O&G 1650
O&G 1650
Witam. Złożyłem rozpę bardzo podobną do tych, którymi ostatnio mi się bardzo dobrze i z sukcesami (jak na O&G ) gra.
Nie jest to optymalna rozpiska, ale niestety mam braki w figurkach (szczególnie tych dobrze pomalowanych). Będzie mi brakować 2 dodatkowych bolców i może przydałby się jeszcze jeden regiment piechoty. No ale cóż. Mam zamiar zdobyć max z hobby więc zagram wersją nieco słabszą, ale i tak mocną.
Sprawą dyskusyjną są jeszcze itemy na szamanach i muszę je dobrze przemyśleć. Pipesy w ostatnich 10 bitwach jakie grałem nie dały mi NIC. Więc się co do nich waham.
1 Night Goblin Shaman @ 135 Pts
General; Magic Level 2; Little Waagh
Magic Mushrooms [10]
Pipes of Doom [35]
Collar of Zorga [5]
1 Night Goblin Shaman @ 135 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Magic Mushrooms [10]
Horn of Ugrok [40]
1 Night Goblin Shaman @ 130 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Magic Mushrooms [10]
Magic Mushrooms [10]
Dispel Scroll [25]
5 Goblin Spider Riders @ 76 Pts
Spear; Short Bow; Shield; Musician
5 Goblin Wolf Riders @ 76 Pts
Spear; Short Bow; Light Armour; Musician
5 Goblin Wolf Riders @ 76 Pts
Spear; Short Bow; Light Armour; Musician
29 Night Goblins @ 159 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician
1 Fanatic @ [25] Pts
2 Snotlings @ 40 Pts
12 Savage Big 'Uns @ 161 Pts
Frenzy; Choppa; Spear; Warpaint; Musician
20 Savage Boyz @ 210 Pts
Frenzy; Choppa; Spear; Warpaint; FCG
4 Squig Herd @ 120 Pts
2 Spear Chukka @ 80 Pts
Bully
5 Savage Boar Big 'Uns @ 172 Pts
Frenzy; Choppa; Spear; Warpaint; Shield; Musician
1 Doom Diver @ 80 Pts
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 121
Total Army Cost: 1650
Jak się podoba? Daje radę?
Nie jest to optymalna rozpiska, ale niestety mam braki w figurkach (szczególnie tych dobrze pomalowanych). Będzie mi brakować 2 dodatkowych bolców i może przydałby się jeszcze jeden regiment piechoty. No ale cóż. Mam zamiar zdobyć max z hobby więc zagram wersją nieco słabszą, ale i tak mocną.
Sprawą dyskusyjną są jeszcze itemy na szamanach i muszę je dobrze przemyśleć. Pipesy w ostatnich 10 bitwach jakie grałem nie dały mi NIC. Więc się co do nich waham.
1 Night Goblin Shaman @ 135 Pts
General; Magic Level 2; Little Waagh
Magic Mushrooms [10]
Pipes of Doom [35]
Collar of Zorga [5]
1 Night Goblin Shaman @ 135 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Magic Mushrooms [10]
Horn of Ugrok [40]
1 Night Goblin Shaman @ 130 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Magic Mushrooms [10]
Magic Mushrooms [10]
Dispel Scroll [25]
5 Goblin Spider Riders @ 76 Pts
Spear; Short Bow; Shield; Musician
5 Goblin Wolf Riders @ 76 Pts
Spear; Short Bow; Light Armour; Musician
5 Goblin Wolf Riders @ 76 Pts
Spear; Short Bow; Light Armour; Musician
29 Night Goblins @ 159 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician
1 Fanatic @ [25] Pts
2 Snotlings @ 40 Pts
12 Savage Big 'Uns @ 161 Pts
Frenzy; Choppa; Spear; Warpaint; Musician
20 Savage Boyz @ 210 Pts
Frenzy; Choppa; Spear; Warpaint; FCG
4 Squig Herd @ 120 Pts
2 Spear Chukka @ 80 Pts
Bully
5 Savage Boar Big 'Uns @ 172 Pts
Frenzy; Choppa; Spear; Warpaint; Shield; Musician
1 Doom Diver @ 80 Pts
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 121
Total Army Cost: 1650
Jak się podoba? Daje radę?
zeby atakowac z drugiego szeregu w wypadku gdyby kolata chcial chlopaokw wystawic w formacji lancy.
ja bym za jednego nocnikowego shamana wstawił czarującego dzikusa z iity ringiem collarem i waagh paintem ja w combo horn i dudy średnio wierzę, zwłaszcza na turnieju na bank nie przydadzą Ci sie w części bitew. rozumiem że brak itty ringa dlatego że będziesz chował magów? imho w armii magujacej OnG to koniecznosc.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Plewy - pipesy faktycznie wywal, bo sa zajebiste tylko na papierze. Nie mam pojecia co zrobic z punktami, ktore zaoszczedzisz - moze Twoj tajny kombos grzyby + ps?
