Tak przeszukałem cały ten dział i nie zauważyłem tematu poświęconego Reiklandczykom.
Co o nich sądzicie i jakie według Was jest najciekawsze i najpopularniejsze zestawienie pierwszej bandy?
Reiklanders
Reiklanders
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.
KFC-Karl Franz Chicken
KFC-Karl Franz Chicken
Campią na respie
...
A a serio.... Według mnie (sam nimi nie gram ale grałem kilka razy przeciwko nim)... dobra banda do skirmisha itp.... ale gdy trzeba już gdzieś wyjść/przeszukać itp... to traci swoje bonusy poprzez poruszanie się (-1 do trafienia lub w ogóle nie może gdy ma kusze)....
Jeszcze jeden minus.... po ulepszeniach siła bandy się nie zwiększa za bardzo .... ma się tą kuszę z S4 (lub łuk S3).... i tyle... Rat ogra cały czas rani na 5/6....

A a serio.... Według mnie (sam nimi nie gram ale grałem kilka razy przeciwko nim)... dobra banda do skirmisha itp.... ale gdy trzeba już gdzieś wyjść/przeszukać itp... to traci swoje bonusy poprzez poruszanie się (-1 do trafienia lub w ogóle nie może gdy ma kusze)....
Jeszcze jeden minus.... po ulepszeniach siła bandy się nie zwiększa za bardzo .... ma się tą kuszę z S4 (lub łuk S3).... i tyle... Rat ogra cały czas rani na 5/6....
IMO jedna z najmocniejszych band w Mordheim. Doskonałe (najlepsze ze wszystkich) umiejętności strzeleckie. Do tego wszystkie plusy najemników (blunderbussy na henchmenach itd.), championi z dostępem do skilli siłowych, kapitan mający 12' "zasięg" Ld. Banda którą można złożyć na wiele sposobów i za każdym razem będzie skuteczna, zarówno w hth jak i w strzelaniu.
Opcji jest mnóstwo, tak na przykład (tym grałem ostanio):
Unnamed500 GC - Reiklanders - Official Warband
1 Mercenary Captain @ 95 GC
Free Dagger; Crossbow; Sword (x1)
1 Champion @ 45 GC
Free Dagger; Sword (x1)
1 Champion @ 45 GC
Free Dagger; Sword (x1)
1 Youngblood @ 18 GC
Free Dagger; Hammer (x1)
1 Youngblood @ 18 GC
Free Dagger; Hammer (x1)
1 Marksmen @ 38 GC
Free Dagger; Bow; Mace (x1)
2 Marksmen @ 106 GC
Free Dagger; Crossbow; Mace (x1)
1 Elf Ranger @ 40 GC
Elf Bow; Sword
1 Halfling Scout @ 15 GC
Free Dagger; Bow; Helmet
1 Swordsmen @ 45 GC
Free Dagger; Sword (x1)
1 Marksmen @ 35 GC
Free Dagger; Bow
Warband Rating: 103
Number of models: 12
Total Warband Cost: 500
Opcji jest mnóstwo, tak na przykład (tym grałem ostanio):
Unnamed500 GC - Reiklanders - Official Warband
1 Mercenary Captain @ 95 GC
Free Dagger; Crossbow; Sword (x1)
1 Champion @ 45 GC
Free Dagger; Sword (x1)
1 Champion @ 45 GC
Free Dagger; Sword (x1)
1 Youngblood @ 18 GC
Free Dagger; Hammer (x1)
1 Youngblood @ 18 GC
Free Dagger; Hammer (x1)
1 Marksmen @ 38 GC
Free Dagger; Bow; Mace (x1)
2 Marksmen @ 106 GC
Free Dagger; Crossbow; Mace (x1)
1 Elf Ranger @ 40 GC
Elf Bow; Sword
1 Halfling Scout @ 15 GC
Free Dagger; Bow; Helmet
1 Swordsmen @ 45 GC
Free Dagger; Sword (x1)
1 Marksmen @ 35 GC
Free Dagger; Bow
Warband Rating: 103
Number of models: 12
Total Warband Cost: 500
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
IMO banda nudna strasznie
Przynajmniej na starcie. Prawie wszystkie rozpiski Reiklandu wyglądają tak samo, kilku ludków plus najemnik [Tilean, halfling, warlock pojawiają się najczęściej]. Po kilku bitwach można nadać Reiklandowi jakiś tam charakter [17 strzałów z kusz na turnieju nieźle kosi
], ale ja lubię bandy, które od początku jakoś się wyróżniają. Jak dla mnie z najemników dużo ciekawszy jest Averland.


IMO kazda banda moze byc nudna albo nie zalezy jak ja zlozysz 
granie reiklandem nie obliguje do brania samych strzelcow, pewnie ze lepiej jest wykorzystac BS4 ale nie trzeba z tym przesadzac
kumpel ma reikland zlozony na lucznikach z mieczami ktorzy strzelaja po drodze do combatu, oslaniajacych ich kusznikach, swordsmenie, pit fighterze i championie z mieczem 2recznym (miedzy innymi, bo dokladnie nie pamietam co tam jeszcze ma)

granie reiklandem nie obliguje do brania samych strzelcow, pewnie ze lepiej jest wykorzystac BS4 ale nie trzeba z tym przesadzac
kumpel ma reikland zlozony na lucznikach z mieczami ktorzy strzelaja po drodze do combatu, oslaniajacych ich kusznikach, swordsmenie, pit fighterze i championie z mieczem 2recznym (miedzy innymi, bo dokladnie nie pamietam co tam jeszcze ma)
Reikland nie musi być nudny ale przeważnie jest. Middenheim wykorzystuje swój atut 4S na bohaterach w 100% zawsze wystawiąc ich w komplecie, Marienburg również zawsze wydaje dodatkowe 100zk, które posiada na starcie, dlaczego więc grając Reiklandem nie wystawić w startowej rozpisce 6 marksmenóws z bs 4?;)
Sam rozegrałem Reiklandem bodajże 5 czy 6 bitew i wrażenia mam mieszane, pewnie jeszcze kiedyś wrócę do tej bandy jednak jak na razie bardziej przypasowali mi marienburczycy.
Sam rozegrałem Reiklandem bodajże 5 czy 6 bitew i wrażenia mam mieszane, pewnie jeszcze kiedyś wrócę do tej bandy jednak jak na razie bardziej przypasowali mi marienburczycy.
A mi właśnie na odwrót. Na razie kończę z nie dokończonym Marienburgiem. I rzucam się na swój pierwotny projekt czyli Reikland. Około 23 modele do pomalowaniaAzganoth pisze:Sam rozegrałem Reiklandem bodajże 5 czy 6 bitew i wrażenia mam mieszane, pewnie jeszcze kiedyś wrócę do tej bandy jednak jak na razie bardziej przypasowali mi marienburczycy.
