
Jak tępić szczurki?
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
Jak tępić szczurki?
Skaveni sprawiają spore problemy...jak wytłuc skutecznie tę plagę? Na razie mam z nimi skromne doświdczenie (raptem 2 bitwy) ,ale zauważyłem że przed organkami i resztą machin usawiają slave'ów których jest łatwo wytłuc. i potem do kacji wchodzą clan-raty. Problem sprawiają również kopacze i rat-ogry, które są odporne na psychologię. Próbowałem wytłuc rat-ogry slayersami ale to nic nie dało
- jak wlaczyć z tymi paskudztwami?

hmmm...
rat ogry odporne na psychologię ?
ja tam zawsze biorę parę dobrych klocków do walki wręcz, organki i żyrka (na 2000pts)...z innych maszyn to klopy i bolty.
nic tak nie boli skavenów jak 3 calowy placek z klopy w środku ich klocka.
i pamiętaj...ratlingi nie mają proximity, co oznacza że są przysmakiem dla naszych boltów
nic już nie ma proximity ........he he he he
w walce wręcz trza ich mocno walnąć. np w mojej armii rewelacyjnie na skavy spisuje się oathstone...
ps. chociaż raz straciłem w jednej turze 5 longów zabitych przez slavy
ale to się zdarza...
rat ogry odporne na psychologię ?
ja tam zawsze biorę parę dobrych klocków do walki wręcz, organki i żyrka (na 2000pts)...z innych maszyn to klopy i bolty.
nic tak nie boli skavenów jak 3 calowy placek z klopy w środku ich klocka.
i pamiętaj...ratlingi nie mają proximity, co oznacza że są przysmakiem dla naszych boltów

nic już nie ma proximity ........he he he he
w walce wręcz trza ich mocno walnąć. np w mojej armii rewelacyjnie na skavy spisuje się oathstone...
ps. chociaż raz straciłem w jednej turze 5 longów zabitych przez slavy

staaary...mam taką rozpiskę którą nazwałem "Kompania Braci"
sami thundererzy, 2 klopy i 4 bolty..
w rarach organki i flamecannon..mina gościa grającego skavenami-bezcenna...no ale to rozpiska bardziej do smiechu niż do grania
sami thundererzy, 2 klopy i 4 bolty..
w rarach organki i flamecannon..mina gościa grającego skavenami-bezcenna...no ale to rozpiska bardziej do smiechu niż do grania
pluton ns 2250:
runelord w wersji tani
szmit genio
inzynier
2*tundzi
longi wariorzy
3 klopy działo
2 organy
da sie tym zagrac tylko jednak sromm banner i kopaki wszelkie kopia po tyłku za mocno. ale pamietajmy ze mozna klocki/ tundów wstawiac pomiedzy machiny
runelord w wersji tani
szmit genio
inzynier
2*tundzi
longi wariorzy
3 klopy działo
2 organy
da sie tym zagrac tylko jednak sromm banner i kopaki wszelkie kopia po tyłku za mocno. ale pamietajmy ze mozna klocki/ tundów wstawiac pomiedzy machiny

- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
mnie walczac ze skavenami wkurzaja nie klocki (bo sa cienkie jak sik pajaka) ale dwie latarki z Ws 4+ na strzelanie, 20 jezzaili, 3-4 ratlingi... strzelajac w najgrozniejsze latarki koles warduje strzał, jak strzelamy w cos innego to latarki nam tłuka po machinach... ehh... nienawidze takiej kombinacji...
Latarka losowa, ale ward, ratlingi nie takie straszne jak je malują, ale jezzaile to masakra. Czekamy na 7ed może bedą gorszeRakso_The_Slayer pisze:mnie walczac ze skavenami wkurzaja nie klocki (bo sa cienkie jak sik pajaka) ale dwie latarki z Ws 4+ na strzelanie, 20 jezzaili, 3-4 ratlingi... strzelajac w najgrozniejsze latarki koles warduje strzał, jak strzelamy w cos innego to latarki nam tłuka po machinach... ehh... nienawidze takiej kombinacji...

"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr
Ratlingi nie sa takie mocne na dwarfy bo mozne je thundami wystrzelac... Ale jezzaile sa chyba najgorsze nie dosc ze dzidostwo cholernie mocne to jeszcze tanie jak barszcz... 

Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/
Jezeli beda sie trzymac poza zasiegiem thundersow i jednoczesnie czlapac klockami w wasza strone (ja gram He
) to bardzo szybko mopga znalezc sie poza zasiegiem generala i wtedy staczy mal runa z kowadelka i z liderka 5 sa duze szanse na wyeliminowanie takowago oddzialu.
(Nie chce mi sie polskich znakow uzywac
)
Pozdro.

(Nie chce mi sie polskich znakow uzywac

Pozdro.
Miałem na myśli jezzile ktore o ile mi wiadomo sa w skirmishu
.
a ratlingi musza predzej czy pozniej wejsc w zasieg thundersow albo machin a z move or fire to luz. gorzej z latarkami... gyros jest w sumie bardzo uzyteczny, moze ziac na ratlingi i szarze robic na latarki (tak hipotetycznie)..
Pozdro.

a ratlingi musza predzej czy pozniej wejsc w zasieg thundersow albo machin a z move or fire to luz. gorzej z latarkami... gyros jest w sumie bardzo uzyteczny, moze ziac na ratlingi i szarze robic na latarki (tak hipotetycznie)..

Pozdro.