GT
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
- Loremaster
- Oszukista
- Posty: 826
GT
Jako że planuje się wybrać na Gran Tournament do UK, tzn na Heata w następnym roku, dlatego prosiłbym o skomentowanie tej rozpiski, ja ze swojej strony zamieszczę wszelkie battle reporty dotyczące tej armii bo mam zamiar ją ostro testować na wszelkich dostępnych armiach. Jako że zasadt GT są jakie są ( 3-1-0 za zwycięstwo, remis, porażkę) ale małe też się liczą) i dopuszczają special characters. Z drugiej strony armię będę miał odicowaną więc za malowanie powinienem dostać dużo mam nadzieję chyba że mnie jakoś klubowo nie potraktują. Cel to oczywiście pierwsza 50 aby dostać się do finału, chociaż oczywiście nie zadowolę się 50 miejscem ale to taki plan minimum. A i staram się mieć coś w armii na wszelkie nieszczęścia typu Thorek inny special character itd
Pierwsza wersja jaka mi przychodzi do głowy to :
Teclis - 475
- wiadomo, chyba tu nie ma zbytniego wyboru, za 475 dostajemy kolesia który sam może spokojnie rzucić dwa czary z IF i jest świetny w obronie przed magią z dobrym scrollem i sam generuje 5-7kości Dispela. Lory do wyboru bo mam i tak wszystkie czary więc wybór jest szeroki, wiadomo na bretkę metal, na smoki beast/metal, na slaany&dwardy pitka.
Commander + BSB + Banner of World Dragon + heavy armour + great weapon.
Siedzi w oddziale z Teclisem, mam wtedy spokój z magią , bo raczej nic nie jest wstanie ugryźć Teclisa, w walce i tak dzięki ASF wypłaci porządną ilość ataków i zabezpieczy przed jakimiś scorpionami czy innym gównem
Commander + Pendant of Vengeance + great weapon + dragon armour
z itemkiem anydwarfowym specjalnie dla Thoreka, a sam z siebie fajnie się sprawdza i daje dużo opcji taktycznym, piechotę do bycia teleportowanym z shadowa i robienia zamieszania.
Core
2x10 Archers - wiadomo miminum siły ogniowej zawsze się przydaja , a są trudni do ściągniecia przez fasty czy lataczy
Special
6 Dragon Princes
5 Dragon Princes
10Pheonix Guards + command + gem of courage + Banner of Sorcery - do trzymania Teclis Ld10 z Gem of Courage , daje radę jak BSB jest blisko, nie ma terroru i wogóle konkretny unit
6 Shadow Warriors
5 White Lions + champion
Rare
2 Rbt
1 Great Eagle
armia dosyć zbalansowana , wiadomo siła opiera się na Teclisie który z banerkiem generuje 8-12 kości, armia jest odporna na magię w bardzo dużym stopniu, aby wybić Teclisa trzeba naprawdę dużo rzucić w tej unit - odporność na fear, 4+ward, dwóch bohaterów z dwurakami, re-roll breaka, Ld10.
brakuje jednostek ale na 2 tysiące jest z tym ciężko.
jednak jest kilka opcji
-wsadzić duży klocek Spearmenów(18) i dopakować PG zamiast 5 Dragonów i łuczników, tracę szybkość i część strzelania ale mam dwa duże klocki zdolne wiele wytrzymać
- dać 3 Rbt kosztem czegoś tam
- pójść w hardcore i wystawić jeszcze dwóch magów (2lvl z pendant of vengeance i jewel of dusk i Dragon Mage-a z Silver Wand i Ring of Fury ) dając Pheonixom amulet of fire. Wtedy generuje "tylko" 16-20 kostek + bound spell
- wogóle jakakolwiek koniguracja Dragon Mage'a jest kusząca kosztem Dragon Princów i herosa
Pierwsza wersja jaka mi przychodzi do głowy to :
Teclis - 475
- wiadomo, chyba tu nie ma zbytniego wyboru, za 475 dostajemy kolesia który sam może spokojnie rzucić dwa czary z IF i jest świetny w obronie przed magią z dobrym scrollem i sam generuje 5-7kości Dispela. Lory do wyboru bo mam i tak wszystkie czary więc wybór jest szeroki, wiadomo na bretkę metal, na smoki beast/metal, na slaany&dwardy pitka.
Commander + BSB + Banner of World Dragon + heavy armour + great weapon.
Siedzi w oddziale z Teclisem, mam wtedy spokój z magią , bo raczej nic nie jest wstanie ugryźć Teclisa, w walce i tak dzięki ASF wypłaci porządną ilość ataków i zabezpieczy przed jakimiś scorpionami czy innym gównem
Commander + Pendant of Vengeance + great weapon + dragon armour
z itemkiem anydwarfowym specjalnie dla Thoreka, a sam z siebie fajnie się sprawdza i daje dużo opcji taktycznym, piechotę do bycia teleportowanym z shadowa i robienia zamieszania.
Core
2x10 Archers - wiadomo miminum siły ogniowej zawsze się przydaja , a są trudni do ściągniecia przez fasty czy lataczy
Special
6 Dragon Princes
5 Dragon Princes
10Pheonix Guards + command + gem of courage + Banner of Sorcery - do trzymania Teclis Ld10 z Gem of Courage , daje radę jak BSB jest blisko, nie ma terroru i wogóle konkretny unit
6 Shadow Warriors
5 White Lions + champion
Rare
2 Rbt
1 Great Eagle
armia dosyć zbalansowana , wiadomo siła opiera się na Teclisie który z banerkiem generuje 8-12 kości, armia jest odporna na magię w bardzo dużym stopniu, aby wybić Teclisa trzeba naprawdę dużo rzucić w tej unit - odporność na fear, 4+ward, dwóch bohaterów z dwurakami, re-roll breaka, Ld10.
brakuje jednostek ale na 2 tysiące jest z tym ciężko.
jednak jest kilka opcji
-wsadzić duży klocek Spearmenów(18) i dopakować PG zamiast 5 Dragonów i łuczników, tracę szybkość i część strzelania ale mam dwa duże klocki zdolne wiele wytrzymać
- dać 3 Rbt kosztem czegoś tam
- pójść w hardcore i wystawić jeszcze dwóch magów (2lvl z pendant of vengeance i jewel of dusk i Dragon Mage-a z Silver Wand i Ring of Fury ) dając Pheonixom amulet of fire. Wtedy generuje "tylko" 16-20 kostek + bound spell
- wogóle jakakolwiek koniguracja Dragon Mage'a jest kusząca kosztem Dragon Princów i herosa
MI PG spisywali sie miernie moze zamień ich an WLwtedy oprą sie wszystkiemu
i chyba wolałbym Battle Banner ale wtedy jak chcesz mieć spokuj przed magią to zostaw PG
a z Dragon maga chyba bym zrezygnował ale zastanowiłbym się nad magiem pomocnikiem wiesz moze zawsze rzucić coś z HAja jakieś Fire bole zawsze to 2 lory
totyle
ja grajac na teclisie miałem takiego małego pomocnikia i spisywał sie świetnie
no I BB też nieżle wymiatał z oddiałem DP
jak dobrze rozegrasz to Thorek nie jest wielkim problemem aczkolwiek to jedyna armia która może isę oprzeć jego mocy grałem z teclisem na wszystko ale tylko thorek stawiał opór
i chyba wolałbym Battle Banner ale wtedy jak chcesz mieć spokuj przed magią to zostaw PG
a z Dragon maga chyba bym zrezygnował ale zastanowiłbym się nad magiem pomocnikiem wiesz moze zawsze rzucić coś z HAja jakieś Fire bole zawsze to 2 lory

