Leśne 2250

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Pierun
Mudżahedin
Posty: 309

Leśne 2250

Post autor: Pierun »

1 Treeman Ancient @ 375 Pts
General
Annoyance of Netlings [25]
Befuddlement of Mischiefs [25]

1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Lamentation of Despairs [25]

1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 Noble BSB @ 117 Pts
Light Armour
Asyendi's Bane [10]
Hail of Doom Arrow [30]
.................................................

10 Glade Guard @ 120 Pts

10 Glade Guard @ 120 Pts

10 Glade Guard @ 120 Pts

10 Glade Guard @ 120 Pts

8 Dryads @ 96 Pts

8 Dryads @ 96 Pts

8 Dryads @ 96 Pts

.................................................
7 Wild Riders @ 225 Pts
Standard; Musician
War Banner [25]


7 Wardancers @ 133 Pts
Musician

5 Wardancers @ 97 Pts
Musician

7 Waywatchers @ 168 Pts


Casting Pool: 6

Dispel Pool: 4

Models in Army: 94


Total Army Cost: 2248

Armia bardzo mi się podoba i sądze że dosyć solidna, a jednoczesnie elastyczna. Wayów zamiast drzewka/erełka wystawiam z dwóch racji : zniesione proximyti oraz brak ,,-1'' przy strzelaniu do pegazów a z tym badziewiem zawsze mi było trudno, no a WW myśle że idealnie nadają się do ściągania tego draństwa :).

Poprosze o zjechanie tej rospy i potraktowanie jej jako pretendującej do miana PG ;-) .

PS. Co sie najpierw sejwuje KB czy normalne rany ?
Ostatnio zmieniony 30 gru 2006, o 21:38 przez Pierun, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Rusinek
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 107

Post autor: Rusinek »

Pierun pisze:
1 Noble @ 117 Pts
Light Armour
Asyendi's Bane [10]
Hail of Doom Arrow [30]
.................................................

10 Glade Guard @ 120 Pts

10 Glade Guard @ 120 Pts

10 Glade Guard @ 120 Pts

10 Glade Guard @ 120 Pts
1)Konfiguracja na BSB od niedawna nielegalna...
2)Nie zawsze uda Ci sie rozsadnie pomiescic 40 GG na stole.
3)Masz bardzo duzo skirmishu, co w erze szarz taktycznych nie jest najlepszym pomyslem.
4)Bound Spell na Treemanie jest srednim pomyslem...

Awatar użytkownika
Belaner7
Falubaz
Posty: 1048
Lokalizacja: Swaj koło Poznania

Post autor: Belaner7 »

Wlidzi zbyt szerocy,wardancerzy zbyt mali,za dużo łuczników,nie wiadomo czy wszyscy strzelą,acha i jak chcesz poweru musi być treeman,waywatherzy to klimat

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

Belaner7 pisze:Wlidzi zbyt szerocy,wardancerzy zbyt mali,za dużo łuczników,nie wiadomo czy wszyscy strzelą,acha i jak chcesz poweru musi być treeman,waywatherzy to klimat
Zgadzam się ze wszystkim...oprócz jednego
Never underestimate the power of the Waywatchers ;]

Awatar użytkownika
Pierun
Mudżahedin
Posty: 309

Post autor: Pierun »

Dzięki za krytyke, to primo :) .

1. O...! nowinka dla mnie. Zatem BB , ward 3+ na niemagiczne ( ulubione kombo na bretke ).
2. Nigdy nie miałem z tym wiekszych problemów, z reguły jest jakaś górka no i mobilność łuczników też nie bez znaczenia. W każdym razie o to sie nie martwie akurat.
3. Zaraz rzuce okiem na te ,,szarże taktyczne'' bo najwyraźniej z obiegu wyszedłem :) .
4. Bound po to by kosteczke wyciągnąć, a jest na drzewcu bo zasięg mizerny i magiem wole se nie wychylać. Z magi mam 4 boundy ( ten OuO trzymam by przeciwnik zawsze jedną kosteczke miał odłożoną :) ) + 6 PD , więc myśle że nieźle jak na tyle punktów siedzących w magi.


Balaner7 : WR to są fasty, ta szerokość ich tak nie boli. Taka ilość natomiast zapewnia im dodatkowy wachlarz zastosowań, np. przyjmowanie na klate piątek WR :). No i po jednej salwie z byle gówna nie podwijają ogona. Jak jeszcze dodać zasade maksymalizacji modeli to jednak sadze ze taka siódemeczka to nienajgorszy pomysł :) . Aha.. i można łapać bretkowe 6 na FO :) .

WD - ta 5 do trzymania magów, do 7 pakuje BSB i już jest ich 8... bo ja wiem czy to tak mało, może rzeczywiście jeszcze jednego by trzeba.

Drugi treeman hm hm hm....Jednego już mam i co groźniejszy kąsek to przyblokuje.W zasadzie sprowadza się do pytania: Co ma większe killing power 7WD i 7WW czy 1 drzewko? hm hm hm... sam nie wiem...

Awatar użytkownika
Młody
Niszczyciel Światów
Posty: 4074
Lokalizacja: SNOT- Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Młody »

Na dużym treemanie kostke dispela.
Mniej wildów
Za Wayów drugie drzewo.
I tyle ;)
Pozdro
Młody

Snot Fanpage

H@lfing
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 189

Post autor: H@lfing »

tez jakos nie jestem przekonany do Wayów, ale chyba ze ktoś lubi, brutalna siła w postaci Mumina jest naprawde warta swoich punktów.
kolejną alternatywą moze też być orzeł, do odginania szarż i łapania maszyn.

Awatar użytkownika
Belaner7
Falubaz
Posty: 1048
Lokalizacja: Swaj koło Poznania

Post autor: Belaner7 »

trikk pisze: Never underestimate the power of the Waywatchers ;]
No w sumie to masz racjię,zaraz mi tu KB lordowi na smoku dadzą na sóźnioną gwiazdkę :wink:

ODPOWIEDZ