New green idea!

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2456
Lokalizacja: Warszawa

New green idea!

Post autor: Pocisk »

Unnamed2250 Pts - Orcs & Goblins Army

1 Black Orc Warboss @ 451 Pts
General; Heavy Armour
Ulag's Akk'rit Axe [25]
Enchanted Shield [15]
Warboss Um's Best Big Boss At [30]
Bigged's 'ed Kickin Boots [30]
1 Wyvern @ [200] Pts

1 Night Goblin Shaman @ 130 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
Magic Mushrooms [10]
Magic Mushrooms [10]

1 Night Goblin Shaman @ 130 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
Magic Mushrooms [10]
Magic Mushrooms [10]

1 Night Goblin Shaman @ 130 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
Magic Mushrooms [10]
Magic Mushrooms [10]

5 Goblin Spider Riders @ 65 Pts
Spear; Shield

5 Goblin Wolf Riders @ 65 Pts
Spear; Light Armour

5 Goblin Wolf Riders @ 65 Pts
Spear; Light Armour

2 Snotlings @ 40 Pts

27 Night Goblins @ 178 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician
2 Fanatic @ [50] Pts

27 Night Goblins @ 178 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician
2 Fanatic @ [50] Pts

25 Orc Boyz @ 180 Pts
Choppa; Light Armour; Shield; FCG

1 Boar Chariot @ 85 Pts

1 Boar Chariot @ 85 Pts

2 Spear Chukka @ 70 Pts

2 Spear Chukka @ 70 Pts

1 Doom Diver @ 80 Pts

4 Ironguts @ 247 Pts
Great Weapon; Ogre Club; Heavy Armour; Standard; Musician
War Banner [25]

Casting Pool: 8

Dispel Pool: 5

Models in Army: 130

Total Army Cost: 2249


Nie jestem pewien co do irongutów, myślę jeszcze nad gigantem albo voland venator's zamiast nich, przy czym volandzi z większa ilością armii mogą pograć ale nie wiem

Awatar użytkownika
TruePunk
Masakrator
Posty: 2726
Lokalizacja: Vendetta
Kontakt:

Post autor: TruePunk »

ironguty odradzam.

klocki NG mi sie nie podobaja - warboss odleci i se zdawaj paniki na LD5.
Grajac defensem olalbym kompletnie wyverne, na rzecz spanikowania tych 2 klockow. A wtedy magia spokojnie ptaka daje rade zanihilowac.

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

ironow testowalem-mieli zastapic trolle...ale sie okazalo ze nie sa takie fajne
no i lapia panii od wszystkiego...same tez panikuja wsio-lacznie z wyverna

no i racja-5ld na armii to bad idea...az zal bedzie patrzec na hellcannona albo katapke od TK

Awatar użytkownika
Kedziorson
Masakrator
Posty: 2219
Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.

Post autor: Kedziorson »

szamani KOCHAJĄ PIGUŁY i za to ich lubię:D zamiast ironów daj menflayerów...z tą obroną magiczną będą w miare bezpieczni:) volandzi też dadzą rade...
wyrwena nie do tej rozpy...zamiast niej daj jeszcze jakieś orki :)

Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2456
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pocisk »

W sumie to właśnie wątpliwości miałe co do ironów i nocników, trochę pokombinowałem i jest tak:


Unnamed2250 Pts - Orcs & Goblins Army

1 Black Orc Warboss @ 451 Pts
General; Heavy Armour
Ulag's Akk'rit Axe [25]
Enchanted Shield [15]
Warboss Um's Best Big Boss At [30]
Bigged's 'ed Kickin Boots [30]
1 Wyvern @ [200] Pts

1 Night Goblin Shaman @ 130 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
Magic Mushrooms [10]
Magic Mushrooms [10]

1 Night Goblin Shaman @ 130 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
Magic Mushrooms [10]
Magic Mushrooms [10]

1 Night Goblin Shaman @ 120 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
Magic Mushrooms [10]

5 Goblin Spider Riders @ 65 Pts
Spear; Shield

5 Goblin Wolf Riders @ 65 Pts
Spear; Light Armour

5 Goblin Wolf Riders @ 65 Pts
Spear; Light Armour

24 Orc Boyz @ 174 Pts
Choppa; Light Armour; Shield; FCG

20 Savage Boyz @ 220 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Choppa; Warpaint; Musician; Boss

20 Savage Boyz @ 220 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Choppa; Warpaint; Musician; Boss

2 Spear Chukka @ 70 Pts

2 Spear Chukka @ 70 Pts

1 Boar Chariot @ 85 Pts

1 Boar Chariot @ 85 Pts

1 Doom Diver @ 80 Pts

6 Voland's Venators @ 219 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician

Casting Pool: 8

Dispel Pool: 5

Models in Army: 111

Total Army Cost: 2249


Trochę mnie przeraża mała liczebność, nie jestem pewien co do wielkości klocy savagy bo nigdy nimi nie grałem i nie wiem jak ich najlepiej wystawiać no i ciekaw jestem co volandzi pokażą

Awatar użytkownika
TruePunk
Masakrator
Posty: 2726
Lokalizacja: Vendetta
Kontakt:

Post autor: TruePunk »

20 z FCG i wloczniami to optymalna opcja IMO

Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2456
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pocisk »

Dają radę z włóczniami? 3 siły to tak dosyć skromnie

Awatar użytkownika
TruePunk
Masakrator
Posty: 2726
Lokalizacja: Vendetta
Kontakt:

Post autor: TruePunk »

ale za to 21 atakow to tak dosc bogato (czy nawet 29 jak SCR nie jest potrzebny)

statystyki nie oszukasz pocisk, wlocznie to najlepszy deal dla chlopakow;) szczegolnie ze flee nie powiedza - wiec jak cos wpadnie w 2broniarzy i wybije przedni szereg, to jestes w rzyci.
a tak masz szanse cos uratowac sytuacje

Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2456
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pocisk »

No tak w sumie racja. I jeszcze szósty grzyb wejdzie :wink:

Awatar użytkownika
Kedziorson
Masakrator
Posty: 2219
Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.

Post autor: Kedziorson »

volandzi są w stanie przejechać Dogry w 1 ture :D przy odrobinie szczęścia :)

testowałem ich w ograch, są bardzo fajni:D


w tej chwili rozpa nabrała rumieńców :)

Awatar użytkownika
Charki
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Charki »

Wydaje mi sie ze jak wystawiasz savagy po 20 to lepiej im dac wlocznie zamiast drugiej choppy. A za zaoszczedzone punkty proponuje 2 bazy snotów.

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

po kiego ci volandzi?
manflayers sa ciekawa opcja,umiejetnie uzywani sa diablo niebezpieczni

ale to ciagle DoW.... wyglada potem jak bida w wiosce

Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2456
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pocisk »

Tak mi jakoś brakowało szybkich oddziałów do hth w rozpisce

ODPOWIEDZ