totyle
ja grajac na teclisie miałem takiego małego pomocnikia i spisywał sie świetnie

jak dobrze rozegrasz to Thorek nie jest wielkim problemem aczkolwiek to jedyna armia która może isę oprzeć jego mocy grałem z teclisem na wszystko ale tylko thorek stawiał opór

ja bym zagrał raczej na czymś takim:
Teclis - oczywisćie podstawa jeśli speciale dopuszczeni
caddy - jednak jakaś ochrona wiecej się przyda, przy 3 scrollach i 6-8 DD i mozliwosci rzucenia drain magic trudno się przebić, z resztą nikt nie powiedział, ze on sam nie poczaruje, w koncu ma dwa czary jak wezmiemy high, albo fire bala jakiegoś, nawet można czarować z 2 ksotek jak jest potrzeba, przecież teclisowi nie zawsze wchodzą IF.
BSB
grejt, DA, shield, i antykowadełko
oczywisćie pewnym utrapieniem tej mało liczebnej armii będzie Thorek, wiec trzeba go ostudzić, a ten przedmiot na to pozwala dosć dobrze
3x RBT
2x 10 archers
siła ognia jest znaczna, 2 bolce to mało, zaś 3 z łucznikami dają rade i tego bym się kurczowo trzymał
2x5 Princeski
bardzo porządna kontra, wiecej nie trzeba mówić
10x Phoenixi fcg (BoS, GoC)
tak jak to opisałeś, w tej konfiguracji bym nie zmieniał, dobry oddział dla Teclisa i BSB, mało co powinno tak naprawde im zagrozić jak nie splewisz na maksa
1x Orzełek
wiadomo...
to bym zostawił, jednak zostaje jeszcze 114 pkt a szkielet armii jest
za te punkty można naprawde duzo zrobić
1)wymienić łuczników na porządny kloc spearelfów z lion standarem najlepiej
2)dać tiranoca, aby wesprzeć kontre, no i dobrze się nim ochrania bolce przed lataczami, a za 29 pkt, mozna uciać jednego phoenixa i dać war banner jednym princom
3)dać shadowów, tutaj mogą się przydać, armie na pewno będą niezbyt liczne (tak mi się zdaje) z powodu speciali, wiec łatwiej spowolnić, a za reszte jak wyżej
myśle, że jakoś pomogłem, fajnie się tak rozkminia
Teclis - oczywisćie podstawa jeśli speciale dopuszczeni
caddy - jednak jakaś ochrona wiecej się przyda, przy 3 scrollach i 6-8 DD i mozliwosci rzucenia drain magic trudno się przebić, z resztą nikt nie powiedział, ze on sam nie poczaruje, w koncu ma dwa czary jak wezmiemy high, albo fire bala jakiegoś, nawet można czarować z 2 ksotek jak jest potrzeba, przecież teclisowi nie zawsze wchodzą IF.
BSB
grejt, DA, shield, i antykowadełko
oczywisćie pewnym utrapieniem tej mało liczebnej armii będzie Thorek, wiec trzeba go ostudzić, a ten przedmiot na to pozwala dosć dobrze
3x RBT
2x 10 archers
siła ognia jest znaczna, 2 bolce to mało, zaś 3 z łucznikami dają rade i tego bym się kurczowo trzymał
2x5 Princeski
bardzo porządna kontra, wiecej nie trzeba mówić
10x Phoenixi fcg (BoS, GoC)
tak jak to opisałeś, w tej konfiguracji bym nie zmieniał, dobry oddział dla Teclisa i BSB, mało co powinno tak naprawde im zagrozić jak nie splewisz na maksa

1x Orzełek
wiadomo...
to bym zostawił, jednak zostaje jeszcze 114 pkt a szkielet armii jest

za te punkty można naprawde duzo zrobić
1)wymienić łuczników na porządny kloc spearelfów z lion standarem najlepiej
2)dać tiranoca, aby wesprzeć kontre, no i dobrze się nim ochrania bolce przed lataczami, a za 29 pkt, mozna uciać jednego phoenixa i dać war banner jednym princom
3)dać shadowów, tutaj mogą się przydać, armie na pewno będą niezbyt liczne (tak mi się zdaje) z powodu speciali, wiec łatwiej spowolnić, a za reszte jak wyżej
myśle, że jakoś pomogłem, fajnie się tak rozkminia

- Loremaster
- Oszukista
- Posty: 826
tak pomoc się przyda na Thoreka najlepszy pomysł to jest Pit of Shades, Vengeance ma mi dać czas aby znaleźć zasięg i rzucić zresztą Teclis może za pomoc Steeds się przetransportować gdzieś blisko i bezpiecznie i rzucać pitkę jedna powinna wystarczyć chyba że ktoś ma za dużo farta wogóle pitka na gunline to jest rozwiązanie
no na pewno, ale PG jest tylko 10 i pomimo ich warda na 4+ to i tak mogą szybko zejść jak w nich sporo pójdzie...
ach i w mojej rozpie GoC dałbym BSB.
no ale co sądzisz o moim pomyśle?/
ach i w mojej rozpie GoC dałbym BSB.
no ale co sądzisz o moim pomyśle?/

