Tęczowe Skaveny na WI
Tęczowe Skaveny na WI
2222 Pts - Chaos Army
* Chaos Lord 811
Mark of Tzeentch; General;Flail; Chaos Armour; Shield
- Golden Eye of Tzeentch [30]
- Staff of Change [65]
- Chaos Dragon [360]
* Exalted Chaos Champion 269
Mark of Tzeentch; Flail;Chaos Armour; Shield
- Dispel Scroll [25]
- Dispel Scroll [25]
- Disc of Tzeentch [45]
Chaos Warhounds x5 30
Chaos Warhounds x5 30
Chaos Warhounds x5 30
Marauder Horsemen x5 81
Flail; Musician
Marauder Horsemen x5 81
Flail; Musician
Chosen Chaos Knights x5 255
Mark of Chaos Undivided; Standard;Musician
Horrors x11 165
Chaos Furies x5 75
Screamers of Tzeentch x3 99
Hellcanon 295
Spellbreaker
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 55
Total Army Cost: 2221
2222 Pts - Skaven Army
* Grey Seer 515
- Tenebrous Cloakl [30]
- Warpstone Charml [25]
- Dispel Scrolll [25]
- Screaming Belll [200]
* Warlock Engineer 135
- Storm Daemon [25]
- Warpstone Amulet [25]
* Warlock Engineer 135
- Eye of the Horned Rat [25]
- Dispel Scroll [25]
* Chieftain 94
Battle Standard
- Banner of the Swarm [20]
Clanrats x20 125
FCG
Clanrats x25 235
FCG
Ratling gun
Spear
Stormvermin x24 326
FCG
Ratling gun
War banner
Clanrat Slaves x21 46
Musician
Clanrat Slaves x20 40
Gutter Runners Tunnelling Team x5 85
Poisoned hand weapon
Gutter Runners Tunnelling Team x5 85
Poisoned hand weapon
Warplock Jezzail teams x7 140
Warplock Jezzail teams x8 160
Warp-lightning Warp Cannon 100
Casting Pool: 12
Dispel Pool: 6
Models in Army: 144
Total Army Cost: 2221
Chcemy pojechać na WI ale głównym ograniczeniem są pomalowane armie.
Skład jest mocno śmieszny - smoczór (tak jak i połowa chaosu) może spanikować od dzwonu
ale i tak dzwon może namieszać przy tym formacie na tyle że warto go wziąsc.
Czekam na krytyczne oceny:)
* Chaos Lord 811
Mark of Tzeentch; General;Flail; Chaos Armour; Shield
- Golden Eye of Tzeentch [30]
- Staff of Change [65]
- Chaos Dragon [360]
* Exalted Chaos Champion 269
Mark of Tzeentch; Flail;Chaos Armour; Shield
- Dispel Scroll [25]
- Dispel Scroll [25]
- Disc of Tzeentch [45]
Chaos Warhounds x5 30
Chaos Warhounds x5 30
Chaos Warhounds x5 30
Marauder Horsemen x5 81
Flail; Musician
Marauder Horsemen x5 81
Flail; Musician
Chosen Chaos Knights x5 255
Mark of Chaos Undivided; Standard;Musician
Horrors x11 165
Chaos Furies x5 75
Screamers of Tzeentch x3 99
Hellcanon 295
Spellbreaker
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 55
Total Army Cost: 2221
2222 Pts - Skaven Army
* Grey Seer 515
- Tenebrous Cloakl [30]
- Warpstone Charml [25]
- Dispel Scrolll [25]
- Screaming Belll [200]
* Warlock Engineer 135
- Storm Daemon [25]
- Warpstone Amulet [25]
* Warlock Engineer 135
- Eye of the Horned Rat [25]
- Dispel Scroll [25]
* Chieftain 94
Battle Standard
- Banner of the Swarm [20]
Clanrats x20 125
FCG
Clanrats x25 235
FCG
Ratling gun
Spear
Stormvermin x24 326
FCG
Ratling gun
War banner
Clanrat Slaves x21 46
Musician
Clanrat Slaves x20 40
Gutter Runners Tunnelling Team x5 85
Poisoned hand weapon
Gutter Runners Tunnelling Team x5 85
Poisoned hand weapon
Warplock Jezzail teams x7 140
Warplock Jezzail teams x8 160
Warp-lightning Warp Cannon 100
Casting Pool: 12
Dispel Pool: 6
Models in Army: 144
Total Army Cost: 2221
Chcemy pojechać na WI ale głównym ograniczeniem są pomalowane armie.
Skład jest mocno śmieszny - smoczór (tak jak i połowa chaosu) może spanikować od dzwonu
ale i tak dzwon może namieszać przy tym formacie na tyle że warto go wziąsc.
