Zmobilizowany fast a heros

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Zmobilizowany fast a heros

Post autor: Asassello »

cytaty z polskiego RB:

str: 70
"Jednostka lekkiej jazdy, ktora decyduje sie, uciekać w reakcji na szarze, a nastepnie mobilizuje sie w kolejnej turze, ma prawo, wykonac reorganizacje w zwykly sposob, a co wiecej moze potem wykonac ruch w ramach pozostałych ruchów fazy ruchu."

str: 73
"Postac nie moze nigdy przyłaczyc sie ani opuscic jednostki zolnierzy, ktora porusza sie ruchem przymusowym. Przykładowo nie moze opuscic uciekającej jednostki, jednostki, która szarzowała w tej fazie, jednostki, która zmobilizowala sie w tej turze (poniewaz jednsotka nie moze sie ruszac), tudziez jednostki ktora walczy wrecz.

fast ucieka, zbiera sie w mojej turze - czy moge dołaczyc/odłaczyc od niego herosa?

IMO mozna - interpretacja chyba zgodna z duchem gry (fast moze sie ruszyc po zebraniu), pomimo tego ze jest jasny zapisek ze odlaczac sie od zmobilizowanej jednostki nie mozna.
ale chciałbym poznac opinie "srodowiska" :)

pozdrawiam
Obrazek

Awatar użytkownika
TruePunk
Masakrator
Posty: 2726
Lokalizacja: Vendetta
Kontakt:

Post autor: TruePunk »

imo mozna.

Awatar użytkownika
Semi
Niszczyciel Światów
Posty: 4764
Lokalizacja: Warszawa - Drobne Wałeczki
Kontakt:

Post autor: Semi »

"poniewaz jednostka nie moze sie ruszac"
fast moze to i hero moze ...
Obrazek
Highborn Elves Only!

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

"poniewaz jednostka nie moze sie ruszac"
fast moze to i hero moze ...
dokładnie

Awatar użytkownika
PAWLAK
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: PAWLAK »

Pewnie ze mozna

Awatar użytkownika
yarma
Chuck Norris
Posty: 664
Lokalizacja: "Rogaty Szczur" Świebodzin

Post autor: yarma »

hmmm...Po marszu heros w fascie strzelic nie może (za nielicznymi wyjątkami), w dowolną stronę strzelić nie może, ale już zebrać po ucieczce i dalej ruszac sie może, i, jak mówią w temacie o centigorach, po lesie tez moze bez problemu hasać. To wyobrażmy sobie, że jest w centigorach i szarżują razem z lasu na coś. i nagle w reakcji na S&S centigory giną i co sie dzieje? hero nagle trafia łbem w drzewo i las go zaczyna spowalniać? Dziwne te zasady. raz sie dziedziczy prawa od regimentu, innym razem nie.
A może fast z herosem nie może się swobodnie ruszać po zbiórce, bo właśnie heros tego nie potrafi?

Awatar użytkownika
PAWLAK
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: PAWLAK »

yarma pisze:
A może fast z herosem nie może się swobodnie ruszać po zbiórce, bo właśnie heros tego nie potrafi?
Heros sie nie zbierał :lol2:

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

yarma pisze:hmmm...Po marszu heros w fascie strzelic nie może (za nielicznymi wyjątkami), w dowolną stronę strzelić nie może, ale już zebrać po ucieczce i dalej ruszac sie może, i, jak mówią w temacie o centigorach, po lesie tez moze bez problemu hasać. To wyobrażmy sobie, że jest w centigorach i szarżują razem z lasu na coś. i nagle w reakcji na S&S centigory giną i co sie dzieje? hero nagle trafia łbem w drzewo i las go zaczyna spowalniać? Dziwne te zasady. raz sie dziedziczy prawa od regimentu, innym razem nie.
A może fast z herosem nie może się swobodnie ruszać po zbiórce, bo właśnie heros tego nie potrafi?
fluffowe wytłuamczenie mówi że: centigor dogadał się z twoim konkiem - tzn. klaczą :).
Pająk coś pisnął do prosiaka a ten q odpowiedzi chrumknął/wilk zaszczekał.

A na serio.
dopóki unit jest ma te same zasady, unita nie ma...to tak samo jak z fearem. - jest unit np. kondonów a w środku hiroł na darku. oddział ginie z ostrzału czy coś tam, a hiroł zostaje sam. jeśli walczy z wrogiem z zasadą fear - płynie.........

ODPOWIEDZ