Ja bym proponował coś innego ;}
Teclist = 475pkt
Mag, Ring of Fury, Silver Wand= 185 pkt.
Mag , antykowadełko, jevel of dusk = 185pkt.
20 spearelfów sztandar, Warbanner = 210pkt.
12 archerów, = 132pkt.
10 Phonixi , FCG, BoS, SilverSkein= 255pkt.
2*Tiranoc = 170pkt.
6 Shadow Wariorsów = 96pkt.
3 Repear Bolt Thower = 300pkt.
Teclist = 475pkt
Mag, Ring of Fury, Silver Wand= 185 pkt.
Mag , antykowadełko, jevel of dusk = 185pkt.
20 spearelfów sztandar, Warbanner = 210pkt.
12 archerów, = 132pkt.
10 Phonixi , FCG, BoS, SilverSkein= 255pkt.
2*Tiranoc = 170pkt.
6 Shadow Wariorsów = 96pkt.
3 Repear Bolt Thower = 300pkt.
a moze dać Caradryana, jako caddego
, wtedu w swej wersji nie musiałbyś płacic za ten bardzo drogi sztandar, a urzyć mojego BSB, zaś czempionowi dać AoF, magic resistance na 4 to chyba porządna zapora
, albo zamiast BotWD, dać loremasters cloak? ward na 2+, to prawie całkowita odpornosć na magie, zaś sam mozesz rzucać czary, np stuborna na PG, a moze sie zdarzyc taka sytuacja.


no właśnie, miałęm sie pytac jak patrzą na broń Caradryana, bo od tego też sporo zależy, wtedy to i nawet treemana moze taki gosc utłuc 
ja bym w niego zainwestował...

ja bym w niego zainwestował...
ale Keeper of the Flame ma amulet of fire 
zaś maga bym nie dawał, jest ok, ale BSB zdecydowanie bardziej potrzebny.

