Tęczowe Skaveny na WI

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Lukaszxx
Chuck Norris
Posty: 522
Lokalizacja: szybki szpil

Tęczowe Skaveny na WI

Post autor: Lukaszxx »

2222 Pts - Chaos Army


* Chaos Lord 811
Mark of Tzeentch; General;Flail; Chaos Armour; Shield
- Golden Eye of Tzeentch [30]
- Staff of Change [65]
- Chaos Dragon [360]

* Exalted Chaos Champion 269
Mark of Tzeentch; Flail;Chaos Armour; Shield
- Dispel Scroll [25]
- Dispel Scroll [25]
- Disc of Tzeentch [45]

Chaos Warhounds x5 30
Chaos Warhounds x5 30
Chaos Warhounds x5 30

Marauder Horsemen x5 81
Flail; Musician

Marauder Horsemen x5 81
Flail; Musician

Chosen Chaos Knights x5 255
Mark of Chaos Undivided; Standard;Musician

Horrors x11 165

Chaos Furies x5 75

Screamers of Tzeentch x3 99

Hellcanon 295
Spellbreaker

Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 55
Total Army Cost: 2221

2222 Pts - Skaven Army


* Grey Seer 515
- Tenebrous Cloakl [30]
- Warpstone Charml [25]
- Dispel Scrolll [25]
- Screaming Belll [200]

* Warlock Engineer 135
- Storm Daemon [25]
- Warpstone Amulet [25]

* Warlock Engineer 135
- Eye of the Horned Rat [25]
- Dispel Scroll [25]

* Chieftain 94
Battle Standard
- Banner of the Swarm [20]

Clanrats x20 125
FCG

Clanrats x25 235
FCG
Ratling gun
Spear

Stormvermin x24 326
FCG
Ratling gun
War banner

Clanrat Slaves x21 46
Musician

Clanrat Slaves x20 40

Gutter Runners Tunnelling Team x5 85
Poisoned hand weapon

Gutter Runners Tunnelling Team x5 85
Poisoned hand weapon

Warplock Jezzail teams x7 140

Warplock Jezzail teams x8 160

Warp-lightning Warp Cannon 100

Casting Pool: 12
Dispel Pool: 6
Models in Army: 144
Total Army Cost: 2221


Chcemy pojechać na WI ale głównym ograniczeniem są pomalowane armie.
Skład jest mocno śmieszny - smoczór (tak jak i połowa chaosu) może spanikować od dzwonu
ale i tak dzwon może namieszać przy tym formacie na tyle że warto go wziąsc.
Czekam na krytyczne oceny:)

Awatar użytkownika
Kedziorson
Masakrator
Posty: 2219
Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.

Post autor: Kedziorson »

jak dla mnie .... potrenujcie jakieś triki i wygrywacie :D

Awatar użytkownika
zaf
Masakrator
Posty: 2653
Lokalizacja: bedzin/k-ce

Post autor: zaf »

zamiast banner of the swarm - storm banner i beedzie git

nie macie tyle strzelania zeby was bolał a mozesie przydac

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9574
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

zafael pisze:zamiast banner of the swarm - storm banner i beedzie git

nie macie tyle strzelania zeby was bolał a mozesie przydac
LOL. A smok, furie, screamery i DJ będą na piechotę zasuwać? :lol:

Awatar użytkownika
Lukaszxx
Chuck Norris
Posty: 522
Lokalizacja: szybki szpil

Post autor: Lukaszxx »

mnie jedyna zmiana jak naszła od wczoraj, to w skavenach uszczuplić kopaczy z 5 do 3 co powinno dać 68 pkt - i wystawić za to swarma oraz poison wind globadiers x2 lub PWGx3 w dwóch oddziałach - mam dzięki temu dużo więcej rozstawień niż pozostałe armie które tu widze w tym dziale(tzn. i tak mam ale teraz rozstawienia chaosu będą podobne w liczbie do rozstawień skavenów)

Awatar użytkownika
zaf
Masakrator
Posty: 2653
Lokalizacja: bedzin/k-ce

Post autor: zaf »

jakos po bitwie z 2 rozpami niezgranymi HE+DE, w zasdadzie niezaplanowanymi
nasuwa sie jedna mysl

Słabe :P

niby jest smok, niby jest hella, niby jest dzwonek, niby kupa jazzaili
ale to wszystko nie wspólgra ze soba.

Juz nasze połaczenie He+DE zrobione na pałe (bo nikt nie wiedział co bedzie miał drugi gracz), było lepszym rozwiazaniem

Hella - nie zwrociała sie a zabiła wiecej wam
Smok - kompletnie nic nie zrobił
Dzwonek - na +
Jazzaile - mniej i lepszy pomysł na usadowienie

rtg za mało i
wywaliłbym stormverminow a za nich klanowych z rtg
kopaczy za mało o 1
brakuje drugiej latarki
dodałbym odziały 2x night runnersow

chaos - brakuje drugiej ciezkiej kavy

to tak na szybko

Awatar użytkownika
Lukaszxx
Chuck Norris
Posty: 522
Lokalizacja: szybki szpil

Post autor: Lukaszxx »

Hella i smok, to błędy w wystawieniu - nie można ich więcej popełni i nie będzie problemu
ratlingów było wystarczająco, stormverini byli bezuzyteczni, kopaczy też było zupełnie wystarczająco, co do latary i night runnersów to 100% zgody.

nie podoba mi się zupełnie ta kawaleria, jest jej za mało, jest za droga, i po jakimkolwiek ostrzale jest zupełnie bezuzyteczna.