Czekam na krytyczne oceny:)
- Kedziorson
- Masakrator
- Posty: 2219
- Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.
jak dla mnie .... potrenujcie jakieś triki i wygrywacie ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
mnie jedyna zmiana jak naszła od wczoraj, to w skavenach uszczuplić kopaczy z 5 do 3 co powinno dać 68 pkt - i wystawić za to swarma oraz poison wind globadiers x2 lub PWGx3 w dwóch oddziałach - mam dzięki temu dużo więcej rozstawień niż pozostałe armie które tu widze w tym dziale(tzn. i tak mam ale teraz rozstawienia chaosu będą podobne w liczbie do rozstawień skavenów)
jakos po bitwie z 2 rozpami niezgranymi HE+DE, w zasdadzie niezaplanowanymi
nasuwa sie jedna mysl
Słabe![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
niby jest smok, niby jest hella, niby jest dzwonek, niby kupa jazzaili
ale to wszystko nie wspólgra ze soba.
Juz nasze połaczenie He+DE zrobione na pałe (bo nikt nie wiedział co bedzie miał drugi gracz), było lepszym rozwiazaniem
Hella - nie zwrociała sie a zabiła wiecej wam
Smok - kompletnie nic nie zrobił
Dzwonek - na +
Jazzaile - mniej i lepszy pomysł na usadowienie
rtg za mało i
wywaliłbym stormverminow a za nich klanowych z rtg
kopaczy za mało o 1
brakuje drugiej latarki
dodałbym odziały 2x night runnersow
chaos - brakuje drugiej ciezkiej kavy
to tak na szybko
nasuwa sie jedna mysl
Słabe
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
niby jest smok, niby jest hella, niby jest dzwonek, niby kupa jazzaili
ale to wszystko nie wspólgra ze soba.
Juz nasze połaczenie He+DE zrobione na pałe (bo nikt nie wiedział co bedzie miał drugi gracz), było lepszym rozwiazaniem
Hella - nie zwrociała sie a zabiła wiecej wam
Smok - kompletnie nic nie zrobił
Dzwonek - na +
Jazzaile - mniej i lepszy pomysł na usadowienie
rtg za mało i
wywaliłbym stormverminow a za nich klanowych z rtg
kopaczy za mało o 1
brakuje drugiej latarki
dodałbym odziały 2x night runnersow
chaos - brakuje drugiej ciezkiej kavy
to tak na szybko
Hella i smok, to błędy w wystawieniu - nie można ich więcej popełni i nie będzie problemu
ratlingów było wystarczająco, stormverini byli bezuzyteczni, kopaczy też było zupełnie wystarczająco, co do latary i night runnersów to 100% zgody.
nie podoba mi się zupełnie ta kawaleria, jest jej za mało, jest za droga, i po jakimkolwiek ostrzale jest zupełnie bezuzyteczna.
2222 Pts - Chaos Army
* Chaos Lord 811
Mark of Tzeentch; General;Flail; Chaos Armour; Shield
- Golden Eye of Tzeentch [30]
- Staff of Change [65]
- Chaos Dragon [360]
* Exalted Chaos Champion 269
Mark of Tzeentch; Flail;Chaos Armour; Shield
- Dispel Scroll [25]
- Dispel Scroll [25]
- Disc of Tzeentch [45]
Chaos Warhounds x5 30
Chaos Warhounds x5 30
Chaos Warhounds x5 30
Chaos Warhounds x5 30
Chaos Warhounds x5 30
Marauder Horsemen x5 91
Flail; Musician; Shield
Marauder Horsemen x5 91
Flail; Musician; Shield
Marauder Horsemen x5 91
Flail; Musician; Shield
Marauder Horsemen x5 85
Flail; Shield
Horrors x11 165
Chaos Furies x5 75
Screamers of Tzeentch x3 99
Hellcanon 295
Spellbreaker
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in army: 70
Total Army Cost: 2221
2222 Pts - Skaven Army
* Grey Seer 515
- Tenebrous Cloakl [30]
- Warpstone Charml [25]
- Dispel Scrolll [25]
- Screaming Belll [200]
* Warlock Engineer 135
- Storm Daemon [25]
- Warpstone Amulet [25]
* Warlock Engineer 135
- Eye of the Horned Rat [25]
- Dispel Scroll [25]
* Chieftain 99
Battle Standard
- War banner [25]
Clanrats x25 210
FCG
Ratling gun
Clanrats x24 205
FCG
Ratling gun
Clanrats x25 150
FCG
Rat Swarm x1 45
Night Runners x8 56
dwie bronie
Night Runners x8 56
dwie bronie
Poison wind globadiers x2 20
Poison wind globadiers x2 20
Poison wind globadiers x2 20
Gutter Runners Tunnelling Team x4 68
Poisoned hand weapon
Gutter Runners Tunnelling Team x4 68
Poisoned hand weapon
Warplock Jezzail teams x5 100
Warplock Jezzail teamsx5 100
Warp-lightning Warp Cannon 100
Warp-lightning Warp Cannon 100
Casting Pool: 12
Dispel Pool: 6
Models in Army: 124
Total Army Cost: 2222
ratlingów było wystarczająco, stormverini byli bezuzyteczni, kopaczy też było zupełnie wystarczająco, co do latary i night runnersów to 100% zgody.
nie podoba mi się zupełnie ta kawaleria, jest jej za mało, jest za droga, i po jakimkolwiek ostrzale jest zupełnie bezuzyteczna.
