Scorpiony i swarmy

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

Zablokowany
Szymek
Chuck Norris
Posty: 478
Kontakt:

Scorpiony i swarmy

Post autor: Szymek »

Czy scorpion/swarm, bądź jakaś inna jednostka może zaszarżować maszynke jeżeli ją widzi, ale nie może się dostawić całą podstawką? I co się dzieje jeżeli scorpion/swarm wykopie się na jakimś klocku, czy musi na niego szarżować?

Awatar użytkownika
Jedy Knight
Forma Skrótowa
Posty: 3439

Post autor: Jedy Knight »

1 - Może. Jak każda jednostka w WFB.
2 - Tak. Patrz zasady TT w AB Skavenów (str 19) i TK.
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.

Daro
Oszukista
Posty: 793
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: Daro »

JJ myślę że w pkt. 1 chodziło pytającemu o szczelinki strzeleckie np. wtedy oczywiście nie można szarżować bo np. podstawka scorpa nie wchodzi między 2 krasnoludzkie regimenty ;)

Awatar użytkownika
Jedy Knight
Forma Skrótowa
Posty: 3439

Post autor: Jedy Knight »

Daro pisze:JJ myślę że w pkt. 1 chodziło pytającemu o szczelinki strzeleckie np. wtedy oczywiście nie można szarżować bo np. podstawka scorpa nie wchodzi między 2 krasnoludzkie regimenty ;)
Szefie, nie wiem o co chodziło pytającemu, wiem o co się spytał;
Szymek pisze:Czy scorpion/swarm, bądź jakaś inna jednostka może zaszarżować maszynke jeżeli ją widzi, ale nie może się dostawić całą podstawką?
Może oczywiście inaczej sformułować pytanie.
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.

Szymek
Chuck Norris
Posty: 478
Kontakt:

Post autor: Szymek »

Tak. Chodzi mi o to co napisał Daro, ale chyba w miare jasno to sformułowałem- tak myśle.

"JJ myślę że w pkt. 1 chodziło pytającemu o szczelinki strzeleckie np. wtedy oczywiście nie można szarżować bo np. podstawka scorpa nie wchodzi między 2 krasnoludzkie regimenty"- o to mi chodziło, co zresztą napisałem w 1 poście.
Prosze o odpowiedź. Pozdr

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Post autor: Morrok »

Cóż domyślanie się to jedna sprawa, drugą jest precyzyjność pytania...

Jeżeli nie masz ,,fizycznej" możliwości dojścia do maszyny, bo dwa oddziały blokują ci drogę w ten sposób, że twoja podstawka się nie zmieści przez tę ,,szczelinę" to szarża nie jest możliwa.

Awatar użytkownika
PAWLAK
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: PAWLAK »

Tak jest jak przedmówca pisze :twisted: :? :? :? :? :) :) :) :lol2:
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr

Awatar użytkownika
Jedy Knight
Forma Skrótowa
Posty: 3439

Post autor: Jedy Knight »

Jeśli dotknie - szarża dochodzi.
NIE musi "dostawić sie całą podstawką", żeby szarża była udana.
Mam nadzieję, że jasne.
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.

Zablokowany