się w przyszłym tygodniu najprawdopodobniej. :roll:

Awatar użytkownika
Deadwit
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 172
Lokalizacja: Cloakwood Forest

Post autor: Deadwit »

IMO mam wrażenie że się coś takiego nie sprawdzi, ale chciałbym zobaczyć efekty.
Pewnie stąd moje negatywne nastawienie, gdyż nie lubię czekać na przeciwnika, wolę samemu do niego dojść.
Jak już pisałem, chciałbym to zobaczyć, napiszcie jak już coś tym rozegracie ;)

Awatar użytkownika
Dalv
Mudżahedin
Posty: 218
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Dalv »

@up

W sumie to ja też, ta rozpa coś nie do końca pasuje do mojego stylu gry, ale tak się jakoś trafiło to i próbujemy stworzyć jakieś sensowne połączenie WE i Dwarfów...Ok, nie zapomne ;>

Awatar użytkownika
Fingor
Chuck Norris
Posty: 524
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Fingor »

Rozpiska krasnali całkiem spoko, chociaż nie wiem po co kuszole - macie już jednostki strzelające na 30 cali. Poza tym jej głównym mankamentem jest ogólny brak czegoś mocniejszego do bronienia maszynek. Niby są driady, wardancerzy, ale co zrobicie grając przeciwko Chaosowi, Wampirom albo Khemri (albo rzadko spotykanym krasnoludom prącym do przodu)?
Arabesca - Dark Fantasy, Epic Action
Nietykalny pisze:Lakieru pernamentnego ( permanentny znaczy co innego)
:roll:

Awatar użytkownika
Gruby
Wałkarz
Posty: 90
Lokalizacja: Rumia

Post autor: Gruby »

wywal działo i 12 strzelcow i rune kamienia [5] i tarcze [2] = [337]

za to 20 hammererow i caly command [290] aby wygrywackombaty i zbierac pkt i oslaniac oddzialy strzelajace

a za pozostałe 1 kusznik [12] i master rune ofgromril [25] oraz 3 gromowładnych [45]


zostaje Ci 2 pkt

Awatar użytkownika
DawiZharr
Chuck Norris
Posty: 534
Lokalizacja: Opole

Post autor: DawiZharr »

Gruby pisze:wywal działo i 12 strzelcow i rune kamienia [5] i tarcze [2] = [337]

za to 20 hammererow i caly command [290] aby wygrywackombaty i zbierac pkt i oslaniac oddzialy strzelajace

a za pozostałe 1 kusznik [12] i master rune ofgromril [25] oraz 3 gromowładnych [45]


zostaje Ci 2 pkt
to moja rozpa czy twoja ze kazesz mi cos wywalic i wsadzic za te pkt cos innego? ;P ja tu prosze o konstruktywna krytyke a nie sprowadzanie mojej rozpy do utartych schematow - wiem ze nimi prosciej grac ale czy ciekawiej? ;>
Fingor pisze:Rozpiska krasnali całkiem spoko, chociaż nie wiem po co kuszole - macie już jednostki strzelające na 30 cali. Poza tym jej głównym mankamentem jest ogólny brak czegoś mocniejszego do bronienia maszynek. Niby są driady, wardancerzy, ale co zrobicie grając przeciwko Chaosowi, Wampirom albo Khemri (albo rzadko spotykanym krasnoludom prącym do przodu)?
ja uwazam ze brak oddzialu do obrony nie bedzie az tak przeszkadzal, zwlaszcza ze taki klocek hammerersow latwo wykiwac(tylko 3" ruchu), a driady i war dancerzy powinni wystarczyc na roznego rodzaju latacze, fasty, scoutow czy inne slabe badziewia do niszczenia maszyn.
a juz najmniej boje sie ofensywnych krasnali

co bys proponowal wstawic za tych kuszoli i byc moze czegos jeszcze(bron boze strzelcow, czy organek ;])?

