Fanol & Frenzy

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Inferno
Falubaz
Posty: 1115
Lokalizacja: Białystok

Fanol & Frenzy

Post autor: Inferno »

Właśnie czy oddział który ma frenzy musi szarzowac na fantyka ? wiem ze na fanatyka nie mozna zaszarzowac ale mozna go zniszczyc konczc na nim Ruch. Czy Oddział z frenzy musi to robic?

HellCanon w swoim ruchu czy "rampaguje" fanola?
Gorger ktory musi byc coraz blizej przeciwnika z tury na tury jak jest cal od fanola w swojej turze musi go rozdeptac?

Awatar użytkownika
TruePunk
Masakrator
Posty: 2726
Lokalizacja: Vendetta
Kontakt:

Post autor: TruePunk »

frenzy i hellcanon - nie (fakt ze nie mozna zaszarzowac na fanatyka ma tu glowne znaczenie)
gorger - nie mam pojecia, moglbys przytoczyc dokladnie jego zasade?

Awatar użytkownika
pelzak
Falubaz
Posty: 1195

Post autor: pelzak »

RB. str. 52
"In the declare charge part of movement phase, after the charges of all non-frenzied troops have been declared (including relative charge reaction), measure to see if any enemies are within charge reach of any Frenzied troops. (...) If so, the Frenzied unit must declare a charge against that enemy. (...)"

Jasno z tego wynika ze jednostka z Frenzy nie zadeklaruje szarzy w fanola bo nie moze tego zrobic.

Pozdrawiam
Pelzak

EDIT: TruePunk o sekundy lepszy :wink:

Mikel
Wałkarz
Posty: 88

Post autor: Mikel »

A co jeśli jednostka Orków w szale widzi i ma zasięg do wroga a po drodze ma fanatyka? Przejeżdża po nim i dostaje od Fanola?

Inferno
Falubaz
Posty: 1115
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Inferno »

all is on

Awatar użytkownika
TruePunk
Masakrator
Posty: 2726
Lokalizacja: Vendetta
Kontakt:

Post autor: TruePunk »

tak. jakyb fanol stal na tyle blisko ze musialaby na nim stanac to go niszczy i zbiera 2d6
w druga strone tak samo to dziala

Awatar użytkownika
pelzak
Falubaz
Posty: 1195

Post autor: pelzak »

No tak ale jesli ma wystarczajaco duzo ruchu to moze go ominac robiac jednego wheela, prawda? Nie ma obowiazku pedzenia w linii prostej przez fanola jesli moze inaczej?

Pozdrawiam
Pelzak

Awatar użytkownika
Ratzing
Kretozord
Posty: 1549

Post autor: Ratzing »

Nie jeżeli spowoduje to zmniejszenie liczby walczących.
Uerph.

ODPOWIEDZ