Witam wszystkich,
Mam pytanie.
Hero HE na rydwanie dołączył do drugiego rydwanu. Razem tworzą jedną jednostkę. Unit Strength wynosi 9 (4+1 plus 4). Czy zasada "Look Out Sir" będzie obowiązująca?
Hero w regimencie charriotów i Look Out Sir
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
-
- Powergamer Rozpiskowy
- Posty: 43
- Lokalizacja: Katowice
-
- Powergamer Rozpiskowy
- Posty: 43
- Lokalizacja: Katowice
Może źle to sformułowałem bo w sumie dotyczy dwóch rzeczy.
1. Czy w takiej sytuacji rozpatruje się zasadę iż potencjalne strzały nie będą rozdzielane w Herosa na 5-6? - Zasady mówią iż US musi by co najmniej 5. Tu jest niby 8 (jeden rydwan ma US4 - nie liczymy herosa)
2. Czy Look Out wtedy działa poprzez analogię?
Hero na rydwanie może dołączyc do jednostki rydwanów.
cytat: Page72 Rulebook "Characters mounted on chariots can only join units of chariots"
Rzecz z testowanej rozpiski i wcale nie tak hipotetyczna.
Pozdrawiam,
1. Czy w takiej sytuacji rozpatruje się zasadę iż potencjalne strzały nie będą rozdzielane w Herosa na 5-6? - Zasady mówią iż US musi by co najmniej 5. Tu jest niby 8 (jeden rydwan ma US4 - nie liczymy herosa)
2. Czy Look Out wtedy działa poprzez analogię?
Hero na rydwanie może dołączyc do jednostki rydwanów.
cytat: Page72 Rulebook "Characters mounted on chariots can only join units of chariots"
Rzecz z testowanej rozpiski i wcale nie tak hipotetyczna.
Pozdrawiam,
Look Out liczy sie od liczby modeli (5 rank and file models), a nie od US. Czyli w tej hipotetycznej sytuacji musialbys miec 5 rydwanow + rydwan herosa.
Jednak
Jedyny unit of chariots to oddzialy Tomb Kingowych rydwanow (mozesz o tym przeczytac w rulebooku w dziale o rydwanach).
U HE nie dolaczysz boh na rydwanie do drugiego rydwanu.
Ponadto:
Jesli bohater jedzie na rydwanie i jest obiektem ostrzalu np.: lucznikow, to Twoj heros obrywa jedynie na 6, a nie na 5-6 jak sugeruje Twoje pytanie
Jednak
Jedyny unit of chariots to oddzialy Tomb Kingowych rydwanow (mozesz o tym przeczytac w rulebooku w dziale o rydwanach).
U HE nie dolaczysz boh na rydwanie do drugiego rydwanu.
Ponadto:
Jesli bohater jedzie na rydwanie i jest obiektem ostrzalu np.: lucznikow, to Twoj heros obrywa jedynie na 6, a nie na 5-6 jak sugeruje Twoje pytanie
