Witam.
Mam takie pytanko odnośnie GL - w kontyngencie Kislevu wchodzi jako special i jest 0-1.
W Imperium zaś GL jest możliwy do wzięcia jako rar.
Czy jak wezme Kontyngent i Imperium to będe mógł wystawić 2 takie jednostki ?? Powiedzmy, że na 1,5 k.
Pozdrawiam.
Kislev - Gryphon Legion
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Kislev - Gryphon Legion
,, ... I zesłał ich Pan by siali zamęt i zniszczenie ... "
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
0-1 to 0-1 na armię, czyli możesz mieć tylko 1 taki oddział, nie ma co kombinować, zresztą nie są tego warci, co to za kawaleria z savem 3+ 

Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
Witam.
Wszystko ma swoje zastosowanie
.
To jeszcze pytanko odnośnie Ice Magic, Kislevici nie mają Magów <oprócz carycy> czy mag z za przyjaźnionionej armii może wybrać ten lor ?? Czy jest on umieszczony tak o dla jaj i dla Carycy <;)>??
Pozdrawiam.
Wszystko ma swoje zastosowanie

To jeszcze pytanko odnośnie Ice Magic, Kislevici nie mają Magów <oprócz carycy> czy mag z za przyjaźnionionej armii może wybrać ten lor ?? Czy jest on umieszczony tak o dla jaj i dla Carycy <;)>??
Pozdrawiam.
,, ... I zesłał ich Pan by siali zamęt i zniszczenie ... "
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Q. Can an Empire Wizard, Slann or High Elf Mage use the Lore of
Ice ?
A. No.
S. Anthony Reynolds - Warhammer Design Team
Tak więc tylko Tzarina może go używać. Swoją drogą zabawne, że stworzyli oddzialny lore dla jednej figurki, której zresztą i tak prawie nikt nie wystawia, bo to "special character".
Ice ?
A. No.
S. Anthony Reynolds - Warhammer Design Team
Tak więc tylko Tzarina może go używać. Swoją drogą zabawne, że stworzyli oddzialny lore dla jednej figurki, której zresztą i tak prawie nikt nie wystawia, bo to "special character".
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Kontyngent jest osobną miniarmią, więc moim zdaniem możesz spokojnie wziąć 1 GL w Kislevie sojuszniczym i 1 GL jako rare w imperium, jeśli jest taka opcja.
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Aby rozwiać wszelkie wątpliwości, przedstawiam tekst zasady Mercenaries:Barbarossa pisze:Kontyngent jest osobną miniarmią, więc moim zdaniem możesz spokojnie wziąć 1 GL w Kislevie sojuszniczym i 1 GL jako rare w imperium, jeśli jest taka opcja.
Mercenaries: If an Empire army does not take a Kislev allies contingent, it may instead take a single unit of the Gryphon Legion as a Rare unit. In this case, the unit is not counted as an allies unit and is treated as part of the army just like any Empire unit.
A więc można mieć 1 GL i już nie kombinujcie, proszę

Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Czyli nie ma takiej opcji. Myślałem, ze coś zamotali w AB do imperium.