2222 Pts - Chaos Army


* Chaos Lord 811
Mark of Tzeentch; General;Flail; Chaos Armour; Shield
- Golden Eye of Tzeentch [30]
- Staff of Change [65]
- Chaos Dragon [360]

* Exalted Chaos Champion 269
Mark of Tzeentch; Flail;Chaos Armour; Shield
- Dispel Scroll [25]
- Dispel Scroll [25]
- Disc of Tzeentch [45]

Chaos Warhounds x5 30
Chaos Warhounds x5 30
Chaos Warhounds x5 30
Chaos Warhounds x5 30
Chaos Warhounds x5 30

Marauder Horsemen x5 91
Flail; Musician; Shield
Marauder Horsemen x5 91
Flail; Musician; Shield
Marauder Horsemen x5 91
Flail; Musician; Shield
Marauder Horsemen x5 85
Flail; Shield

Horrors x11 165

Chaos Furies x5 75

Screamers of Tzeentch x3 99

Hellcanon 295
Spellbreaker

Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in army: 70
Total Army Cost: 2221

2222 Pts - Skaven Army


* Grey Seer 515
- Tenebrous Cloakl [30]
- Warpstone Charml [25]
- Dispel Scrolll [25]
- Screaming Belll [200]

* Warlock Engineer 135
- Storm Daemon [25]
- Warpstone Amulet [25]

* Warlock Engineer 135
- Eye of the Horned Rat [25]
- Dispel Scroll [25]

* Chieftain 99
Battle Standard
- War banner [25]

Clanrats x25 210
FCG
Ratling gun

Clanrats x24 205
FCG
Ratling gun

Clanrats x25 150
FCG

Rat Swarm x1 45

Night Runners x8 56
dwie bronie
Night Runners x8 56
dwie bronie

Poison wind globadiers x2 20
Poison wind globadiers x2 20
Poison wind globadiers x2 20

Gutter Runners Tunnelling Team x4 68
Poisoned hand weapon
Gutter Runners Tunnelling Team x4 68
Poisoned hand weapon

Warplock Jezzail teams x5 100
Warplock Jezzail teamsx5 100

Warp-lightning Warp Cannon 100
Warp-lightning Warp Cannon 100

Casting Pool: 12
Dispel Pool: 6
Models in Army: 124
Total Army Cost: 2222

Awatar użytkownika
zaf
Masakrator
Posty: 2653
Lokalizacja: bedzin/k-ce

Post autor: zaf »

nie powiem zeby ta zmina była na lepsze
bezsensownie pkt ulokowane w chaosie

Chaos Warhounds x5 30
Chaos Warhounds x5 30
Chaos Warhounds x5 30
Chaos Warhounds x5 30
Chaos Warhounds x5 30

na co tyle? przeciez to w weikszosci przyp;adków nie bedzie miało zastosowania - tylko bedzie przeszkadzac

to samo tyczy sie maruderow
bedziecie miec sporo uciekajacych - panikujacych nawzajem sie jednostek

dobry gracz potrafi wykożystac tkie zmasowanie niskiego LD

Awatar użytkownika
Lukaszxx
Chuck Norris
Posty: 522
Lokalizacja: szybki szpil

Post autor: Lukaszxx »

naszło mnie, że to była wielka strata że nie zaczynaliśmy - gdyby było inaczej, musiałbyś wali po tej psiarni, która biegłaby w kierunku boltów.
I tak może by często - bo dużo armii ma te maszyny. W przypadku, gdy nie zaczynamy, psiarnia siedzi maksymalnie na tyle armii.
Takie było założenie

Ale jeżeli mają wypaść to co za nich wstawić?

Awatar użytkownika
zaf
Masakrator
Posty: 2653
Lokalizacja: bedzin/k-ce

Post autor: zaf »

mielismy elfich łuznikow
na pewno vbym nie stzelał z boltów do psiarni

dałbym 2x ciezka kawa
zadnych chosen - 2x tanie jazdy kornikow

bo teraz smok jest bez wsparcia

Awatar użytkownika
Lukaszxx
Chuck Norris
Posty: 522
Lokalizacja: szybki szpil

Post autor: Lukaszxx »

no ale korników nie mogę dać jeżeli mam lorda tęczowego - a co jakby dać exalteda na demonic mouncie undivided i rydwan jeden - tęczowy albo undivided?

za psiarnie 150
za dwóch maruderów - 176
razem 326
-120 za rydwan undivided
zostaje 206 na exalteda z gazami i słomką

Awatar użytkownika
zaf
Masakrator
Posty: 2653
Lokalizacja: bedzin/k-ce

Post autor: zaf »

ja sie zastanawiam kiedy sie obudzicie i zauwazycie ze ten lord sie nie sprawdza
800p
w bitwie z nami zdobył bagatela?
300p??

teoria ze utrzymał pkt za siebie mnie nie przekonuje

Awatar użytkownika
Lukaszxx
Chuck Norris
Posty: 522
Lokalizacja: szybki szpil

Post autor: Lukaszxx »

teoria ze utrzymał pkt za siebie mnie nie przekonuje
ale ile ten typ zdał wardów na te swoje 3+ ??
pomyśl teraz nad grywalnością zwykłego smoka undivided, pod tak mocnym ostrzałem boltów. Wy wcale nie mieliście słabego sojuszu. Ja jestem do niego przekonany - szansa na panikę od seera w chwili kiedy trzymam 3 kości do dzwonienia wynosi 1,6%
trzeba nim tylko zagrać bardziej odważnie - wówczas odciążyłby hellcanona z ostrzału.

ODPOWIEDZ