O&G 1150

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Piotr3K
Kretozord
Posty: 1681
Lokalizacja: SNOT Gdańsk

O&G 1150

Post autor: Piotr3K »

Niedługo turniej na 1150, ale zrobiłem 2 rospiski i nie mogę się zdecydować która lepsza.

Bramka nr.1:
Black Orc Big Boss
-general, h.armour, shield, boar, martog's best basha, kickin boots
Black Orc Big Boss
-bsb, h.armour, boar, ulah's akkrit axe, colar of zorga
23x Orc Boyz
-fcg, shields
30x NG
-fcg, netters
5x Wolf Riders
-muzyk, spears, short bows
5x Spider Riders
-muzyk, short bows
6x Savage Orc Boar Boyz
-sztandar, muzyk, shields, spears
8x Squig Hoppers
Doom Diver
Total:1148
Casting Pool/Dispel pool: 2
Models:83
Czyli ofens, z "dobrym" ld generała i ze wsparciem bsb. Siedzą oni oczywiście w głównych, dużych klockach.

Bramka nr.2:
Orc Shaman
-general, 2lv, itty ring, power stone, collar of zorga
NG Shaman
-2lv, horn of urgok, mushroom
24x Orc Boyz
-fcg, shields
26x NG
-netters, muzyk, sztandar, fanol
25x NG
-muzyk, sztandar, 2x fanol
5x Wolf Riders
-muzyk, spears
5x Spider Riders
-muzyk
2x Spear Chukka
Spear Chukka
Rock Lobber
-bully
Doom Diver
Total:1148
Casting pool:6
Dispel pool:4
Models:111
Czyli defens magiczny z fanolami, sporo maszyn i jest fajnie (chyba :P )

Którą radzicie mi wybrać?

Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2456
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pocisk »

2 tylko wymień horna na więcej grzybów i z jednego scrolla by wyoadało mieć. No i jakieś snotlingi koniecznie

Piotr3K
Kretozord
Posty: 1681
Lokalizacja: SNOT Gdańsk

Post autor: Piotr3K »

Za horna można by dać 1x mushroom + dispel scroll, odjąć spear chukkę jedną i dać snotlingi. Ale nie sądze żeby dispel scroll był potrzebny, bo raczej dużo ludzi nie będzie grało na magii myślę..
A nawet jak ktoś zagra to na te pkty i max 2 herosów 2 szamani dają itak ochrone magiczną. Więc myślę że horn jest ok, bo obniże liderke, strzele i może coś ucieknie ;) Ewentualnie wymienić go, ale nie na ds tylko na power stone (+1 grzybek oczywiście) i wtedy by była bardzo mocna magia jak na te pkty. Gorzej z liderką by było..

Piotr3K
Kretozord
Posty: 1681
Lokalizacja: SNOT Gdańsk

Post autor: Piotr3K »

Ktoś jeszcze się wypowie? :P

Awatar użytkownika
Astragoth
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 198
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Astragoth »

1 Night Goblin Shaman @ 130 Pts
General; Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
Nibbla's Itty Ring [20]

1 Night Goblin Shaman @ 130 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Pipes of Doom [35]
Magic Mushrooms [10]

5 Goblin Wolf Riders @ 65 Pts
Spear; Light Armour

15 Savage Boyz @ 150 Pts
Frenzy; Choppa; Spear; Warpaint; Standard; Musician

25 Night Goblins @ 137 Pts
Shield; Standard; Musician
2 Fanatic @ [50] Pts

25 Night Goblins @ 137 Pts
Shield; Standard; Musician
2 Fanatic @ [50] Pts

2 Snotlings @ 40 Pts

2 Spear Chukka @ 70 Pts

3 Squig Herd @ 90 Pts

8 Squig Hoppers @ 120 Pts

1 Doom Diver @ 80 Pts


Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 98
Total Army Cost: 1149

lub druga wersja: dwa rydwany, jeden zamiast hopperów (które są ofesywne), drugi pod goblina shamana - wtedy shaman commonowy i liderka o jeden w góre

twoje, bez urazy, troszke bez koncepcji złożone
TruePunk pisze: Kazdy gra jak lubi; ale czesc pomyslow nawet matka statystyka powinna z glowy wybijac;p

