TK 2000

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Manfred
Postownik Niepospolity
Posty: 5906
Lokalizacja: Cobra Kai

TK 2000

Post autor: Manfred »

Unnamed2000 Pts - Tomb Kings Army

1 Liche High Priest @ 345 Pts
Casting Order (x1); Hierophant
Cloak of the Dunes [20]
Neferra's Plaques of Mighty Incantations [30]
Dispel Scroll [25]
Collar of Shapesh [25]

1 Liche Priest @ 330 Pts
Casting Order (x1)
Hieratic Jar [25]
Dispel Scroll [25]

1 Casket of Souls @ [165] Pts

1 Liche Priest @ 165 Pts
Casting Order (x1)
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 * Tomb Prince @ 156 Pts
Casting Order (x1); General; Great Weapon; Shield
Armour of the Ages [35]
Vambraces of the Sun [15]

2 Tomb Swarm @ 90 Pts

14 Skeleton Warriors @ 112 Pts
Bow

15 Skeleton Warriors @ 120 Pts
Bow

24 Skeleton Warriors @ 231 Pts
Shield; Light Armour; Standard; Musician

1 Tomb Scorpion @ 85 Pts

1 Tomb Scorpion @ 85 Pts

1 Tomb Scorpion @ 85 Pts

1 Tomb Scorpion @ 85 Pts

1 Screaming Skull Catapult @ 110 Pts
Skulls of the Foe


Casting Pool: 2

Dispel Pool: 6

Models in Army: 67


Total Army Cost: 1999


takie coś przyszło mi do głowy, zrobiłem rozpe i wkleiłem na forum do oceny :D
co powiecie ??

Awatar użytkownika
Młody
Niszczyciel Światów
Posty: 4074
Lokalizacja: SNOT- Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Młody »

Na 2k bym grał czymś podobnym tylko że z klopą zamiast casketu i princem zamiast liczki ;). Imo bardzo dobre, dopóki nie trafisz na smoka (własnie dlatego 2 klopa się tu przyda ;))
Pozdro
Młody

Snot Fanpage

Awatar użytkownika
szczurek
Niszczyciel Światów
Posty: 4212
Lokalizacja: W-wa

Post autor: szczurek »

Jak napisal Mlody chyba lepiej dac druga klope lub giganta .
Duzej liczce lepiej dac Jara (jak rzuca na 3 kostka to zadko sie zdarza ,ze trzeba cos przerzucac ;) ,a taka dodatkowa inkantacja rzucana na 3 kostkach gdy przeciwnik zuzyl juz skrole ...... :D )
HLP powinien miec raczej warda na 4+ (w koncu kosztuje swoje no i jak zginie to ....... :x ) .Tak musisz zawsze kombinowac ten zasieg collara :(
Princ zlozony dosc dobrze chociaz ja wolalbym dac mu collara .
Szkielety do kombatu to imho kiepski pomysl (to juz lepiej TG wcisnac ;):D)
Malowanie figurek ---> szczurek1903@wp.pl
Coolminiornot ---> LINK

Awatar użytkownika
Młody
Niszczyciel Światów
Posty: 4074
Lokalizacja: SNOT- Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Młody »

szczurek pisze:....
To że przedmioty złe to już pominąłem. Ale ta kombinacja też nie jest zła. Ja jara i tak używam wtedy gdy mam pewność ze wyciągnie on scrolla lub na bank wejdzie ;), także czy rzucany na 3 czy 2 kościach nic nie zmienia.
szczurek pisze:Szkielety do kombatu to imho kiepski pomysl (to juz lepiej TG wcisnac ;):D)
A mi z kolei gdy grałem na 1 klocku TG nigdy się nie sprawdzali, dopiero przy dwóch oddziałach działają ;)(Albo Tg i Szkielety LA + shield), także taki oddział nie jest zły, tym bardziej ze to skorp więcej ;)
Pozdro
Młody

Snot Fanpage

Awatar użytkownika
szczurek
Niszczyciel Światów
Posty: 4212
Lokalizacja: W-wa

Post autor: szczurek »

akże taki oddział nie jest zły, tym bardziej ze to skorp więcej Wink
no fakt ,tego nigdy nie jest za malo :lol: :roll:
P.s-ja mam 4 w rozpie :D :lol: :)
Malowanie figurek ---> szczurek1903@wp.pl
Coolminiornot ---> LINK

Tomash
Spaministrator
Posty: 7885
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Tomash »

Mocno niekonwencjonalna rozpa (chociaż grałem kiedyś czymś w tym stylu i długo na stole nie wytrzymuje), aż fajnie by było tym zagrać. Tylko niesmaczy mnie ta czwórka skorpionów, ale to moje klimaciarskie p...nie ;)

Aha, ostatnio bez siły 6+ nie myślę nawet o grze. Uszatki, giguś, latający king - jeśli nawet nic nie ubiją, to skutecznie szachują przeciwnika. U ciebie brak czegokolwiek takiego, king jest na piechotę w klocu, a to znaczy, że grasz jak Ci przeciwnik zagra. Czarno to widzę naprzeciw np. chaosu z korniszonami.
Admin-cieć: póki forum działa, jestem niewidoczny :mrgreen:
A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl

Silverman
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 146

Post autor: Silverman »

IMO na tyle punktów, z dużą liczką i casketem nie mieszczą się 4 herosi.
Niby i jest kop magiczny, ale jak gracz z drugiej strony stołu będzie miał czym przejechać po kaszkiecie i/lub kolcu szkieletów, jest już po grze.
Coś lepiej dorzucić.
Jak pisze Tomash, fajnie by to było coś silnego.
HLP powinien miec raczej warda na 4+
Właśnie nie powinien. Nawet collar jest ostatecznością.
Gra z hierophantem, nawet małym, polega na tym, by nigdy nie musiał on korzystać z rzutów sejvująch.
Jeśli trzeba go bronić wardami, znaczy, że po prostu źle grasz.
Jak źle grasz, tracisz punkty i przegrywasz.

Awatar użytkownika
szczurek
Niszczyciel Światów
Posty: 4212
Lokalizacja: W-wa

Post autor: szczurek »

Właśnie nie powinien. Nawet collar jest ostatecznością.
Gra z hierophantem, nawet małym, polega na tym, by nigdy nie musiał on korzystać z rzutów sejvująch.
Jeśli trzeba go bronić wardami, znaczy, że po prostu źle grasz.
Jak źle grasz, tracisz punkty i przegrywasz.
Śmiem się nie zgodzić ;) Chodzi o to ,że czasem bywają nieprzewidywane sytuacje (nieudany overrun ,jakaś pogoń itp.) Wole mieć jako taką ochronę (a nóż .....) .Można by nie dawać warda gdyby armia nie sypała sie po stracie hierofanta :D ok. 300 pkt. da się przeboleć ale sypanie całej armii np: w 2-3 turze robi pewien problem (tym problemem jest oczywiście zapewne ;) masakra w plecy :D :roll: )
Malowanie figurek ---> szczurek1903@wp.pl
Coolminiornot ---> LINK

Awatar użytkownika
Shakin' Dudi
Masakrator
Posty: 2632
Lokalizacja: Moria - Lublin

Post autor: Shakin' Dudi »

tez sie nie zgodze...czasem nawet look out sira sie nie rzuci...zawsze ta przezucajka sie przyda ;) , zadko ale czasem sie przydaje :)

ODPOWIEDZ