Awatar użytkownika
Fingor
Chuck Norris
Posty: 524
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Fingor »

Ciekawą rzeczą do bronienia maszyn jest Dragon Slayer ;) Biega sobie dookoła nich i pomaga odpierać ataki. Można też ew. zainwestować w BSB albo jakąś małą grupkę slayerów do bronienia flank.
Istnieją wspomniane przeze mnie wcześniej armie typu Chaos na knightach i psach, Wampiry z wagonem black knightów albo Błeta. Nie zdążycie dużo ustrzelić, dochodzą i giniecie.
Arabesca - Dark Fantasy, Epic Action
Nietykalny pisze:Lakieru pernamentnego ( permanentny znaczy co innego)
:roll:

Awatar użytkownika
DawiZharr
Chuck Norris
Posty: 534
Lokalizacja: Opole

Post autor: DawiZharr »

hmm... zalozenie tej rozpy to max 4 hero na obie armie wiec wlozenie jakiegokolwiek dodatkowego herosa odpada, a co do malego klocka slayerow to dobra opcja, ale czy oplaca sie wyrzucac jakas maszyne zeby ich wsadzic?

Awatar użytkownika
Flint Fireforge
Wałkarz
Posty: 66
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Flint Fireforge »

Ja bym w sumie radził zredukować klocki strzelające do 10 kransali. Wywal też cannon jak masz Grudge Thrower no i na Slayerów starczy.

Awatar użytkownika
DawiZharr
Chuck Norris
Posty: 534
Lokalizacja: Opole

Post autor: DawiZharr »

a takie cos?
Kowal Run [131=70+2+4+25+25+5]
Tarcza [2]
Wielka Broń [4]
Runa Rozproszenia Czaru [25]
Wielka Runa Rzuconego Wyzwania [25]
Runa Kamienia [5]

10x Gromowładni [155]
Muzyk [5]
Tarcze [1]

10x Gromowładni [155]
Muzyk [5]
Tarcze [1]

10x Kusznicy [125]
Muzyk [5]
Tarcze [1]

Balista [90=45+15+25+5]
Inżynier[15]
Runa Penetracji [25]
Runa Spalenia [5]

Balista [85=45+15+25]
Inżynier[15]
Runa Penetracji [25]

Mściciel [170=80+15+25+25+25]
Inżynier[15]
Runa Penetracji [25]
Runa Celności [25]
Runa Losu [25]

14x Zabójcy [217]
Sztandar [12]
Muzyk [6]
3xZabójca Gigantów [45]

Organki[120]

Awatar użytkownika
Dalv
Mudżahedin
Posty: 218
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Dalv »

@up

Ejj noobie, a co z naszą koncepcją almighty strzelania nie do przebicia?! co zrobimy jak rpzeciwnik będzie miał defensywną armie? :P

Awatar użytkownika
Flint Fireforge
Wałkarz
Posty: 66
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Flint Fireforge »

Do kogo z tym noobemn jak do mnie to...trafnie :P
Nie no ostatnia wersja rozpiski krasnoludów bardzo mi do gustu przypadła. Jest czym postrzelać. A slayersi się na pewno przydadzą :D

Awatar użytkownika
DawiZharr
Chuck Norris
Posty: 534
Lokalizacja: Opole

Post autor: DawiZharr »

to chyba jednak bylo do mnie ;]

Awatar użytkownika
Dalv
Mudżahedin
Posty: 218
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Dalv »

Flint Fireforge pisze:Do kogo z tym noobemn jak do mnie to...trafnie :P
Nie no ostatnia wersja rozpiski krasnoludów bardzo mi do gustu przypadła. Jest czym postrzelać. A slayersi się na pewno przydadzą :D
Niee, wybacz,nie sprecyzowałem do kogo to xP
No dobra, widze, że trzeba tym jak najszybciej zagrać...Ja osobiście jestem całkiem zielony jesli chodzi o krasie, a co dopiero ich sojusze z WE...Wyjdzie w praniu :wink:

ODPOWIEDZ