zaś maga bym nie dawał, jest ok, ale BSB zdecydowanie bardziej potrzebny.
choć nie wiem czy zamiast PG nie wolałbym WL nikt by w nich eie szarżowal a przynajmniej by si ezastanowil przezywalnosc mielu by podobna z czarem z Hevena (ward na 4+)a lepsza obrona AS w dodatku lepsi w walce stubborn i wogóle
aa i jezcze gdzie skein silver bezniego bym sie nei ruszał
BB dużo by tu pomógł miałbyś oddział który łamie wszystko
także reasumując wolałbym WL i magię heaven ward na 4+ i są bardziej przeżywalni niż PG
aa i jezcze gdzie skein silver bezniego bym sie nei ruszał
BB dużo by tu pomógł miałbyś oddział który łamie wszystko
także reasumując wolałbym WL i magię heaven ward na 4+ i są bardziej przeżywalni niż PG
- Loremaster
- Oszukista
- Posty: 826
Tak opcja Kosy się mi podoba tzn też ją rozważałem z Caradryanem, wtedy nie potrzebuje caddy-ego , ale coś na magię MR3, Loremasters Cloak , Bannerek musi być bo wpadnie mi drugi Teclis i będzie rzeź. Pozatym wolę dodatkowego herosa niż caddy-ego chyba, Teclis sam generuje min. 5DD i ma+1 w połączeniu z odporność kluczowej jednostki na czary jest dobrze.
Jakbym brał Caradryana to napewno będzie miał halabardę , to nie chodzi o anglię ale do czasu heata wyjdzie FAQ a tam napewno będzie to rozwiązane po myśli Caradryana pozatym jak biorę Caradryana to daje go do White Lionów zamiast
Jak narazie skłaniem się ku takiej opcji
Teclis
BSB + Loremasters Cloal + Gem of Courage (tańsze od banner of world dragon ale czy lepsze banner zabezpiecza mnie też przed bez czarami nie zadającymi obraźeń) ale wiadomo o co chodzi w tej opcji. Taki heros jest świetny bo mocno wali, daje re-roll, i ochronę przed magią
Commander + Pendant of Vengeance
Core
2x10 Archers
Special
12 Pheonix Guard +amulet of light) + Banner of Sorcery
2x5 Dragon Princes
6 Shadow warriors - 96
Rare
3 Rbt
1 Great Eagle
opcja dosyć uniwersalna, na imperium mam ochronę przed Balthasarem i na tanki to mam wiadomo Teclis z metalem + Rbt rozwalą czołgi w mgnieniu oka. 12 Pheonix Guardów wytrzyma dużo front oddziału jak coś wypłaca 6A ASF S6 , 1A na 2+ wound z noAS, 4A ASF S4 wystarczająco na wszytskie resztki co dojdą skorpiony itd mnie nie bolą wcale. Jak coś mam gem of courage z re-rollem.
Dzięki Shadow Warriors , orzełkowi i Dragon Princes dosyć manewrowa i nie jakaś tępa do bólu
Caradryan mimo iż konkretny nie daje mi ochrony przed Teclisem ani Thorekiem niestety a jak trafię na Teclisa to będę miał ogromna przewagę chyba że on też na to wpadnie ale nie sądzę
Zastanawiam się jeszcze czy nie wywalić pendatn of vengeance bo potrzebuje nie dużo aby rozwalić Thoreka a sam oddział PG jest zapezpieczony wtedy za te punkty to moża wsadzić np. drugi oddział Shadow Warriors , albo 3 dragon princów też opcja do rozważenia
ICE-T White Lions tak ale tylko z Caradryanem bo wtedy mają immune to fear , bez tego nigdzie się nie wybieram na żadne GT muszę mieć spokój przed terrorem bo jeden rzut i koniec bitwy nie mam zamiaru tak ryzykować , w Heavena nie mam zamiary brać aby wardy dawać bo to głupie
Jakbym brał Caradryana to napewno będzie miał halabardę , to nie chodzi o anglię ale do czasu heata wyjdzie FAQ a tam napewno będzie to rozwiązane po myśli Caradryana pozatym jak biorę Caradryana to daje go do White Lionów zamiast
Jak narazie skłaniem się ku takiej opcji
Teclis
BSB + Loremasters Cloal + Gem of Courage (tańsze od banner of world dragon ale czy lepsze banner zabezpiecza mnie też przed bez czarami nie zadającymi obraźeń) ale wiadomo o co chodzi w tej opcji. Taki heros jest świetny bo mocno wali, daje re-roll, i ochronę przed magią
Commander + Pendant of Vengeance
Core
2x10 Archers
Special
12 Pheonix Guard +amulet of light) + Banner of Sorcery
2x5 Dragon Princes
6 Shadow warriors - 96
Rare
3 Rbt
1 Great Eagle