Jedna rzecz mnie trzyma przy pipesach. Spodziewam się dużo errantry war/bretki na wysokich stołach, na które mam zamiar się dostać. A mając tylko 2 bolce może być ciężko rozwalić 5 dużych wagonów kawy+pegazy+herosów, bo tyle wchodzi na te pts. Myślę, że wkrótce zagram z Dębkiem bez pipesów i zobaczymy. A zamiast pipesów pewnie wejdzie pierścionek i może scroll.
Wow!
Jak widzę tą rozpiske i moją to widze dopiero czyja jest mocna... Ostra magiczna kurwa... Myślę przy odrobinie szczęścia zajmiesz naprawde wysokie miejsce ...
PS: Jesteś moją Deską ratunku w sprawie porzyczenia kilku figurek...
Jak widzę tą rozpiske i moją to widze dopiero czyja jest mocna... Ostra magiczna kurwa... Myślę przy odrobinie szczęścia zajmiesz naprawde wysokie miejsce ...
PS: Jesteś moją Deską ratunku w sprawie porzyczenia kilku figurek...
Wino Wino, Wino do dna...
http://youtube.com/watch?v=7LGFYgh0juQ&feature=related Pełna kurwa!
Shino na turnieju:
-Ile BK?
Ja: 18
-Jest Regenka?
-Nie
-Klimat
XD
http://youtube.com/watch?v=7LGFYgh0juQ&feature=related Pełna kurwa!
Shino na turnieju:
-Ile BK?
Ja: 18
-Jest Regenka?
-Nie
-Klimat
XD
Grałem wczoraj z Dębkiem i udało się wygrać, ale ciężko było. Skubaniec się nie pomodlił i od razu miałem całą koninę na karku. Niemniej jednak jakoś się ta sztuka udała. 2 bolce to trochę mało, ale tak zostawię. Pipesów nie miałem. Zamiast nich był pierścionek i grzybki. Jest to bardziej uniwersalny zestaw, choć na bretę gorszy. Ale to nie z bretą mam problemy na turniejach.
Rozpa jest ok.
Rozpa jest ok.
tak tera zwrocilem uwage. grasz na magii nie biorac itty ringa?
QWA, dopiero zauważyłem to ograniczenie magii
No to mi rozwala faze magii, bo miały być 3 mocne czary i 2 boundy na turę. Czyli full opcja. A teraz muszę kwestię herosów od nowa przemyśleć.
Albo dać 3 magów nocników tak jak teraz, a nieść będą 2xDS, pipesy i 5 grzybów (ewentualnie zamiast pipesów pierścionek, ale wtedy nie będę mógł na raz korzystać z niego i z grzybów), albo wrzucić Big Bossa, dać mu horna, a nocnikom ds, pierścionek i po 2 grzybki.
No i trzecia niezła opcja, czyli szaman orkowy z ringiem i scrollem (on z 2 kości zawsze by czarował, a jego pierwsze 3 czary są bardzo przydatne) i 2 nocniki z grzybkami i czymś jeszcze. I chyba to najlepszy wybór
Jeszcze pokombinuję.
No to mi rozwala faze magii, bo miały być 3 mocne czary i 2 boundy na turę. Czyli full opcja. A teraz muszę kwestię herosów od nowa przemyśleć.
Albo dać 3 magów nocników tak jak teraz, a nieść będą 2xDS, pipesy i 5 grzybów (ewentualnie zamiast pipesów pierścionek, ale wtedy nie będę mógł na raz korzystać z niego i z grzybów), albo wrzucić Big Bossa, dać mu horna, a nocnikom ds, pierścionek i po 2 grzybki.
No i trzecia niezła opcja, czyli szaman orkowy z ringiem i scrollem (on z 2 kości zawsze by czarował, a jego pierwsze 3 czary są bardzo przydatne) i 2 nocniki z grzybkami i czymś jeszcze. I chyba to najlepszy wybór
Jeszcze pokombinuję.