Cztery pytania

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Robak
Chuck Norris
Posty: 481
Lokalizacja: Zabrze

Cztery pytania

Post autor: Robak »

Mam pytanie odnosnie uscislenia punkt 2 i)

Czy w takiej sytuacji:
Obrazek

Dochodzi do szarzy czy jest spalona, przyjmijmy ze sztazuja driady

Pytanie nr 2. Pomiedzy canona a celem wiemy ze jest x cali, ile moge zadeklarowac zeby nie bylo over guessa?

Pytanie nr 3. Czy impakty losuje sie pomiedzy zaloga maszyny a maszyna czy wszystko idzie w zaloge?

Pytanie nr 4
Czemu do cholery nie widac przez las
Obrazek

through
1. przez, poprzez; a path through the fields ścieżka (wiodąca) przez pola; I couldn't see through the fog. Nie mogłem niczego dostrzec przez mgłę.

through
od początku do końca, na wskroś, na wylot;
Ostatnio zmieniony 24 lut 2008, o 23:08 przez Robak, łącznie zmieniany 1 raz.

kurka_z_podworka
Kretozord
Posty: 1568
Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra

Post autor: kurka_z_podworka »

2. IMO (w tym wypadku chyba dozwolone) 8 cali mniej niż odległość od końca podstawki celu

3. był błąd to co by nie mieszać poprawiam :oops:
Ostatnio zmieniony 24 lut 2008, o 23:18 przez kurka_z_podworka, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Robak
Chuck Norris
Posty: 481
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Robak »

Z ta canona to troche jest tak ze ciezko wyegzekwowac WP juz nie ma
Orki, oreczki, orczyce i orczątka :) Dla koazdego cos milego :)
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=1188906

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Robak pisze:Mam pytanie odnosnie uscislenia punkt 2 i)


Dochodzi do szarzy czy jest spalona, przyjmijmy ze sztazuja driady
nie do konca rozumiem pytania

Pytanie nr 2. Pomiedzy canona a celem wiemy ze jest x cali, ile moge zadeklarowac zeby nie bylo over guessa?
tak na oko... powinno byc okolo 8" od konca podstawki lub okolo 6" przed jej poczatkiem

Pytanie nr 3. Czy impakty losuje sie pomiedzy zaloga maszyny a maszyna czy wszystko idzie w zaloge?
as shooting
Pytanie nr 4
Czemu do cholery nie widac przez las
Obrazek

through
1. przez, poprzez; a path through the fields ścieżka (wiodąca) przez pola; I couldn't see through the fog. Nie mogłem niczego dostrzec przez mgłę.

through
od początku do końca, na wskroś, na wylot;
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 557&t=6349

a ciebie poprosze o to samo o co jj malala ;)
Ostatnio zmieniony 24 lut 2008, o 23:20 przez Shino, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

ad 1) nie za bardzo kumam

ad 2) 2 cale przed modelem w który celujesz (gdyż to najmniejszy możliwy dorzut)

ad 3) Tak impacty losują się pomiędzy załogę a maszynę (patrz RB str 63 "
Impact hits againsta unit of troops are distributed like shooting")

ad 4) Było to gdzieś omawiane ja się nie podejmuje tego pytania.

Awatar użytkownika
Robak
Chuck Norris
Posty: 481
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Robak »

Chodzi o to czy przesuwa sie lucznikow do tylu zeby driady mogly sie zmiescic pomiedzy jadnym a drugim oddzialem, bo tak sie nie mieszcza. Mam nadzieje ze juz jasne:)
Orki, oreczki, orczyce i orczątka :) Dla koazdego cos milego :)
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=1188906

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

1) jesli to ma byc szarza na tyl to imo nie. Jesli na bok sie miescisz normalnie.

4) uzupelnilem w ostatnim poscie :P wyslalo mi wtedy bez tego ;)

Awatar użytkownika
Robak
Chuck Norris
Posty: 481
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Robak »

ok poczytam:) Kurde opisze dokladnie o co chodzi bo widze ze poskapilem troche informacji:) Wiec tak driady sa w przedniej strefie do lucznikow, deklaruja szarze na lucznikow z tylu. Nie mieszcza sie ale wg. uscislen mozna oddzial szarzowany przesuwac nawet jesli sie dotknie rogiem strefy w ktora sie szarzuje, jednak ja moge w tym wypadku dotknac tylko rogu lucznika wiec czy przesuwam lucznikow zeby dostawic driady?
Apropos lasu doczytalem akapit do konca :oops:
Orki, oreczki, orczyce i orczątka :) Dla koazdego cos milego :)
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=1188906