Piotr3K
Kretozord
Posty: 1681
Lokalizacja: SNOT Gdańsk

Post autor: Piotr3K »

No niby ta goblińska magia lepsza.. ale z liderką wtedy jest całkiem do kitu.
Ja myślę że zagram moją rospiską nr. 2, ew. lekko zmodyfikowaną.
Teraz tak się zastanawiam że można by zrobić tak:
Aut:
-horn, 1x fanatyk, 1x ng stamtąd co jest ich 26, collar
Wrzucam:
-power stone, 1x grzybek, 2x snotlingi

@Astragoth:
Twoja rospiska wydaje mi się dziwna.. może dlatego że nigdy tak nie grałem, musiałbym spróbować na tych herdach i savagach, skoro wszyscy je tak chwalą, ale na turniej wolałbym coś czym już trochę grałem ;) a to rospiski na turniej.

Mógłbym wrzucić zamiast orc boyzów 10x savage boyzów z 2 brońmi i za zaoszczędzone pkty dorzucić 4. spear chukkę i dopaść oddziały gobosów, tylko nie wiem czy to się opłaci.. jak myślicie?

Awatar użytkownika
Astragoth
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 198
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Astragoth »

Piotr3K pisze:No niby ta goblińska magia lepsza.. ale z liderką wtedy jest całkiem do kitu.
niby tak... ale taka armia :wink:
Piotr3K pisze:Twoja rospiska wydaje mi się dziwna..
tak jak i twoja mi :wink:

powiedz mi tylko do czego ma Ci się przydać orczy mag?
i jak zamierzasz nią grać
bo ja taką co napisałem, czekam strzelam i maguje, a jak dojdą to fanole/rydwany i savage do przyjmowania na klate, i kloce NG do CR...
na małe pkt to innej koncepcji nie widze
TruePunk pisze: Kazdy gra jak lubi; ale czesc pomyslow nawet matka statystyka powinna z glowy wybijac;p

Piotr3K
Kretozord
Posty: 1681
Lokalizacja: SNOT Gdańsk

Post autor: Piotr3K »

No mam zamiar stać, strzelać, czarować a jak coś dojdzie to fanatycy wypadają. Jak coś we mnie wpadnie to liczę na mój CR.
A ork ma czarować, ale przy tym dać też trochę liderki :P
Chociaż jak tak teraz patrze to może rzeczywiście ta wersja co ją podałeś wydaje się trochę lepsza :P Bo to Ty chcesz zaszarżować tymi rydwanami, savagami itp na to co dojdzie (?) , a ja licze że to coś bardziej mnie zaszarżuje :P bo będzie szybsze, skoro już uda mu się dojść.
A jak byś tym grał z jakimś defensem to co robisz? Stoisz i strzelasz, czy czym możesz jedziesz do przodu?
Tylko herdem i chariotami to raczej itak nie zagram z powodu braku ich modeli :P a proksować nie lubię, tymbardziej na takie małe pkty.

Piotr3K
Kretozord
Posty: 1681
Lokalizacja: SNOT Gdańsk

Post autor: Piotr3K »

Wymyśliłem teraz coś takiego:
Goblin Shaman
-2lv, wolf, power stone, itty ring
NG Shaman
-2lv, power stone, 2x mushroom
20x Savage Boyz
-muzyk, sztandar, 2nd weapon
23x NG
-2x fanol, muzyk
21x NG
-fanol, muzyk
5x Wolf Riders
-muzyk, spears
7x Squig Hoppers
Rock Lobber
-bully
2x Spear Chukka
Doom Diver

Total: 1148
casting pool: 6
dispel pool: 4
models: 100

Teraz magia jest baardzo mocna, główny klocek do walki nie panikuje, a 2 klocki nocników jak spanikują to wielkiej straty nie ma. Hoperzy mogą ubić to co dojdzie razem z orkami, które jak coś podejdzie powinny zostać popchnięte (o ile będe miał popychaczke). Strzelanie też jest niezłe.
Teraz daje rade czy jeszcze coś lepiej by było zmienić?

ODPOWIEDZ