2222 Pts - Chaos Army
* Chaos Lord 811
Mark of Tzeentch; General;Flail; Chaos Armour; Shield
- Golden Eye of Tzeentch [30]
- Staff of Change [65]
- Chaos Dragon [360]
* Exalted Chaos Champion 269
Mark of Tzeentch; Flail;Chaos Armour; Shield
- Dispel Scroll [25]
- Dispel Scroll [25]
- Disc of Tzeentch [45]
Chaos Warhounds x5 30
Chaos Warhounds x5 30
Chaos Warhounds x5 30
Chaos Warhounds x5 30
Chaos Warhounds x5 30
Marauder Horsemen x5 91
Flail; Musician; Shield
Marauder Horsemen x5 91
Flail; Musician; Shield
Marauder Horsemen x5 91
Flail; Musician; Shield
Marauder Horsemen x5 85
Flail; Shield
Horrors x11 165
Chaos Furies x5 75
Screamers of Tzeentch x3 99
Hellcanon 295
Spellbreaker
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in army: 70
Total Army Cost: 2221
2222 Pts - Skaven Army
* Grey Seer 515
- Tenebrous Cloakl [30]
- Warpstone Charml [25]
- Dispel Scrolll [25]
- Screaming Belll [200]
* Warlock Engineer 135
- Storm Daemon [25]
- Warpstone Amulet [25]
* Warlock Engineer 135
- Eye of the Horned Rat [25]
- Dispel Scroll [25]
* Chieftain 99
Battle Standard
- War banner [25]
Clanrats x25 210
FCG
Ratling gun
Clanrats x24 205
FCG
Ratling gun
Clanrats x25 150
FCG
Rat Swarm x1 45
Night Runners x8 56
dwie bronie
Night Runners x8 56
dwie bronie
Poison wind globadiers x2 20
Poison wind globadiers x2 20
Poison wind globadiers x2 20
Gutter Runners Tunnelling Team x4 68
Poisoned hand weapon
Gutter Runners Tunnelling Team x4 68
Poisoned hand weapon
Warplock Jezzail teams x5 100
Warplock Jezzail teamsx5 100
Warp-lightning Warp Cannon 100
Warp-lightning Warp Cannon 100
Casting Pool: 12
Dispel Pool: 6
Models in Army: 124
Total Army Cost: 2222
nie powiem zeby ta zmina była na lepsze
bezsensownie pkt ulokowane w chaosie
Chaos Warhounds x5 30
Chaos Warhounds x5 30
Chaos Warhounds x5 30
Chaos Warhounds x5 30
Chaos Warhounds x5 30
na co tyle? przeciez to w weikszosci przyp;adków nie bedzie miało zastosowania - tylko bedzie przeszkadzac
to samo tyczy sie maruderow
bedziecie miec sporo uciekajacych - panikujacych nawzajem sie jednostek
dobry gracz potrafi wykożystac tkie zmasowanie niskiego LD
bezsensownie pkt ulokowane w chaosie
Chaos Warhounds x5 30
Chaos Warhounds x5 30
Chaos Warhounds x5 30
Chaos Warhounds x5 30
Chaos Warhounds x5 30
na co tyle? przeciez to w weikszosci przyp;adków nie bedzie miało zastosowania - tylko bedzie przeszkadzac
to samo tyczy sie maruderow
bedziecie miec sporo uciekajacych - panikujacych nawzajem sie jednostek
dobry gracz potrafi wykożystac tkie zmasowanie niskiego LD
naszło mnie, że to była wielka strata że nie zaczynaliśmy - gdyby było inaczej, musiałbyś wali po tej psiarni, która biegłaby w kierunku boltów.
I tak może by często - bo dużo armii ma te maszyny. W przypadku, gdy nie zaczynamy, psiarnia siedzi maksymalnie na tyle armii.
Takie było założenie
Ale jeżeli mają wypaść to co za nich wstawić?
I tak może by często - bo dużo armii ma te maszyny. W przypadku, gdy nie zaczynamy, psiarnia siedzi maksymalnie na tyle armii.
Takie było założenie
Ale jeżeli mają wypaść to co za nich wstawić?
no ale korników nie mogę dać jeżeli mam lorda tęczowego - a co jakby dać exalteda na demonic mouncie undivided i rydwan jeden - tęczowy albo undivided?
za psiarnie 150
za dwóch maruderów - 176
razem 326
-120 za rydwan undivided
zostaje 206 na exalteda z gazami i słomką
za psiarnie 150
za dwóch maruderów - 176
razem 326
-120 za rydwan undivided
zostaje 206 na exalteda z gazami i słomką
ale ile ten typ zdał wardów na te swoje 3+ ??teoria ze utrzymał pkt za siebie mnie nie przekonuje
pomyśl teraz nad grywalnością zwykłego smoka undivided, pod tak mocnym ostrzałem boltów. Wy wcale nie mieliście słabego sojuszu. Ja jestem do niego przekonany - szansa na panikę od seera w chwili kiedy trzymam 3 kości do dzwonienia wynosi 1,6%
trzeba nim tylko zagrać bardziej odważnie - wówczas odciążyłby hellcanona z ostrzału.