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

ad 1) rog nie jest ani bokiem ani przodem - warto o tym pamietac. jak dla mnie szarza niemozliwa.
niby jest ten zapisek ze czasem mozna przestawiac szarzowanego - ale chyba nikt nie jest w 100% pewien gdzie i kiedy mozna to zastosowac :/
Obrazek

Awatar użytkownika
Robak
Chuck Norris
Posty: 481
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Robak »

To jak z tym 1? Kiedy tak wlasciwie mozna ruszac modele a kiedy nie? I rozumiem ze odpowiedz Shina w sprawie overguessa jest w miare wiazaca;)
Orki, oreczki, orczyce i orczątka :) Dla koazdego cos milego :)
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=1188906

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

Robak pisze:Shina w sprawie overguessa jest w miare wiazaca;)

Ja bym się z jego 6" kłucił ;) gdyż realnie możesz dorzucić 2 (w przypadku giganta czy innej rzeczy długiej trafiasz go na 2+dorzut ,4,6) gdy deklarujesz 2" przed nim. Nie jest to jakiś overguess

Awatar użytkownika
Robak
Chuck Norris
Posty: 481
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Robak »

Ale przy takim deklarowaniu chodzi ewidentnie o zabicie modelu nie tego w ktory sie celuje ;)
Orki, oreczki, orczyce i orczątka :) Dla koazdego cos milego :)
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=1188906

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5711
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

hmm... ja sie na zasadach az tak nie znam, ale gdyby za tymi lucznikami, w ktrych powiedzmy celujesz 2 cale przed, stalby samotny mag, to bym zawolal o WP ;-)

Awatar użytkownika
Robak
Chuck Norris
Posty: 481
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Robak »

Stal samotny general z dwoma scrollami i co to sie nasluchalismy (to byla parowka) od przeciwnika jak wspomnielismy o WP ze az uszy wiedly ;)
Orki, oreczki, orczyce i orczątka :) Dla koazdego cos milego :)
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=1188906

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

Furion pisze:hmm... ja sie na zasadach az tak nie znam, ale gdyby za tymi lucznikami, w ktrych powiedzmy celujesz 2 cale przed, stalby samotny mag, to bym zawolal o WP ;-)
to sobie wolaj
ale 2"to najmniejszy dorzut a drugi rzut to juz moze byc hit i sie nie odbije

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

dokładnie a może ja spodziewam się dorzutu 2" i hita bo ostatnie 5 rzutów takie miałem :P . IMO póki deklaracja całkiem realnie może trafić we wroga to overguessa niema.

Awatar użytkownika
Robak
Chuck Norris
Posty: 481
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Robak »

Widze ze kazdy ma inne zdanie;) Czy moglby jakis super sedzia;) napisac po prostu kiedy juz mozna wygrazac WP a kiedy nie;)
Nawet zwizualizowalem mozliwe wyniki i jak widac deklaracja 2 cale przed cel jest bez sensu;)

2 0 2
4 0 4
6 0 6
8 0 8
10 0 10

2 2 4
2 4 6
2 6 8
2 8 10
2 10 12

4 2 6
4 4 8
4 6 10
4 8 12
4 10 14

6 2 8
6 4 10
6 6 12
6 8 14
6 10 16

8 2 10
8 4 12
8 6 14
8 8 16
8 10 18

10 2 12
10 4 14
10 6 16
10 8 18
10 10 20
Orki, oreczki, orczyce i orczątka :) Dla koazdego cos milego :)
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=1188906

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Post autor: Morrok »

ale mimo to, za deklarację 2 cali nie wlepisz worst play'a, normalna zagrywka, nie udowodnisz, że doleci do samotnego maga, przecież pocisk może się zatrzymać itd....

Gdybanie i tyle

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Gogol pisze:dokładnie a może ja spodziewam się dorzutu 2" i hita bo ostatnie 5 rzutów takie miałem :P . IMO póki deklaracja całkiem realnie może trafić we wroga to overguessa niema.
dopuszczasz 10" over i under guessing na katapulcie?

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

Gogol pisze:dokładnie a może ja spodziewam się dorzutu 2" i hita bo ostatnie 5 rzutów takie miałem :P . IMO póki deklaracja całkiem realnie może trafić we wroga to overguessa niema.
Jako sędzia mam w d. co mi mówisz, że się spodziewasz, jak zgadujesz zasięg 2" przed łucznikiem, ale za to 8" przed magiem stojącym za łucznikiem. Worst jest za każdą próbę overguessa. Ja sporo strzelałem z cannonów DoW i zawsze dbałem o to, żeby pocisk był realistycznie wymierzony w prawdziwy cel, nawet jak za nim kryły się soczyste rydwany i inni magowie.

ODPOWIEDZ