opcja dosyć uniwersalna, na imperium mam ochronę przed Balthasarem i na tanki to mam wiadomo Teclis z metalem + Rbt rozwalą czołgi w mgnieniu oka. 12 Pheonix Guardów wytrzyma dużo front oddziału jak coś wypłaca 6A ASF S6 , 1A na 2+ wound z noAS, 4A ASF S4 wystarczająco na wszytskie resztki co dojdą skorpiony itd mnie nie bolą wcale. Jak coś mam gem of courage z re-rollem.
Dzięki Shadow Warriors , orzełkowi i Dragon Princes dosyć manewrowa i nie jakaś tępa do bólu
Caradryan mimo iż konkretny nie daje mi ochrony przed Teclisem ani Thorekiem niestety a jak trafię na Teclisa to będę miał ogromna przewagę chyba że on też na to wpadnie ale nie sądzę
Zastanawiam się jeszcze czy nie wywalić pendatn of vengeance bo potrzebuje nie dużo aby rozwalić Thoreka a sam oddział PG jest zapezpieczony wtedy za te punkty to moża wsadzić np. drugi oddział Shadow Warriors , albo 3 dragon princów też opcja do rozważenia
ICE-T White Lions tak ale tylko z Caradryanem bo wtedy mają immune to fear , bez tego nigdzie się nie wybieram na żadne GT muszę mieć spokój przed terrorem bo jeden rzut i koniec bitwy nie mam zamiaru tak ryzykować , w Heavena nie mam zamiary brać aby wardy dawać bo to głupie
a nie lepiej od AoL +1 do rzutu? Chociaż magiczne ataki na tych herosach są mega fajne, no ale, naprawde wątpie aby coś w to szarżowało... a samo raczej też aż tak hulać raczej nie bedzie po polu bitwy, przynajmniej tak myśle, a wybrać strone czy zaczynanie moze się przydać w tak mało liczebnej armi.
- Loremaster
- Oszukista
- Posty: 826
w anglii tylko zaczynanie bo tam się gra na rulebooka, czyli z taką ilością jednostek prawie zawsze miałbym +2 do zaczęcia rzeczywiście fajna opcja, w sumie amulet of light to tak żeby coś fajnego było ale z Teclisem eteryki mnie nie bolą a mało co dojdzie w sumieKosa pisze:a nie lepiej od AoL +1 do rzutu? Chociaż magiczne ataki na tych herosach są mega fajne, no ale, naprawde wątpie aby coś w to szarżowało... a samo raczej też aż tak hulać raczej nie bedzie po polu bitwy, przynajmniej tak myśle, a wybrać strone czy zaczynanie moze się przydać w tak mało liczebnej armi.
no to w takim razie raczej bym się nie zastanawiał co lepsze...
i nie wiem, ale wydaje mi się, że przydałby się jakiś unit uderzeniowy, czyli 6Dp albo chociaż 5 z WB, ale to już ciezko naprawde znaleść punkty na to.
i nie wiem, ale wydaje mi się, że przydałby się jakiś unit uderzeniowy, czyli 6Dp albo chociaż 5 z WB, ale to już ciezko naprawde znaleść punkty na to.
- Loremaster
- Oszukista
- Posty: 826
właśnie ale to jest armia na GT a tam i tak większość armii do jakieś Speciale a ja mam na nich młotek na samego Teclisa bo drugiej stronie też , pozatym to jest taka armia że z niektórmi armiami mogę spokojnie nabić masakrę ostrą bo u mnie wszystko jest prawie w jednym ultra twardym unicie a z jakimiś ostrymi rozpiskami tak grać aby chociaż minora ubić i tak mam 3 punkty a małe nabite na czym innym.
z punktami jest najgorzej, zawsze mogę jednego herosa wpakować na konia i latać z oddziałem DP , albo od biedy wywalić 2PG i shadow Warriora i akura t powinno być na 6 z standar bearer-em ale czy jest to dużo lepsze od 5 ?? na taką taktykę że magia - ostrzał - spowalnianie- kontra to nie wiem , zawsze mogę herosa wylić z anykowadełkiem i dwa rydwany upchać albo 3 oddział dragon princów wtedy nic tak chętnie to mnie nie przybiegnie a biec musi bo Teclis ostro zamiata, fajnie się z Slaanem gra albo z Kroakiem ja mam zasięg to mam free-fraga za ponad tysiąc punktów
:D:D
z punktami jest najgorzej, zawsze mogę jednego herosa wpakować na konia i latać z oddziałem DP , albo od biedy wywalić 2PG i shadow Warriora i akura t powinno być na 6 z standar bearer-em ale czy jest to dużo lepsze od 5 ?? na taką taktykę że magia - ostrzał - spowalnianie- kontra to nie wiem , zawsze mogę herosa wylić z anykowadełkiem i dwa rydwany upchać albo 3 oddział dragon princów wtedy nic tak chętnie to mnie nie przybiegnie a biec musi bo Teclis ostro zamiata, fajnie się z Slaanem gra albo z Kroakiem ja mam zasięg to mam free-fraga za ponad tysiąc punktów

