Co zabrać?
Moderator: #helion#
Co zabrać?
Co wziąć przy armii:
-Boris Todbringer (prox ale dopuszczalny do potyczek)
-generał Imperium
-10x handgunners + marksman
-9x swordsman + champion+ Warrior priest + detachmetch 2x 5x free company
-Inżynier
-Mag Śmierci
i na rezerwie jeszcze jeden Warrior priest?
Wziąć Great cannon czy Hallbaster?
-Boris Todbringer (prox ale dopuszczalny do potyczek)
-generał Imperium
-10x handgunners + marksman
-9x swordsman + champion+ Warrior priest + detachmetch 2x 5x free company
-Inżynier
-Mag Śmierci
i na rezerwie jeszcze jeden Warrior priest?
Wziąć Great cannon czy Hallbaster?
polecam zakupić księgę armii do empire(jest w polskiej wersji jeżeli j.angielski sprawia problemy)
są dwa rodzaje strzału z cannona pierwszy to normalny strzał w którym deklarujesz, w co strzelasz następnie zasięgi,po tych czynnościach rzucasz kostką artyleryjską do zasięgu dodajesz wynik z kości artyleryjskiej.Rzucasz ponownie artyleryjską kością i od zasiegu tego pierwszego po rzucie wszystko w odległości od tego punktu w linii prostej w zalezności od drugiego rzutu artyleryjką dostaje pojedynczy hit z S10 zadający D6ran.Przykład deklaruje 10 cali w oddział przeciwnika z pierwszego dorzutu mam 4 cale, czyli kula ląduje na 14 calu w prostej linii do zadeklarowanego miejsca, rzucam jeszcze raz artyleryjką wychodzi wynik 6 tzn wszystko co znajduje się na drodze kuli od 14 do 20 cala po linii prostej od działa do deklarowanego miejsca dostaje hity wyżej opisane.
drugi sposób to kartacz czyli do lufy działa przystawiasz flame tamplate , jego siła równa jest sile wyrzuconej na artylery dice, kazdy model pod znacznikiem dostaje jednego hita z wylosowana siłą, wszystkie modele częściowo przykryte wpierw rzucasz kością na 4+ model częściowo przykryty zostaje zraniony(rzucasz oddzielnie za każdy częściowo przykryty model).I to cała filozofia strzelania z działa
są dwa rodzaje strzału z cannona pierwszy to normalny strzał w którym deklarujesz, w co strzelasz następnie zasięgi,po tych czynnościach rzucasz kostką artyleryjską do zasięgu dodajesz wynik z kości artyleryjskiej.Rzucasz ponownie artyleryjską kością i od zasiegu tego pierwszego po rzucie wszystko w odległości od tego punktu w linii prostej w zalezności od drugiego rzutu artyleryjką dostaje pojedynczy hit z S10 zadający D6ran.Przykład deklaruje 10 cali w oddział przeciwnika z pierwszego dorzutu mam 4 cale, czyli kula ląduje na 14 calu w prostej linii do zadeklarowanego miejsca, rzucam jeszcze raz artyleryjką wychodzi wynik 6 tzn wszystko co znajduje się na drodze kuli od 14 do 20 cala po linii prostej od działa do deklarowanego miejsca dostaje hity wyżej opisane.
drugi sposób to kartacz czyli do lufy działa przystawiasz flame tamplate , jego siła równa jest sile wyrzuconej na artylery dice, kazdy model pod znacznikiem dostaje jednego hita z wylosowana siłą, wszystkie modele częściowo przykryte wpierw rzucasz kością na 4+ model częściowo przykryty zostaje zraniony(rzucasz oddzielnie za każdy częściowo przykryty model).I to cała filozofia strzelania z działa
No Kołek, gdyby GW otwarło uczelnie, na której zasady by wykładali do WFB to spokojnie za wykładowce byś mógł robić
A wracając do tematu, to IMHO lepiej najpierw w AB zainwestować no i jakiś choćby mały RB, może być nawet ze Skullpassa.
A wracając do tematu, to IMHO lepiej najpierw w AB zainwestować no i jakiś choćby mały RB, może być nawet ze Skullpassa.
Ogień oczyszcza ciało i dusze nawet największych wrogów Imperium...niech zapłoną stosy!
PG...czyli jak wygrać bitwę przed jej rozpoczęciem. 100% HATE!!!
PG...czyli jak wygrać bitwę przed jej rozpoczęciem. 100% HATE!!!
Toteż właśnie dlatego mówię, że na początku wypadało by zakupić (lub przyswoić) choć jeden z tych podręczników, aby poznać dobrze zasady, a dopiero potem fixy zbierać. Najlepiej jedno i drugie Zasady w tej grze to istotna sprawa. A jeśli nie chcesz być uznawany za wałkarza to lepiej znać chociaż podstawy (których notabene też jest sporo )
Według mnie lepiej mieć zasady w jednym palcu i na proxach grać niż odwrotnie...
Według mnie lepiej mieć zasady w jednym palcu i na proxach grać niż odwrotnie...
Ogień oczyszcza ciało i dusze nawet największych wrogów Imperium...niech zapłoną stosy!
PG...czyli jak wygrać bitwę przed jej rozpoczęciem. 100% HATE!!!
PG...czyli jak wygrać bitwę przed jej rozpoczęciem. 100% HATE!!!
Zasady znam raczej dobrze ale niektórych nie znam pytam sie o nie tutaj. A proxów tak czy innaczej ma kilka. Np:
-Steam Tank(Dzisiaj sklejowny i pomalowany:))
-Boris Todbringer(prawie jak prawdziwy)
-Generał Imperium(no tu to już sie można pomylić)
-Steam Tank(Dzisiaj sklejowny i pomalowany:))
-Boris Todbringer(prawie jak prawdziwy)
-Generał Imperium(no tu to już sie można pomylić)
Ogólnie chce zrobić "Herstel-Wenckler & Meikle's Machine Park"
To są ci panowie od gołębi i mechanicznych koni.
W planach są:
Latająca ambona dla papieża.
Lotnia o napędzie rakietowym dla mało lubianego Kapitana z Nuln.
"Słowo Sigmara w Twoim domu" czyli zmechanizowany środek masowego przekazu wieści złych(dla wrogai budujących(dla wiernych).
Falanga śmierci Von Meinkopta.
Ogólnie w rch pójdzie nóż, bitsy od szkieletów i necronów oraz imperium.
Potrzebuje tylko 20 koni mechanicznych aby wprowadzić w życie najpowaźniejszy projekt.
To są ci panowie od gołębi i mechanicznych koni.
W planach są:
Latająca ambona dla papieża.
Lotnia o napędzie rakietowym dla mało lubianego Kapitana z Nuln.
"Słowo Sigmara w Twoim domu" czyli zmechanizowany środek masowego przekazu wieści złych(dla wrogai budujących(dla wiernych).
Falanga śmierci Von Meinkopta.
Ogólnie w rch pójdzie nóż, bitsy od szkieletów i necronów oraz imperium.
Potrzebuje tylko 20 koni mechanicznych aby wprowadzić w życie najpowaźniejszy projekt.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.
KFC-Karl Franz Chicken
KFC-Karl Franz Chicken