6 ze sztandarem to jakoś tutaj by nie robiła róznicy, ale 6 z war bannerem wydaje mi się sporą...
zapodaj rozpe z dokładną punktacja i wyposażeniem
zapodaj rozpe z dokładną punktacja i wyposażeniem
- Loremaster
- Oszukista
- Posty: 826
nie w nowym rules packu nie bedzie możłiwości brania DoW ale nawet jakby była to bym tego nie zrobił
Ok
Teclis - 475
BSB + Loremasters Cloak + Gem of Courage + heavy armour + great weapon - 168
Commander + Pendant of Vengeance + heavy armour + great weapon - 128
Core
10 Archers - 110
10 Archers- 110
Special
12 Pheonix Guards + champion + Standar bearer SkeinSilver + Banner of Sorcery - 279
5 Dragon Princes - 150
5 Dragon Princes - 150
5 Shadow Warriors - 80
Rare
3 Rbt -300
1 Great Eagle 50
równo 2000
Ok
Teclis - 475
BSB + Loremasters Cloak + Gem of Courage + heavy armour + great weapon - 168
Commander + Pendant of Vengeance + heavy armour + great weapon - 128
Core
10 Archers - 110
10 Archers- 110
Special
12 Pheonix Guards + champion + Standar bearer SkeinSilver + Banner of Sorcery - 279
5 Dragon Princes - 150
5 Dragon Princes - 150
5 Shadow Warriors - 80
Rare
3 Rbt -300
1 Great Eagle 50
równo 2000